Goede voorlichting.

Goede voorlichting en erg aardige heer Antoine

goed, deskundig en vriendelijk

Ik heb het bij Antoine Haarstudio ervaren als zeer goede service en als hele vriendelijke en deskundige benadering/begeleiding bij de keuze in een haarwerk. Ik ben heel tevreden en kan hem dan ook zeker aanbevelen. Vriendelijke groet Carla

Uitstekende service

Antoine Haarstudio is zeer vakkundig en levert een uitstekende service.

Goede persoonlijke en vriendelijke behandeling waarbij de aandacht en respect voorop staan.

Ondanks de vervelende situatie ben ik door Antoine naar volle tevredenheid begeleidt in dit proces. Vanwege chemobehandeling moest ik een pruik gaan dragen.

Ik ben heel prettig en goed geholpen en heel tevren met het resultaat

Antoine heeft mij heel prettig en goed geholpen. Eerst bij me thuis om bij goed daglicht de kleur en het model te bekijken en daarna om het model te passen en te kiezen. De afronding vond plaats in Bovenkaspel. Ik ben heel tevreden met het resultaat en kan Antoine echt aanbevelen.

Geweldig hoe Antoine is! Hij leeft mee, is heel geinteresseerd en weet heel veel! Ik heb hem als enorme steun ervaren. Hij is empathischer dan de longarts!

snel en vakkundig

Als door chemo en bestraling je haar uitvalt staat Antoine voor je klaar met goed advies en heb ik een haarstuk wat perfect bij me past. Antoine heeft alle aandacht en tijd voor me genomen en ik ben heel blij met het resultaat.

Snel, vriendelijk en uitermate goed behandeld en deskundig advies gekregen

Tijdens mijn chemokuur heeft Antoine mij bezocht en mij uitermate goed behandeld en van advies gediend.

Heel goed

Ik ben heel tevreden over Haarstudio Antoine. De voorbereiding, de collectie, het advies en heel belangrijk, het resultaat. Mijn pruik lijkt zo natuurlijk dat ik van velen hoor dat ze niet kunnen zien dat het niet echt is. Een groot compliment voor Antoine!

Alleen maar positief!

Positief

geweldige service, prachtige pruiken en altijd een luisterend oor!

Fantastisch in een woord, hij heeft mij door een moeilijke tijd geholpen en is altijd bereid om thuis langs te komen!

in een woord fantastisch

geweldig geholpen word uitgebreid de tijd voor je genomen. Zoveel keuze voor ieder wel een passend model te vinden.Antoinne heeft mijn haarwerk fantastisch afgeleverd precies zoals ik ben mensen zien niet dat ik een haarstuk draag en krijg veel complimentjes .Ben er ontzettend mee geholpen en zou zeker mocht het nodig zijn mensen aanraden om hier naar toe te gaan.

Over Antoine Haarstudio