Uitmuntend!

De warmte en professionaliteit die Uitvaartverzorging Maas & Waal biedt, heb ik nog nergens anders ervaren. Ze staan dag en nacht voor je klaar. Alles is mogelijk zoals jij het voor ogen hebt. Zij geven daarbij zeer goed advies om je wensen op de juiste manier te kunnen uitvoeren. Ondanks de verdrietige situatie hebben wij de samenwerking met deze organisatie als prettig ervaren en dat geldt niet alleen voor ons als gezin. Ook onze vrienden en familie om ons heen waren zeer positief over alles wat uitvaartverzorging Maas & Waal voor ons heeft gedaan. Een review nu op papier voor alle mensen die Uitvaartverzorging Maas & Waal niet kennen maar jullie werk zorgt sowieso waarschijnlijk al wel voor voldoende mond op mond reclame.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Bekenden

We zijn geweldig ontzorgt en hebben veel steun ontvangen.

We hebben als familie veel en geweldige ondersteuning gehad na het overlijden van onze moeder. Ingrid en Ton hebben ons fantastisch en op een hele fijne manier met persoonlijke aandacht bijgestaan in het gehele proces tot en met de uitvaart toe. Het is heel fijn om in zo'n periode terug te kunnen vallen op zoveel medeleven en bovenal kennis van zaken en hun inlevingsvermogen. Nooit kunnen denken dat een uitvaartonderneming/verzorging zo'n belangrijke en fijne rol kan spelen bij een dergelijk verlies. Ook de fijne communicatie, het meedenken, adviseren, op alle tijden bereikbaar zijn om een "helpende hand", steun of advies te geven hebben wij erg gewaardeerd.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer N.v.t.

Het was allemaal keurig verzorgd

Zie hierboven

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via bekenden

Uitermate tevreden

De dochters, partners, kleinkinderen en ikzelf zijn heel erg tevreden met de begeleiding, het meedenken en mogelijk maken van onze wensen. Ingrid en Ton hebben ons in alle rust én begripvol begeleid. Zij hebben ons gesteund in heftige, zeer emotionele dagen. Wij zijn Ingrid en Ton heel dankbaar. Hartelijke groet, Gerard Mulder en kinderen, kleinkinderen.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via buren

Hartverwarmend

Ton en Ingrid zijn zeer professionele mensen, met een hart van goud. Zij hebben ons zo goed geholpen. Het afscheid van onze vader is hierdoor een kostbare herinering geworden. DANK!

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Door mijn man, Richard

perfect geregeld

Alles was goed geregeld, goede communicatie en afhandeling

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer google

Persoonlijk en meedenkend!

Dmv telefonisch contact mijn vaders en mijn wensen gedeeld. Hierop werd kundig en zeer passend op gehandeld. Uitvaart zeer waardig verzorgd. Zeer veel waardering voor Ingrid en Ton.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Google

Hele goede en prettige begeleiding! Altijd snel, adequaat en menselijk.

Ik heb hele prettige begeleiding gehad van Ingrid en haar team in deze lastige tijd. Ze is erg deskundig, neemt alle tijd en is ook digitaal met kaarten en boekjes erg handig. Tot laat in de avond is ze digitaal bereikbaar wat heel prettig was. Wij hebben de begeleiding echt geweldig gevonden.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer via Monica Zeegers

een steun in een moeilijke periode

een fijne begeleiding in een moeilijke tijd,lieve mensen en uitstekende service.

Heel fijn.

Goeie uitleg. Fijn persoonlijk contant met het hele gezin. En zo goed wat mogelijk was aan de wensen voldaan.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Helaas eerder mee van doen gehad.

Fijn contact met Peter en Ingrid.

Helaas al enkele malen gebruik gemaakt van de diensten van Ingrid maar steeds tot volle tevredenheid.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer al eerder gebruik van jullie diensten gemaakt

Alles goed geregeld!

Vriendelijk personeel goede begeleiding, aandacht voor onze wensen!

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Internet

Uitstekende service.

Zeer tevreden over de uitvaart. Ze ( ingrid) doet meer als alleen de uitvaart.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via de moeder van Ine

geweldig goed en keurig

mijn ervaring met Uitvaart Maas en Waal is erg goed ze voelen alles goed aan , dit in een kwetsbare verdrietige tijd die je doorgaat de professionaliteit vriendelijkheid kennis van het vak zijn in een woord erg goed te noemen duidelijkheid bij vragen tot een luisterend oor. een woord geweldig... ga zo door met jullie bedrijf Ingrid Ton en Peter

hele goede ervaring

heel professioneel en met liefde

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer via internet

Fijne, warme en goed georganiseerde begeleiding van moment van overlijden tot aan de uitvaart

Onze ervaring met Uitvaartverzorging Maas en Waal is uitstekend. Bij het verlies van iemand die je lief is, verlies je toch besef van tijd en belangrijkheid. Ingrid nam ons aan de hand bij alles wat er geregeld moest worden. Ze was continu bereikbaar en heel geduldig en super vriendelijk en liet ons op het juiste moment knopen doorhakken, zodat alles toch op tijd geregeld was. Er was genoeg ruimte voor onze eigen inbreng, alles was bespreekbaar en ze hielp ons hierin meedenken. We kijken terug op een fijne begeleiding vanaf het moment van overlijden tot aan de hele mooie en warme uitvaart. Dikke pluim voor jullie!

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer was al bekend

Dik en dik tevreden met alles hoe het gegaan is

Helemaal tevreden met alles

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Was al bekend gezien de eerdere ervaringen

Prima verlopen, goede begeleiding, open en vriendelijk

De uitvaart van mijn vader is prima verlopen. In het voortraject, tijdens en na de uitvaart. De begeleiding, communicatie en de persoonlijke aandacht van Ingrid was top. Ook de geboden mogelijkheden door Ton en Peter zijn door ons als heel plezierig ervaren.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer klantrelatie

Fijn

Meedenken, snelle reactie, persoonlijke benadering.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Internet

Persoonlijk, "warm" en aandacht voor de kleine dingen!

In een hectische en emotionele tijd, werd er rust genomen voor de overledene, maar nog meer voor de nabestaande! Alles is bespreekbaar en ze maken het bijzonder door de "kleine" dingen, zoals een kaarsje met foto. Ze zijn altijd en overal bereikbaar ,niet alleen tijdens de moeilijke dagen, maar ook daarna!

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer was bekend!

Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend, attent. Klaar staan voor de nabestaanden in deze moeilijke tijd.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Wij wisten jullie naam en zodoende gebeld, we komen bijna dagelijks langs gereden.

Zeer prettige samenwerking zonder nadrukkelijk aanwezig te zijn. w

De ervaring die ik en mijn kinderen hebben gehad is zeer goed. Erg vriendelijk en rustig. Zijn in staat om in deze verdrietige tijd ook aandacht te hebben voor de nabestaanden.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe kwam u aan ons telefoonnummer internet

Alles prima geregeld

Alles was prima geregeld en de afspraken die er gemaakt waren zijn allemaal keurig afgehandeld.

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via internet

Fijne mensen die je het gevoel geven betrokken te zijn..

Vlotte manier van werken. Aandacht voor individuele wensen. Tijd nemen om een en ander door te spreken. Persoonlijke benadering. Afspraken goed na komen. Het was fijn om met Ingrid van Dijk- Visser het afscheid van ons pap te kunnen verzorgen. We zijn allemaal erg tevreden over de manier waarop dit ging. Dank!

• Hoe kwam u aan ons telefoonnummer Via internet

Prettig contact en alles was goed en op persoonlijke wijze geregeld

Prettig contact en alles was goed en op persoonlijke wijze geregeld.

Over Uitvaartverzorging Maas en Waal

Uitvaartverzorging Maas & Waal werkt in de regio Nijmegen en daarbuiten aan een eerbiedige uitvaart. Door nauw met u te overleggen, zoeken wij naar de juiste sfeer voor het afscheid van uw naaste. Wij regelen de gehele uitvaart, verzorgen de opbaring (ook na ongelukken), drukken uw rouwkaarten en leveren de uitvaartkist. Op de dag zelf hebben we rouwwagens beschikbaar voor het vervoer van de overledene en naasten. Is de ceremonie voorbij, dan houden we nog een tijdje contact om te kijken hoe het met u is. Wilt u meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact op.