Betrokken, deskundig,empatisch

In de laatste twee weken op zo'n geweldig bescheiden maar professionele manier ons en onze moeder in haar laatste levensfase bijgestaan. Alle respect en dankbaarheid Jeannette Kamps

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja

Snelle terugkoppeling, betrokkenheid,

De wachtijden zijn kort. Vrolijk personeel, goede service.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? De tijd nemen voor de klanten die bellen. Ipv tijdens een telefoongesprek een wisselgesprek aannemen

betrokken en enthousiast

Al jaren klant, zorgverleners zijn zeer betrouwbaar, meedenkend en meegaand.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? Zorgvuldigheid bij administratie en overeenkomsten. Vakinhoudelijke begeleiding / meedenken

Beste Matthijs, bedankt voor de positieve reactie en de verbeterpunten. Deze of uiterlijk volgende week nemen wij contact met u op om het verbeterpunt te bespreken. Fijne woensdagavond gewenst. Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

wisselend

Heb veel energie en tijd gestopt in het opzetten van scholing, en een mogelijke samenwerking op het gebied van casemanager schap of opties om samen te werken. Maar helaas is dit op niets uitgelopen. Vin het jammer dat het bedrijf enorm is gegroeid en dat hierin niet is gekeken naar mogelijkheden voor onze samenwerking.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? open communicatie.
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Nee

Hoi Leontien, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een eerlijke beoordeling te schrijven. Dit is voor ons waardevol. Persoonlijk blijven vinden we belangrijk, ookal maken we een groei door. Het is dan jammer om te horen dat je dit anders ervaart. Wij nemen daarom m.b.t. de verbeterpunten nog contact met je op (of misschien is dit inmiddels al gebeurd). Hartelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Goede service, sterke en duidelijke communicatie

Goede service, sterke en duidelijke communicatie. Geregelde terugkoppeling op uitgezette vraag.

• Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? Geen

Beste Reinier, bedankt voor de positieve review! Dit waarderen wij enorm en gaan ervoor om de ervaringen met Zeeuwse Zorgmensen zo positief te houden. Prettige woensdag gewenst! Hartelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Korte lijnen. Prima personeel op kantoor

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goedemiddag Sylvie, wat een leuke beoordeling. We gaan ervoor zorgen dat je ervaringen met ons zo positief blijven. Dankjewel dat je de moeite hebt genomen hiervoor. Hartelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Duidelijk, vriendelijk, bereikbaar, betrouwbaar, deskundig

Duidelijk, vriendelijk, bereikbaar,betrouwbaar,deskundig

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? prijs/kwaliteit heeft te maken met de tarieven, te laag tov andere bureau's.

Hoi Myrian, Hartelijk bedankt voor jouw beoordeling. Dat waarderen wij en we gaan ook met de feedback aan de slag. Hier zal je nog over worden geïnformeerd. Fijne avond gewenst. Hartelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Neutraal

Je kan er met al je vragen terecht. Ik zit er ondertussen 5 jaar. Er is altijd wel werk te vinden als zorgverlener en daar ben ik heel tevreden over. Ze zijn er hartelijk en professioneel ingesteld en dat is ook wel wat ik persoonlijk nodig heb voor een goeie werkrelatie. Wat ik minder vind, is de onregelmatigheid van de uitbetalingen. Ik weet na 5 jaar nog niet wanneer dit plaatsvind. Dan is het aan t begin vd maand. Dan eind vd maand. En dan weer midden vd maand. En dit schommelt continue. Als dit iets meer in balans zou zijn, zodat ik erop kan bouwen. Dan zou Zeeuwse Zorgmensen 5 sterren krijgen van mij.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? Graag een oplossing voor regelmaat in uitbetalingen.

Hoi Hanna, Dankjewel voor je positieve reactie en bedankt voor je verbeterpunt. Dit waarderen wij. Zeeuwse Zorgmensen streeft ernaar dat de betalingen zo goed mogelijk verlopen. Als ZZP’er heb je echter een debiteurenrisico en kun je nooit iedere maand op dezelfde datum uitbetaald worden, zoals een werknemer zijn of haar loon betaald krijgt op dezelfde dag van de maand. Wij zullen binnenkort contact met je opnemen om dit nog eens toe te lichten en eventuele vragen te beantwoorden. Fijne dag en een vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen.

De 4 medewerkers hebben ons geweldig goed ondersteunt in de laatste fase van het leven van onze clie

Zeer fijne samenwerking ervaren. Professioneel en warm.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goedemorgen Camiel, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en warme woorden. Het was zeker een prettige samenwerking en de bedankjes voor de zorgverleners waren uniek en werd zeer gewaardeerd. Bedankt en wij gaan zeker zo door! Als we jullie nog eens ergens bij kunnen helpen, horen we het graag. Fijne woensdag! Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Een vriendelijke sfeer

Snelle afhandeling

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hoi Dominique, Dankjewel voor je positieve review! Wij gaan ervoor zorgen dat je ervaringen met ons zo blijven. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Fijne contacten krijg altijd antwoord op mijn vragen super contact

Tsja...dat staat hier boven eigenlijk al... Fijn om te overleggen met elkaar. Altijd een snelle reactie terug. Bieden de mogelijkheid om kennis te vergaren. Persoonlijke benadering en spreken hun waardering uit over je inzet of kwaliteit van werken. Kunnen knopen door hakken bij moeilijke situaties. Nemen je serieus. Tarief mag verbeteren. In mijn waaknachten verdien ik elders 40 euro per uur. Verder ben ik dik tevreden met de collega s op kantoor.

• Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? Tarief mag zeker omhoog

Hoi Petra, fijn dat je de tijd hebt genomen voor deze mooie beoordeling! Het prettige contact geldt wederzijds. Ook goed dat je het verbeterpunt tarief aangeeft. Wij nemen dit intern mee in onze overleggen! Het kan zijn dat we over dit punt in het najaar nog contact met je opnemen. Voor nu een prettige dag gewenst en we spreken je vast snel weer! Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Ik voel me thuis in jullie organisatie

Ik kan altijd bij jullie terecht als er vragen of problemen zijn; je moet t zelf ook aangeven

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? Nabespreking als er een moeilijke kwestie is geweest in een zorg. Dan het hele team

Hallo Ria, Dank voor de mooie beoordeling! Fijn dat je dit zo ervaart. Het contact en samenwerking met jou is ook altijd zeer prettig! Goed dat je aangeeft dat een nabespreking een punt is om mee te nemen. Waardevol punt en nemen wij mee! Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Kantoorpersoneel is vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Zijn er problemen / vragen, nemen ze er de tijd voor en komen ze er op terug. Klant weet waar hij aan toe is en fijn dat de medewerker ook gebeld kan worden.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? medewerkers onderling goed met elkaar communiceren. Klant staat centraal.

Hallo Rian, Wat een mooie beoordeling. Wij waarderen het dat je hier de tijd voor hebt genomen. Mocht je tegen bepaalde zaken aanlopen of vragen hebben, weet je ons te vinden. Fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

ik heb het als heel prettig en meedenkend naar oplossingen zoekend ervaren.

Zat met handen in het haar betreffende zorg om mijn moeder. Gebeld er werden snel mensen gevonden om mij bij te staan en mijn moeder aan zorg van 'vreemden' over te laten. Communicatie met mij, zorgende en zorgstroom over afstemming heb ik als prettig en efficiënt ervaren. M.b.t. tot de zorgkosten die je privé op moet brengen zijn deze hoog en kunnen beperkend werken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Anneke, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en warme woorden. Wij zijn blij dat wij u met z'n allen konden bijstaan. Nogmaals bedankt en wij wensen u alle goeds toe! Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Mijn ervaring is helder- en duidelijkheid met een persoonlijk tintje

In het algemeen heb ik een goede ervaring met het bedrijf. Duidelijkheid.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? De FEE kosten zijn hoog t.o.v. de uur vergoeding

Hoi Wilma, dankjewel voor je positieve beoordeling. Wij vinden het persoonlijke tintje belangrijk dus wij gaan ervoor zorgen dat je mening zo over ons blijft! Wij nemen in de loop van volgende week contact met je op m.b.t. het punt over de FEE. Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

leuke organisatie

Altijd vriendelijk en geven goede communicatie over werk Betaling altijd goed geregeld bij problemen zijn ze altijd te bereiken

• Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? jaarlijkse bijeenkomst

Hoi Mariella, Bedankt voor je review. Dit waarderen wij enorm. Tweemaal per jaar organiseren wij een bijeenkomst voor ZZP'ers, met iedere keer verschillende onderwerpen en sprekers. De volgende zal eind dit jaar plaatsvinden, dus houd de mail goed in de gaten! Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Fijn contact en als tip

Net begonnen bij jullie. Contact is erg fijn en jullie zijn erg behulpzaam en lijkt of jullie met veel enthousiasme je werk doen. Kan daar alleen maar heel positief over zijn. Als ik jullie was, en wat ik ook voor mijzelf erg handig zou vinden. Is een website waar alle open diensten staan. Zodat elke medewerker hier op kan kijken en op kan reageren. Het lijkt mij heel veel werk aan e-mails schelen en het lijkt mij overzichtelijker werken. Bedankt

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? Minder werken met e-mail. Site met open diensten

Hoi Eva, Bedankt voor je uitgebreide beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Gelukkig lijkt het alsof wij met veel enthousiasme ons werk doen, want dat is ook zeker zo! Daarnaast laten we je graag weten dat de app in ontwikkeling is. Dat is zeker een stuk makkelijker voor iedereen! Zodra hier meer over bekend is, zullen we alle zorgverleners informeren. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Eerste mondelinge contacten goed

verder nog geen ervaring

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Hallo Lisette, Goed om te horen dat de contacten tot nu toe als positief worden ervaren. Mocht je in de toekomst tegen zaken aanlopen, laat het ons dan gerust weten. Fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

goed contact behulpzame medewerkers

Alles verloopt goed vanaf het begin ik bij jullie gestart ben. Vriendelijke medewerkers. Het salaris is op tijd als er beloofd wordt dat je terug gebeld gebeurt het ook.Voor de rest geen op of aanmerkingen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Kati, Dank voor de leuke reactie. Wij zullen ervoor zorgen dat deze ervaring met ons zo blijft! Prettige dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

altijd relaxxxxx

vlotte bediening bij zorg en levering. vragen worden goed beantwoord, of later terug gekoppeld..

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hoi Sanny, goed om te horen dat je de samenwerking als positief hebt ervaren. Dat is wederzijds! Prettige dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Snel mailcontact, prettig face to face contact

Ik ga dit jaar voor het eerst vakantiewerk voor jullie doen.. Beter zou het zijn geweest wanneer ik deze mail na die 6 weken had ontvangen. Het voorbereidend werk is in mijn ogen top geregeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hoi Brigitte, hartelijk bedankt voor de leuke review. Wij wensen je veel succes met het werken aankomende zomer en mocht je tegen bepaalde zaken aanlopen, horen wij het uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Werk voor de organisatie als zzp-er

Mijn werk als zzp-er doe ik met tevredenheid o.a. voor deze organisatie. Alles prima geregeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? fee gelijk in prijs berekenen

Hoi Anne, dat is een mooie score! Hartelijk dank voor de tijd nemen hiervoor. Wij zullen in de loop van deze week contact met je opnemen m.b.t. het verbeterpunt. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Positief, leuke collega's

Ik heb dit bedrijf zien groeien. Vanaf de start tot nu toe, zijn op de goede weg

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? Duidelijkheid m.b.t 24u zorg. Desnoods een draaiboek voor de klant en zijn familie wat de klant mag

Hoi Orwine, Bedankt voor je beoordeling en voor het bijdragen aan de groei van Zeeuwse Zorgmensen! Wij zullen nog contact met je opnemen over het verbeterpunt. Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Fijne mensen met goede communicatie

Goed bedrijf. Hier werken fijne mensen. Communicatie is heel goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hoi Monique, Wat een warme woorden. Dank voor je positieve beoordeling. Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

adequate aanpak

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste heer Jacobs, Hartelijk bedankt voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen. Mocht u tegen bepaalde zaken aanlopen, laat het ons dan gerust weten. Prettige dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Over Zeeuwse Zorgmensen

Filter op Taal