Bijzonder goed

Super vriendelijk. Aangenaam. Echt goede en professionele hulp.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store
Heel leuke dag tijdens het uitkiezen

Tijdens het uitzoeken van de jurk ben ik heel goed geholpen! Verkoopster was vriendelijk en wist de juiste modellen te vinden. Ik moest echter eerst nog eens overleggen met mijn verloofde over de prijs. Ze was heel begripvol en zei dat ik gewoon kon bellen om de jurk vast te leggen en dat het eventueel mogelijk was om maandelijks een voorschot te betalen. Toen ik de dag nadien terug belde was deze verkoopster spijtig genoeg met vakantie, ze had alles goed genoteerd maar enkel de maat was niet zeker, daarom moest ik een week later nog eens terugkomen (wat zeker geen probleem was) maar over een maandelijkse betaling viel niet meer te praten, het voorschot moest dezelfde dag nog betaald worden. Toen ik een week later kwam passen was er verwarring over mijn betaling en werd ik niet geloofd, later bleek dat de betaling inderdaad was uitgevoerd. Dit vond ik een negatief punt aan de ervaring..

supervriendelijk personeel

Super goede service en heel vriendelijk personeel. Ze helpen je heel goed en luisteren echt naar wat jij wil! Ik ben heel blij dat ik mijn jurk bij jullie heb gekocht, zou ze zo weer bij jullie kopen!

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Heel goede service en zeer vriendelijk personeel

Door de ervaring van het personeel direct het juist trouwkleed kunnen vinden...

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Zeer druk, het personeel deed hun best het op zo'n goed mogelijke manier te regelen

Leuk dat er veel stukken op een pop hangen zodat je er een beter beeld van krijgt. Ook leuk dat je zelf mag zoeken, dat kunnen anderen heel moeilijk voor jou

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store
Unieke ervaring om nooit te vergeten

Twee weken geleden ging ik voor het eerst op zoek naar mijn droomjurk voor de grote dag. Na al enkele goede reacties over Ann & John Bruidsmode gehoord te hebben, besloot ik om bij hen mijn zoektocht te beginnen. We werden geholpen door Esther en ik voelde me meteen op mijn gemak. Ze luisterde naar mijn wensen en zocht 1 voor 1 jurken uit die aan mijn wensen voldeden. Toen ik met dé jurk aan het pashokje verliet, spraken de gezichten van mijn mama en vriendinnen boekdelen. Esther was er in geslaagd om mijn droomjurk te vinden. Ik vond het super om bij hen mijn jurk te vinden en kijk al uit naar het volgende pasmoment. Iedereen in de winkel is zo vriendelijk, behulpzaam en geduldig. Ik raad iedereen aan om naar hen te gaan voor het vinden van een trouwkleed.

Super!

Heel vriendelijk geholpen. Dacht even dat ik niks zou vinden, tot de vriendelijke verkoopster zei "wacht ik denk dat ik nog wat weet". Dat noem ik nou service en klantgericht werken!

Gezellig

We hadden een leuke consulente. En ondanks de drukte nam ze de tijd voor ons. Ik had al wat voorwerk gedaan en ze nam me meteen mee naar 'mijn ontwerper'. Ik vond het wel jammer dat ik niet alles aan kon passen, omdat er maar een klein maatje hing. En misschien had ik wat andere modellen aan eillen passen, maar DE jurk hadden we al snel gevonden.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ik ben heel goed verder geholpen. Ze wisten direct wat ik wou en zagen zelfs aan mijn gezicht wat ik mooi en niet mooi vond!

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Zeer gedienstig en vriendelijk.

Ik voelde mij direct op mijn gemak. Ik kan iedereen aanbevelen om bij jullie langs te komen. Misschien meer verkooptecjnieken toepassen i.v.m. juwelen.

Matige start,super einde

De eerste consulent hielp me niet. Hoewel ze hard haar best deed luisterde niet naar wat ik wilde en gaf ze mij het gevoel dat ik het helemaal niet snapte. Ze vond dat ik echt niet wist wat ik wilde en dat het alleen maar onduidelijker werd. Redenen waarom ze niet de jurk had die ik wilde is omdat ik geen maatje 36 ben. Hierdoor voelde ik me ook niet echt geholpen. Ik kreeg er een gehaast gevoel van. Na een aantal pogingen en het geven van bovenstaande feedback is besloten een nieuwe consulent met een frisse blik in te schakelen. Na twee jurken was ik verkocht. Deze tweede mevrouw heeft me super geholpen.

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Vriendelijk, behulpzaam ongeacht het budget .

Ik ben heel goed geholpen geweest om een apart trouwkleed te vinden. Ookal had ik geen groot budget en geen afspraak, heb ik nooit het gevoel gehad minder goed behandeld te worden. Super winkel die ik iedereen zou aanraden!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ik was eerst bij de outlet geweest waar ik niets naar mijn zin gevonden kon krijgen. De verkoopster heeft mij toen doorgestuurd naar Ann & John Bruidsmode. Daar ben ik zo fijn geholpen! De verkoopster die mij hielp wist meteen wat ik bedoelde. Maar door mijn wat lagere budget kon ik nog niet vinden wat ik zocht. We hebben toen het budget wat opgeschroeft en daar kwam ze aan met MIJN jurk! Prachtig! Ik voelde me prettig en gehoord en heb een super ervaring gehad! Super bedankt!

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Veel keus en goed geholpen

Er was veel keuze aan jurken, zelfs 4 maanden voor de trouwdag, zodat er niets besteld hoefde te worden.

Vlotte, vriendelijke service

Heel vriendelijk ontvangen. we mochten vrij rondkijken, op eigen tempo heel behulpzaam Tof dat we ook een totaalbeeld konden zien door een boeket, iets in het haar,...geeft toch een realistischer beeld ze waren totaal niet opdringerig Luisterden goed naar onze wensen. Erg fijn dat er jurken op paspoppen hangen, dit geeft een erg goed beeld over hoe een jurk valt. (ik zou zelfs nog opteren om dat meer te doen indien mogelijk- jurken op hangers zijn iets minder aangenaam)

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store
Heel fijn en eerlijk geholpen

Ben erg fijn en eerlijk geholpen!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Ik ben geholpen door Esther. Ben heel goed geholpen heel leuk geholpen ze wist exact waar ze naar moest kijken wat mij wensen waren. Uiteindelijk heb ik mijn droomjurk gevonden! Bedankt daar voor! Liefs Kim Reijmerink

Heel goed

Heel snel en goed geholpen. De dames weten wat ze doen. 3 jurken uitgehaald en de eerste was al perfect! Dit is een heel blije bruid :)

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Vriendelijk en snel geholpen!

Bij de outlet heel vriendelijk geholpen. Bij de 'gewone' zaak met passen en ophalen iets gereserveerder en zakelijker

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store
Vriendelijk en nemen echt de tijd voor je.

De winkel was makkelijk te vinden. Bij binnenkomst werden wij al vriendelijk onthaald aan de balie en na ongeveer 10 minuutjes wachten werden wij al geholpen. Het aanbod is groot dus een beetje research van tevoren op de site e.d. kan geen kwaad. Er werd goed geluisterd naar de wensen want de uitgekozen jurken vielen allemaal in de smaak. De verkoopster was erg geduldig en gaf eerlijk haar mening wat wel zo fijn was. Dit was voor mij de eerste bruidswinkel maar vanwege het snel vinden van de perfecte jurk en de goede service heb ik hem hier meteen besteld.

Super goede service!

Last minute had ik een trouwjurk nodig. Bij de outlet ben ik super goed geholpen! Ik kon zo veel jurken passen als ik wilde en de medewerkster dacht goed mee. Het was echt een top ervaring en ik ben super goed geslaagd! Er moest wat vermaakt worden aan mijn jurk, ze hebben kunnen regelen dat dit de zelfde dag gebeurde, zodat ik niet nog een keer terug hoefde te komen! (Eindhoven is ruim een uur rijden)

Top service!

Ze wisten meteen wat ik zocht en wat er bij me paste. Ook toen ik DE jurk aanhad wisten ze dat het hem was! Mooie goede zaak!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Zeer vlotte service, je kan rustig de tijd nemen om te passen, verkoopsters met eindeloos gedult was een zeer prettige ervaring, houden rekening met je wensen super fijn.

Vriendelijk en kundig geholpen

Warm en vriendelijk ontvangst. Veel keus. Erg goed geholpen en geslaagd ;-). Een aanrader.

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Goede fijne service. De vrouw die ons hielp gaf goede, eerlijke adviezen.

Ik ben goed geholpen. De mevrouw die ons hielp gaf goede adviezen, direct maar eerlijk. Ik vond dit erg prettig en voelde me op mijn gemak. De eerste keer passen, bij de 5e jurk waren we het er unaniem over eens dat dit de perfecte jurk was voor mij! Enorm blij hiermee! Ik vond het fijn dat er een aparte zaak was voor 'een maatje meer'. Ik hoefde dus niet bij de jurken te denken 'zouden ze mij wel passen..' Een van de weinige bruidswinkels die dit heeft, dit was voor mij ook de grootste reden dat ik naar jullie zaak ben geweest! Bedankt om de mooiste dag in mijn leven, nóg mooier te maken!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Over Ann & John Bruidsmode Group