Super goed geholpen Top onthaal

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ruime collectie en alle tijd!

Toen ik binnenkwam was het even wennen, de consulente stelde zich niet eens aan me voor en dat vond ik wat vreemd. Dat was snel vergeten want ze had zoveel geduld met me en ze liet haar ervaring goed zien! Na een omschrijving van mijn droomjurk kwam ze aan met de jurk die het uiteindelijk is geworden, na het passen van nog andere jurken. Ze was heel geduldig en liet me zoveel jurken passen als ik wilde! Ook mochten we alle jurken op de foto zetten. Een dag waar ik erg positief op terug kijk :)

Fijne ervaring

Prima geholpen door Marlies. Lekker veel jurken mogen passen en was hele leuke relaxte middag. Mooie jurken voor schappelijke prijzen.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Hele fijne sfeer, fijn geholpen

Ik vond het zeer prettig zoals Marieke de tijd nam om in mijn stijl jurken te zoeken. Ik ben heel goed geholpen en dik tevreden. Ze was eerlijk en oprecht.

• Vestiging N.v.t.

Erg fijne ervaring gehad in de winkel. Lonneke (onze verkoopster) heeft me perfect geholpen met het zoeken naar mijn jurk. Ze luisterde naar wat ik leuk vond en heeft mijn perfecte jurk gevonden. Heel dankbaar voor de fijne middag. Ik kan niet wachten tot het trouwfeest!

Geweldige ervaring

Het uitzoeken van mijn bruidsjurk is super gegaan, ook vanwege de goede service. De medewerker die daar werkt weet waarover ze praat, heeft gevoel van mode en luistert goed naar de wensen van de klanten. Heb ontzettend genoten die dag.

Snel & super gezellig

Ik wouw graag in het zwart. Werd helemaal begrepen en meteen naar de goede afdeling gelopen. De mevrouw hoefde maar 1x te kijken en haalde meteen een paar jurke tevoorschijn. De eerst dat wassie helemaal fantastisch.

Het was oke

De eerste keer werden we geholpen door een leuke jonge man. Hij was erg enthousiast en hielp graag. Pakte de een naar de andere jurk en was eerlijk in zijn mening. Tijdens het passen en spelden van de jurk geholpen door een leuke verkoopster en een vriendelijke coupeuse. Wel was de afspraak iets afgeraffeld. De laatste keer ophalen de jurk aangetrokken en leek deze goed te passen. Helaas geen controle meer door de coupeuse. Tijdens de trouwdag de jurk een paar uur aan gehad. Maar na 5 minuten trok er een vouw in het lijfje van de jurk. Waardoor deze raar en lelijk ging zitten. We hebben geen groot feest gehad alleen een lunch en borrel met familie. Maar de jurk ziet er niet mooi meer uit. Naden zijn los en de stof is op verschillende plekken al pluizig. Ook de afwerking van het jasje bleek achteraf niet mooi. Natuurlijk had ik dit bij het passen beter moeten letten. De vouw in de stof en het pluizen is echt heel jammer. Gelukkig niet afgedaan aan de dag. Maar kan iedereen adviseren de jurk met passen goed te controleren.

Fijne ervaring

Goede begeleiding, luisteren goed en nemen de tijd. Heerlijke dag gehad!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Minder warm welkom, maar de verkoopster heeft dat helemaal goed gemaakt. Werd alle tijd genomen en geholpen met uitzoeken wat goed bij mij past.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Veel keuze en super medewerkster.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Gezellige middag gehad. En de voor mij perfecte bruidsjurk gevonden. Fijne adviezen en tips gehad.. er werd meegedacht.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Wat ben ik lief geholpen tijdens mijn afspraak! Heel blij mee

Super goed geholpen!

Leuk en vriendelijk onthaald. Mooie kleding & veel keuze. Topzaak!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Geweldig geholpen in mijn zoektocht naar mijn droomjurk!

Mijn ervaring in het vinden van mijn droomtrouwjurk omschrijf ik in één woord: Geweldig! De afspraak die gepland stond, stond voor 1,5 uur gepland. Uiteindelijk ben ik ongeveer 2 uur en 15 minuten in de bruidszaak geweest. Ik voelde totaal geen druk dat mijn afspraak eigenlijk allang voorbij was. Daarnaast werdt ik zeer goed geholpen door de styliste. Mijn stijl wat ik mooi vond, had ze meteen goed door en wist de perfecte jurken voor mij te vinden waardoor ik aan het einde van mijn afspraak geslaagd was voor mijn trouwjurk! Het was een topervaring en een zeer geslaagde dag!!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

De zorg voor mijn keuze was méér dan geweldig

Ik werd ontvangen alsof ik een koningin was en mijn schoondochters als prinsessen !!!

Leuk

Goede ontvangst. Jammer dat mondkapjes ook zittend opgehouden moesten worden. Helaas niet zoveel keuze in plussize en met name in fishtail als gehoopt. In 2,5 uur tijd 1 bekertje thee gehad. Bij keuze van de jurk werd dit niet 'gevierd'.

Geweldige outlet

Geweldige dag gehad gehad in de outlet winkel. Verwacht geen luxe en champagne maar juist een ongedwongen sfeer. De verkoopster hielp mij uitstekend en dacht mee. We konden ook zelf rond kijken en zo heb ik de perfecte jurk gevonden voor een ongelooflijke mooie prijs! Ik kon niet geloven dat deze jurk zo goedkoop kon zijn en was dan ook in de extra sale . Zoek je een luxe jurk met een klein budget maar toch de service van een bruidszaak? Ga dan zeker eens hier kijken.

Fijne ervaring

Ik heb een fijne ervaring gehad, ondanks de corona maatregelen. Echter is er niet gevraagd naar een budget voor de trouwjurk wat achteraf toch wat merkwaardig is en vond ik het jammer dat we vanwege de corona maatregelen niet zelf mochten rondkijken in de winkel. Nu kwam het echt aan op mijn eigen voorbereiding die ik goed had getroffen, omdat je veel meer afhankelijk bent van een verkoper (kiest diegene ook wel wat ik precies bedoel?) en ik had graag advies gekregen vantevoren waar je rekening mee kan houden qua ondergoed. Hij een te strakke jurk moest ik "er maar doorheen kijken want met de trouwdag zou het met een body/korset zijn", maar dat geeft een verrekenend beeld en kon ik zelf niet goed doorheen kijken. Verder was de verkoopster wel erg geduldig wat prettig was

Fijn

Ze namen de tijd voor me eb ik heb alles aan gehad wat ik maar wou er was geen jurken limiet wel nu vanwege de corona een tijd afspraak. Goed vriendelijk en geholpen. Super ervaring gehad.

Helemaal top

Een jurk uitzoeken voor zo'n mooie dag is natuurlijk altijd een feest maar helemaal als je zo netjes geholpen wordt. Personeels is super vriendelijk en behulpzaam. Kijkt met je mee wat bij je past ipv je proberen de duurste jurk te verkopen. Oog voor de klant en ondanks dat ik in corona tijd kwam en aan een blok gebonden was niet één keer het idee gehad of gekregen dat we moesten haasten of er geen aandacht was. Coupeuse kwam ook nog even kijken, echt vakmensen met oog voor details. Wat mij betreft een echte aanrader, ook voor een maatje meer

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

So many options and good price, but could be friendlier

I really liked that there are many different dresses in different styles and budgets, I found a perfect dress for myself after trying many. But I found the atmosphere stiff and the staff not very friendly. I think it could be more warm and friendlier for such an important day of a woman. In anyways, thank you for the help!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

We zijn vriendelijk goed en vakkundig geholpen. Fijn personeel en geïnteresseerd.

Torina is mijn held !

Na een paar minder prettige ervaringen in verschillende bruidswinkels, heeft Torina mij enorm gered! De ervaring straalt er van af ! Na te hebben verteld wat ik zocht, kwam ze met een paar fantastische jurken aan en kreeg ik het vertrouwen terug dat er toch wel een jurk voor mij bestaat. Niets was te gek, en ze kwam ook nog met een paar alternatieven aan om mij ook andere stylen te laten zien. Dankzij Torina mijn jurk gevonden en ik kijk enorm uit naar de pas afspraken !

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Meteen gevonden wat ik zocht!

De verkoopster wist meteen de juiste jurk te geven nadat ik had verteld welke kenmerken ik voor ogen had. Heel gemoedelijke sfeer!