Vakkundig en vertrouwd

Goede kwaliteit-prijs verhouding

Snel en zeer vakkundig gewerkt!

Het slot van een deur was kapot terwijl de schilders bezig waren. Diezelfde ochtend kwam Patrick langs en verving hij het slot. Ik ben zeer tevreden en kan hem van harte aanbevelen.

Langsgekomen voor offerte (sloten / cilinders vervangen), afspraak gemaakt en de opdracht netjes uitgevoerd. Kortom zoals het hoort. Alles verder keurig gemaakt en geen rotzooi achtergelaten. Zeer tevreden.

Zeer prettige, nette, slotenmaker / timmerman

Patrick komt zijn afspraken na, heeft alles keurig geregeld, werkt netjes en snel en heeft overduidelijk verstand van zaken. Kan hem iedereen van harte aanbevelen!

Zeer tevreden, duidelijke offerte en uitleg opties en perfecte uitvoering.

Via mijn buren aanbevolen voor twee nieuwe tuindeuren. goede uitleg m.b.t. uitvoeringen, materiaal soort en sloten. Duidelijke offerte met de opties en scherpe prijs. Het door corona veroorzaakte hout tekort heeft er toe geleid dat de deuren pas in februari dit jaar geplaatst zijn, maar toch op de plandatum uitgevoerd. Ben zelf een techneut en ook kritisch maar de installatie is uitermate professioneel uitgevoerd. Ook duidelijk in de communicatie tijdens de installatie en deuren zijn perfect geïnstalleerd. Hij heeft ook het keurmerk Politie Veilig Wonen, en gebruikt de beste materialen voornamelijk van Nederlandse toeleveranciers. Dus voor nieuwe deuren en/of sloten kan ik Van Der Aalst van harte aanbevelen.

zeer goed

Maak keurig werk en houd zich aan de afspraken

Alles prima naar verwachting uitgevoerd!

Na mijn verzoek om sloten te vervangen kwam Patrick snel kijken, volgde er snel een offerte en vervolgens werd alles volgens afspraak netjes en goed uitgevoerd!

goede service en degelijke sloten

Ik heb mijn sloten door Patrick laten updaten en ik voel me weer veilig nu.

Vakwerk en supersnelle service

Van der Aalst was zeer snel aanwezig na onze melding over een defect slot en heeft deze vervolgens keurig en vakkundig vervangen.

Goed service, deskundig, vriendelijk

Via het internet heb ik Patrick gevonden en gebeld. Patrick is deskundig, rustig, vriendelijk. Hij heeft recent alle spullen gemonteerd en dat is keurig gedaan

Deskundig advies en goede uitvoering

Na het plaatsen van driepunt sluitingen bij twee personen in onze familie in 2018 doen we, gezien de goede ervaringen, nu in 2020 voor de derde keer weer een beroep op Patrick

Snelle service, fatsoenlijke uitvoering van de opdracht

Uitstekend en vakkundig

Vandaag mijn slot vervangen dat niet standaard is. En achteraf bleek de oplossing nog goedkoper dan in de offerte was aangegeven. Patrick heel erg bedankt!!!👍👍👍👍

Snelle service

Na 'n afgebroken sleutel met de handen in het haar.... Patrick gebeld en in no time stonden we weer binnen..... FANTASTISCH

Deskundig en klantgericht

Professional die je een veilig gevoel geeft door zijn deskundigheid en kennis. Klantgericht en geeft prima adviezen. Heeft mij snel geholpen en uitstekend werk afgeleverd. Kan ik iedereen aanraden!

Goede service en sympathieke en kundige man.

Nadat ik me twee weken terug had buitengesloten en een 24 uurs dienst had gebeld was ik binnen een half uur 654 euro armer. Ze zouden nog terug komen om een cylinder te komen vervangen. Echter niet meer gezien of gehoord. Ik heb Patrick gebeld. Wat een wereld van verschil. Alles hersteld en vervangen. Wat een sympathieke en kundige man. Dank je wel!

Goed advies en snelle service, erg tevreden!

Sloten zijn netjes geplaatst en functioneren naar behoren

Geweldige service, uitstekend werk en bijzonder vriendelijk!

top!

Snelle service, perfect geregeld!

Snelle service en netjes werk geleverd! Zeer tevreden!

Vakkundig, snel en tegen een redelijk tarief

Onze toegangsdeur wilde door een defect niet meer van het slot af. Van der Aalst was snel bij ons en heeft het probleem vakkundig en voor een redelijk tarief opgelost.

De werkzaamheden zijn punctueel en zorgvuldig verricht

Vakwerk!

Het geleverde werk is top.

Patrick heeft vakwerk afgeleverd. Alles past en sluit goed. Het ziet er ook netjes uit allemaal.

Werkt netjes, vakundig en laat alles opgeruimd achter.

Maakt duidelijke afspraken en komt ze na.

Over Van der Aalst Slotenexpert

Van der Aalst Slotenexpert en timmerwerk is specialist in Hang en Sluitwerk / Inbraakpreventie / Ramen en Deuren.