Supervriendelijk personeel waarbij je je meteen op je gemak voelt!

Bij het binnenkomen werden ik en mijn vriendinnen meteen zeer vriendelijk ontvangen. We mochten rustig rondkijken naar wat we mooi vonden en kregen alle tijd die we wilden om rustig een koffietje te drinken en te beslissen welke jurken ik eerst zou passen. Bij het aanpassen van de jurken mocht een vriendin me helpen bij het aanpassen van de jurken, waardoor ik me meteen meer op mijn gemak voelde. De man die ons hielp was erg vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Tegelijkertijd was hij ook eerlijk en durfde hij zeggen wanneer iets hem niet helemaal mijn ding leek. Ik heb uiteindelijk mijn droomjurk gevonden en zowel de man die ons hielp als het andere personeel waren heel vriendelijk en enthousiast. Deze ervaring had voor mij en mijn vriendinnen niet beter kunnen zijn! Bedankt hiervoor!!

Super vriendelijk

Super vriendelijk. Ben zonder afspraak binnen gekomen en dat was helemaal geen probleem werd meteen geholpen! Ik heb dame heeft me goed geholpen bij het vinden van mijn perfecte jurk!

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Fijn dat ik langs ben gekomen.

Ik vond het heel fijn dat ze ook haar eigen mening gaf over de jurken die ik aan had en dat ze iets totaal anders had uitgekozen want als ze dat niet gedaan had had ik nu mijn jurk niet.

Je voelt je er direct thuis en ze zijn enorm vriendelijk!

Het was de eerste keer dat ik een jurk ging passen en het was een enorm fijne ervaring. Ze hielpen me daar perfect en niets is hun te veel!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Verkoopster Esther van der Peet doet dat super! Het is een ontzettend zachte vrouw die echt haar tijd voor je neemt waardoor je je meteen bij haar op je gemak voelt.

Fijne, persoonlijke service

Kwam me in eerste instantie alleen oriënteren en uiteindelijk met mijn droomjurk naar buiten gelopen! Persoonlijke service en er werd alle tijd voor je genomen!

Veel keuze

Veel mooie bruidsjurken.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store
Goede service en vriendelijk personeel

Aangenaam

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store
First Class Bridal Fashion Store , if you don't find it here you will find it nowhere

Top service en zeer vriendelijk onthaald. Enorm goed geholpen, geduldig en eerlijke feedback. Hoewel ik vandaag toch nog wat twijfel over de keuze van mijn kleed.....mss omdat ik mijn moeder heb moeten missen bij deze belangrijke keuze voor mij... Alleszins TOP personeel , TOP onthaal, TOP service. Een aanrader voor iedere aanstaande bruid.

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Persoonlijk, enthousiast en zeer professioneel

Ontzettend fijn geholpen!

• Vestiging Ann & John bruidsmode
In 1 keer geslaagd! Super blij!

Een beetje onwennig niet wetende waar ik op uit wilde komen gekozen voor Ann en John omdat een afspraak maken daar niet nodig is. Ik zou toch wel meerdere zaken moeten bezoeken om überhaupt iets te vinden.... Niets was minder waar! Zonder afspraak in alle rust kunnen kijken wat bij mij paste en geslaagd!! Super blij met mijn prachtige jurk!!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Zeer fijn geholpen door ervaren mensen. Geweldige ervaring en prachtige jurk gekocht.

• Vestiging Your Style Wedding Fashion
super service

Het waren allemaal zeer vriendelijke dames, ze hebben me echt goed begeleid tot het vinden van de perfecte jurk. Ik ben super gelukkig met mijn aankoop dank je wel

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store
Goede begeleiding en hulp gehad bik het passen.

In 1 woord: fantastisch

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Zeer goed onthaal, zeer duidelijke uitleg

Fantastisch!

Ik heb samen met mijn moeder en zusje een top middag gehad! Hele fijne medewerkers en mijn droomjurk gekocht :)

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store
Luisteren goed naar je en weten vervolgens met je droomjurk aan komen te lopen!

Prettig!

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Fijne bruidswinkel met goede service!

Bij binnenkomst werden we vriendelijk onthaald. Na een kort gesprekje over mijn wensen, werd er begonnen met jurken uitzoeken. Er werden meerdere opties getoond en ik mocht aangeven wat ik wel of niet mooi vond. Hierna mocht ik gaan passen! En jawel, bij de eerste jurk was het meteen raak! Wat een fijne adviseuse had ik!

Vriendelijke, enthousiaste service

Heel fijn onthaald, meteen kunnen rondkijken. Voelde me direct welkom in de winkel. Geen gestress, kijk rustig rond. Tijdens het passen was iedereen hulpvaardig, iedereen van de winkel hielp elkaar. Een leuk team en dat voel je als klant. Ik kwam voor een jurk, maar ook de schoenen en de accessoires spraken me aan. Niets was teveel om mij te laten passen, ik kreeg genoeg tijd. Leuke ervaring.

Vriendelijk personeel, goede service

Bij binnenkomst werd er direct uitgelegd hoe alles werkte. Ik ging eigenlijk maar eens even kijken en ideetjes opdoen. Uiteindelijk hier toch al mijn kleed gekocht, wel iets totaal anders dan ik voor ogen had. De verkoopster heeft wel 5 keer (of zeker meer) de jurk terug aangetrokken, en dit was allemaal niet teveel, en dit teelkens na twijfel of ik wel de juiste keuze maakte. (Omdat ik dit kleed absoluut niet voor ogen had, en dacht dat dat niets voor mij was) Super lieve dame die me gerust stelde.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store
Heel vriendelijk geholpen op een prettige niet opdringerige manier

Prima ervaring. Uiteindelijk toch geslaagd.

• Vestiging Ann & John bruidsmode
Heel blij met de snelle levering en de kwaliteit.

Zeer goed, snelle levering, mooi product en met zorg ingepakt. Zeer aantrekkelijk geprijsd!

Je voelt je als een bruid

Vriendelijk behulpzaam en eerlijk personeel. Ze geven je de ruimte in je keuzes en sturen je op een prettige manier aan.

Goede service, leuk personeel

We werden meteen ontvangen en het concept werd uitgelegd. We mochten rond kijken en aangeven wat we wilde passen. Daarna moesten we wachten op onze beurt. Het was erg druk dus we hebben lang moeten wachten. Wel mijn jurk gevonden en de tijd gekregen om dingen te passen. Goede oplossingsgerichte artikelen aanwezig. Door een nieuwe medewerker geholpen, maar dit was helemaal niet te merken. Ze was goed op de hoogte en wist precies wat te doen!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store
Heel goed! Volledige aandacht voor mij

Super, alle tijd. Een feestje!

Over Ann & John Bruidsmode Group