Vriendelijke ontvangst, mooie winkel

Tevreden. Vrij snel gevonden wat ik zocht.

Geweldig !!!

Echt een super fijne service gehad! Een ontzettend fijne vrouw die ons hielp! Dank daarvoor !

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store
Erg vriendelijk en behulpzaam personeel

Aangename ontvangst. Heel behulpzaam en vakkundig personeel met kennis van zaken.

Kundig personeel

Erg prettige ervaring, dankzij de vriendelijke, kundige verkoopster die precies begreep wat ik wilde

Geweldig!

Zeer vriendelijke medewerkers en warm onthaal. Duidelijke informatie ontvangen over werkwijze. Echter lang moeten wachten vooraleer ik aan de beurt was voor te passen maar dit was op de website vermeld dat je geen afspraak kon maken. (Owv feestdag in België en meerdere Belgen het idee hadden om naar Nederland te komen, daardoor was het druk). Uiteindelijk mijn perfecte jurk gevonden en de verkoper heeft zeer goed geholpen. Een kleine aandachtspunt: het was redelijk fris/koud van temperatuur in de winkel. Voor het passen was dit minder aangenaam.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store
Goede service en vriendelijk personeel

Ik ben super blij omdat ik heb gekozen jullie winkel. ik heb gevonden mijn droom trouwjurk bij jullie in de winkel Groetjes Claudia

Vriendelijk en heel behulpzaam

Iedereen was heel vriendelijk, er werd voldoende tijd genomen om naar ieders wensen te luisteren. Ik had op voorhand een aantal jurken geselecteerd die ik op de website had gezien. Echter waren deze jurken er niet, de foto’s op de website dienen enkel als impressie. Jammer want ik kwam naar de winkel echt specifiek voor die bepaalde jurken van op de website.

Zeer aangenaam

We zijn naar de outlet geweest , direct de nodige info gekregen . Zeer goed geholpen en bijgestaan tijdens het passen . Was een super ervaring

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store
Super service, ontzettend veel keuze.

Ondanks een zeer drukke dag, toch alle aandacht gekregen die je graag wilt als je je trouwjurk komt uitzoeken. Ze denken goed met je mee en komen zelf ook met ideeën. Ik raad iedereen dan ook aan om zeker een keer langs te komen op zoek naar de juiste trouwjurk!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

De entree was voor mij het minste maar daarna een zeer toffe sympathieke en eerlijke man die mij het perfecte kleed heeft helpen kiezen moest het een gewone kleding winkel zijn ik kwam zeker terug !

Super ervaring door de fijne hulp en natuurlijk het vinden van mijn Jurk!

Na een fijn ontvangst rustig rond kunnen kijken. Zonder lang gewacht te hebben werden wij geholpen door een aardige meneer. Deze heeft mij 5 jurken laten passen ondanks dat de eerste al de ware was. Dit heeft mij de echte ervaring gegeven van het passen van trouwjurken. Ik ben zeer tevreden en gelukkig vertrokken met een mooie jurk!

Schitterende service!

Zeer aangenaam

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store
Vriendelijk en hulpvaardig personeel, veel keuze, vlotte service.

We waren goed op tijd (9.30u) op zaterdagochtend. ook al was het erg druk we werden snel en rustig geholpen. Het passen van verschillende jurken was geen probleem. Het was een aangename ervaring.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store
Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel

Was een hele leuke ervaring. Ben heel blij dat ik mijn jurk gevonden heb. Vond het een beetje jammer dat ik geen foto's kon maken om na de bruiloft aan mijn vriend te laten zien.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Er wordt geluisterd naar wat je wilt. Gaan heel geduldig opzoek naar de juiste jurk. Bij twijfel gaan ze helpen om de juiste keuze te maken

Geweldige service

Vriendelijke verkoopster.

Zeer vriendelijke service

Vriendelijk onthaal, voldoende uitleg, behulpzaam personeel

Zeer positief

Goede ontvangst en heel goed geholpen, jammer dat wij net een nieuwe medewerker hadden dus moest elke keer wachten op iemand met ervaring om te kijken, vragen...uiteindelijk heeft die met ervaring voor mij de perfecte jurk gevonden..

Een woord: topservice!

Heel aangenaam, direct geholpen, prachtige jurken, heel goed advies. Een dag zoals elke bruid het wil!

Uitstekende service

Wij hadden een erg leuke ervaring. Goede ontvangst en advies door Sandra

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Erg goede service en super vriendelijke bediening!

Ik heb echt genoten van mijn eerste bezoek aan Ann en John, ik kan niet wachten om een 2e keer te komen passen! Liefs Stefanie Exelmans

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Zeer klantgericht en vriendelijk, ze nemen tijd voor de bruid!

Ik ben in de Outlet geweest, daar was veel volk aanwezig. Eerst dacht ik dat het een soort 'band-werk' ging zijn... Maar toch nemen ze de tijd voor jou, ze jagen je niet op en helpen mee zoeken... Super! Hopelijk verloopt het verder ook super, jurk moet nog aangepast worden. Ik ben benieuwd...

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store
Supervriendelijk en betrokken personeel en goede service

Goede service en zeer betrokken en vriendelijk personeel.

Goede service!

Snel geholpen, veel keus, goed advies.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Bij binnenkomst was het erg druk en een lange wachttijd. Mijn telefoonnummer is genoteerd zodat ik gebeld kon worden als ik de eerst volgende zou zijn en in de tussentijd boodschappen kon doen. Een goede oplossing voor de lange wachttijd!

Over Ann & John Bruidsmode Group