Goed, vakkundig en vriendelijk personeel.

Bouwbedrijf met verstand van zaken. Tijdens de bouw wordt goed doorgesproken wat exact de wensen zijn en zijn er mogelijkheden om nog dingen te wijzigen. Personeel is vriendelijk en vakkundig. Bouwtoezicht is goed. Alle mensen van bb v.d. Westerlaken zijn aardig, vriendelijk, behulpzaam en vakkundig. Het enige nadeel is dat de bouw niet consequent opgeruimd wordt, waardoor wij dit zelf steeds gedaan hebben om toch door een zo opgeruimd mogelijke bouw te kunnen lopen en in te kunnen werken.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur, Beglazing en kozijnen
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Betrokken en de ski dit personeel

Na goede afspraken, is alles naar tevredenheid afgerond. Wij hebben een erg fijne bouwperiode gehad.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur, Indelingswijziging, Restauratie monumentaal pand, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijf Van der Westerlaken B.V

Van vakantiewoning tot een complete woonwijk of van schuurtje tot bedrijfshal; Bouwbedrijf van der Westerlaken kan het voor u bouwen. Het familiebedrijf Van der Westerlaken kent een lange traditie en heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Omdat wij bijzonder veel waarde hechten aan een goede samenwerking met onze klanten, gebruiken onze vakmensen alleen goede bouwmaterialen, terwijl u binnen het afgesproken budget blijft. Wilt u eens geheel vrijblijvend kennismaken met onze manier van werken? Neem dan gerust eens contact met ons op. Via e-mail (info@vanderwesterlaken.nl) of via de telefoon (0161-491600).