Echt vakmanschap met goede communicatie en fijne mensen.

BBB heeft in onze jaren 30 woning twee slaapkamers gerenoveerd. De (stro)plafonds zijn vervangen, een muur verwijderd en een deurpost dichtgemaakt. Verder zijn alle electra en cv leidingen netjes weggewerkt. Alles is gedaan met oog voor detail. De werknemers van BBB zijn vriendelijk, communicatief en werken netjes. Al met al een zeer goede ervaring.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Beste keus die ik had kunnen maken

Meedenken, begrip voor stijl huis, nakomen afspraken, zorgvuldig, kwaliteit, fijn personeel.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Fantastische service

We zijn heel blij met de service en het eindresultaat: Ze denken goed mee, kwaliteit staat voorop, vriendelijke mensen. De constructive van de aangebouwde veranda is solide, en ook over de aansluiting van de zichtlijnen werd goed nagedacht. We kunnen Bouwbedrijf Bruinhorst & vd Broek zeker aanbevelen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen

Deskundig, medewerkers zijn prettig in de omgang, nette werkers, mooi resultaat

Klein aannemersbedrijf dat veel ervaring heeft in de renovatie van huizen uit de jaren 30. Ze hebben veel aandacht voor de originele details, zijn creatief in oplossingen, weten wat kunnen tegenkomen en maken een mooi resultaat in goed overleg met opdrachtgever. Samenwerking met loodgieter, elektricien en stukadoor loopt goed. Alles is binnen tijd opgeleverd en een mooi resultaat.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Wesselseweg 60