Goede, vriendelijke en vooral respectvolle benadering

Ik heb een maatje meer en daarom bewust voor John en Ann gekozen ivm een winkel speciaal voor dames met een maatje meer. Het was prettig dat er alle tijd voor me werd genomen en dat er ruimte was om zelf jurken uit het rek te kiezen. Er werd vanuit de verkoopster een mening gegeven, pas nadat ik zelf en degene die ik mee had genomen een mening over de jurk hadden gegeven. Er werd met zoveel respect gewerkt en gepraat. Voelde me echt geweldig. Mooie middag met als resultaat een prachtige trouwjurk uitgezocht voor volgend jaar!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Ik werd super geholpen. Zeer enthousiast en behulpzaam.

De perfecte jurk gevonden.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Ik voelde mezelf heel erg welkom

Een trouwjurk kopen die je niet dagelijks. De geweldige ervaring die ik heb, zal ik altijd meedragen. Ik werd geholpen door Ronnie. Ze luisterde echt naar mijn wensen. Jurk 3 was the dress.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Fijne service en leuke winkel

Ik vond het erg fijn om eerst zelf de collectie te bekijken en vervolgens geholpen te worden. De dame die me hielp wist precies wat ik zocht, terwijl ik dat zelf niet wist, heel fijn!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Vriendelijk en deskundig geholpen!

Een aantal weken geleden heb ik mijn jurk gekocht bij Ann & John bruidsmode Ze hebben een ruime keuze in jurken, het is een overzichtelijke professioneel ogende winkel en de medewerkers zijn geduldig en het is duidelijk dat ze veel ervaring hebben. Ik voelde dat ik in goede handen was en door de goede hulp hadden we snel mijn jurk gevonden. Door een uitverkoop heb ik ook nog eens mijn droomjurk kunnen kopen die met de normale prijs buiten mijn budget gevallen was. In november heb ik mijn pasafspraak. Wat ik als aanmerking kan noemen is misschien de mogelijkheid twee pasafspraken te hebbenin plaats van een, zodat er eventueel nog laatste dingen aangepast kunnen worden.

Prettige ervaring

Prettige ervaring, ondanks dat we niet in de jurk gehesen werden door de verkoopsters, toch een bijzondere ervaring om ook dit stukje te doen met m’n vriendinnen en familie.

prima winkel, goede geholpen

Ik ben goed geholpen om een jurk te vinden, die aan al mijn wensen zou voldoen. Doordat er veel keuze is, duurde het wel even voor we deze hadden gevonden. Het was fijn dat de verkoopster goed mee dacht en steed weer andere jurken tevoorschijn toverde om te proberen.

Een hele goede service

Zeer vriendelijke mensen .

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Zeer vriendelijke en professionele hulp

De verkoopster dacht goed mee en gaf eerlijk haar mening. Niet bij alles roepen dat t prachtig staat. (Maar gelukkig vaak ook wel 😉) Ze verdiepte zich in de wensen en zocht maar ieta passends. Hier dan ook de juiste jurk gekocht.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

hele goede service en hele fijne verkoopster

we hadden een hele fijne verkoopster , antonie heet ze. goede service. en heeft echt de tijd voor ons genomen , en voelde ons precies aan.

fijn geholpen

Ondanks dat het zonder afspraak was werden we snel geholpen. Ik kon niet vinden wat ik zocht en toen zijn we naar de overkant gegaan en daar ben ik geslaagd voor mijn jurk. Ben er heeeeeel blij mee!!!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Heel blij met mijn trouwkleed

De verkoopsters waren heel vriendelijk. We mochten op ons gemak rondkijken. Bij passen gaven ze goed advies.

Fantastisch

Super fijne zaak met hele lieve medewerkers,ruime keus aan jurken en alle tijd om te passen

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Zeer vriendelijke en deskundige verkoopster, fijne zaak met een informele maar toch professionele sf

Complimenten aan Esther die ons geholpen heeft. Vakkundig, vriendelijk en vooral niet opdringerig (Is bij andere zaken wel eens anders). Er wordt alle tijd voor je genomen en fijn met je meegedacht. Al met al een bijzondere en zeer prettige ervaring!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Perfecte voorbereiding op de grote dag

Zeer goede service. Ik waande mij nu reeds de prinses en het was dus ook een perfecte voorbereiding op de grote dag. Geen enkele moeite was teveel. Wilma deed alles om mij goed in mijn vel te laten voelen en deed er alles aan om de jurk zo mooi mogelijk te laten tonen. Een hele fijne ervaring, met een perfect resultaat, waar ik heel erg blij mee ben!

Zo als het hoort!!

Ik was bij meerdere bruidszaken wezen kijken waar je zelf niks aan mag raken en de jurken voor jou uitgezocht worden. Dat was het allemaal net niet. Hier kom je binnen zijn alle medewerkers erg vriendelijk. Je mag zelf rond kijken, zo krijg je zelf een beter beeld van wat er allemaal is. Als je wat jurken gepast hebt en je hebt je jezelf een aantal keren in een mooie jurk gezien, doen ze niet moeilijk over nog een keer passen. Na de aankoop kregen we ook nog tips mee. Super ervaring!!

Professionele en deskundige begeleiding

Als een dame met een maat 48 is een bruidsjurk zoeken vaak een opgave ipv een lust. Bij Ann & John had ik echter de keuze uit vele prachtige jurken en de verkoopster hielp me vol geduld. Uiteindelijk heb ik een jurk gekozen die de verkoopster voor me had uitgekozen en ze had gelijk: dat was dé jurk!!! Ik raad deze zaak aan iedereen aan!

Zeer fijne goede ervaring

Ik ben bij Ann en John terecht gekomen omdat familie en vrienden hun trouwjurken ook bij Ann en John had gekocht en er zeer tevreden over waren. En omdat ik opzoek was naar een trouwjurk ging mijn eerste gedachten naar Ann en John. Het was een drukke zaterdag en hebben eventjes moeten wachten tot we aan de beurt waren, maar dat was helemaal niet vervelend we kregen kopje koffie of thee aangeboden en konden in tussen tijd fijn door de boeken bladeren. Toen we aan de beurt waren werd er goed naar je wensen geluisterd door middel van je eigen gezochte foto's of door wat je vertelde. Wat ik zo bijzonder vond omdat ik eigenlijk meerdere dingen aan gaf mooi te vinden dat de mevrouw die mij hielp het gene pakte waarvan ik echt dacht dit vind ik mooi. Toen begon ik te passen en heb tussen de jurken die de mevrouw mee had gekomen willekeurig gekozen welke ik als eerste aan wou trekken. En uiteindelijk is het de 3de jurk waar ik het wauw gevoel bij had!!. Maar toch nog eventjes 2 jurken aangepast om te kijken of het bij die wauw jurk bleef. Toen toch maar de 3de jurk aangetrokken en ik hadden nog steeds het wauw gevoel wat voelde ik mij mooi en prachtig een echte bruid! Ik zij say yes to the dress bij Ann en John. Ik raad de bruidsmode zaak bij iedereen aan heb er een hele fijne ervaring mee gehad met het uitzoeken van mijn droomjurk. Denken ook daarna erg met je mee en je kunt ze altijd bellen voor vragen of advies. Ben super blij met mijn jurk en kan niet wachten om de jurk weer aan te mogen doen!!

Fantastisch!!

De dame die mij geholpen had was super. Zoveel geduld. Ze liet mij alles passen.....gewoon passen zei ze dan weet je het. En ze had gelijk.....nu weet ik hoe het echt voelt...Say YES to the dress!!!! Kriebels in mijn buik. Bedankt Ann & John

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ze hebben echt de tijd voor me genomen.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Goede service, vriendelijk personeel en veel keus!

Ik ben bij het uitzoeken van mijn jurk erg goed geholpen door het personeel. Na de eerste twee gepaste jurken kwamen zij met jurken aan die precies hadden wat ik mooi vond. Ook werd ik, ondanks de drukte, niet opgejaagd! Verder vond ik dat er verrassend veel keuze was voor een outlet store.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Zeer behulpzaam Thee of koffie bij de tweede pasbeurt mag wel.

Goede service, veel keuze

Veel keuze in de outletstore. Genoeg privacy en tijd om zelf rond te kijken. Vervolgens goede service.

Professioneel, vriendelijk

Het was een zeer goede ervaring.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

mensen die de tijd nemen om je droomjurk aan te passen.

Onlangs kwam ik om een trouwjurk te kiezen. de dame die mij hielp was super lief en nam de tijd om te zorgen dat ik mijn jurk direct mooi kon passen. Ook mijn dochter vroeg om suitekleding te mogen passen, ze gaf echt goeie tips en advies. Wij waren zeer tevreden.

Over Ann & John Bruidsmode Group