Medelevende begeleiding

Alles goed verzorgd

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Van een vorige uitvaart

Warm en persoonlijk

De keuze om bij jullie de uitvaart te laten verzorgen was de wens van ons pap. Maar zeker ook van alle betrokken familieleden. Alles onder één dak is mogelijk, en dat is zo fijn. De begeleiding voelt als een warme deken, en er is ruimte om naar eigen wens invulling te geven aan de uitvaart. Dank je wel.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Dat hadden wij al

Zeer respectvol en empathie zoals deze uitvaartverzorging je helpt in deze moeilijke tijd

Buiten het verdriet wat je hebt, staan ze voor je klaar waar het mogelijk is. Ingrid heeft maar een half woord nodig om je wensen uit te voeren. Haar man is een stille kracht op de achtergrond maar waar nodig is hij ook aanwezig.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer via internet

Voelt direct vertrouwd

Ingrid geeft je direct het gevoel ook al weet ik niet wat er allemaal op me af komt zij leidt me hier doorheen

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer rouw onderneming druten op internet opgezocht

Leuke mensen om mee samen tewerken en verstand van zaken , bij het verlies van een dierbare

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Internet

Min ervaring is in het totaal erg goed Ellen stond steeds voor ons klaar als we vragen hadden

Liefdevol

In overleg zijn jullie gekomen Samen ! met mijn man de uitvaart geregeld zoals hij het graag wilde ! Dat is datgene wat je wil als je in zo’n emotionele roller coaster terechtgekomen bent gekomen Betrouwbaar respectvol ! Onze kinderen, kleinkinderen en ik zelf wisten en weten dat het zo goed is

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Eerder overlijden familie

Riets herbegrafenis van Druten naar de naruurbegraafplaats Mookerheide is perfect uitgevoerd ondanks slechte medewerking van de gemeente Druten

Alles volgens verwachting

Er worden bruikbare handreikingen gegeven en er wordt meegedacht.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Kennissen

Geweldige steun en dienstverlening ontvangen

We hebben heel veel steun, begeleiding en komplete ontzorging gehad van Ingrid en Ton in de moeilijke tijd vanaf het overlijden van mijn vrouw tot en met de uitvaart. Niets was voor hun teveel gevraagd. Werkelijk geweldig gedaan.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer N.v.t.

Een advies voor een uitstekende verzorging Een hele goede begeleiding en verzorging gehad bij het overlijden en crematie von ons overleden broer /zwager en oom

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Maas en waeler

Gevoel

Ik ben met zeer veel zorg en gevoel bijgestaan Dat zal ik nooit vergeten.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via kennis

Geheel verzorgd volgens onze wensen

Zie hierboven en extra prettig persoonlijk betrokkenheid.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Persoonlijk + via Maas&Waler

Geweldige uitvaartverzorging

Gewoonweg top, geen enkel wanklank en alles was bespreekbaar en uitvoerbaar. Van harte aanbevolen.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer familie

Fijne begeleiding

Heel prettig en fijn begeleid door Ellen. Een topper !!

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Internet

Respect!

Wat een lieve, warme mensen! Zo respectvol naar ons, nabestaanden maar vooral ook naar de overledene. Duidelijke, heldere communicatie. Alle mogelijkheden konden besproken worden maar de regie bleef in handen van de familie. Niks was te veel. Heel fijn. We hebben waardig afscheid kunnen nemen.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer N.v.t.

Alles is prima en met persoonlijke aandacht geregeld.

Louter positief

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer N.v.t.

Zeer professioneel en netjes.

Helaas hebben wij gebruik moeten maken van de diensten van uitvaartverzorging Maas en Waal. Desondanks is bij deze partij alles erg professioneel en netjes geregeld. Begeleiding is zeer goed en ze helpen je van a tot z daarnaast zijn ze altijd bereikbaar. Een fijne partij om mee te werken ondanks het feit dat je er liever niet mee bezig bent.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Online

Goed verzorgd, maar het kost wel wat

Goede afhandeling, men denkt met je mee. Alleen zijn bepaalde kosten aanzienlijk. Ondanks dat wij veel zelf aanleverden werden ruime controle en afhandelingskosten berekend. Alles is duurder geworden, ik weet niet wat andere begrafenisondernemers berekenen, je gaat immers geen offerte aanvragen, maar het verschil met eerdere ervaringen (bij anderen) is groot. Ik kan het daarom moeilijk bij anderen aanbevelen, al is het persoonlijk contact tijdens het hele gebeuren prima.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer wij kenden Ingrid nog van vroeger

Snel en effectief geholpen.

Wij wilden graag zo snel mogelijk de uitvaart regelen en zijn daar goed bij geholpen.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer internet denk ik

Alles heel respect vol

Alles zo respectvol en lief netjes en een goede begeleiding , in een woord perfect .

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Deze kwamen we als eerste tegen

Heel fijne persoonlijke begeleiding van begin tot eind.

Goede persoonlijke begeleiding met liefdevolle zorg en grote zorgvuldigheid vanaf zijn overlijden tot na de dankdienst en begrafenis. Ook heel veel dank aan alle mensen van uitvaartcentrum Maas en Waal. Allemaal mensen die werken vanuit hun hart.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer via familie die u kent

Ik vind jullie gewoon goed

Jullie zijn gewoon goed ik heb geen slechte dingen over Jullie ik raad mensen aan om jullie te paken

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Maasenwaler

Positief

Als zeer provisioneel.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer uit de waalkanter

Ingrid heeft altijd klaar gestaan en geduld en een doortastende handelen. Ze was zeer attent en dacht mee en vooruit en dat waardeerde ik zeer in zo,n emotioneel tijd

• Afspraken nakomen N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Respect voor alle wensen N.v.t.
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via de webb gegoogled op gebied

Over Uitvaartverzorging Maas en Waal

Uitvaartverzorging Maas & Waal werkt in de regio Nijmegen en daarbuiten aan een eerbiedige uitvaart. Door nauw met u te overleggen, zoeken wij naar de juiste sfeer voor het afscheid van uw naaste. Wij regelen de gehele uitvaart, verzorgen de opbaring (ook na ongelukken), drukken uw rouwkaarten en leveren de uitvaartkist. Op de dag zelf hebben we rouwwagens beschikbaar voor het vervoer van de overledene en naasten. Is de ceremonie voorbij, dan houden we nog een tijdje contact om te kijken hoe het met u is. Wilt u meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact op.