Ik was in de outlet store op de kruisstraat en ben harstikke blij hoe ik werd geholpen en geadviseerd in mijn wensen. Wel vind ik het jammer dat je alleen koffie of thee wordt aangeboden nadat je iets hebt aangeschaft. Ik had verwacht dat mijn Entourage wel een glaasje water kreeg tijdens het passen.

Fantastisch

Toen ik binnen kwam in de winkel, ben ik aangenaam ontvangen door Vivianne. Ze kent haar vak heel goed, ze heeft me perfect geholpen en raad gegeven. Ik voelde mij echt verwent.

Fantastisch geholpen!

Heel fijn geholpen aan de perfecte jurk. Met goed en eerlijk advies.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

We werden heel vriendelijk ontvangen Ik had foto's bij en daar is men direct op voortgegaan Niets was teveel jurk aan jurk uit altijd mooi gelegd voor het volledige plaatje Ik was zeer tevreden en heb men jurk dan ook na een moeilijke beslissing gekocht Moeilijke beslissing was dat ik gewoon niet kon kiezen

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Heel vriendelijke ontvangst, super geholpen, meedenken, uiteindelijk mijn droomjurk gevonden!

Top mensen

Het zijn hele lieve mensen ze nemen de tijd en zijn niet te duur

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Mooie jurken voor klein prijsje

Je wordt aardig ontvangen en kreeg een goede uitleg hoe ze te werk gaan. Erg vriendelijk personeel. Mooie jurken voor kleine prijsjes Dus nog voor een mooie bruidsjurk zou ik zeker eerst in een outlet te kijken. Scheelt zeker in je knip!

Wat een service!

Ik had last minute een nieuwe trouwjurk nodig en ik ben super geholpen! Er werd goed meegedacht met wat ik wilde en gezien de tijd en afstand hebben ze zelfs dingen thuis laten bezorgen i.p.v. op en neer om het op te halen zodra het binnen was. Heel fijn!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Goed geholpen, mooie collectie!

Fijne ervaring. Mooie collectie jurken en heel fijn geholpen!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Heel erg prettig, lekker nuchter en het goede advies.

Heel fijn, zeker aan te raden!

Geweldige ervaring!

Super goed ontvangen. Er werd geluisterd naar je wensen. Je kreeg de mogelijkheid om voldoende te passen met advies op maat. Het was een fijne dag met een geweldige trouwjurk als resultaat!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Super vriendelijk en behulpzaam!!

In een woord TOP!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Super vriendelijk! Luisterend oor voor al je wensen. Met als gevolg dat je droomjurk ineens voor je hangt. Perfecte service! Super tevreden.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Erg goed en leuk geholpen.

Kim was de verkoopster die mij geholpen heeft. Ze luisterde goed naar mijn wensen en heeft me erg goed geholpen en geadviseerd.

Aangename ervaring

Ik vond de ervaring heel aangenaam. Ik mocht eigenlijk passen zoveel ik wou en dat vond ik leuk. Ik kwam binnen met het idee van een boho kleed en uiteindelijk vond ik wel dat de verkoopster daar wat in bleef hangen toen bleek dat het dat niet zou gaan worden. Voor de rest goede ervaring.

Heel fijn

Fijne vriendelijke ontvangst. Duidelijke info. Voldoende tijd gekregen om te passen, kijken. Goede hulp van verkoopster. Super service

Fantastisch!

een mooie, magische ervaring! Marieke heeft me heel goed geholpen en bijgestaan, zo ook haar collega!

Goed geholpen

Hartelijk verwelkomd en alle tijd gehad om te kiezen voor de juiste trouwjurk. Veel keuze en goed geholpen bij het kiezen van een jurk die goed bij mij past.

Fantastisch!

De 2 verkoopsters waren super vriendelijk en geduldig. Ze hebben ons eerst de vollefige uitleg gegeven van de outlet shop. Daarna zijn we beginnen kiezen. Ze waren zeer behulpzaam. Ik heb mijn betaalbare DROOMJURK gevonden! Ze verdienen beide een dikke knuffel! Thanks voor de uitstekende service en goede communicatie vooraf! Mvg Tamara

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Goed geholpen en prachtige jurk gekocht!

Ik ben erg goed en vriendelijk geholpen, heb prachtige jurken aan gehad en heb mijn droomjurk gevonden! De winkel zelf is wat verouderd en zou wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Dat heeft Gelukkig geen afbreuk gedaan aan mijn ervaring hier.

Erg goed geholpen

Ik heb mijn passessie als erg fijn ervaren. Heb dan ook mijn trouwjurk gevonden. Ik ben er super blij mee. En erg tevreden over hoe ik geholpen ben!

Goed advies

Sandra luisterde heel goed naar wat ik zei en gaf tips. Op deze manier heb ik mijn jurk gevonden!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Er word goed naar je geluisterd en er word goed met je meegedacht

Vanwege Corona hadden we anderhalf uur de tijd. Hierdoor moest ik 3 jurken op de paspoppen kiezen. Vanuit de feedback van die 3 jurken werden andere jurken uit de rekken gehaald. Dit werkte voor mij heel goed. Jurk nummer 2 is het uiteindelijk geworden, al heb ik erna nog een paar andere jurken aan gehad om het te bevestigen. Binnen anderhalve uur heb ik mijn droomjurk gevonden.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Ik ben heel goed geholpen door deze meneer. Dit was mijn eerste afspraak om jurken te gaan passen, en meteen ook mijn laatste omdat ik zo goed geslaagd ben!

Super geholpen

Ik had echt een hele fijne vrouw die mij hielp. Ze had er duidelijk verstand van en luisterde goed naar wat ik wel een niet mooi vond. Binnen no time DE jurk gevonden! Zo fijn, ontzettend blij mee.