Outlet: professionele begeleiding met zeer ruim aanbod

Twee weken geleden had ik een afspraak met Marieke in de outlet store. We begonnen de afspraak met een drankje en een kijkje in de winkel. Ze gaf me alle ruimte om te vertellen waar ik naar opzoek was en wat de mogelijkheden waren. Ze dacht echt met me mee en haalde de mooiste jurken uit de rekken. Ik mocht álle jurken passen die ik mooi vond. Dat waren er uiteindelijk 8. Ze nam alle tijd en gaf mij en mijn entourage de ruimte om over de jurken na te denken en te voelen. Ik heb mijn droomhuis gevonden dankzij haar, een jurk die nog maar nét binnen was. Het aanbod is echt groot en er zijn geen kleine lettertjes of ineens andere bedragen zoals in sommige andere outlet bruidswinkels. De andere stylistes kwamen soms een kijkje nemen en waren erg attent. Het voelt als een professioneel en liefdevol team, naar elkaar en naar de bruiden en Entourage. Nadat ik mijn jurk mee naar huis had genomen kwam ik er achter dat ik mijn kortingbon (win een trouwjurk) niet had laten zien. Met een mailtje was dit geregeld en kreeg ik de korting terug gestort op mijn rekening. Al met al een super ervaring met zeer ruime aanbod, persoonlijk advies in een relaxte sfeer zonder tijdsdruk. Dankjewel Marieke!

Geweldig vriendelijk meedenken

Ik had geen afspraak gemaakt en ik belde ze of er plaats was en voor de middag werd ik terug gebeld dat ze toch nog een gaatje hadden. Je mag zelf meekijken, denken met je mee, ze komen professioneel over.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

We werden super ontvangen door Fred , er werd ons meteen een drankje aangeboden . Wat ook leuk was dat Fred wist wie er kwam , wanneer onze trouwdag plaats vind en dat maakt de gehele afspraak meteen persoonlijk. Keuze uit vele jurken , niets was teveel gevraagd . Uiteindelijk mijn droomjurk mee naar huis genomen. Het was het uitstapje naar Eindhoven zeker waard !

ZEER GOED GEHOLPEN

Vriendelijke medewerker die goed mijn wensen begreep. Ze heeft mij zeer goed geholpen en denkt goed mee. Jurk moet nog op maat gemaakt worden. Ze proberen dit op 1 dag te doen zodat het mij reizen scheelt.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Zeer tevreden! Super vriendelijk en ze weten wat ze doen.

Ik ben heel snel en vriendelijk geholpen geweest. Ik ben vertrokken met de jurk van mijn dromen!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Super goed advies , super vriendelijk

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Geweldige ervaring! Marieke is een topper.

Vorige week zo ontzettend goed geholpen door Marieke in de outlet, wat ben je toch een lief mens. Ik wist niet eens of ik wel een jurk wilde en of het me zou staan, maar bij de eerste jurk wist ik al meteen dat het goed zou komen. Ik ben met een fantastische jurk en een beetje meer zelfvertrouwen naar huis gegaan. Bedankt hiervoor.

Empowering en relaxed

In tegenstelling tot veel aanstaande bruiden, zag ik een beetje op tegen de zoektocht naar 'dé' jurk. Zonder al teveel verwachtingen bezocht ik met mijn entourage vorige week zowel de winkel als de outlet. Op beide plekken werd ik heel warm onthaald, werd er goed met me meegedacht en namen ze uitgebreid de tijd. Het was een hele prettige ervaring en aan het einde van de passessies kon ik zelfs concluderen dat mijn jurk ertussen zat! I said 'yes to the dress' en ben er dolgelukkig mee naar huis gegaan. Ik gun iedereen zo'n fijne ervaring:)

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Dit was de eerste keer voor mij dat ik naar een trouwjurk ging kijken en ik was meteen geslaagd! Ik ben super geholpen, ik heb eerst een rondje door de winkel gelopen en zo een paar jurken uit gekozen om te passen. De verkoopster wist ook precies wat mij mooi zou staan. Top ervaring!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Ontspannen en in rust mijn mooiste jurk kunnen vinden!

Ik wist niet goed wat ik moest verwachten toen ik een afspraak had gemaakt en vond het best spannend. Maar deze spanning was zo weg; warm onthaald, er werd echt de rust en tijd genomen, vrijheid om zelf rond te kijken en werd helemaal in mijn waarde gelaten. Meteen de eerste keer dat ik trouwjurken ging passen dus al geslaagd voor de grote dag. Niet omdat ik hierin werd gepusht, helemaal niet, maar juist omdat ik zo vrij werd gelaten. Ik heb veel jurken gepast, maar nooit de indruk gekregen dat ik op moest schieten of dat ik lastig was. Heel erg bedankt voor deze fijne ervaring en natuurlijk de mooie jurk voor onze mooiste dag!

Awesome

Super fijne mensen kijken goed met je mee helpen je super wat een service had mijn ketting laten liggen word die ook nog op de post gedaan in een woord een geweldig team en k heb men droom jurk gevonden

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Op zaterdag is de kans groot dat je lang moet wachten omdat het niet op afspraak is maar als je aan de beurt bent nemen ze alle tijd voor je. De 3e jurk die ik aan trok, werd mijn trouwjurk. De jurk die ik voorbij liep maar de styliste al in haar hoofd had voor mij zodra ik mijn wensen vertelde.

Zeer goede service

Top team goede uitleg en begeleiding Enkel spijtig dat het zaterdags zonder afspraak was wel lange wachttijd Maar het was het wachten waard

Persoonlijke aandacht

We hebben een erg fijne en gezellige dag gehad. We hadden de zaak voor onszelf, waardoor we alle aandacht kregen. Lonneke luisterde goed naar mijn wensen en heeft me super geholpen om mijn droomjurk te vinden!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Super vriendelijke mensen en mooi aanbod.

Na een eerdere minder leuke ervaring ben ik met een klein hartje op zoek gegaan naar een andere bruidsmode outlet. Bij Ann en John bruidsmode ben ik hartelijk ontvangen, goed geholpen en heb ik, na alle jurken te mogen passen die me aanspraken, mijn droomjurk gevonden! Ik zal deze winkel met veel plezier aan anderen aanraden.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Het was een leuke namiddag. We werden goed geholpen en ze gaf oprecht haar mening over de jurken. Ik kon het niet leuker verwachten

Top-ervaring!

Met een bang hartje naar Ann & John vertrokken, maar wat een ervaring! Een heerlijk ontvangst met een koffietje en een grote glimlach. Het passen van de trouwjurken was een gezellige aangelegenheid met goed advies van de persoonlijke styliste. Binnen het uur was mijn droomjurk al gekozen. Een aanrader!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Zeker een aanrader!

Ik ben zowel bij de outlet store geweest en bij de gewone bruidswinkel. In beide winkels ben ik super vriendelijk ontvangen. Uiteindelijk heb ik mijn trouwjurk gevonden in de gewone bruidswinkel. De ontvangst was hartelijk, super vriendelijke verkoopsters en verkopers. Ondanks ik kort tegen sluitingstijd ben toegekomen hebben ze toch de tijd genomen om mij verder te helpen zonder enige druk.

In één pas-sessie geslaagd

Vriendelijke mensen, eerlijk (heel belangrijk voor de dag van je leven). Goede suggesties ook.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Super goed geholpen en zeker geslaagd

Vriendelijk personeel, keuze was perfect, en geslaagd! Wat wil je nog meer?

Yes geslaagd

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Super goed geholpen in de zoektocht naar mijn jurk!

Prettig ontvangst, onze styliste Ilse luisterde naar mij en voelde goed aan waar ik naar op zoek was. Er hangt prettige en ontspannen sfeer. Ze hebben oog voor jou als bruid!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Erg fijn geholpen, mooie collectie:

Fijn geholpen, mooie collectie. Uiteindelijk een prachtige jurk uitgekozen.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Echt top!!! Supermooi & emotioneel!

Met mijn 2 getuigen ( beste vriendin & tweelingzus). Op zoek naar DE JURK. Deze bij jullie zeker gevonden en waaaauw wat voelde ik mij mooi!!!! De vrouw die mij heeft geholpen was zo lief en rustig tussen mijn emoties door. Een geweldige ervaring

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Allereerst werden wij vriendelijk onthaald met een kopje thee. Daarna was het mijn beurt om jurken te gaan passen. We werden geholpen door Torina. Torina, jij bent gewoonweg geweldig! Jij begreep direct wat ik zocht. Ik had nooit gedacht dat ik zo snel dé jurk zou vinden. Bedankt voor deze super leuke ervaring, voor je hulp en niet te vergeten voor je eerlijkheid! Ik raad deze winkel zeker en vast aan!