Super goede service

Na veel verhalen gehoord te hebben over jullie bedrijf, zijn we bij jullie terecht gekomen. Werd super goed geholpen en er werd ook echt goed naar mijn wensen geluisterd. Ook met het aangegeven budget zorgde ze ervoor dat je niet in de verleiding kwam voor een duurdere jurk. Ze zochten gewoon iets soortgelijks maar dan binnen mijn budget. Dus al bij al een top ochtend gehad en met natuurlijk als resultaat mijn droomjurk

Geduldig geholpen!

Fijne ervaring gehad in de winkel van Ann & John, ben in de gewone zaak geweest en bij de outlet. Bij beide winkels werd de tijd genomen en werd er met je meegedacht.

Heel goede ervaring!

Super ervaring!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Geweldige verkoopster in de outlet

Persoonlijk en niets was de verkoopster teveel en eerlijk advies

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Service op maat, prettige sfeer, vakkundig en enthousiast personeel

Ik ben op 27 december jurken gaan passen. Torina hielp mij daarbij. Zij hoorde mijn voorkeur aan en koos daarop jurken en ik vroeg haar ook om haar advies. Zij begreep goed wat ik wilde en ook de jurken door haar gekozen paste bij mij, ook al waren ze anders dan de jurken die ik eerst op het oog had, maar dat was juist leuk en liet goed de verschillende opties zien. Door haar vakmanschap en kennis heeft ze mij verschillende opties laten zien waardoor ik een goede keuze kon maken. De winkel is prettig ingericht en de sfeer was ook fijn, er werd echt tijd genomen. Toen ik nog een keer terugkwam om de jurk nogmaals te bekijken en mn maat op te nemen werd ik wederom weer heel goed geholpen en werd rustig met mij doorgenomen wat de volgende stappen zijn.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Hele fijne service en vriendelijk personeel!

Hele fijne ervaring gehad. Mijn wensen werden serieus in behandeling genomen. Een hele fijne service.

Prettig geholpen

Het was een feestje; mijn jurk uitzoeken! De eerste die ik aan had, was uiteindelijk mijn jurk. Maar er werd alle tijd gemaakt om dit zeker te weten, door alle jurken nog te passen die ik wilde. De hulp was heel prettig en met een heel tevreden gevoel ging ik naar huis.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Lief professioneel en geduldig personeel !

Spannend om binnen te stappen , maar eenmaal aan het passen voel je je eigen een prinses! Ik werd geholpen door een lieve vrouw , die luisterde na mij maar ook na wat de mensen vonden die er bij waren, wat soms moeilijk was omdat we niet allemaal op een lijn zaten.. Maar eenmaal de juiste jurk was iedereen om en ik ontzettend blij!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Fijne behulpzame en persoonlijke service.

Het was een hele fijne ervaring. Hele lieve vrouw die goed naar mij luisterde. We hebben een leuke middag gehad. Uiteindelijk ook een schitterende jurk gekocht

• Vestiging Ann & John bruidsmode

fijne ontvangst..vakkundig en leuk geholpen..gezellig geweest..mooie ervaring

was ontroerend..mooie zaak..fijn dat er zoveel keus was en meteen te zien op de pop. vakkundig en leuk personeel..ik had niet het idee in een outlet store te zijn..het leek echt op "say yes to the dress" dit was al een hele mooie ervaring in het begin van alle voorbereidingen. TOP!

Aangename ervaring

Goed ontvangen, goed geholpen, vriendelijk personeel, aangename ervaring.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Perfect geholpen met eerlijk advies

In december 2018 ben ik geholpen door Marieke. Ze hielp mij ontzettend vriendelijk en gaf eerlijk advies. Uiteindelijk een prachtige jurk gevonden tegen een goede prijs. Zeker een aanrader!

Super service

Heel enthousiaste medewerkers die echt samen met je nadenken en op zoek gaan naar de perfecte jurk. Het aanbod is zeker ok, maar iets minder wanneer je op zoek bent naar een eerder sobere jurk.

Goede dienstverlening

Heel vriendelijk

Uitstekend!

Heel vriendelijk personeel. Hielp steeds op het juiste moment. Hierdoor werd de hulp niet opdringerig maar werd je ook niet aan je lot over gelaten. Leuk assortiment. Dik geslaagd!

Heel prettig en ontspannen

Tijdens het bezoek werden we heel rustig geholpen en heb ik gelijk mijn trouwjurk gevonden. Besteld en over een paar maanden is hij binnen. Ik ben helemaal gelukkig en kan niet wachten mijn jurk eindelijk weer aan te mogen!

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Een leuke gezellige winkel met leuk personeel.

Bij het binnen komen werd ik direct aangesproken en goed uitgelegd hoe hun winkel werkt en een mooi rondleiding gekregen. Tussen door een rustig drankje kunnen nemen. Super mooi en grote winkel. Vriendelijk personeel en namen hun tijd voor mij en mijn wensen. Zeker de moeite voor te gaan kijken.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Zeer goed geholpen door uiterst behulpzame en vriendelijke medewerkster

Ontvangst was wat minder, medewerkster kwam wat geïrriteerd op ons over. Toch goed wegwijs gemaakt in de winkel waarna wij na enige tijd wachten heel goed zijn geholpen en begeleid in het maken van mijn keuze. Moeders heeft er nog wat werk aan, maar dan is mijn droomjurk toch echt gevonden!

perfect!

Helemaal goed. Je krijgt alle aandacht en er wordt goed met je meegedacht.

• Vestiging Bruidsmode Outlet Store

Super goed geholpen, naar huis met een pracht jurk

Hele duidelijke uitleg hoe het werkte. Rustig kunnen rondkijken. Mooie jurken gepast en super goed geholpen. Was wel blij dat ik op een dinsdag was gegaan. Lekker rustig en daardoor veel aandacht. Was grote verassing dat ik de jurk gelijk mee naar huis kreeg. Was omdat het nog een eenmalige jurk was.

Heel vriendelijk geholpen

Ik werd heel vriendelijk geholpen bij mijn zoektocht naar mijn perfecte jurk. Er werd de tijd genomen, goed geluisterd en alles uit de kast gehaald. Ik heb veel jurken kunnen passen en zo steeds dichter bij mijn jurk kunnen komen.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Goede service, prettige werkwijze en erg vriendelijk geholpen.

Ik kwam binnen en werd meteen vriendelijk ontvangen en geholpen. Ik kreeg uitleg over de werkwijze en kon lekker rond kijken en uiteindelijk mijn keuzes doorgeven. Na even gewacht te hebben werd ik gehaald en kon ik gaan passen. Er werd echt de tijd genomen en geluisterd naar mijn wensen. Uiteindelijk heb ik mijn jurk gevonden en werd alles in orde gemaakt. Super service en vriendelijk personeel.

Geduldig en vriendelijk personeel

Ze nemen de tijd voor je, ook als je budget klein is.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Leuke, relaxte ervaring, door het ruime aanbod en het vriendelijke personeel!

Het was een fijne voormiddag. We hebben niet lang moeten wachten en werden vriendelijk geholpen. Na enkele keren passen heb ik het perfecte trouwkleed gevonden. Afhandeling gebeurde heel correct, en voor ons comfort mochten we het nog even achterlaten in de winkel om te kunnen gaan lunchen in de stad. Top ervaring!

goede service

Geweldige ervaring. Lieve verkoopsters