Een hele fijne ervaring. De mensen waren erg vriendelijk en erg behulpzaam. Zal ze zeker aan andere aanraden.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Super persoonlijke, meedenkende en goed luisterende service

Het contact met de verkoopster was ontzettend prettig. Ik voelde me erg op mijn gemak. Ze luisterde goed naar mijn wensen en kon daarvan een mooie combinatie vinden in een jurk. De winkel al aan meerdere vriendinnen en collega’s aanbevolen.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Werd super goed geholpen. ze namen echt de tijd voor me. Ik had binnen 1,5 mijn droom jurk heel blij mee .

Heel tevreden

Ben naar daar gereden met de een totaal andere goesting in mijn hoofd! Na een aantal gepaste jurken eindelijk mijn droomjurk gevonden!!! Een echte aanrader! Top personeel!!

Vriendelijkheid

Zeer vriendelijke personeel. Ik ben in de winkel erg goed geholpen.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Hele goede en vriendelijke service

Zeer vriendelijk en goed geholpen door verkoopster Marieke. Haar ervaring zorgde ervoor dat ik boven verwachting snel mijn droomjurk gevonden heb!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Mijn droomjurk gevonden!!!! Ik had een mail gestuurd betreft de kenzie jurk van ladybird of ze die hadden. Deze jurk hadden ze niet in de collectie opgenomen maar ze konden wel proberen om deze jurk te laten bezorgen via ladybird. Het is Maarten gewoon gelukt om mijn droomjurk te krijgen. Ik heb deze jurk als laatste gepast.....nou de tranen kwamen hoor... .mooie winkel met lief, deskundig personeel!!!!!!

Fantastisch!

Uitstekend geholpen, goed geluisterd en rustig alle opties overwogen. Goede adviezen en daarbij ook nog eens fantastische service. Alles klopt!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ik ben heel blij met mijn bruidsjurk van Ann&John. De eerste keer op pad voor mijn trouwjurk en direct geslaagd. Ik ben goed geholpen en er word ook echt de tijd voor je genomen! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Top!

Uitstekend geholpen

We werden super goed ontvangen, we kregen meteen een plek aangeboden waar we een drankje kregen. Daarna kregen we uitleg over hoe deze middag ging verlopen. Hierna de bruidskleding passen. Er was veel keuze in bruidskleding en ik ben super goed geholpen door een vakbekwame dame. Ik ben super blij met mijn aankoop.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Wilma heeft mij geholpen en ik heb dit als heel prettig ervaren. Ze is duidelijk, luistert goed en heeft hele goede jurken uitgekozen adhv mijn wensen.

Heel tevreden

Ik ben op vrijdag 15/07 naar de Ann & John outlet geweest voor mijn trouwjurk. Wij werden zeer aangenaam verwelkomd met een kopje koffie. Hierna mocht ik op het gemak door de winkel gaan kijken om de trouwjurken te kiezen die ik graag wilde passen. Waarna ik de tijd kreeg om elke jurk te passen en te beoordelen. De verkoopster voelde zeer goed aan wat ik wou en hielp op een aangename manier bij het zoeken naar de jurk die perfect bij mij paste. En deze heb ik dan ook gevonden! Mijn ervaring was dus super!

Hele fijne en goede ervaring gehad bij Ann & John

Ik ben erg goed geholpen daar een aardige en ervaren verkoopster (Ester). Er werd echt de tijd genomen om te luisteren en kijken naar mijn wensen. Ook nadat ik de 5de jurk aanhad en het gevoel had dat dat hem was, werd er nog te tijd genomen om nog andere (totaal andere jurken) te passen. Hierdoor wist ik het zeker, ik had mijn jurk gevonden! De medewerkers waren echt heel vriendelijk en klantgericht. Zou iedereen zeker aanraden om naar Ann & John te gaan.

Toppers

Goeie service waanzinnig jurk. Heel fijn geholpen in de outlet. Verkoper Fred heeft echt met me mee gedacht. Aanrader

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Heel lief personeel, geduldig en behulpzaam... Wij vonden het een super leuk moment

• Vestiging Ann & John bruidsmode

De personnel is super aardig en behulpzaam! Er is een groot keuze van jurken en de personal neemt de tijd om jou op de best manier te dienen! Het was echt een goed ervaring! Ik kom terug!

Super goede ervaringen

Stond bij de verkeerde deur van Ann en John waar ik dacht een afspraak te hebben er werd toch open gemaakt ondanks dat ze gesloten waren, de lampen werden aangedaan en ik werd uitgebreid geholpen, ik kreeg last van lage bloedsuiker en kreeg gelijk thee met veel suiker en koeken om de te lage bloedsuiker te verbeteren. Kortom ik ben zo goed geholpen en yess ik heb me droom jurk gevonden, dankjewel Fred voor je ongelooflijk veel geduld en je jaren lange ervaring heeft mij zo goed geholpen om de juiste keuze te maken. Nogmaals bedankt

Mijn ervaring bij Bruidsmode Outlet Store

Mijn ervaring was geweldig, de verkopers zijn geweldig en helpen dit moment speciaal te maken.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Fantastisch geholpen in Ann&John outlet store

Ik had een bruidsjurk nodig binnen een korte periode en ben fantastisch geholpen. Onze verkoopsters was geweldig, nam mij mee door de winkel en legde heel goed uit hoe ik de jurken ging passen. Ze dacht helemaal met me mee en kwam met accessoires aanzetten. Zelfs als ik er niet om vroeg maar er wel aan dacht kwam ze precies met dat aanzetten waaraan ik zat te denken. Toen ik twijfelde op het einde tussen twee jurken gaf ze goed advies maar liet ze me ook nadenken en zelf de beslissing maken.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Fijne ervaring en zeer goed geholpen!

Super vriendelijk personeel. Ze wist al snel wat ik wou en ging op zoek voor mij. En geslaagd, superblij mee!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Heel fijn personeel, die goed kunnen helpen en adviseren.

Ik ben heel erg tevreden hoe ik ben geholpen bij de bruidsmode outletstore van Ann en John bruidsmode. We werden heel hartelijk ontvangen. Eerst liep ik met degene die mij hielp een rondje door de winkel, en daarna ben ik alle jurken die we uitgezocht hadden gaan passen. Ze gaf mij goed advies over wat voor model mij goed stond etc. Ik ben echt heel erg tevreden, en kan iedereen deze winkel aanraden.

Positief

Voor de eerste keer passen was het spannend natuurlijk, en wist niet precies wat ik ervan moest verwachten. Voor mijn gevoel vloog de tijd maar ben wel gewoon de eerste keer geslaagd. Geul blijkbaar!

Fijne winkel goede service

Er wordt geluisterd naar wat jij mooi vind dat vind ik heel bijzonder omdat het om een jurk gaat die je 1 keer aandoet en waar je de hele dag mooi in wil stralen. Vriendelijk personeel voelde me fijn bij hun hulp.

Vriendelijk en warm

Lonneke heeft mij fijn geholpen. Ik vond het een mooie en speciale dag. Dank je wel Lonneke!

Wat een mooie jurk

Ik ben geen traditionele bruid! Ik wilde iets aparts en dat is gelukt!wat een fijne mensen werken hier! Aardig en goed mee denkend! Top!!