na een jaar nog in de ellende, en zonder werkende badkamer

Lekkage door een fout van de loodgieter.... sorry zeggen en oplossen zou je denken. Maar na bijna een jaar zitten we nog met een badkamer waar de vloer uit ligt. De zaak ligt bij de advocaten, en wordt vertraagd door dhr T van Tongeren. Communiceren is niet zijn ding. jammer en onnodig, want de personeelsleden zijn vaklui.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Fouten maken is menselijk, en onze fouten lossen we op! Helaas wordt in deze review niet het werkelijke probleem benoemd. De lekkage is opgelost, het probleem ligt bij een derde partij, die buiten ons om werkzaamheden heeft uitgevoerd voor deze klant. Deze werkzaamheden zijn uitermate slecht uitgevoerd en traineren de oplossing.

Prettige lokale partij met korte lijntjes en echte vaklui

Wij hebben meerdere (grote en kleine) projecten aan van Tongeren gegund tijdens onze totale verbouwing. Hierbij zijn we steeds heel fijn geholpen. Het opgeleverde werk is steeds top geweest, de werklieden hebben veel kennis en denken goed mee. De aannemer zelf is altijd bereikbaar en handelt adequaat. Wij zullen voor een volgend project zeker weer bij van Tongeren aankloppen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbaar (klein) bedrijf met prettig en vakkundig personeel

Al met al heeft de verbouwing een maand of 8 geduurd en wij zijn er ook blijven wonen. Dan pas merk je wat voor mensen er in huis rondlopen! Natuurlijk heeft een verbouwing invloed op je privacy, maar ik merkte al snel dat er met respect mee om is gegaan! Zo prettig!!! Om eea samen te vatten vinden wij van Tongeren een betrouwbaar bedrijf, met vakkundig en ook attent personeel. Ze kwamen hun afspraken na en als het een keer anders liep, dan werd er flexibel mee om gegaan. Al met al zijn wij heel tevreden met het resultaat en is er mooi vakwerk geleverd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prettige samenwerking met een leuk team

Van de eerste contacten tot de verbouwing en het uiteindelijke resultaat zijn we erg tevreden. De planning verliep bijna tot op de dag zoals gecommuncieerd. Fijne jongens om mee samen te werken. Ook de samenwerking met Van Niel voor het installatiewerk en Rouwenhorst voor isolatie ging allemaal goed.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Isoleren (deel) woning, Overige

Uitstekende planning en uitvoering

Van Tongeren Bouw BV heeft in pakweg twee maanden tijd een oude winkel met woongedeelte om weten te zetten naar een modern huis. Tijdens de verbouwing zijn onverwachte omstandigheden snel omgezet naar oplossingen en bijbehorende kosten. Alle in de planning opgenomen streefdatums zijn behaald.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige

Prima aannemer, vakwerk

Wij hebben ons huis uit 1912 laten renoveren met Van Tongeren. Het hele project is prima verlopen. Aannemer denkt mee, let op de details, past de plannen aan waar nodig en levert uiteindelijk vakwerk. Ook de inzet en de kwaliteit van hun installateur Tromp was meer dan goed ondanks een kleine uitloop in de planning. Slechts een minpunt in het project was de inzet van hun elektricien Varego. Het bleek lastig deze partij mee te laten bewegen in het project wat een mindere ervaring opleverde. Uiteindelijk zijn we heel erg blij met het resultaat en zouden Van Tongeren zeker aanbevelen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand, Onderhoud/service

Goede ervaring en vriendelijk

Werkzaamheden zijn goed uitgevoerd

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Familiebedrijf met vriendelijke en vakkundige mensen

Ze hebben er iets moois van gemaakt! Fijne samenwerking. Vriendelijke mensen. Vakkundig. Alles netjes geoffreerd. Afspraken nagekomen en laatste puntjes netjes opgelost. Zeer tevreden!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Perfecte kwaliteit en servicegericht!

Bouwbedrijf Van Tongeren heeft inmiddels meerdere opdrachten voor mij uitgevoerd. Ze zijn zeer servicegericht en komen hun afspraken na. Ik kan Van Tongeren Bouw bij iedereen aanraden!!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Aanbouw/dakopbouw, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Van Tongeren heeft ons goede service en verbouwing geleverd

Van Tongeren denkt proactief mee in oplossingen, werkt netjes en geleverde verbouwing (plaatsing dakramen en creatie interne ruimte) is kwalitatief zeer goed.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Dakkapel/dakraam

vriendelijke vakmensen

Het personeel zijn toppers van vakmensen

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur

Een hele hoop kennis en flexibiliteit. Kortom mooi stukje werk

We hebben van Tongeren ingeschakeld op het moment dat onze nieuwe foto/designstudio verbouwd moest worden. Ze hebben goed meegedacht om de kosten in de hand te houden en alsnog onze idealen te behalen. Een mooi stukje vakwerk

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Overige, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Goede uitvoering met deskundig personeel

Vanaf het ondersteunen met de vergunningaanvraag t/m de uitvoering is er duidelijk gecommuniceerd en zijn afspraken nagekomen. Alles is netjes en juist uitgevoerd en overleggen tussen ons en de uitvoerder verliepen erg goed.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Aanbouw/dakopbouw

Pofessioneel vakmanschap

Grote verbouwing en geweldig gedaan. Petje af.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Indelingswijziging, Restauratie monumentaal pand, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een betrokken aannemer die met je meedenkt

Aannemer Van Tongeren Bouw werd door ons gekozen voor een complete renovatie van ons huis uit 1960. Vanaf het begin werd door de aannemer en zijn medewerkers met ons meegedacht over de juiste keuzes voor de verbouwing. De communicatie was prima. Er was regelmatig overleg, waardoor het uiteindelijke resultaat voor ons nog mooier is geworden dan we hadden kunnen bedenken. Hulde!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Garage/schuur, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Dakkapel/dakraam, Overige, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Zonnepanelen/zonneboiler, Kelder, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vakwerk, prima communicatie en een mooi eindresultaat

Van Tongeren Bouw heeft voor ons een groot deel van de verbouwing van onze woning opgepakt. Onder andere een complete dakvernieuwing en een uitbouw op de verdieping. Gedurende de bouw werd er netjes gewerkt en volop meegedacht. Dit laatste is niet altijd vanzelfsprekend en hebben wij als zeer prettig ervaren. Wij zijn erg blij met het eindresultaat en zullen voor een volgende verbouwing Van Tongeren zeker weer benaderen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Aanbouw/dakopbouw, Dakkapel/dakraam, Beglazing en kozijnen

Vakmanschap en goede service

Ondanks dat het tegen heeft gezeten ivm niet voorziene omstandigheden is het project volgens afspraak opgeleverd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Badkamer

Ik ben tevreden over het geleverde product

Professioneel bedrijf met bekwame vakmensen. Goede service.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prettig en betrouwbaar personeel dat meedenkt

Tevreden

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Dak, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

aannemingsbedrijf dat dicht bij de mensen staat

bedrijf dat goed inspeelt op de wensen van de klant en zijn best doet om dat vakkundig en binnen de afgesproken tijd te realiseren

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Dorpstraat 4 7361AV Beekbergen

Over Bouwnu