Hele goede service en kwaliteit.

door mijn zusje die grandioos geholpen is door Ton. heb ik de knoop doorgehakt om ook een haarstuk aan te laten meten . Ik ben nog zo blij geweest met mijn haar.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed en zeer vakkundig geadviseerd.

Alle Afspraken worden punctueel nagekomen. Ik ben heel tevreden!

Kon niet beter

Fijn en snel contact, professioneel vakmanschap met liefde voor zijn werk wat je ook terug vind in alles wat hij doet. Al jaren lang een zeer tevreden klant. Een hele dikke aanrader!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Met veel zorg en aandacht geholpen

Ook was de reactietijd en de nazorg uitmuntend

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Mijn ervaring met Antoine is in een woord goed geweest

Ik had direct een goed gevoel bij de ontmoeting met Antoine. De volgende bezoekjes waren vaak snel , maar werden zeer deskundig door Antoine opgelost. Hij heft een luisterend oor gegeven aan mijn wensen en het resultaat voor een pruikje is dan ook overtreffend. Hartelijk dank Antoine . Met vriendelijke groet J. Willard

In een woord geweldig.

In een woord geweldig. Zeer goed geholpen heel vriendelijk, het werd heel goed uitgelegd. Antoine was zeer duidelijk.

goeie service geweldig

Niemand geloofd dat het een pruik is. Wat is dat mooi gemaakt.

Zeer grote betrokkenheid.

Snel aanwezig, en heel prettig in omgang en kundig. Een goed adviseur.

Goede voorlichting.

Goede voorlichting en erg aardige heer Antoine

goed, deskundig en vriendelijk

Ik heb het bij Antoine Haarstudio ervaren als zeer goede service en als hele vriendelijke en deskundige benadering/begeleiding bij de keuze in een haarwerk. Ik ben heel tevreden en kan hem dan ook zeker aanbevelen. Vriendelijke groet Carla

Uitstekende service

Antoine Haarstudio is zeer vakkundig en levert een uitstekende service.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede persoonlijke en vriendelijke behandeling waarbij de aandacht en respect voorop staan.

Ondanks de vervelende situatie ben ik door Antoine naar volle tevredenheid begeleidt in dit proces. Vanwege chemobehandeling moest ik een pruik gaan dragen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Ik ben heel prettig en goed geholpen en heel tevren met het resultaat

Antoine heeft mij heel prettig en goed geholpen. Eerst bij me thuis om bij goed daglicht de kleur en het model te bekijken en daarna om het model te passen en te kiezen. De afronding vond plaats in Bovenkaspel. Ik ben heel tevreden met het resultaat en kan Antoine echt aanbevelen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Geweldig hoe Antoine is! Hij leeft mee, is heel geinteresseerd en weet heel veel! Ik heb hem als enorme steun ervaren. Hij is empathischer dan de longarts!

snel en vakkundig

Als door chemo en bestraling je haar uitvalt staat Antoine voor je klaar met goed advies en heb ik een haarstuk wat perfect bij me past. Antoine heeft alle aandacht en tijd voor me genomen en ik ben heel blij met het resultaat.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Snel, vriendelijk en uitermate goed behandeld en deskundig advies gekregen

Tijdens mijn chemokuur heeft Antoine mij bezocht en mij uitermate goed behandeld en van advies gediend.

Heel goed

Ik ben heel tevreden over Haarstudio Antoine. De voorbereiding, de collectie, het advies en heel belangrijk, het resultaat. Mijn pruik lijkt zo natuurlijk dat ik van velen hoor dat ze niet kunnen zien dat het niet echt is. Een groot compliment voor Antoine!

Alleen maar positief!

Positief

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

geweldige service, prachtige pruiken en altijd een luisterend oor!

Fantastisch in een woord, hij heeft mij door een moeilijke tijd geholpen en is altijd bereid om thuis langs te komen!

in een woord fantastisch

geweldig geholpen word uitgebreid de tijd voor je genomen. Zoveel keuze voor ieder wel een passend model te vinden.Antoinne heeft mijn haarwerk fantastisch afgeleverd precies zoals ik ben mensen zien niet dat ik een haarstuk draag en krijg veel complimentjes .Ben er ontzettend mee geholpen en zou zeker mocht het nodig zijn mensen aanraden om hier naar toe te gaan.

Over Antoine Haarstudio

Heeft u alles al geprobeerd? Vitaminen waarvan uw haar zou moeten groeien, speciale haarpillen en andere zogenaamde wondermiddeltjes? Bent u het zat? U wilt gewoon nú weer een mooie bos haar. Dat begrijpen wij. Eén bezoekje aan Haarstudio Antoine en u heeft in no time weer haar in de vorm van een pruik of haarstuk. Tevens leverancier van diverse hoofddeksels, onder andere de Buff.

Filter op Taal