Leuke ervaring

Ze helpen je goed en respecteren het budget en je wensen als bruid. Heel vriendelijk personeel.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Heel vriendelijk en behulpzaam.

Enthousiaste styliste en heel positief. Hielp enorm goed met kiezen van juiste jurk. Bij outlet had ik uiteindelijk niet mijn jurk knn kiezen en zorgde ervoor dat ik direct afspraak had met andere winkel. Goede ondersteuning en informatie gekregen .

Goede service!!

Ruime keuze aan jurken, zeker ook in plussize. Fijne medewerkers, kundig en servicegericht.

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Heel tevreden

Goede personeel, grote keuze van jurken

Super!

Ontzettend leuk personeel, professioneel, vriendelijk en behulpzaam. Ik ben samen met mijn zusje heel goed geholpen, ze namen echt de tijd voor ons kortom een echte aanrader!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Een leuke, gezellige en geslaagde middag!

Toen ik voor het eerst ging kijken naar jurken online kwam ik er achter dat ik niet echt een mainstream smaak heb, maar ze konden me bij Ann & John vooralsnog van alles laten zien. De mevrouw die mij de jurken liet zien was een lieve, enthousiaste dame die goed keek naar waar ik energie van kreeg en wat bij mij en men lichaam paste.

Prettige ervaring

Eerlijk advies. Professioneel. Meedenkend met bepaald budget.

Persoonlijk en prettige service

Samen met mijn zus en moeder een jurk gaan uitzoeken (zowel mijn zus als ik hadden een jurk nodig). Er werd uitgebreid de tijd genomen en echt meegedacht met waar ik naar op zoek was. Ze waren niet bezig met verkopen, maar echt aan het zoeken naar een jurk die het best bij mij past. Een vriendelijke en persoonlijke service, prachtige jurken en voor een hele mooie prijs. Ik zou iedereen aanraden om hier te gaan kijken!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Er werd zo goed naar me geluisterd!

Wat een bijzondere ervaring! Elke uitspraak die ik maakte of uitdrukking op m’n gezicht werd onthouden. Ze luisterde naar alles en paste ze toe tijdens het uitzoeken en kiezen van de jurken. Ik voelde me gezien! Ik ben helemaal blij met de jurk waarmee ik uiteindelijk de winkel weer uit liep.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Ontzettend goed, vriendelijk en professioneel geholpen.

Het was een TOPervaring!

Bij het binnenkomen werd je meteen welkom geheten met een drankje. Spoedig kwam een verkoopster, die ons meteen op het gemak stelde en vroeg naar mijn smaak. Ze ging jurken halen en zo kon het passen beginnen. Wat een superleuke ervaring! Dit was voor mij de eerste keer trouwjurken passen en de tweede jurk heb ik uiteindelijk ook gekozen. Heerlijk! De verkoopster hielp goed, gaf veel tips en complimentjes. Een echte aanrader dus!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ondanks de corona was het top geregeld. Ik kon mijn eerste afspraak verzetten omdat eerder er maar 1 persoon mee mocht, dat was geen probleem. Goede ontvangst erg vriendelijk en hele mooie jurken. Ben gelijk geslaagd voor mijn jurk.

Vriendelijk personeel

Heel erg vriendelijk en ben heel mooi geslaagd

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Een geweldige ervaring gehad! Een leuke en spontane dame die mij heeft geholpen.

Fantastisch

Ik heb een afspraak gepland bij de grote maten winkel. We hadden de hele winkel voor onszelf. Ondanks de maatregelen was dit fantastisch. Er word goed geluisterd naar je wensen. Ik was al verkocht bij de 1e jurk. Omdat de jurk snel nodig was werd ook dit nog netjes geregeld. Geweldig!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Goed geholpen en prettige sfeer!

Goed geholpen en prettige sfeer!

trotse bruid

Ik werd samen met me vriendin en me bonus moeder erg vriendelijk ontvangen en kregen lekker wat te drinken alles werd even door gesproken en we werden vriendelijk geholpen. ik ben zeer te vrede

Geweldig!

Bij binnenkomst meteen vriendelijk ontvangen en vrijwel meteen geholpen met jurken uitzoeken. Fijn dat de verkopers ook eerlijk zijn en dus ook zeggen als iets minder mooi staat. Mijn droomjurk heb ik gevonden in de Outlet Store. Super fijne winkel!

Fantastisch!

Hele fijne service. Er word echt naar je geluisterd en meegedacht. En heel veel keus!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Geweldige winkel met super leuk personeel!

Een trouwjurk kopen doe je maar een keer. Hoe geweldig is het dan om ergens te komen waar je zo fijn geholpen wordt. Je kunt je wensen aangeven en er wordt meegedacht. Dit doet niet alleen degene die je aan het helpen is, maar ook het andere personeel. Uiteindelijk heb ik een jurk gekozen die Vivianne voor mij in gedachten had. Ben er zo blij mee!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Geslaagd voor mijn droomjurk!

Op 22-03-2021 bij Ann&John bruidsmode geweest. We hadden een ontzettend vriendelijke verkoopster die me enorm goed hielp. Mijn wensen en budget doorgegeven en na circa anderhalf uur mijn droomjurk gevonden voor onze grote dag! Ik wilde een aantal dingen vermaakt hebben aan de jurk, ook dat was geen enkel probleem. Super service!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Heel vriendelijk geholpen. Ze hebben super mooie jurken te koop.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

geweldig gehad goed geholpen heel erg te vreden

hallo hier een klein stukje over mijn ervaring ik ben 6 maart bij Ann en John geweest heel erg goed geholpen een gezellige 2 uurtjes gehad en natuurlijk geslaagd ik kijk weer uit om mijn jurk weer te passen

• Vestiging Ann & John bruidsmode

De verkoopster wist precies wat ik nodig had

Afgelopen weekend voor het eerst op pad gegaan voor een trouwjurk. Uiteraard vooraf georiënteerd en wat jurken geselecteerd waarvan ik dacht dat ze perfect zouden kunnen zijn. Hier zijn we dan ook mee begonnen. Deze jurken waren mooi, maar nog niet perfect, na er eerst hiervan een paar te hebben geprobeerd haalde de verkoopster een ander model tevoorschijn (een model waarvan ik nooit dacht dat het mij zou staan) en zo kwamen we steeds dichterbij. Uiteindelijk de jurk gevonden in iets waarvan ik nooit had verwacht dat dit mijn jurk zou zijn en niet had verwacht dat ik dit nodig had. Kortom: echt super!

Prettig

Ik wist wat ik wilde en heb dan ook daar naar gezocht. Ik werd goed geholpen wat het bezoek ook prettig maakte, ze luisterde naar wat ik wilde en hielp daarin ook door mee te denken. Ondanks deze tijd waarin we afstand moeten houden heb ik het als een bijzonder moment ervaren.