De uitvaart is goed verzorgd. En alles verliep naar wens

Wij kijken terug op een goed verzorgde uitvaart alles was prima geregeld. Wij hebben ook veel positieve reacties gehad van mensen die bij de uitvaart aanwezig waren.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Wij kenden Ingrid

fijne persoonlijke begeleiding in een verdrietige periode

fijn contact, persoonlijk, ervaren, meedenkend, dichtbij

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer we hebben helaas al enkele malen een beroep op jullie gedaan. Dus kende het bedrijf al.

erg fijne samenwerking

Ingrid voelde onze wensen prima aan

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer aanbeveling

Goed, maar vonden bepaalde dingen ook erg jammer

Wat we erg jammer vinden is dat bepaalde liedjes niet tijdens de afgesproken gedichten en diashow werden afgedraaid. We hadden deze liedjes zelf bij bepaalde gedichten en diashows gezet, omdat voor ons gevoel dat daarbij hoorde. Dan is het erg jammer als wij naar een bepaald gedicht een liedje hadden gezet, en deze dan niet word afgedraaid. Of we naar een diashow kijken, en er geen muziek bij afgedraaid word. Een crematie is niet iets wat je kunt overdoen.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer N.v.t.

De uitvaart is heel netjes en naar onze wens verlopen.

Vanaf het eerste gesprek tot het laatste moment is alles zeer naar tevredenheid verlopen.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer via mijn broer die vlakbij uitvaartverzorging Maas en Waal woont

Respectvol en volgend in wensen

Voor mij was het belangrijk dat de uitvaart van mijn vader zoals ik die in mijn hoofd had, ook uitgevoerd werd. Ingrid en haar team hebben dat in alle opzichten waargemaakt. De familiekamer met 24 uur persoonlijke toegang was voor ons een bijzondere ervaring. Sereen, ongedwongen, gastvrij. We kijken terug op een mooi afscheid. John Ans Milan Lotte Rajco

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Vanuit ervaring gebruik familiekamer ( schoon) moeder

Persoonlijk en betrokken.

De voorbereidingen voor het afscheid zijn op een prettige manier verlopen. Wij kregen alle ruimte om de eigen wensen in te vullen. Mede hierdoor kijken wij met een goed gevoel terug op de begrafenis.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Ervaring familie.

Prima geregeld

Crematie prima geregeld vanaf begin tot eind incl. nazorg te ontvangen gelden UItvaartpolissen

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via eerdere crematie

Professioneel en empathisch.

Wij hebben op een fijne, rustige en correcte manier, met de hulp en tips van Ingrid, een heel mooi afscheid kunnen organiseren, op de manier die bij ons past.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer advertentie in de Maas & Waler

Ondanks Corona toch een respectvolle crematie. Begeleiding, uitleg, rust, aandacht is prima.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer via de internet

Prettig contact en prima service.

Vanaf het eerste contact is de uitvaart van pa goed opgepakt en verzorgd. Goed en vriendelijk advies, goede hulp/ondersteuning en veel mogelijkheden. Vooral het uitvaartcentrum is prima geregeld en biedt de juiste mogelijkheden.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer N.v.t.

Deskundige hulp in een moeilijke periode

We zijn heel goed geholpen door hen. Ze hebben ons professioneel door het woud aan mogelijkheden geloodst. Er is veel moeite gedaan om het opbaren en de uitvaart geheel naar onze wensen te laten verlopen. Men is aardig en zeer deskundig. 1 opmerking: onze vader had wel wonden aan zijn gezicht na het scheren voor het opbaren. Deze plekken verschenen na een paar uur. Dit is een tip om dat scheren heel voorzichtig te doen. Nogmaals hartelijk dank voor alles!

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer van kennissen

Prima geregeld

Mijn schoonmoeder overleed aan Corona. We zijn goed begeleid. Alles prima afgehandeld.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Google

De begeleiding is goed.

Ik / ons gezin hebben veel goede begeleiding gehad en de uitleg rondom de uitvaart was perfect. Goed luisteren wat iemand wil was perfect.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via vrienden

Goed en respectvol

Luisteren goed naar je wensen en geven goed advies. Foto's bij dienst waren netjes door Ingrid op powerpoint gezet begeleidt met de door ons gekozen muziek. Al met al een mooie dienst begeleidt door Ingrid en Ton.

Erg prettig.

Vol empathie en begrip. Keurig verzorgd. Ingrid is een zeer fijn mens.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer via krant {advertentie}

Geweldige vriendelijke gepaste bijstand in deze moeilijke dagen.

Wij hebben de inzet van uitvaartverzorging Maas en Waal als zeer behulpzaam ervaren. Zeer vriendelijk, komen met prima ideeën en voorstellen. Het was begin april tijdens de Corona epidemie. Als wordt ons inziens tot in de puntjes geregeld. Het uitvaartcentrum met alle voorzieningen rouwkamer, heel snelle verzorging van de benodigde rouwkaarten etc. Als wij weer een uitvaart zouden moeten regelen voor een familielid dan is er geen twijfel dan staan zij boven aan het verlanglijstje.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer internet

Heel goed

Hebben ons goed geholpen Alles naar wens uitgevoerd

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via internet

Jullie hebben het zeer goed gedaan

Jullie zijn op de achtergrond gebleven maar toch heel betrokken en alert. Ondanks alles was er veel rust, veel betrokkenheid en werd er bewogen binnen de regels. We kijken zeer positief terug.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via de Maas en Waler

Hele goede ervaring..

Alles wat er op 23 maart 2020 mogelijk was ivm coronavirus hebben we in goed overleg kunnen realiseren. Alles wat we wilden doen om een waardig afscheid te geven aan mijn moeder hebben we gedaan..het was een waardig afscheid. Ik heb ondanks het grote verdriet om mijn moeder een goed gevoel gehad bij de begrafenis. Het was erg keurig geregeld door de uitvaartverzorging en mij ook keurig bijgestaan in het regelen van alles. Vele goede reacties over de begrafenis was keurig verzorgt en door velen gevolgd via live streken. Namens Gerrie Coppes en mij erg bedankt..stream..groeten Henk van Haalen..

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via Gerrie Coppers

Hartverwarmend in de moeilijke /zwaarste tijd die je kunt meemaken

Begripvol / luisterend / voldoet aan wensen niet meer en niet minder / ze zijn er voor je en dat geeft een zeer goed gevoel . Dank daarvoor

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via zoon

zeer correct en accuraat

Goed bereikbaar en klantvriendelijk

Creatief, zorgzaam

Het was een bijzondere ervaring ook mede door de corona. Ondanks dat er weinig mensen aanwezig mochten zijn was het afscheid zeer intiem en geheel naar onze wens verlopen. We hebben de laatste eer goed kunnen voldoen voor mijn man, ons pap, opa. We zijn goed geholpen...Ingrid is zeer meedenkend en creatief. We zijn zeer tevreden.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via de krant en mondeling

prima uitvaartverzorging!

Wij hebben alles volgens de wens van de overledene kunnen uitvoeren. Prettige samenwerking!

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer uit eerdere ervaring bekent

Uitmuntend!

De warmte en professionaliteit die Uitvaartverzorging Maas & Waal biedt, heb ik nog nergens anders ervaren. Ze staan dag en nacht voor je klaar. Alles is mogelijk zoals jij het voor ogen hebt. Zij geven daarbij zeer goed advies om je wensen op de juiste manier te kunnen uitvoeren. Ondanks de verdrietige situatie hebben wij de samenwerking met deze organisatie als prettig ervaren en dat geldt niet alleen voor ons als gezin. Ook onze vrienden en familie om ons heen waren zeer positief over alles wat uitvaartverzorging Maas & Waal voor ons heeft gedaan. Een review nu op papier voor alle mensen die Uitvaartverzorging Maas & Waal niet kennen maar jullie werk zorgt sowieso waarschijnlijk al wel voor voldoende mond op mond reclame.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Bekenden

Over Uitvaartverzorging Maas en Waal

Uitvaartverzorging Maas & Waal werkt in de regio Nijmegen en daarbuiten aan een eerbiedige uitvaart. Door nauw met u te overleggen, zoeken wij naar de juiste sfeer voor het afscheid van uw naaste. Wij regelen de gehele uitvaart, verzorgen de opbaring (ook na ongelukken), drukken uw rouwkaarten en leveren de uitvaartkist. Op de dag zelf hebben we rouwwagens beschikbaar voor het vervoer van de overledene en naasten. Is de ceremonie voorbij, dan houden we nog een tijdje contact om te kijken hoe het met u is. Wilt u meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact op.