Professionele aannemer die meedenkt en kwaliteit levert

De firma Davelaar heeft ons nieuwe huis, een semibungalow met bouwjaar 1954 in Driebergen – Rijsenburg, volledige gerenoveerd. Er is eerste gesloopt en daarna is het huis van binnen feitelijk helemaal opnieuw opgebouwd: isolatie van plafonds, dak, vloeren en muren; elektra en installaties zijn volledige vernieuwd; nieuw badkamer; nieuwe keuken; alles binnen opnieuw geschilderd. Dit gehele proces is erg goed verlopen. De mensen van Davelaar zijn echte professionals. Ze denken goed mee, communiceren goed; overleggen daar waar nodig, tijdig en op een prettige manier; er wordt met een duidelijke, gedetailleerde transparante begroting gewerkt; meer- en minderwerk wordt besproken en is goed te volgen. Bovendien vond er goede samenwerking en afstemming met onderaannemers plaats. Oplevering geschiedde volgens planning. Davelaar is wellicht dan niet de goedkoopste aannemer, maar je krijgt waar voor je geld en wordt goed ontzorgd .

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Top firma die meedenkt tot in finesse

Het was een hele fijne ervaring om samen te werken met Klaas en Jacob en het gehele team. Nakomen wat ze beloven in de voorbereiding en de uitvoering. Namens het team van De Voorhof, nogmaals dank.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Wij zijn onwijs tevreden met het resultaat van het werk van Davelaar

Enkele jaren geleden met een aannemer gewerkt waar we niet tevreden over waren, slechte communicatie, achteraf enig broddelwerk. Dus voor deze klus wat info ingewonnen over andere aannemers. Davelaar werd ons door een vriend aangeraden nadat hij bij hem een prachtige aanbouw had gemaakt. De eerste gesprekken verliepen soepel en de offerte was beter dan we hadden gehoopt. Uiteindelijk hebben ze in enkele maanden hier de hele klus geklaard: huis geïsoleerd aan de buitenkant, overal nieuwe kozijnen, houten bekleding langs de laagbouw van ons huis, een overkapping/luifel aan de opritzijde en nog vele kleine klusjes. Fijn is dat steeds een vast persoon/aanspreekpunt van Davelaar aanwezig is op de bouw, of in ieder geval snel bereikbaar. Deze werkbegeleider was een ervaren rot in het vak, die regelmatig puntjes aanstipte die wij nog niet gezien hadden. Het laatste schilderwerk moet nog gebeuren als het weer meezit, maar dan is het helemaal klaar. Maar nu al krijgen we veel complimenten van voorbijgangers. Het huis ziet er dan ook veel mooier en strakker uit (en verduurzaamd). Kortom, zeker een aanrader.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Kwalitatief hoogstaande bouw met duidelijke communicatie

Goede ervaring met Davelaarbouw BV vanwege kundigheid, afstemming, meegenomen worden in het proces zowel op kantoor als bij de bouw. Een mooi eindresultaat is er tot stand gekomen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Goed werk, goede communicatie

Gestart met een heldere offerte na een bezoek met aandacht voor mogelijk meerwerk. Diverse ingeschakelde partijen hebben goed werk afgeleverd en zijn daarnaast prettig in de omgang. De stevige prijs was het niettemin waard.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Professionele organisatie die echt luistert

Fijne, vriendelijke partij die afspraken nakomt en actief meedenkt!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Fijne communicatie, prettige samenwerking, mooi resultaat en alles naar wens!

We zijn heel blij met het resultaat, het is erg mooi geworden en we zijn erg tevreden over Davelaarbouw.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Onderhoud/service, Overige

Doen wat we afspreken.

Fijne en vakkundige werkers.

Goed en betrouwbaar

Davelaar bouw is een deskundige en betrouwbare aannemer. Daarnaast hebben wij ervaren dat ze echt meedenken en met passende oplossingen komen om het gewenste resultaat te behalen. Ook de onderaannemers waar Davelaar bouw mee samenwerkt zijn deskundige en betrouwbare specialisten binnen hun vakgebied.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Dak, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand

Vriendelijke vakmensen

Onlangs onze zolder laten verbouwen en een dakkapel laten plaatsen om 2 slaapkamers te creëren. Alles ging naar grote tevredenheid, zowel in de communicatie als de opdracht zelf. Alles binnen 2 weken klaar. Topwerk, aanrader!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Top werk geleverd.

Komen alle afspraken na en leveren kwalitatief goed werk. Ook als er naderhand nog puntjes zijn worden deze netjes afgehandeld.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Badkamer, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Davelaarbouw is een betrouwbare partner voor al onze renovaties en gebouw aanpassingen. Ze hebben hun planning altijd goed op orde, deskundige en vriendelijke medewerkers, geen eindeloze wisselingen of onderaannemers en ze leveren gewoon goede kwaliteit werk af.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Betrouwbaar, netjes, vakkundig.

Het bouwen van een uitbouw aan een bestaande oudere woning is deels improviseren. Dan vallen dingen mee en vallen dingen tegen. Waar het niet goed gaat wordt naar een adequate oplossing gezocht, en komt het toch goed. Het vakkundige personeel en de onderaannemers zijn allemaal prettige mensen, die vragen wat je wil, en hoe het eindresultaat moet worden. Afspraken worden altijd nagekomen.

• Advies N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goed, betrouwbaar bedrijf dat prachtig werk levert.

komt afspraken goed na luistert naar wensen goede after sales service perfectionistisch

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer kundige en betrouwbare aannemer

Wij hebben een zeer prettige ervaring met Davelaar. Het is een nette, kundige en betrouwbare partij. De jongens op de bouw werken netjes, zijn deskundig en gaan niet weg voordat het af/opgeruimd is. Ook allerlei vragen gedurende de dag werden netjes beantwoord ofwel opgelost. Voor onze aanbouw en aanpassing van de achtergevel had ik wat specifieke eisen en wensen waarbij aandacht voor de details nodig was. Davelaar heeft met mij de details uitgewerkt zodat we beide een goed gevoel hadden hoe het zou moeten worden. Vervolgens werd het ter plekke precies zo gebouwd, en werd er dus niet in het werk 'zomaar wat gedaan'. Ik had een hoge verwachting van de beeldkwaliteit en die is zondermeer volledig waargemaakt! Het werk is binnen tijd en budget opgeleverd! Davelaar was niet de goedkoopste, maar achteraf gezien denk ik dat ze de beste prijs/kwaliteit verhouding hebben. Kortom: wil je een nette en deskundige partij die zorgt voor hoge klanttevredenheid? Bel Davelaar.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Davelaarbouw is een zeer nette aannemer die kwaliteit vooraan zet.

Ze hebben zeer net werk geleverd, betreft een uitbouw van 3 meter voorzien van lichtstraat, waarbij de gehele constructie uit het zicht is aangebracht. Daarnaast lopen ze niet voor hun verantwoordelijkheden weg en handelen ze problemen naar tevredenheid af. Davelaar Bouw raad ik iedereen aan die voor kwaliteit gaat. Zelf zal ik ze zeker bij een volgend project betrekken. Met dank aan Geert Jan en Erik.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Wij hebben de mensen van Davelaarbouw ervaren als zeer deskundig en betrokken.

Vanaf de start van de bouw is het voor ons een feest geweest. Davelaarbouw werkt voor ons; hun doel was om voor ons het huis van onze dromen te bouwen. Dat is gelukt. Ze zijn binnen budget gebleven, werken precies en netjes, de communicatie is snel. als er ergens een alternatief voor gezocht moest worden, deden zij dat. Altijd in overleg en dat was heel prettig. Iedere dag was Hans er; hij wist precies wat er moest gebeuren en hoe; deskundig en betrokken. Eigenlijk zijn dat de steekwoorden voor ons: Deskundig en Betrokken. Samengevat: als we ons huis opnieuw zouden bouwen, dan zouden we weer Davelaarbouw vragen. Top vakmensen en eerlijk. "Perfectie tot in details", dat hebben ze bij ons waar gemaakt.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Betrokkenheid

Vanaf het allereerste begin voelden we de betrokkenheid van de mensen van Davelaar bij onze verbouwing. Vaste aanspreekpunten, snelle communicatie en netjes werken springen er uit. Tegenslagen werden opgelost. En wij zijn zeer gelukkig met het resultaat!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Wij hebben Davelaar leren kennen als zeer bekwaam en betrouwbaar.

Davelaar heeft bij onze verbouwing al vanaf het voortraject (middels Klaas) actief met ons meegedacht en schakelde heel snel met het bieden van mogelijkheden en begroting van de kosten. De lijnen met Eric en de voormannen waren kort en heel plezierig.

Betrouwbare aannemer

Wij hebben Davelaar als zeer betrouwbare aannemer ervaren met vakmensen die voor ons een mooie verbouwing van onze woning hebben gerealiseerd. Afspraak is afspraak en Davelaar is altijd goed bereikbaar voor vragen en komt ook met gedegen oplossingen. Wel wat aan de prijzige kant, zeker aan de voorkant hebben we ons zelf ook moeten verdiepen in de opbouw van de offerte. Maar je krijgt uiteindelijk wel waar voor je geld.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbare bouwers, ontzettend duur. Niet onderhandelen over prijs

Als je wilt dat je verbouwing binnen de tijd en strak gedaan wordt, bel dan Davelaar. Ze zijn zeer vakkundig in hun werk, hebben alles al wel een keer gezien en bieden handige, goede en doordachte oplossingen aan. Het lastige met werken met Davelaar is wel dat er niet te onderhandelen is over de prijs. De prijs is de prijs en daar doen ze het voor, anders zoek je het maar uit. Bij ons was het geld op een gegeven moment op en gingen we zoeken naar andere aannemers, die sommige dingen uiteindelijk voor substantieel lagere bedragen deden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Keuken, Badkamer, Kelder, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

afspraken nakomend.

Het gezegde van Henk het komt goed, is ook waargemaakt.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Garage/schuur, Beglazing en kozijnen, Overige

Van harte aanbevolen!

Bij het realiseren van een aanbouw/serre aan ons huis is Erik van begin tot einde actief betrokken geweest. Vooraf goede afstemming over grote lijnen, details en planning. Bouwtekeningen werden overlegd en op ons verzoek aangepast. Geertjan, die de dagelijkse aansturing op de bouwplaats verzorgde stemde steeds met ons af en alles is in zeer prettige sfeer verlopen. Gemotiveerde onderaannemers, die met plezier aan het werk waren en bovenal vakwerk hebben geleverd!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

leveren goed werk en komen afspraken na

werken schoon en netjes en alles is bespreekbaar

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Davelaarbouw top onderneming.

Enige tijd zijn wij bezig geweest onze badkamer te moderniseren. Het meeste werk in eigen hand genomen. Twee fasen zijn door Davelaarbouw gerealiseerd. Begin 2020 is de dakkapel verbreed. Daarna heeft e.e.a. mede door Corona stil gelegen bij ons. In September zoals gezegd begonnen met sloop en opbouw in eigen beheer. Eind November heeft Davelaarbouw op mijn verzoek de gehele badkamer betegelt, gevoegd, stucwerk aangebracht en tot slot de naden met zitranden voorzien. Het bedrijf heeft deze zaken vakkundig en buitengewoon netjes opgeleverd. Ik kan een ieder aanraden met dit bedrijf in zee te gaan. Betrouwbaar, netjes en conform alle afspraken gewerkt. Dank.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer

Over Bouwnu