Filters

8

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Kantoorpersoneel is vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Zijn er problemen / vragen, nemen ze er de tijd voor en komen ze er op terug. Klant weet waar hij aan toe is en fijn dat de medewerker ook gebeld kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? medewerkers onderling goed met elkaar communiceren. Klant staat centraal.
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja
10

ik heb het als heel prettig en meedenkend naar oplossingen zoekend ervaren.

Zat met handen in het haar betreffende zorg om mijn moeder. Gebeld er werden snel mensen gevonden om mij bij te staan en mijn moeder aan zorg van 'vreemden' over te laten. Communicatie met mij, zorgende en zorgstroom over afstemming heb ik als prettig en efficiënt ervaren. M.b.t. tot de zorgkosten die je privé op moet brengen zijn deze hoog en kunnen beperkend werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja
8

Mijn ervaring is helder- en duidelijkheid met een persoonlijk tintje

In het algemeen heb ik een goede ervaring met het bedrijf. Duidelijkheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? De FEE kosten zijn hoog t.o.v. de uur vergoeding
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja
10

leuke organisatie

Altijd vriendelijk en geven goede communicatie over werk Betaling altijd goed geregeld bij problemen zijn ze altijd te bereiken

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? jaarlijkse bijeenkomst
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja
8

Fijn contact en als tip

Net begonnen bij jullie. Contact is erg fijn en jullie zijn erg behulpzaam en lijkt of jullie met veel enthousiasme je werk doen. Kan daar alleen maar heel positief over zijn. Als ik jullie was, en wat ik ook voor mijzelf erg handig zou vinden. Is een website waar alle open diensten staan. Zodat elke medewerker hier op kan kijken en op kan reageren. Het lijkt mij heel veel werk aan e-mails schelen en het lijkt mij overzichtelijker werken. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? Minder werken met e-mail. Site met open diensten
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja
8

Eerste mondelinge contacten goed

verder nog geen ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja
8

goed contact behulpzame medewerkers

Alles verloopt goed vanaf het begin ik bij jullie gestart ben. Vriendelijke medewerkers. Het salaris is op tijd als er beloofd wordt dat je terug gebeld gebeurt het ook.Voor de rest geen op of aanmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Prijs/kwaliteit
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja
10

altijd relaxxxxx

vlotte bediening bij zorg en levering. vragen worden goed beantwoord, of later terug gekoppeld..

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Prijs/kwaliteit
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja
8

Snel mailcontact, prettig face to face contact

Ik ga dit jaar voor het eerst vakantiewerk voor jullie doen.. Beter zou het zijn geweest wanneer ik deze mail na die 6 weken had ontvangen. Het voorbereidend werk is in mijn ogen top geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja
10

Werk voor de organisatie als zzp-er

Mijn werk als zzp-er doe ik met tevredenheid o.a. voor deze organisatie. Alles prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? fee gelijk in prijs berekenen
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja
6

Positief, leuke collega's

Ik heb dit bedrijf zien groeien. Vanaf de start tot nu toe, zijn op de goede weg

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? Duidelijkheid m.b.t 24u zorg. Desnoods een draaiboek voor de klant en zijn familie wat de klant mag
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja
10

Fijne mensen met goede communicatie

Goed bedrijf. Hier werken fijne mensen. Communicatie is heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Prijs/kwaliteit
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja
8

adequate aanpak

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Prijs/kwaliteit
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja
8

flexibele, betrokken organisatie

Er wordt geluisterd naar en ingespeeld op wensen mbt flexibel inzetten van personeel. Zijn bereid om "op maat te leveren".

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? Wat krachtiger worden in ongevraagde advisering naar organisaties.
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja
10

Opzetten Flexpool

Een professionele organisatie met een team professionele werknemers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja
8

prima service

De contacten lopen veelal via de locaties .

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Prijs/kwaliteit
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja
6

.

Inlener

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? Meer kijken hoe het is op de werkvloer
10

Goede contacten en afspraken

Al 5 jaar goede samenwerking tussen zzm en panorama stromenwijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? geen
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja
8

De reacties die wij van klanten horen, zijn positief.

Vriendelijke medewerkers, goede beschikbaarheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? communicatie/kennis over finanicien (bijv. aanvraag pgb terminale klant) kan beter.
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja
6

Gaat steeds beter.

Hebben helaas met terminale zorgvragen een aantal keer ontevreden klanten gehad. Dit is uitgesproken en de afspraak is dat er nu beter gecommuniceerd gaat worden. Ieder team heeft een extra telefoon, zodat de zzm medewerkster ook kan lezen en kan rapporteren volgens de richtlijnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? Communicatie, maar wordt aan gewerkt ook van onze kant
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja
8

betrouwbaar als er een beroep op hen wordt gedaan

Er komt regelmatig een medewerker op de groeps woning

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Communicatie
  • Prijs/kwaliteit
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.