In één woord fantastisch!

Normaliter ben ik niet zo'n review schrijver maar in dit geval maak ik graag een uitzondering. Wij hebben de afgelopen 2.5 weken een schilder van DKS over de vloer gehad en zijn meer dan tevreden met het resultaat. Alles is op tijd verlopen, er werd zeer netjes gewerkt en het eindresultaat is top! Wij hebben helaas in het verleden ook andere ervaringen maar DKS kan ik zeer aanbevelen. DKS komt in April bij ons de gehele buitenkant van het huis schilderen en wij weten zeker dat het resultaat net zo goed zal zijn als nu binnen!

Prettig bedrijf

Goede service en top schilderwerk!

Secuur - vakkundig - snel - gezellig -

Ik ben zeer tevreden met deze schilders.

Fantastisch gewerkt, met meedenken van de schilders!!

Wat een topteam van harde en nette werkers. Komen keurig op tijd en denken mee. Prettig mensen om in huis te hebben. Ik ben erg tevreden over de afwerking. Zeker een aanrader!!!

Gewone mensen , maar zeer vakkundig

Er werd hard gewerkt en de kwaliteit van het geheel is zeer hoog.

Dankjewel Theo voor je beoordeling, en de prettige samenwerking!

Goed vakmanschap, vriendelijk en kunnen snel actie ondernemen.

Goed schilderwerk en er kon snel iemand komen. Dat was voor mij een groot voordeel. Ik kon daardoor met de andere werkzaamheden door. Vakkundig en vriendelijk personeel.

Zij schilderen al jaren regelmatig onze buitenboel en we zijn zeer tevreden

Vakwerk!

Zeer goede ervaring met DKS. Het duurde even voordat er ingepland kon worden, maar daarna zeer snel en prachtig buitenschilderwerk opgeleverd. Erg prettige en snelle communicatie en komen afspraken na. Volgende klus zeker weer!

Vakwerk

Prettige samenwerking, komt afspraken na, oplossingsgericht, duidelijke communicatie. Levert prima werk af in afgesproken tijd ondanks de regenachtige dagen. Kortom een schildersbedrijf waar we een volgend keer weer een beroep op zullen doen.

Goed kwalitatief en klantgericht schildersbedrijf

Goed kwalitatief en klantgericht schildersbedrijf.

Plezierige vaklui.

Duurt even voor je aan de beurt bent,maar dan krijg je vakwerk en een plezierig contact.

Fantastisch bedrijf.

De werkzaamheden zijn zorgvuldig uitgevoerd. Snel en van goede kwaliteit. De schilders zijn zeer sympathiek en werken netjes en zorgvuldig. Mijn huis ziet er prachtig uit dankzij deze vakmensen.

Alles netjes afgeleverd

Snel, fijne mensen en prima kwaliteit

Goede service. Ze hebben in no time de binnenviel geverfd en behangen. Het zijn harde werkers die met je meedenken over kleur en zo. Misschien kun je ergens anders voor minder terecht maar dan zul je niet deze kwaliteit krijgen. Echt een aanrader!!

Kwalitatief goed werk. Vlot en aardig

Netjes en snel geschilderd

Komen keurig de afspraken na.

Fantastisch schilderwerk

Wij zijn super blij met het buiten schilderwerk! Kunnen niet wachten tot we aan de beurt zijn voor het binnenwerk. Top service !

Vakwerk. Uitstekende service. Zeer tevreden met het resultaat.

Betrouwbaar bedrijf, dat staat voor service en kwaliteit. Dat alles tegen een eerlijke prijs.

Professioneel, vriendelijk, behulpzaam, realistisch en betrouwbaar!

Gunstige offerte met realistische opname stelpost voor onvoorziene houtreparatie. Behulpzame professionele medewerkers, met zorg voor schoon werken. Extra verzoeken mijnerzijds (schilderen tuinhuis, niet in offerte) werd voor een zéér gunstige prijs zonder probleem meegenomen en perfect opgeleverd. Vorige schilderwerk was tien (!) jaar geleden door DKS opgeleverd en was nog van zodanige kwaliteit dat er nauwelijks intensief schuur- en/of reparatiewerk aan hoefde uitgevoerd te worden. Een beter bewijs van de kwaliteit van de gebruikte verfproducten en het schilderwerk is nauwelijks denkbaar. Op naar de volgende tien jaar!

Prachtig schilderwerk

Super op tijd s’morgens. Vriendelijk en hadden goede voorstellen.

Erg tevreden

Ik ben tevreden over de kwaliteit. Ziet er netjes uit. Tevens was het overleg, de afstemming en de afhandeling netjes en verzorgd. Personeel vriendelijk, kortom erg tevreden en zeker aan te raden.

Vakmensen die met je meedenken.

Eind september heeft DKS ons huis en de garage keurig in de verf gezet. Ondanks het slechte weer, waren deze mensen optimistische en vakkundig, en zochten oplossingen om toch hun werk goed te kunnen uitvoeren. Wij zijn dan ook erg tevreden met het resultaat.

Kwalitatief goed en flexibel ingesteld bedrijf

In mei 2021 heeft DKS het schilderwerk bij ons binnen uitgevoerd. Dit is netjes gedaan en conform onze afspraken. Op hetzelfde moment was er ook een aannemer actief en DKS heeft zich flexibel opgesteld in de planning zodat het eindresultaat voor allen optimaal was.

Alles Volgens Afspraak

Prettig in omgang en alles volgens afspraak uitgevoerd. Indien er issues waren werden die besproken.

We zijn zó geholpen!

Er is duidelijk ruimte voor ons gemaakt omdat Dennis wist hoe klem wij zaten. Hij heeft echt mee gedacht en een bijzonder lastige klus aangenomen (muren van meer dan 4 meter hoog in punten mét balken). Alles perfect verlopen en mooi werk afgeleverd. Wat vooral héél fijn was, de snelle communicatie en afspraken nakomen!

Wakkerendijk 56 3755DD Eemnes