Deskundig

Vanaf beging duidelijk en betrouwbaar met een uitgebreide gespecificeerde offerte. Planning zover men daar zelf invloed op heeft wordt nagekomen. Roy (projectleider) super aardige en nette werknemer. Geeft de mogelijkheden aan en stemt dat af met je. Elke werkdag wordt alles netjes opgeruimd en als er problemen waren kwam hij langs en werden door TBM zonder enige probleem opgelost (zonder dat daarvoor gelijk de rekening werd getoond) tuurlijk zoals elke verbouwing heeft men een bij rekening, maar dat was gewoon in verhouding als wat er in de offerte werd gerekend. Al met al bij een volgende klus zeker weer naar TBM. Sommige zeggen misschien duur, maar wij zeggen kwaliteit mag ook iets kosten in de weet dat goed is.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

EEN TOP BEDRIJF

Wij zijn heel erg tevreden over TotaalBouwMade. Fijne samenwerking, vriendelijk en betrouwbaar, zowel directie als personeel. Ze denken met je mee en geven goede adviezen. Ik kan dit bedrijf echt van harte aanbevelen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Wil je het in één woord?

Wil je het in één woord? BETROUWBAAR Wil je het in twee woorden? ZEER BETROUWBAAR

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

Uitstekende vakmensen met vakkennis

Fijne ervaring met Totaalbouw Made. Goede communicatie Vakmensen met vakkennis Super netjes gewerkt en oog voor detail

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Duidelijke en fijne communicatie rond de werkzaamheden. En deugdelijk werk.

Na stormschade schoorsteen laten voegen en lood vervangen. Eea zeer netjes uitgevoerd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service

Super werk geleverd!

We hebben onze zolder laten verbouwen tot 3 kamers, dakkapel achter, dakraam voor, zoldertje erin. We zijn heel erg tevreden over het geleverde werk, echt super! Er is netjes en schoon gewerkt en alles ziet er spik en span uit. Roy en Frenk zijn hele fijne mensen om op deze manier een paar weken in huis te hebben. Complimenten!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging

Zeer tevreden!

Wij zijn erg blij met het inhuren van TotaalBouwMade, voor het herstellen van onze twee lekkage schades. In het bijzonder onze dank aan Roy, die voor het leiding- en kitwerk kwam, maar in feite veel meer heeft opgepakt dan dat. Wat een service! Na het stucwerk moest er nog geschilderd worden; ook met schilder Hans waren wij meer dan tevreden. Vakwerk!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service, Overige

Heel goede ervaring

Wat een goede aannemer! Van te voren was er alle ruimte om het plan door te nemen en is er goed naar onze wensen en de mogelijkheden gekeken. Wij zijn hier goed en duidelijk over geïnformeerd. Tot het moment van plaatsen was de communicatie helder. Ook de werkzaamheden zelf zijn erg goed uitgevoerd. Prettige medewerkers en contactpersonen. Ook naderhand was de service top. Mochten wij ooit nog een aannemer zoeken dan gaan wij zeker weer voor TotaalBouwMade!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam

Professioneel

Een goed op elkaar ingespeeld team van vaklui. Bovendien allemaal aardige mensen die alles heel duidelijk uitleggen en bespreken en bovendien heel prettig in de omgang zijn. Afspraken worden nagekomen en eventuele wijzigingen of andere wensen worden gelijk zonder problemen opgepikt. Kwalitatief hoogwaardige afwerking. Kortom niets dan lof.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Top bouwbedrijf !

Professioneel bedrijf Enorm goede vaklui indienst Handig en praktisch in advies Persoonlijk & vertrouwd Komen afspraken na Bijzonder prettig in de omgang Goede nazorg

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Over Bouwnu