wat een super mensen met veel vakkennis

Op zoek naar een bedrijf om een mooi logo en uitstraling voor de fietstaxiZutphen te ontwerpen was Avancé een schot in de roos. Er werd veel meegedacht en adviezen gegeven. Het resultaat: een logo waar mijn onderneming nog jaren mee kan fietsen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Betrouwbaar en no nonsense. Maken stiekem hele mooie, hippe dingen.

Al voor diverse opdrachtgevers samengewerkt met Avance. Ik heb nog niet eerder met een bureau gewerkt dat zo flexibel, betrouwbaar en secuur is. Vooral dat laatste is voor vormgevingsklussen echt meerwaarde. Scheelt je als opdrachtgever een hoop tijd en vervelende fouten. Bovendien denken ze graag met je mee en komen met praktische oplossingen. Ik zou Avance daarom zeker aanbevelen!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Professioneel, snel, bekwaam en behulpzaam

Avancé heeft een professionele, klantgerichte en prettige benadering. Het team heeft onze website in korte tijd mooi omgebouwd en kwam met goede adviezen. Ze zijn in staat om zich te verplaatsen in onze klanten. De kosten waren vooraf transparant en het tijdspad helder. We zijn zeer tevreden over het resultaat en service en hebben vertrouwen in hun expertise.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Klantgericht, denken met je mee, prettig contact en ze kunnen snel schakelen

We hebben zeer goede ervaringen met Avancé: ze hebben ons drukwerk verzorgd en prachtige visitekaartjes en roll banners voor ons ontworpen. In het prettige contact met Irene waarderen we het zeer dat ze goed adviseert, altijd doet wat ze belooft en snel schakelt. Top!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fantastisch team, zeer correct en snel

Heb verschillende dingen door Avancé laten doen en ben zeer content over het meedenken, aanpassen en innovatief zijn. Professionele dienstverlener met het juiste team van mensen. Zijn snel, komen afspraken en kun je op bouwen!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer professioneel, snel en kundig

Avancé heeft onze wensen één op één vertaald naar een passende website. Er werden goede suggesties aangedragen en deze zijn snel geïmplementeerd.

prettige service, goede afhandeling

Problemen worden vlot opgelost, eventuele vragen worden goed beantwoord.

professioneel, meedenkend, vriendelijk.

We zijn erg tevreden. Altijd even vriendelijk en de communicatie is perfect.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Professioneel, vakkundig en behulpzame medewerkers.

Goede communicatie, vriendelijk en zeer vakkundig. Soms is het voor ons lastig om tot een overeenkomst te komen aangezien wij met meerdere bedrijven bij hun zitten aangesloten. Daar zou iets meer flexibiliteit in kunnen komen. Jullie krijgen geen tien maar verdienen deze misschien wel maar er zijn altijd verbeter punten.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Altijd fijn en correct geholpen!

Altijd fijn en correct geholpen. Zeker een aanrader!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Hele goede en vooral prettige service!

Zeer professioneel bedrijf, verstand van zaken met zeer prettige, behulpzame medewerkers. Echt een plezier om mee samen te werken!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Gode en snelle service. prettige samenwerking

goed, snel, correct en prettig geprijst

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Creatief, persoonlijk, snel en laagdrempelig

Wij hebben onze huisstijl en nu supersnelle website te danken aan Avancé. Ze leven zich goed in in ons als klant, denken mee en luisteren. Een samenwerking van één plus één is drie!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Avancé denkt met ons mee.....

Bijna dagelijks prachtige complimenten van onze klanten over onze website. Vrijwel elke klant die binnenstapt heeft eerst op onze zeer functionele website gekeken!!!

Correct, klantvriendelijk en vakkundig

Wij hebben goede ervaringen met Avance; ze zijn hulpvaardig, geduldig en hebben verstand van zaken.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Altijd de volle aandacht!

Fijne medewerkers die meedenken en goed luisteren. Ze hebben voor ons een mooie frisse website ontworpen.

Accuraat, betrokken en klantgericht

Ondanks de ongetwijfeld mindere affiniteit met de branche waarin wij werken (procestechiek), verstaat Avance de kunst om ons goed terzijde te staan met website en brochure/banner-opmaak

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Open, klantgericht, prettig persoonlijk contact

Wij werken al jaren samen met Avancé, dat zegt in feite al genoeg. Prettige mensen, open communicatie en oplossingsgericht.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Creatief, actief en deskundig kortom prettig samenwerken.

Avance heeft 2,5 jaar geleden onze volledige huisstijl ontwikkeld van briefpapier , website tot en met autobelettering. Inmiddels een mooi herkenbaar begrip in de regio geworden mede dankzij de deskundige bijdrage van Avance!! Bedankt, team Avance!!

Goede adviezen mbt communicatiestrategie

Avancé heeft goed meegedacht in het opzetten van een goede marketingcommunicatiestrategie voor onze flat. In de plannen zijn niet alleen de social media betrokken maar is een volledig communicatieplan opgesteld. Ook voor het ontwerp en productie van onze leaflets en het opstellen van onze advertenties kunnen we rekenen op de goede zorg van Avancé. Kortom, we zijn een zeer tevreden klant!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Avancé is flexibel, reageert snel en maakt maatwerk waarbij de kosten vooraf in beeld zijn.

Avancé heeft ons geholpen met onze huisstijl en met maatwerk websites. We zijn hier zeer tevreden over, de communicatie is altijd vlot, helder en transparant. Daarnaast kunnen ze al onze wensen vertalen in de website en maken ze waar wat ze zeggen!

Werkt adequaat & service gericht

Alleen maar goede ervaringen. Werken snel, correct en pro-actief. Absoluut aan te raden!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Snel, adequaat, creatief en hulpvaardig met politieke voelsprieten!

Snel, adequaat, creatief en hulpvaardig met politieke voelsprieten!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Snelle service en lekker creatief

Fijn dat er goed meegedacht werd, snelle service en leuke creatieve ideeën.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Ik ben super blij dat Avance Communicatie mijn hobby website op professionele wijze heeft vorm gegeven. Er wordt heel goed naar de klant geluisterd, prima samengewerkt met een mooi eindproduct. Ik raad een ieder dit communicatiebureau van harte aan.

Over Avancé Communicatie

Vergroot je online succes bij Avancé interactieve Communicatie Specialist in website en applicatie ontwikkeling Op zoek naar een nieuwe website of meer omzet halen uit je webshop? Onze klanten kiezen voor onze service gerichte aanpak, expertise in online & offline communicatie en waarderen onze innovatieve oplossingen. Met interactieve websites, gebruiksvriendelijke webshops, responsive webdesign, webapplicaties, originele ideeën en een feilloze uitvoering op maat breiden wij jouw online bereik uit.