Wij hebben de mensen van Davelaarbouw ervaren als zeer deskundig en betrokken.

Vanaf de start van de bouw is het voor ons een feest geweest. Davelaarbouw werkt voor ons; hun doel was om voor ons het huis van onze dromen te bouwen. Dat is gelukt. Ze zijn binnen budget gebleven, werken precies en netjes, de communicatie is snel. als er ergens een alternatief voor gezocht moest worden, deden zij dat. Altijd in overleg en dat was heel prettig. Iedere dag was Hans er; hij wist precies wat er moest gebeuren en hoe; deskundig en betrokken. Eigenlijk zijn dat de steekwoorden voor ons: Deskundig en Betrokken. Samengevat: als we ons huis opnieuw zouden bouwen, dan zouden we weer Davelaarbouw vragen. Top vakmensen en eerlijk. "Perfectie tot in details", dat hebben ze bij ons waar gemaakt.

Betrokkenheid

Vanaf het allereerste begin voelden we de betrokkenheid van de mensen van Davelaar bij onze verbouwing. Vaste aanspreekpunten, snelle communicatie en netjes werken springen er uit. Tegenslagen werden opgelost. En wij zijn zeer gelukkig met het resultaat!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Wij hebben Davelaar leren kennen als zeer bekwaam en betrouwbaar.

Davelaar heeft bij onze verbouwing al vanaf het voortraject (middels Klaas) actief met ons meegedacht en schakelde heel snel met het bieden van mogelijkheden en begroting van de kosten. De lijnen met Eric en de voormannen waren kort en heel plezierig.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Betrouwbare aannemer

Wij hebben Davelaar als zeer betrouwbare aannemer ervaren met vakmensen die voor ons een mooie verbouwing van onze woning hebben gerealiseerd. Afspraak is afspraak en Davelaar is altijd goed bereikbaar voor vragen en komt ook met gedegen oplossingen. Wel wat aan de prijzige kant, zeker aan de voorkant hebben we ons zelf ook moeten verdiepen in de opbouw van de offerte. Maar je krijgt uiteindelijk wel waar voor je geld.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbare bouwers, ontzettend duur. Niet onderhandelen over prijs

Als je wilt dat je verbouwing binnen de tijd en strak gedaan wordt, bel dan Davelaar. Ze zijn zeer vakkundig in hun werk, hebben alles al wel een keer gezien en bieden handige, goede en doordachte oplossingen aan. Het lastige met werken met Davelaar is wel dat er niet te onderhandelen is over de prijs. De prijs is de prijs en daar doen ze het voor, anders zoek je het maar uit. Bij ons was het geld op een gegeven moment op en gingen we zoeken naar andere aannemers, die sommige dingen uiteindelijk voor substantieel lagere bedragen deden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Keuken, Badkamer, Kelder, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

afspraken nakomend.

Het gezegde van Henk het komt goed, is ook waargemaakt.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Garage/schuur, Beglazing en kozijnen, Overige

Van harte aanbevolen!

Bij het realiseren van een aanbouw/serre aan ons huis is Erik van begin tot einde actief betrokken geweest. Vooraf goede afstemming over grote lijnen, details en planning. Bouwtekeningen werden overlegd en op ons verzoek aangepast. Geertjan, die de dagelijkse aansturing op de bouwplaats verzorgde stemde steeds met ons af en alles is in zeer prettige sfeer verlopen. Gemotiveerde onderaannemers, die met plezier aan het werk waren en bovenal vakwerk hebben geleverd!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

leveren goed werk en komen afspraken na

werken schoon en netjes en alles is bespreekbaar

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Davelaarbouw top onderneming.

Enige tijd zijn wij bezig geweest onze badkamer te moderniseren. Het meeste werk in eigen hand genomen. Twee fasen zijn door Davelaarbouw gerealiseerd. Begin 2020 is de dakkapel verbreed. Daarna heeft e.e.a. mede door Corona stil gelegen bij ons. In September zoals gezegd begonnen met sloop en opbouw in eigen beheer. Eind November heeft Davelaarbouw op mijn verzoek de gehele badkamer betegelt, gevoegd, stucwerk aangebracht en tot slot de naden met zitranden voorzien. Het bedrijf heeft deze zaken vakkundig en buitengewoon netjes opgeleverd. Ik kan een ieder aanraden met dit bedrijf in zee te gaan. Betrouwbaar, netjes en conform alle afspraken gewerkt. Dank.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer betrouwbaar, conform afspraak en binnen de tijd en communicatie verloopt zeer prettig!

Zeer prettige ervaring, alles moest binnen 6 weken afgerond worden, en ondanks de beperkte tijd en de start van Corona was het toch gelukt. Ze werken met zeer deskundige partijen samen, daar bedoel ik de loodgieter, electricien, meubelmaker, vloerenlegger, tegelzette etc mee. Allen werken zeer netjes en zijn zeer aardig en correct. Johan de bouwopzichter vonden we een zeer prettig aanspreekpunt en hadden we dagelijks contact mee. Tijdslijn werd tot in de puntjes gevolgd zoals in excel was opgesteld, je merkt aan alles dat ze veel ervaring hebben met zowel kleine als grootschalige projecten. Als we weer een verbouwing hebben, zou ik zeker weer Davelaar contacteren.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Badkamer, Overige

Uitmuntend Bouwbedrijf, Top Kwaliteit

In juli een mooi appartement (casco) gekocht maar geen aannemer te vinden. Zelfs keukenbedrijven hadden geen oplossing. Betekende dat ik pas eind februari mijn keuken kon installeren. Ik moest het zelf maar oplossen. Na een zoektocht op internet kwam ik bij DAVELAAR( review waardering 9.0 en ook 10) terecht. De volgende dag kwam iemand kijken...en ...het was mogelijk om toch de keuken op 13 nov te plaatsen. Het werd een projectaanpak. Met 6 mensen kwamen zij. Een installateur voor het omleggen van leidingen ter voorbereiding van het kookeiland , een timmerman voor het verlaagd plafond en een koof,een paar stucadoors en een sjouwer, de elektricien sloot aan bij hun werkwijze. Stucadoors gingen ook aan de slag. Al met al duurde de klus 5 dagen waarvan de meeste tijd in het stucwerk zat. Ik had regelmatig een prettig contact met de coördinator en contactpersonen van deze professionele ploeg. Ik ben erg blij dat ik DAVELAAR heb ingeschakeld. Top kwaliteit en dus een 10.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Heel klantvriendelijk

Denkt mee in oplossingen

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Kwaliteit en snel

Prettige ervaring. Dakbeschot is keurig vervangen waarbij enkele meerwerk zaken op het laatste moment ook nog konden worden meegenomen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een vakkundige aannemer die de (ver)bouw binnen planning oplevert.

Na zo'n vier maanden (ver)bouwen in samenwerking met Davelaarbouw, kunnen we concluderen dat we zeer tevreden zijn over het proces en eindresultaat. Van een bijna casco woning, naar een comfortabel woonhuis met nieuwe aanbouw. De communicatie verliep prettig en adequaat. De (ver)bouw is conform planning verlopen en kleine bijkomstigheden/meerwerk kon tussentijds worden opgepakt. Er werd goed meegedacht en desgevraagd kwamen er mooie alternatieve oplossingen. Er werd vakkundig en netjes gewerkt op de bouwplaats. Ook onze buren waren tevreden; er werd overlegd over de werkzaamheden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prettig, betrouwbaar, degelijk en goed afgewerkt

Goed uitgewerkt plan. En volgens planning uitgevoerd. Prettig personeel en mooi eindresultaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Garage/schuur, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Ouderwetse service en kwaliteit !!

Klantvriendelijk , vakkundig en prima service . Bouwbedrijf Davelaar is een onderneming zoals je ze tegenwoordig niet vaak meer tegenkomt en waar je je als klant direct thuisvoelt.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen, Overige

Niets anders dan lof

Iedere keer word ik weer door Erik Davelaar verrast door zijn betrokkenheid, vermogen om mee te denken en zijn creativiteit. Samen met z’n team vol met gemotiveerde mensen hebben zij onze boerderij tot een fantastisch woonhuis gerenoveerd en verbouwd. Ook nu, jaren later, kan ik hem bellen en het wordt direct door hem opgepakt en opgelost.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Professioneel, veilig en degelijk vakwerk van zeer betrokken medewerkers

Zowel in de voorbereiding, als in de uitvoering van dit balkonvervangingsproject in Amsterdam toonde medewerkers van Davelaarbouw zich professioneel en betrokken. Er wordt veilig en schoon gewerkt en de resultaten zien er prachtig uit. Er wordt meegedacht en geluisterd naar de wensen van de klant. Tevens wordt er alles aan gedaan om overlast zoveel als mogelijk te voorkomen. Aan het einde werd het werk en de omgeving schoon opgeleverd. Veiligheid van bewoners en medewerkers staat voorop. Johan de Vreugd samen met bouwers Henk, Simon, Wim, Dirk, Lennart, Dik, Hans, e.a. aangevuld met loodgieters Gerben en Huib en schilders Job en Daan: Een prachtig resultaat en mooi gedaan!

Goed, vakkundig en betrouwbaar

Denken goed mee en kwamen met snelle oplossingen als het even tegenzat tijdens de verbouwing van ons 100 jaar oude huis. Vakkundig en prettig personeel.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken

Uitstekende ervaring

Vanaf het intake-gesprek tm de oplevering was er een prettige sfeer en afspraken werden nagekomen. Er zijn 2 lateien vervangen aan de woning en de (vrijstaande) garage is rondom opgeschoond; kapotte stenen en kozijn gerepareerd, alle voegen opnieuw gevoegd, stenen schoongespoten en geimpregneerd. Netjes gewerkt en alles telkens weer opgeruimd en schoon achtergelaten. Opzichter kwam ook elke werkdag even langs om te kijken of alles goed verliep. Top.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Onderhoud/service

Heel goed

Erik Davelaar is een vakman, we zijn heel tevreden over het resultaat van de verbouwing. Een kundige aannemer met veel kennis van zaken. Hij stond ook open voor nieuwe suggesties, hij heeft op ons verzoek samengewerkt met een voor hem onbekende leverancier. In de bouw ontstaan er nou eenmaal misverstanden, maar hij was altijd bereikbaar voor overleg.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Top vakmensen

Betrouwbaar en zeer deskundig

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Davelaar maakt waar het bedrijf voor staan

In de realisering van ons project heb ik bouwbedrijf Davelaar leren kennen als een bedrijf waar de kwaliteit voorop staat. De medewerkers zijn deskundig en denken ook mee tijdens het bouwproces. Davelaar mag dan wat duurder in zijn offrering zijn, maar het ontzorgt ook tijdens de bouw.

• Advies N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Compliment van tevreden klant!

Duidelijke offerte, snelle en vakkundige afhandeling van opdracht.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Isoleren (deel) woning, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prima samenwerking en meedenken met de opdrachtgever!

Goede voorbereiding en strakke planning. Meerwaarde zit in de samenwerking en het meedenken in het circulair concept.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Over Bouwnu