Heel creatief, betrouwbaar, flexibel en vakkundig

Avancé communicatie is al ruim 12,5 jaar vormgever van Ziekenhuis Gelderse Vallei. Zij zijn heel creatief, betrouwbaar, flexibel en vakkundig. De huisstijl van onze organisatie hebben zij ontwikkeld en doorontwikkeld. Ook verwerken zij deze huisstijl consequent en tegelijk op originele wijze in diverse creatieve uitingen. Wij doen vaak beroep op de veelzijdigheid van Avancé communicatie, wij kloppen bij hen aan voor een poster of folder, maar ook voor bestickering op onze auto’s of het ontwerp van ons nieuwe intranet. Daarnaast werken bij Avancé communicatie prettige mensen om mee samen te werken. Zij stellen zich flexibel op en denken actief met ons mee. Het contact is snel gelegd en er is heldere afstemming over de producten. Kortom, een vormgever die wij zeker aanbevelen!

wat een super mensen met veel vakkennis

Op zoek naar een bedrijf om een mooi logo en uitstraling voor de fietstaxiZutphen te ontwerpen was Avancé een schot in de roos. Er werd veel meegedacht en adviezen gegeven. Het resultaat: een logo waar mijn onderneming nog jaren mee kan fietsen.

Betrouwbaar en no nonsense. Maken stiekem hele mooie, hippe dingen.

Al voor diverse opdrachtgevers samengewerkt met Avance. Ik heb nog niet eerder met een bureau gewerkt dat zo flexibel, betrouwbaar en secuur is. Vooral dat laatste is voor vormgevingsklussen echt meerwaarde. Scheelt je als opdrachtgever een hoop tijd en vervelende fouten. Bovendien denken ze graag met je mee en komen met praktische oplossingen. Ik zou Avance daarom zeker aanbevelen!

Professioneel, snel, bekwaam en behulpzaam

Avancé heeft een professionele, klantgerichte en prettige benadering. Het team heeft onze website in korte tijd mooi omgebouwd en kwam met goede adviezen. Ze zijn in staat om zich te verplaatsen in onze klanten. De kosten waren vooraf transparant en het tijdspad helder. We zijn zeer tevreden over het resultaat en service en hebben vertrouwen in hun expertise.

Klantgericht, denken met je mee, prettig contact en ze kunnen snel schakelen

We hebben zeer goede ervaringen met Avancé: ze hebben ons drukwerk verzorgd en prachtige visitekaartjes en roll banners voor ons ontworpen. In het prettige contact met Irene waarderen we het zeer dat ze goed adviseert, altijd doet wat ze belooft en snel schakelt. Top!

Fantastisch team, zeer correct en snel

Heb verschillende dingen door Avancé laten doen en ben zeer content over het meedenken, aanpassen en innovatief zijn. Professionele dienstverlener met het juiste team van mensen. Zijn snel, komen afspraken en kun je op bouwen!

Zeer professioneel, snel en kundig

Avancé heeft onze wensen één op één vertaald naar een passende website. Er werden goede suggesties aangedragen en deze zijn snel geïmplementeerd.

prettige service, goede afhandeling

Problemen worden vlot opgelost, eventuele vragen worden goed beantwoord.

professioneel, meedenkend, vriendelijk.

We zijn erg tevreden. Altijd even vriendelijk en de communicatie is perfect.

Professioneel, vakkundig en behulpzame medewerkers.

Goede communicatie, vriendelijk en zeer vakkundig. Soms is het voor ons lastig om tot een overeenkomst te komen aangezien wij met meerdere bedrijven bij hun zitten aangesloten. Daar zou iets meer flexibiliteit in kunnen komen. Jullie krijgen geen tien maar verdienen deze misschien wel maar er zijn altijd verbeter punten.

Altijd fijn en correct geholpen!

Altijd fijn en correct geholpen. Zeker een aanrader!

Hele goede en vooral prettige service!

Zeer professioneel bedrijf, verstand van zaken met zeer prettige, behulpzame medewerkers. Echt een plezier om mee samen te werken!

Gode en snelle service. prettige samenwerking

goed, snel, correct en prettig geprijst

Creatief, persoonlijk, snel en laagdrempelig

Wij hebben onze huisstijl en nu supersnelle website te danken aan Avancé. Ze leven zich goed in in ons als klant, denken mee en luisteren. Een samenwerking van één plus één is drie!

Avancé denkt met ons mee.....

Bijna dagelijks prachtige complimenten van onze klanten over onze website. Vrijwel elke klant die binnenstapt heeft eerst op onze zeer functionele website gekeken!!!

Correct, klantvriendelijk en vakkundig

Wij hebben goede ervaringen met Avance; ze zijn hulpvaardig, geduldig en hebben verstand van zaken.

Altijd de volle aandacht!

Fijne medewerkers die meedenken en goed luisteren. Ze hebben voor ons een mooie frisse website ontworpen.

Accuraat, betrokken en klantgericht

Ondanks de ongetwijfeld mindere affiniteit met de branche waarin wij werken (procestechiek), verstaat Avance de kunst om ons goed terzijde te staan met website en brochure/banner-opmaak

Open, klantgericht, prettig persoonlijk contact

Wij werken al jaren samen met Avancé, dat zegt in feite al genoeg. Prettige mensen, open communicatie en oplossingsgericht.

Creatief, actief en deskundig kortom prettig samenwerken.

Avance heeft 2,5 jaar geleden onze volledige huisstijl ontwikkeld van briefpapier , website tot en met autobelettering. Inmiddels een mooi herkenbaar begrip in de regio geworden mede dankzij de deskundige bijdrage van Avance!! Bedankt, team Avance!!

Goede adviezen mbt communicatiestrategie

Avancé heeft goed meegedacht in het opzetten van een goede marketingcommunicatiestrategie voor onze flat. In de plannen zijn niet alleen de social media betrokken maar is een volledig communicatieplan opgesteld. Ook voor het ontwerp en productie van onze leaflets en het opstellen van onze advertenties kunnen we rekenen op de goede zorg van Avancé. Kortom, we zijn een zeer tevreden klant!

Avancé is flexibel, reageert snel en maakt maatwerk waarbij de kosten vooraf in beeld zijn.

Avancé heeft ons geholpen met onze huisstijl en met maatwerk websites. We zijn hier zeer tevreden over, de communicatie is altijd vlot, helder en transparant. Daarnaast kunnen ze al onze wensen vertalen in de website en maken ze waar wat ze zeggen!

Werkt adequaat & service gericht

Alleen maar goede ervaringen. Werken snel, correct en pro-actief. Absoluut aan te raden!

Snel, adequaat, creatief en hulpvaardig met politieke voelsprieten!

Snel, adequaat, creatief en hulpvaardig met politieke voelsprieten!

Snelle service en lekker creatief

Fijn dat er goed meegedacht werd, snelle service en leuke creatieve ideeën.

Over Avancé Communicatie

Vergroot je online succes bij Avancé interactieve Communicatie Specialist in website en applicatie ontwikkeling Op zoek naar een nieuwe website of meer omzet halen uit je webshop? Onze klanten kiezen voor onze service gerichte aanpak, expertise in online & offline communicatie en waarderen onze innovatieve oplossingen. Met interactieve websites, gebruiksvriendelijke webshops, responsive webdesign, webapplicaties, originele ideeën en een feilloze uitvoering op maat breiden wij jouw online bereik uit.

Filter op Taal