Super fijn!

Lieve mensen. Luisteren echt naar jouw wensen. Denken mee. Eerlijk. Ik vond het top.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Geweldige ervaring. Zeer goed geholpen!

In 1.5 uur mijn trouwjurk gevonden! Super goed geholpen!

Goed en kundig geholpen

Fijne ervaring, goed geholpen.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Wat een geweldige ervaring!

Ik heb jullie een eerder een e-mail gestuurd. Deze mail kopieer ik in dit bericht. Wat heb ik afgelopen woensdag (17 oktober 2018) een fantastische dag gehad! Een gezellig welkom en we werden enorm goed geholpen (door Louisa). Donderdag ben ik nog naar een bruidsmodeshow in Rotterdam geweest. Deze ervaring heeft alleen maar het goede en warme gevoel dat ik bij jullie en de winkel heb, bevestigd. Ik zit nog wel met een aantal vragen, maar die komen vast bij de volgende pasafspraak aan de orde. Inmiddels ben ik bij jullie geslaagd en kan ik niet wachten tot de volgende pasafspraak. Groetjes, Patty

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Het eerste kleed dat ik aanhad is het geworden!

Wij kwamen uit België om bij Ann&John mijn trouwkleed te vinden. Ik had al veel goede dingen gehoord van deze bruidsboetiek. Je wordt hartelijk verwelkomd en je merkt dat er ervaring aanwezig is. Je zegt wat je wil en ze helpen je deskundig in het maken van je keuze. Zo heb ik uiteindelijk ook voor het kleed gekozen dat ik daar het eerste aanhad.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ik ben in het Outlet geweest. Je mocht zelf tussen alle jurken gaan. Let wel op dat je iemand meeneemt (moet je in de jurken helpen)! Maar super veel prachtige jurken voor deze prijzen. Verbaasde me wel, maar echt super. Als je een budget hebt is dit een grote aanrader!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Heel aangenaam vriendelijk behulpzaam en weten met wat ze bezig zijn

Voelde mij direct op mijn gemak weten van aanpakken

Super gorde service!

Staan altijd voor je klaar en reageren heel snel op emails.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Goede service en vriendelijke mensen!

Je kan op een laagdrempelige manier door de winkel heen lopen en de jurken bekijken. Zodra je een aantal mooie jurken hebt gevonden ga je ze passen. De verkopers zijn neutraal en beïnvloeden je niet met je keuze. Dit heb ik als erg prettig ervaren.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Door te luisteren naar mijn wensen werd de erste jurk ‘the one dress’

Met de ervaring van medewerkers Ann&John bruidsmode kreeg ik al snel al mijn favoriete jurken te passen. Stuk voor stuk zag ik leuke mooie jurken, maar bij jullie zaak, en door jullie expertise vond ik die speciale wauw factor waar ik naar opzoek was. Bedankt!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Vriendelijk onthaal, goede hulp bij het passen.

Vriendelijk personeel, eerlijk, goede hulp tijdens het passen.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Ik was zeer blij met de vriendelijke en eerlijke verkoopster die meGeholpen heeft.

Ik wist niet wat me te wachten stond die dag, best wel spannend. We kwamen binnen en ik was onmiddellijk gerust door het zeer vriendelijke personeel dat me kwam helpen. Nu is het natuurlijk nog afwachten hoe de rest verloopt omdat mijn jurk besteld moest worden maar ik heb er alle vertrouwen in.

Het personeel was super vriendelijk. Er wordt echt samen gezocht naar de perfecte trouwjurk.

Het was een super leuke ervaring. Je wordt echt heel goed geholpen. Ik moest in de winkel voor grote maten zijn en daar waren we alleen. Het was echt een super leuke ervaring.

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

goede service, goed advies

Mijn ervaring in de winkel was aangenaam maar die in de outlet was perfect. Vriendelijk, eerlijk, open communicatie en bijzonder attent!!! Een pluim is zeker verdiend voor de dames die er werken!!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Super consulente met ervaring!

We werden goed ontvangen met een kop koffie en kregen zeer snel consulente Esther toegewezen. Esther heeft absoluut mee gezorgd voor een topdag! Supervriendelijk, behulpzaam en heeft meteen de juiste jurken bovengehaald. De 2e jurk is het dan ook geworden! Zeker een aanrader!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Klantvriendelijk

Ik heb een fijne ervaring gehad bij jullie. Door de klantvriendelijkheid voelde ik me goed op mijn gemak ondanks de spanning. Ik ben fijn geholpen!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Ik ben super goed geholpen en er word de tijd voor je genomen!

Vriendelijk en hulpvaardig personeel

Heb een hele goed ervaring met Ann en John. Vriendelijk personeel met goede mensenkennis. Niet opdringerig maar heel behulpzaam.

Vriendelijk super geweldig

Drie kleedjes aangedaan het 4 was het kleed!! 3x aangetrokken super en eerlijk behandeld! Geweldige.. dank u wel.. Ik kan niet wachten tot DE dag er is..

Geweldige ochtend gehad, betoverend

Ik werd geholpen door Wilma. Zij had meteen goed in de gaten wat mijn wensen waren en had een geweldige selectie aan jurken gemaakt om te passen. De eerste jurk was meteen top 1 zoals zij het noemde. Daarna nog jurken gepast, maar uiteindelijk was de eerste jurk DE jurk. We kregen veel tijd om sluiers te bekijken, schoenen te passen, met allerlei mogelijkheden. Ook mochten we foto's maken bij de keuze van de jurk. Geweldige ochtend gehad en betoverd door jullie.

Goed en netjes geholpen!

Nemen rustig de tijd voor je en helpen netjes en vakkundig.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Een geweldige fijne dag met een mooie jurk als resultaat

Ik ben uitsteken geholpen, met allemaal goede suggesties, waardoor ik in een mum van tijd mijn jurk had uitgezocht.

1e indruk is prima

Vanuit Brunssum speciaal naar deze zaak gekomen ivm een jurk die ik online was tegen gekomen. Heel hartelijk ontvangen en ook leuk geholpen. Binnenkort heb ik afspraak 2 en 3 nog. Hopelijk wordt het dan weer net zo leuk.

Super goes

Een gezellig dagje gehad met mijn beste vriendinnen en moeder super goede service en geslaagd voor de mooiste jurk!

Oog voor de klant

De verkoopster heeft ontzettend goed mee gedacht. Ze was vriendelijk, gaf goed advies, hield zich aan het budget. Daarnaast prettig dat je zelf ook mee kan zoeken naar een passende jurk, omdat ze direct in de winkel hangen.

Over Ann & John Bruidsmode Group

Filter op Taal