Helemaal top

Er was geduld ....super was hele goede ervaring en aardige consulent

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Zeer goede service en erg behulpzaam

We zijn goed geholpen en ze nemen ook echt de tijd voor je ze helpen goed

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Ik had s'avonds een sluier besteld, deze was niet voorradig en ben daar meteen de dag erna over gebeld. Of het een probleem was dat deze een weekje later was, want was meteen besteld. Geen probleem. Heel blij met deze service. En ondertussen mijn super mooie sluier ontbangen. Heel blij mee

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fijn, voldoende tijd en relaxt

Ontzettend fijne winkel, er wordt echt voldoende tijd voor je genomen!

Soms loont eigenwijsheid!

Mijn ervaring was super. Hele goede begeleiding gehad. Alle tijd om te zoeken en te passen. Maar het mooiste was dat ik omschreef wat ik zocht en de consultant op zoek ging voor mij. Uiteindelijk een jurk uit het magazijn gehaald die pas net binnen was. Deze moet je echt passen! En ja hoor dat was de jurk. Fantastische winkel!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Heel fijn advies, zonder enige druk mijn droom jurk gevonden!!

Heel goed advies gekregen. Geselecteerd jurken passen waarbij gelet wordt op je voorkeuren. Mogelijkheid tot nadenken over de jurk zondere enige druk te ervaren. Hele vriendelijke dames die meedenken en die samen met jou je mooiste jurk willen vinden. Alles staat in het teken van de bruid en de bruid moet tevreden de winkel uitlopen.

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

vriendelijke bediening en heel behulpzaam

fijn onthaal en vriendelijk personeel - heel behulpzaam

Super!!

Vriendelijk onthaal, tijd om een goede keuze te maken, toffe sfeer,.. Gepaste uitleg en advies.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Super fijn advies van een super lieve vrouw in een super ruime winkel!

Voor de perfecte trouwjurk was ik al bij twee zaken wezen passen. Ik had mijn jurk nog niet gevonden en kreeg langzaamaan het gevoel dat het ‘wauw-effect’ niet echt was, maar iets wat de tv me wijs had gemaakt.. Bij John en Ann werd het tegendeel bewezen; mijn droomjurk bestaat wel! Ik was alleen gekomen omdat ik mijn zussen en moeder niet nog een teleurstelling wilde geven en ik ben echt super fijn geholpen. Ik wist exact wat ik wilde, alleen had die jurk nog niet gevonden. Door de ruime keuze in jurken kon ik verschillende dingen passen die er in andere winkels niet waren. Ik kreeg ook de ruimte om even telefonisch te overleggen met mn moeder en de verkoopster was super geduldig. Daarnaast had ze ook een goede kijk op wat ik wilde en wist zo de jurk te vinden die ik zocht, zelfs ruim binnen budget! Super bedankt!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Goede, vriendelijke en vooral respectvolle benadering

Ik heb een maatje meer en daarom bewust voor John en Ann gekozen ivm een winkel speciaal voor dames met een maatje meer. Het was prettig dat er alle tijd voor me werd genomen en dat er ruimte was om zelf jurken uit het rek te kiezen. Er werd vanuit de verkoopster een mening gegeven, pas nadat ik zelf en degene die ik mee had genomen een mening over de jurk hadden gegeven. Er werd met zoveel respect gewerkt en gepraat. Voelde me echt geweldig. Mooie middag met als resultaat een prachtige trouwjurk uitgezocht voor volgend jaar!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Ik werd super geholpen. Zeer enthousiast en behulpzaam.

De perfecte jurk gevonden.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Ik voelde mezelf heel erg welkom

Een trouwjurk kopen die je niet dagelijks. De geweldige ervaring die ik heb, zal ik altijd meedragen. Ik werd geholpen door Ronnie. Ze luisterde echt naar mijn wensen. Jurk 3 was the dress.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Fijne service en leuke winkel

Ik vond het erg fijn om eerst zelf de collectie te bekijken en vervolgens geholpen te worden. De dame die me hielp wist precies wat ik zocht, terwijl ik dat zelf niet wist, heel fijn!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Vriendelijk en deskundig geholpen!

Een aantal weken geleden heb ik mijn jurk gekocht bij Ann & John bruidsmode Ze hebben een ruime keuze in jurken, het is een overzichtelijke professioneel ogende winkel en de medewerkers zijn geduldig en het is duidelijk dat ze veel ervaring hebben. Ik voelde dat ik in goede handen was en door de goede hulp hadden we snel mijn jurk gevonden. Door een uitverkoop heb ik ook nog eens mijn droomjurk kunnen kopen die met de normale prijs buiten mijn budget gevallen was. In november heb ik mijn pasafspraak. Wat ik als aanmerking kan noemen is misschien de mogelijkheid twee pasafspraken te hebbenin plaats van een, zodat er eventueel nog laatste dingen aangepast kunnen worden.

Prettige ervaring

Prettige ervaring, ondanks dat we niet in de jurk gehesen werden door de verkoopsters, toch een bijzondere ervaring om ook dit stukje te doen met m’n vriendinnen en familie.

prima winkel, goede geholpen

Ik ben goed geholpen om een jurk te vinden, die aan al mijn wensen zou voldoen. Doordat er veel keuze is, duurde het wel even voor we deze hadden gevonden. Het was fijn dat de verkoopster goed mee dacht en steed weer andere jurken tevoorschijn toverde om te proberen.

Een hele goede service

Zeer vriendelijke mensen .

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Zeer vriendelijke en professionele hulp

De verkoopster dacht goed mee en gaf eerlijk haar mening. Niet bij alles roepen dat t prachtig staat. (Maar gelukkig vaak ook wel 😉) Ze verdiepte zich in de wensen en zocht maar ieta passends. Hier dan ook de juiste jurk gekocht.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

hele goede service en hele fijne verkoopster

we hadden een hele fijne verkoopster , antonie heet ze. goede service. en heeft echt de tijd voor ons genomen , en voelde ons precies aan.

fijn geholpen

Ondanks dat het zonder afspraak was werden we snel geholpen. Ik kon niet vinden wat ik zocht en toen zijn we naar de overkant gegaan en daar ben ik geslaagd voor mijn jurk. Ben er heeeeeel blij mee!!!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Heel blij met mijn trouwkleed

De verkoopsters waren heel vriendelijk. We mochten op ons gemak rondkijken. Bij passen gaven ze goed advies.

Fantastisch

Super fijne zaak met hele lieve medewerkers,ruime keus aan jurken en alle tijd om te passen

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Zeer vriendelijke en deskundige verkoopster, fijne zaak met een informele maar toch professionele sf

Complimenten aan Esther die ons geholpen heeft. Vakkundig, vriendelijk en vooral niet opdringerig (Is bij andere zaken wel eens anders). Er wordt alle tijd voor je genomen en fijn met je meegedacht. Al met al een bijzondere en zeer prettige ervaring!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Perfecte voorbereiding op de grote dag

Zeer goede service. Ik waande mij nu reeds de prinses en het was dus ook een perfecte voorbereiding op de grote dag. Geen enkele moeite was teveel. Wilma deed alles om mij goed in mijn vel te laten voelen en deed er alles aan om de jurk zo mooi mogelijk te laten tonen. Een hele fijne ervaring, met een perfect resultaat, waar ik heel erg blij mee ben!

Zo als het hoort!!

Ik was bij meerdere bruidszaken wezen kijken waar je zelf niks aan mag raken en de jurken voor jou uitgezocht worden. Dat was het allemaal net niet. Hier kom je binnen zijn alle medewerkers erg vriendelijk. Je mag zelf rond kijken, zo krijg je zelf een beter beeld van wat er allemaal is. Als je wat jurken gepast hebt en je hebt je jezelf een aantal keren in een mooie jurk gezien, doen ze niet moeilijk over nog een keer passen. Na de aankoop kregen we ook nog tips mee. Super ervaring!!

Over Ann & John Bruidsmode Group