Heel gezellig gehad met bowlen en steengrillen!

lekker eten en meer dan genoeg. Gezellig en kundig personeel Echt een aanrader!

Leuke middag en lekker gegeten

Afgelopen zaterdag wezen bowlen en eten en dat was zeer goed bevallen. Genoeg keuzes aan bowlingballen, elk uur worden de banen, stoeltjes, schoenen en ballen gedesinfecteerd en het personeel was zeer vriendelijk. Daarna wezen steengrillen en dat was meer dan genoeg, als we iets bij wilde bestellen dan kwam dat snel op tafel. Zeker aan te raden, ook voor grotere groepen. Een dikke pluim!

Leuke middag met de kleinkinderen gehad.

Vorige week een keertje met de kleinkinderen wezen bowlen en hebben een leuke middag gehad. Er zijn genoeg middelen voor de kinderen zoals automatische bumpers die vanzelf omhoog gaan, voldoende lichte kinderballen en hulprekjes om de kinderen te laten gooien. Zeker een aanrader en niet duur, vriendelijk personeel en de meneer achter de counter gaat leuk met de gasten om.

Leuk gebowld en lekker gegeten.

Afgelopen weekend wezen bowlen en steengrillen en hebben een leuke. Gezellig en leuk personeel en het eten was meer dan genoeg. Alleen jammer dat ik niet heb kunnen winnen met bowlen... Zeker een aanrader!

Geweldig: top avond gehad

We hebben genoten van een top-avond. Onze ervaring unaniem fantastisch. Goede sfeer en vriendelijk personeel! Aanrader