Super fijne winkel met hele vriendelijke en behulpzame verkopers

Het is een fijn concept dat je op je gemak eerst zelf mag kijken en geholpen wordt wanneer je het vraagt. Ze denken ook goed met je mee over de mogelijkheden die er zijn en over jurk modellen. Ze geven je ook een fijn gevoel en zijn net zo blij met je keuze als je zelf. In een woord geweldig.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Fijne verkoopsters en veel tijd voor je Jammer dat niet alle jurken te bestellen zijn veel kleine maatjes

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Ik ben in de outlet winkel geslaagd met de eerste jurk die ik gepast heb. Allemaal dankzij de aanvulling van de vriendelijke verkoopster. Zij kwam echter met een vestje, een sluier.. iedereen was verkocht! Geweldige ervaring!

Vriendelijke en professionele hulp

De verkoopster wist meteen wat ik bedoelde, en toverde enkele pareltjes uit de rekken. Uiteindelijk zat daar ook mijn droomjurk tussen.

super leuk en speciaal

Volgens mij ben ik geholpen door Esther ( die zwanger is). Zij heeft mij heel fijn geholpen. Wist heel goed wat bij mij past. Super fijn, ook dat er echt de tijd voor je genomen wordt en het meedenken. Voor mij was het perfect!

Rustige & aangename ervaring

Ik werd door een dame met véél gevoel voor mode geholpen. Ze luisterde goed naar mijn wensen en bezorgdheden. Ze slaagde erin me helemaal goed te doen voelen in het kleed. Ze gaf duidelijke instructies e durfde haar mening op het juiste moment te delen. Dit was voor mij heel erg helpend. Ann&john bruidsmode heeft een prachtige collectie met hedendaagse en klassieke jurken. De sfeer in de winkel was rustig en ik mocht passen zonder druk of verplichtingen, dankjewel daarvoor! Als minder puntje: ik kreeg korting omdat ik 2 jurken koos. Daarna won ik 250€ met de wedstrijd ‘win een trouwjurk’. Deze kon niet meer in mindering gebracht worden. Ook de 100€ aan accesoires kon ik niet inruilen. Jammer... Ik denk dat we misschien een middenweg hadden kunnen vinden. Tot slot: dankjewel lieve Ester!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Snelle levering en antwoord op mijn email.

Super goede service!

Hele leuke gezellige winkel met hele vriendelijke mensen! Je word heel goed geholpen en er word echt tijd voor je gemaakt!

Liefdevol

Samen met mijn moeder zus schoonmoeder maar ook oma van 90 ben ik hier geweest. De medewerkers namen alle tijd en begrepen dat mijn oma en ik dit moment beide heel speciaal vonden. Fijn was dan ook om te merken dat we alle tijd kregen om veel jurken te passen. Ook toen ik moest gaan kiezen kreeg ik rustig de tijd. Eenmaal gekozen mocht ik meerdere foto's maken met mijn gezelschap waaronder hele bijzondere met mijn oma.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Prima geholpen door vriendelijk, geduldig personeel

We zijn in de 3 winkels geweest en overal fijn geholpen. Uiteindelijk heb ik mijn droomkleed gevonden in de outlet. Bedankt!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Vriendelijk personeel dat echt de tijd voor je neemt!

Dankzij Ann & John bruidsmode heb ik de perfecte trouwjurk gevonden. Het duurde even, veel jurken aan gehad en de verkoopster bleef ontzettend vriendelijk en geduldig. Uiteindelijk de jurk gevonden en ik ben er zo ontzettend blij mee! Bedankt voor deze hele mooie ervaring.

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Goede hulp gehad bij het uitzoeken van mijn jurk

We hebben een goede uitleg gehad bij binnen komst en we zijn verder goed geholpen bij het zoeken naar de juiste jurk. Ook werd er goed meegedachy

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Met Zeer behulpzame medewerkers mijn droomjurk gevonden

Ik had een budget en een idee in mijn hoofd hoe mn jurk eruit moest komen te zien. Wilma heeft dit perfect aangehoord . En De jurk die ik bedoelde voor mij gevonden tussen al die andere jurken :)

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Goede service en vriendelijk personeel

Ik ben in februari gaan oriënteren op verschillende trouwjurken. Hierbij ben ik heel goed geholpen en uiteindelijk ben ik ook de jurk tegengekomen. De medewerkster van de winkel heeft mij toen heel goed geholpen en ook meegedacht wat voor aanpassingen per jurk nodig waren. Een maand later ben ik de jurk nog een keer gaan passen. Hier werd ik weer heel goed geholpen door het personeel en nam hij echt de tijd.

Echt een aanrader

Goede service, veel keus, veel soorten maten. Heb precies de jurk gevonden die ik mooi vond!!

Heel ontspannen

Ik vond het een fijne ervaring bij jullie, niet opdringerig heel vriendelijk en goede adviezen.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Goede service en ontzettend vriendelijk en professioneel!

Nav de positieve ervaringen van een vriendin was Ann & John de eerste zaak waar ik voor mijn bruidsjurk wou gaan kjjken. Vanaf de eerste minuut dat we binnen kwamen helemaal in de watten gelegd en echt geluisterd naar mijn 'wensen' over welke jurk ik wou. Geholpen door een super lieve en zeer professionele dame en dankzij haar hulp DE jurk gevonden!! Voldoende keuze in alle stijlen... Absoluut een aanrader!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Een heel vriendelijk personeel, je wordt goed geholpen en ze denken met je mee.

Na ontvangst werd er duidelijk uitgelegd hoe het systeem er werkte, meekrijgt rustig de tijd om rond te kijken en kan wat drinken pakken als je zit te wachten tot je aan de beurt bent. Tijdens het passen gaat iemand mee die bij je is om te helpen met de jurk aan te trekken en het personeel helpt je met de laatste dingen vast te maken en te kijken of die "goed" zit. Eventueel zetten ze er klemmen op. Ze denken met je mee als je weet wat je wil of als ze denken dat er iets bij past. Ze laten je rustig kijken en beslissen. Geven kleine adviezen. Als de jurk vermaakt moet worden vragen ze er een collega bij om te vragen of het kan wat je wilt. Ik ben er in ieder geval geslaagd voor mijn jurk!

Geslaagd! En goede service

We werden heel goed geholpen!

Goede hulp

Prima winkel met ruime keuze! Leuk dat je eerst zelf mag kijken en dan geholpen word bij het passen!

Goede en vriendelijke service

We kwamen ergens in de namiddag aan, maar het was voor onze verkoopster (Ronnie) geen probleem om ons nog uitvoerig en vriendelijk te helpen. Ik kreeg de tijd om 5 jurken te passen en 1 daarvan is ook daadwerkelijk mijn jurk geworden! Vervolgens is er ook nog voor me gebeld naar de beschikbaarheid van de jurk naar keuze en is de jurk besteld. Bedankt allemaal!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Er werd naar mijn wensen geluisterd. Wat een top ervaring. Ik heb mijn droomjurk gevonden

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Het was een fantastische ervaring om hier te mogen rondkijken en passen wat ik zelf had uitgekozen.

Heel erg fijn om eerst zelf rond te mogen kijken zonder meteen een (opdringerige) verkoopster achter je aan te hebben. Het personeel is allemaal even vriendelijk en zij nemen echt de tijd voor je. Alles in een ontspannen sfeer. Zij geven eerlijk en deskundig advies en luisteren echt naar wat de klant wil. Je kunt alles vragen en bespreken, koffie is aanwezig. Ze doen hun best om je met JOUW droomjurk naar huis te laten gaan. En mocht je eventueel toch niets vinden, dringen ze je niets op. Echt heel fijn en ik heb dan ook een onvergetelijke ervaring gehad. Ik ben super blij met mijn jurk!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

I felt completely at ease and secure

It really took me a while until I was able to make a decission, but the seller was very patient, helpful and supportive the whole time! That made this kind of stressful moment much better. The outlet itself has a very nice atmosphere and beautifully aranged.

Over Ann & John Bruidsmode Group