Uitstekend geholpen

Nemen de tijd voor je leggen alles goed uit

Goede hulp en professionele manier van aanpassen van steunzolen.

Dankzij de op maat gemaakte steunzolen kan ik nu goed en ver lopen zonder pijn wat heel fijn is.

Klant vriendelijk

Ik ben vakkundig en vlot geholpen bij het maken van nieuwe steunzolen. Vragen werden goed beantwoord.

Uitstekend!

Ervaren podotherapeut die luistert naar cliënt.

Zeer vriendelijk, rustig en deskundig

Er werd alle tijd genomen, uitgebreid gekeken / onderzocht. goede vragen gesteld, goed geluisterd en handige tips. Hele prettig , toegankelijk en vriendelijk persoon ,met vrolijke, positieve uitstraling. goede steunzolen aangemeten.

gewoon goed

gewoon goed

Vriendelijke en professionele podotherapie

Er werd goed geluisterd naar mijn klachten. Voetonderzoek was prima. Nadat mijn zooltjes gemaakt waren, kom je nog een keer op controle. En passen ze het aan waar nodig.

prima service

Het is eenvoudig om zelf een afspraak in te plannen. Ik ben correct en vriendelijk geholpen tijdens mijn afspraak.

Heel goed geholpen

Ben heel goed geholpen

Helemaal goed.

Goed contact. Er werd goed naar mij geluisterd. Professionele aanpak. Goed advies. Prima therapeutische inlegzolen.

goede ervaring

Een goede ervaring

gewoon goed!

vriendelijk en professioneel

Goede voorlichting en benadering

Luisterde goed naar mijn probleem.

Goede kennis...

Keurige zooltjes , goede pasvorm lopen uitstekend.

Vriendelijk, deskundig en snel

Ik heb nu een jaar zooltjes van PodoTherapie Ermelo, omdat ik klachten aan mijn voeten en knieën had. De klachten zijn inmiddels verdwenen,. Wel draag ik mijn zooltjes trouw en heb inmiddels een 2e paar aangeschaft. Kortom, heel tevreden.

prima behandeling

Neemt de tijd duidelijke uitleg

Héél vriendelijk! Als je een afspraak gaat maken ben je vaak snel aan de beurt. Als het kan wordt er dan ook snel wat aan je klachten gedaan! Vakkundig advies gegeven!

niets op aan te merken

Kennismaking en behandeling als prettig en deskundig ervaren

Voor zoveel ik kan beoordelen lijkt de behandeling effectvol te zijn.

Je wordt heel fijn en op tijd geholpen.

Zeer profecioneel en kundig geholpen

Goed luisteren naar klachten en goede adviezen.

Goed luisteren naar klachten en goede adviezen.

Een hele goede ervaring

Goede service, goede kwaliteit van de zolen.

• Nazorg en garantie

Goede en plezierige ervaring.

Fijn ontvangst, wordt op je gemak gesteld. Duidelijke uitleg over alles en bereikbaar voor eventuele vragen.

• Nazorg en garantie

zeer vriendelijk en correct geholpen

uitstekend

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Over PodoTherapie Ermelo

PodoTherapie Ermelo behandelt en verzorgt klachten aan de voeten en aan de voet gerelateerde klachten. Sinds 2001 zijn wij gevestigd aan het Schoolpad 1c te Ermelo. Professionele persoonlijke aandacht en uw eigen vaste behandelaar zijn bij ons vanzelfsprekend.