Dik tevreden!

Keiharde werker. Komen afspraken heel goed na. Prettige samenwerking.

Altijd goed!

Duidelijke en nette offerte, super strak stucwerk, komt planning na, flexibel. Kortom: kan niet beter!

Prettige mensen, mooi resultaat

Heel erg blij met de service en het resultaat van Van Kempen. Grootse deel van de tijd 1 de zelfde vakman in huis gehad. Werkte netjes, spontane gast, prima werk geleverd. Ook blij met de heldere en snelle communicatie vooral en tijdens de klus. Dikke pluim voor deze mannen!

Op alle fronten tevreden

Prima vakmanschap en prettige mensen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Afspraken worden nagekomen en vakwerk top werk geleverd

Goed bedrijf is afspraak is afspraak overleg gaat zeer goed kortom een betrouwbaar en goed bedrijf

• Deskundigheid/Vakmanschap

Plafond van badkamer had schade en opnieuw laten stuken. Frank stond keurig op tijd voor de deur. Een aardige, fatsoenlijke man. Bij thuiskomst bleek niet alleen dat het werk keurig was gedaan, frank had mijn badkamer ook nog netjes achtergelaten, de koffiepot was omgespoeld en er lag zelfs een briefje op tafel met " bedankt voor de koffie". Top! Mvgrt. D. Franken

Zeer ervaren stukadoor

Stukadoorsbedrijf van Kempen heeft al een aantal keren naar volle tevredenheid voor ons wat ruimtes van een gladde stuclaag voorzien. Iedere keer weer zeer professioneel net stucwerk, altijd op tijd en altijd de boel schoon achterlatend. Fijne nette mensen die hun vak verstaan.

Prima netjes werk!

Wij zijn opnieuw heel erg tevreden over de afspraken en het geleverde werk, Als we 1 klein puntje van kritiek mogen aangeven: het niet afvoeren van afval. Weer Bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig contact en mooi stucwerk.

Luciƫn dacht goed met ons mee, was flexibel en heeft keurig werk afgeleverd. Het contact was prettig, Lucien was goed bereikbaar en altijd vriendelijk. Lucien (en zijn medewerkers) doen alle moeite om de klant tevreden te krijgen. Aanrader!!!!!

Goed en betrouwbaar bedrijf

Goed bedrijf vriendelijk en denkt mee frank bedankt voor de goede service tot de volgende keer

Snelle reactie

Houden zich aan de afspraak

Prima werk

Aardige stukadoor die netjes werkt en een hele strakke muur afleverd.

Strak en netjes!

Al meerdere malen tevreden over de werkzaamheden van Stukadoorsbedrijf L. Van Kempen! Komt zijn afspraken na en doet wat er gevraagd is! Toppertje!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel en relaxed met een mooi resultaat!

Er werd hard doorgewerkt maar wel op een ontspannen manier en tussendoor een praatje maken was ook geen probleem. Ook vragen stellen over het werk was voor mijn gevoel geen probleem en kreeg daardoor handige tips!

Professionele vakmensen!

Alles ging zoals je verwacht, optijd komen, netjes werken en afwerken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijk, meedenkend en snelle service

Heel tevreden over de snelle service, de klantgerichtheid en de kwaliteit.

Prachtig gestucte muren

Zeer mooi resultaat. Prettige en snelle communicatie.

Mooi werk afgeleverd!

Zeer tevreden, mooi werk afgeleverd en ook netjes gewerkt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een professionele, kundige en vrolijke vakman!

Een feestje om deze vakman in je huis te hebben (als je het stof en de sporen voor lief neemt) Neemt de tijd bij interesse je te vertellen wat hij doet, is trots op z'n vak en z'n werk. Levert snel en vakkundig, is ook m'n z'n offerte zeer snel (ook net de factuur trouwens :) ) Dit alles schrijf ik nog voordat alles droog is, dus ik heb er vertrouwen in.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top resultaat en snel werk afgeleverd

Communicatie verliep goed, Lucien was prettig in omgang en erg meedenkend. Door zijn flexibiliteit kon hij op korte termijn komen stuken Super fijn!

• Deskundigheid/Vakmanschap

duidelijk verhaal met offerte snel vriendelijk

goed geholpen duidelijke afspraken vriendelijk en vakbekwaam

Topwerk afgeleverd!!

Bij Lucien van Kempen is afspraak, afspraak. Van offerte t/m het opruimen na gedane arbeid. Hij mag dan misschien niet de goedkoopste zijn maar levert uitstekend werk, heeft personeel in dienst die weten wat ze doen en komt zijn afspraken na.

Top ervaring zeer tevreden

Het team van Lucien is echt top. Netjes werken en hun afspraken na komen. Goed vakmanschap nogmaals een geweldig team van stukadoors. Bedankt voor de mooie oplevering van onze gehele woonkamer.

Super bedrijf

Wij raden dit bedrijf zeker aan! Snelle afspraak voor het opmaken van offerte, de offerte is snel binnen en de datum van zetten ook. Wanneer het eerder kan als gepland word er contact op genomen en komen ze eerder. Het stuc werk is super netjes en strak gezet. Bij ons mogen ze absoluut vaker komen om de rest van het huis te stucen! Alle afspraken worden netjes nagekomen.

Deskundig en netjes

Komen de afgesproken afspraken na. Wordt netjes en rustig gewerkt. Na dat het werk is gedaan wordt ook netjes opgeruimd.

Over Stukadoorsbedrijf L van Kempen BV

Stukadoorsbedrijf L. van Kempen bv Traditioneel stucwerk voor zowel particulieren als bedrijven. Stukadoren volgens de erkende regels van het eeuwenoude vakmanschap. Vakmanschap is tenslotte meesterschap