Super ontspannen behandeling

Na een uurtje Bowen therapie kom ik als herboren van de tafel af. Alle spieren weer heerlijk los.

Zeer adequaat, rustig kundig therapeut die al meteen heel veel problemen gericht aanpakt

Behandelaar v.d. Hout is zeer voorkomend en vriendelijk, luistert aandachtig en gaat zonder uitstel aan de slag. Vertelt duidelijk wat hij waarneemt, hoe en wat hij behandelt. Gaat zorgvuldig en systematisch te werk, doet heel veel in de beschikbare tijd en al tijdens de behandeling zijn duidelijk effecten waarneembaar. Begeleid ook na de behandeling nog zorgzaam en behulpzaam tot een stabiele rustig eindsituatie bereikt is. Vraagt een zeer bescheiden vergoeding voor zijn intensieve inzet

Fijne behandeling en een prettige behandelaar.

Ik kwam voor mijn rugklachten via Google bij deze praktijk uit. Na een intake gesprek ging Dhr. van den Hout de behandeling starten. Na 3 behandelingen waren mijn klachten zo goed als verdwenen.