Zeer betrouwbaar, conform afspraak en binnen de tijd en communicatie verloopt zeer prettig!

Zeer prettige ervaring, alles moest binnen 6 weken afgerond worden, en ondanks de beperkte tijd en de start van Corona was het toch gelukt. Ze werken met zeer deskundige partijen samen, daar bedoel ik de loodgieter, electricien, meubelmaker, vloerenlegger, tegelzette etc mee. Allen werken zeer netjes en zijn zeer aardig en correct. Johan de bouwopzichter vonden we een zeer prettig aanspreekpunt en hadden we dagelijks contact mee. Tijdslijn werd tot in de puntjes gevolgd zoals in excel was opgesteld, je merkt aan alles dat ze veel ervaring hebben met zowel kleine als grootschalige projecten. Als we weer een verbouwing hebben, zou ik zeker weer Davelaar contacteren.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Badkamer, Overige

Uitmuntend Bouwbedrijf, Top Kwaliteit

In juli een mooi appartement (casco) gekocht maar geen aannemer te vinden. Zelfs keukenbedrijven hadden geen oplossing. Betekende dat ik pas eind februari mijn keuken kon installeren. Ik moest het zelf maar oplossen. Na een zoektocht op internet kwam ik bij DAVELAAR( review waardering 9.0 en ook 10) terecht. De volgende dag kwam iemand kijken...en ...het was mogelijk om toch de keuken op 13 nov te plaatsen. Het werd een projectaanpak. Met 6 mensen kwamen zij. Een installateur voor het omleggen van leidingen ter voorbereiding van het kookeiland , een timmerman voor het verlaagd plafond en een koof,een paar stucadoors en een sjouwer, de elektricien sloot aan bij hun werkwijze. Stucadoors gingen ook aan de slag. Al met al duurde de klus 5 dagen waarvan de meeste tijd in het stucwerk zat. Ik had regelmatig een prettig contact met de coördinator en contactpersonen van deze professionele ploeg. Ik ben erg blij dat ik DAVELAAR heb ingeschakeld. Top kwaliteit en dus een 10.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Heel klantvriendelijk

Denkt mee in oplossingen

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Kwaliteit en snel

Prettige ervaring. Dakbeschot is keurig vervangen waarbij enkele meerwerk zaken op het laatste moment ook nog konden worden meegenomen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een vakkundige aannemer die de (ver)bouw binnen planning oplevert.

Na zo'n vier maanden (ver)bouwen in samenwerking met Davelaarbouw, kunnen we concluderen dat we zeer tevreden zijn over het proces en eindresultaat. Van een bijna casco woning, naar een comfortabel woonhuis met nieuwe aanbouw. De communicatie verliep prettig en adequaat. De (ver)bouw is conform planning verlopen en kleine bijkomstigheden/meerwerk kon tussentijds worden opgepakt. Er werd goed meegedacht en desgevraagd kwamen er mooie alternatieve oplossingen. Er werd vakkundig en netjes gewerkt op de bouwplaats. Ook onze buren waren tevreden; er werd overlegd over de werkzaamheden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prettig, betrouwbaar, degelijk en goed afgewerkt

Goed uitgewerkt plan. En volgens planning uitgevoerd. Prettig personeel en mooi eindresultaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Garage/schuur, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Ouderwetse service en kwaliteit !!

Klantvriendelijk , vakkundig en prima service . Bouwbedrijf Davelaar is een onderneming zoals je ze tegenwoordig niet vaak meer tegenkomt en waar je je als klant direct thuisvoelt.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen, Overige

Niets anders dan lof

Iedere keer word ik weer door Erik Davelaar verrast door zijn betrokkenheid, vermogen om mee te denken en zijn creativiteit. Samen met z’n team vol met gemotiveerde mensen hebben zij onze boerderij tot een fantastisch woonhuis gerenoveerd en verbouwd. Ook nu, jaren later, kan ik hem bellen en het wordt direct door hem opgepakt en opgelost.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Professioneel, veilig en degelijk vakwerk van zeer betrokken medewerkers

Zowel in de voorbereiding, als in de uitvoering van dit balkonvervangingsproject in Amsterdam toonde medewerkers van Davelaarbouw zich professioneel en betrokken. Er wordt veilig en schoon gewerkt en de resultaten zien er prachtig uit. Er wordt meegedacht en geluisterd naar de wensen van de klant. Tevens wordt er alles aan gedaan om overlast zoveel als mogelijk te voorkomen. Aan het einde werd het werk en de omgeving schoon opgeleverd. Veiligheid van bewoners en medewerkers staat voorop. Johan de Vreugd samen met bouwers Henk, Simon, Wim, Dirk, Lennart, Dik, Hans, e.a. aangevuld met loodgieters Gerben en Huib en schilders Job en Daan: Een prachtig resultaat en mooi gedaan!

Goed, vakkundig en betrouwbaar

Denken goed mee en kwamen met snelle oplossingen als het even tegenzat tijdens de verbouwing van ons 100 jaar oude huis. Vakkundig en prettig personeel.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken

Uitstekende ervaring

Vanaf het intake-gesprek tm de oplevering was er een prettige sfeer en afspraken werden nagekomen. Er zijn 2 lateien vervangen aan de woning en de (vrijstaande) garage is rondom opgeschoond; kapotte stenen en kozijn gerepareerd, alle voegen opnieuw gevoegd, stenen schoongespoten en geimpregneerd. Netjes gewerkt en alles telkens weer opgeruimd en schoon achtergelaten. Opzichter kwam ook elke werkdag even langs om te kijken of alles goed verliep. Top.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Erik Davelaar is een vakman, we zijn heel tevreden over het resultaat van de verbouwing. Een kundige aannemer met veel kennis van zaken. Hij stond ook open voor nieuwe suggesties, hij heeft op ons verzoek samengewerkt met een voor hem onbekende leverancier. In de bouw ontstaan er nou eenmaal misverstanden, maar hij was altijd bereikbaar voor overleg.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Top vakmensen

Betrouwbaar en zeer deskundig

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Davelaar maakt waar het bedrijf voor staan

In de realisering van ons project heb ik bouwbedrijf Davelaar leren kennen als een bedrijf waar de kwaliteit voorop staat. De medewerkers zijn deskundig en denken ook mee tijdens het bouwproces. Davelaar mag dan wat duurder in zijn offrering zijn, maar het ontzorgt ook tijdens de bouw.

• Advies N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Compliment van tevreden klant!

Duidelijke offerte, snelle en vakkundige afhandeling van opdracht.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Isoleren (deel) woning, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prima samenwerking en meedenken met de opdrachtgever!

Goede voorbereiding en strakke planning. Meerwaarde zit in de samenwerking en het meedenken in het circulair concept.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Goede service en kwaliteit

Ons contactpersoon Johan heeft een zeer goede service en kennis, denkt overal aan en denkt mee. Houdt controle op het project en neemt zorgen uit handen. De medewerkers hebben goed gewerkt.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Goede voorbereiding en prettige uitvoering

Goede afspraken zijn gemaakt over de geplande verbouw van onze toekomstige woning. Dit is goed verlopen met vriendelijke en deskundige mensen. Er zijn diverse partijen ingezet en dat verliep niet altijd volgens de planning. Uiteindelijk heeft het twee keer zolang geduurd voor alles gedaan was. Wel zijn de dingen die noodzakelijk waren, op tijd gedaan. Er zijn wel wat kleine slordigheidjes in de werkwijze van de onderaannemers.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

Beste Casper, hartelijk dank voor je review. De klus had binnen 2 weken gerealiseerd moeten en kunnen worden; ons eigen werk is geheel volgens planning verlopen. De installateur liet het afweten ivm capaciteit. Een probleem waar wij als aannemer(s) na de crises regelmatig mee worden geconfronteerd. We nemen je opmerking zeker mee in de evaluatie met de desbetreffende partij.

Vakmanschap en klantgericht

Davelaarbouw heeft voor ons twee grote renovatie projecten uitgevoerd. In beide projecten is er TOP werk geleverd. Ook in het twwede project hebben we een grote betrokkenheid ervaren. Vanaf het eerste moment het gevoel gehad dat er goed wordt meegedacht en er goed geluisterd werd ook naar onze wensen. Uitvoerend personeel ook zeer sympatiek, keurig en flexibel. En ook nadat projecten zijn opgeleverd, blijft de betrokkenheid door gaan. Je hoort veel verhalen over hoe mis het kan gaan, maar wij hebben tot 2x juist het tegenovergestelde ervaren; nl dat je er samen iets moois van maakt met veel onderling overleg en betrokkenheid en zeer duidelijke afspraken. Davelaarbouw staat voor vakmanschap en klantgerichtheid!.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige, Kelder
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goed werk en zeer prettig contact.

Snelle hulp, goed werk en zeer prettig contact.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Flexibel, zeer goede service en snel reageren

Davelaar bouw is een bedrijf dat goed meedenkt, flexibel inspeelt op wijzigende situaties en vriendelijke medewerkers heeft.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Echte vaklieden

Uitstekende en bijzonder nette vaklieden, reageren snel op vragen en komen met goede oplossingen voor problemen. Komen hun afspraken altijd na.

Prettig

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Betrouwbaar, uitmuntend personeleel, altijd bereikbaar, kwaliteit.

Erik Davelaar en zijn team hebben voor ons een zeer goed gebouwd en keurig afgewerkt nieuwbouwwoonhuis gerealiseerd. Erik geeft op alle vragen altijd antwoord en er is geen moment geweest in het gehele traject, bij elkaar toch 18 maanden, dat het aan vertrouwen ontbrak. Je hebt als klant altijd het gevoel eerlijk geholpen te worden en je hebt nimmer het gevoel dat het om winst of meer omzet draait. Ik ben een lastige opdrachtgever om voor te werken. Gedurende alle maanden was er heel fijn overleg met het personeel ter plaatse en er is altijd een uitstekende sfeer geweest op de bouwplaats. De door Davelaar geselecteerde onderaannemers zijn doorgaans goed en betrouwbaar. Wij zijn dus zeer tevreden en wonen naar volle tevredenheid in ons nieuwe huis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Dakrenovatie en plaatsing dakkapel. Korte lijnen, goed meedenken en een schitterend resultaat!

Na een fijn offerte traject en diverse besprekingen hebben wij besloten om Davelaarbouw het project te gunnen. Vooral aan de voorkant van het traject is er goed geluisterd en meegedacht. Tijdens de werkzaamheden zagen wij ook echte professionals aan het werk. Meedenken en kleine aanpassingen waren dan ook geen probleem. Nu het traject goed is afgerond kunnen we alleen maar zeggen de realisatie van de dakrenovatie met dakkapel (isoleren en opnieuw opbouwen van het dak met een groot dakkapel) is super netjes en goed gedaan. We gaan de kennis en de gezelligheid van de jongens missen. Zij verstaan hun vak en zijn 3 weken enthousiast bezig geweest. Wij zijn super blij met resultaat en bedanken Davelaarbouw met het realiseren hiervan.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Dakkapel/dakraam

Over Bouwnu