Zeer behulpzaam,vriendelijk en geduldig

Ik ben heel fijn geholpen en heb mij op mijn gemak gevoeld. De verkoopster (ik ben de naam kwijt) was zeer proffesioneel en nam al de tijd voor mij. Niets was teveel gevraagd. Er was alle tijd voor mij. Zo heb ik dan ook een goede keuze kunnen maken, met een gerust hart. Ik vond het een fijne ervaring!

Hele fijne middag gehad.

Vriendelijk ontvangen. Kundig personeel. Uitstekende service. Jurk is dezelfde middag nog vermaakt, hoefde niet meer terug. Top.

Gezocht en gevonden

Ik ben in de outlet winkel geweest van Ann en John. Hier ben ik ondanks dat ik drie maanden daarvoor pas bevallen was van mijn jongste, goed geslaagd voor een mooie jurk. Het was precies wat ik in gedachte had voor mezelf. Het winkelpersoneel was zeer vriendelijk en dachten met mij mee. Het enige minpuntje vond ik het werken zonder afspraak. Omdat ik op zeker een uur rijden van Eindhoven af woon waren wij later op de ochtend pas daar. Hierdoor waren er een flink aantal mensen al voor mij en hebben we lang moeten wachten. Desondanks hebben we een leuke dag gehad!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Voelde mij direct een prinses 😃

Heel geduldig en vriendelijk niets was teveel in een woord super 👍🏻Nu hopen dat de rest v d afspraken ook zo verlopen en dan kan h niet beter

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Heel vriendelijke en behulpzame verkopers!

Ik heb mijn perfecte trouwkleed bij deze winkel gevonden. Wel lang moeten wachten maar dat was het waard. Het was ook veel drukker dan normaal. Heel goede service!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Een aanrader voor elke bruid!

Zeer goede ontvangst! Een zee aan keuze wat betreft jurken en de verkoopsters zijn heel vriendelijk en behulpzaam! Er is een koffiemachine dus tijdens het wachten kon ik mooi aan een tafeltje een koffie nuttigen. Ik vond het een droomwinkel en heb er een fantastische jurk gevonden!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Heel vriendelijk en goed geholpen

Heel vriendelijk en goed geholpen. Veel keuze. Goed advies

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Ontzettend vriendelijk personeel en uitgebreide keuze

Na de eerste afspraak al mijn droomjurk gevonden dankzij de uitstekende hulp van het personeel. Helemaal iets anders dan ik zelf eerst in gedachten had. Goed oog voor wat flatteerd, een goed oor naar budget en wensen en ook nog een super prijs in de outlet. Ik voelde me koning(in) te rijk. Bedankt om te helpen deze keuze te maken!

Goede en vriendelijke service

Fijne omgang met personeel. Het was leuk om eerst zelf mee te mogen kijken naar een mooie jurk en ik kreeg goed advies.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Een aanrader, super fijn geholpen

Zeer vriendelijke ontvangst en heel prettig geholpen. Ze waren heel oprecht in hun advies. Ronduit TOP. Ik heb een trouwjurk gevonden waar ik me op en top mezelf in voel. Het stralende gevoel is al een mooi vooruitzicht naar de echte dag.

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Fantastich

Meteen bij binnenkomst voelde ik me erg welkom. Goede hulp en werd meegedacht. Torina heeft mij uitstekend geholpen

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Zeer vriendelijke en goede service!

De verkoopster neemt alle tijd om samen de geschikte bruidsjurk uit te kiezen. De service is zeer vriendelijk en behulpzaam verlopen. Dus zeker een aanrader!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Hulp op maat, prachtige winkel

Het was een enorm fijne ervaring. We werden vriendelijk geholpen, er werd geluisterd naar mijn voorkeuren, er werd respectvol met ons omgegaan. Ik heb dan ook een prachtig trouwkleed gevonden.

Geweldige ervaring!

Ontzettend goed geholpen van zowel de outlet als de winkel aan de Aalsterweg. Het personeel maakte echt tijd voor mij en waren zeer vriendelijk! Vroegen oprecht wat ik wel of niet mooi vond, hadden geduld en zochten net zo lang tot ik de perfecte jurk aanhad. Ook collegas die eigenlijk niet met mij bezig waren stopten toen ik mijn jurk aanhad en vertelde mij hoe mooi ik eruit zag. Bedankt voor deze geweldige ervaring Ann en John!

Zeer goede begeleiding en zeer toffe sfeer

Zeer goede begeleiding en zeer toffe sfeer

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Vriendelijk,zeer behulpzaam en geslaagd!

Goede ontvangst,geduldige medewerkers die met je meedenken. Goede service en hele lieve mensen. Goed geholpen dus en uiteraard geslaagd voor een bruidsjurk!!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Zeer goede service en advies

Ik heb de perfecte trouwjurk gevonden!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

een fijne bediening met genoeg informatie

vriendelijke behulpzame personeel dat genoeg informatie geeft .

Top service!

Ik had net een heel onaangename ervaring erop zitten bij een andere winkel, dus ik had niet meer zoveel zin om nog te zoeken achter een trouwkleed. Eenmaal ik bij jullie aan kwam werd ik heel goed ontvangen en voelde ik me direct op mijn gemak. Het was heel fijn dat we mee in de rekken mochten kijken voor het uitkiezen van een jurk. Na 4 jurken te passen, heb ik mijn trouwkleed gevonden. Ze nemen genoeg tijd voor jou en ik voelde totaal geen druk dat ik zomaar moest kiezen.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Prettige service in een ontspannen sfeer met heel veel keuze

Ik ben zeer tevreden over de service bij het uitzoeken van de bruidsjurk. Ik vond het heel fijn dat je eerst zelf alle tijd en ruimte krijgt om alle jurken te bekijken. Dat was super! Vervolgens werd ik heel kundig en op een prettige manier geholpen bij het komen tot een keuze van dé jurk. Degene die ons hielp nam echt de tijd om mij goed te helpen. Hield zich wat op de achtergrond wat ik prettig vond, maar wanneer nodig gaf zij haar waardevolle mening of advies. Ik ben zeer tevreden, denk er nog vaak aan terug hoe fijn de dag was en zou het zeker aanraden bij anderen!!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Super service gericht en professioneel

Alles werd goed uitgelegd en begeleid. Meedenkend en flexibel. Had mijn eerste jurk meteen en daarna nog 4 jurken gepast.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Ik vind de service goed. In het begin was het wat minder. Het was 34 graden en niemand kreeg wat aangeboden en de jurk werd maar losjes aangetrokken de veter maar half geregen etc. Tot duidelijk werd dat ik de jurk serieus wilde kopen. Daarna veranderde als als sneeuw voor de zon. Er werd water koffie en thee aangeboden. De jurk werd opnieuw volledig ingesnoerd en aangetrokken zodat ik kon zien of het goed zou staan. Er zaten wat fouten in de jurk waardoor deze niet goed kon zitten. De voering was te strak gestikt. Dit is uiteindelijk gecorrigeerd zonder extra kosten. Eenmaal bij het filiaal op de Aalsterweg zijn we geweldig geholpen.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Goed geholpen en geslaagd voor mijn trouwjurk! Personeel wist waar ze het over hadden en was erg behulpzaam, ze namen de tijd voor me en kwamen met suggesties Fijne ervaring!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Hele prettige ervaring, goed geholpen en enthousiast personeel

Heel prettige dag ervaren, enthousiaste medewerkster heeft mij geholpen! Helaas wel even wachten ivm drukte, maar daarna ook alle tijd. Zeker aan te bevelen

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

aangename winkel waar je heel goed geholpen wordt !

Heel leuk dat je rustig op je eigen tempo mag rondkijken. Bij het passen heb ik goed een eerlijk advies gekregen. Zeker niet opdringend ! Ik voelde me heel goed op mijn gemak door de vriendelijkheid van de verkoopster die me geholpen heeft.

Over Ann & John Bruidsmode Group

Filter op Taal