3x fout

Zou er zelf nooit meer heen gaan, jan denkt alleen aan geld, mijn hond moest een kennelhoest spuit want dat was ECHT nodig, toen het gedaan was zei hij zo dat steek ik mooi on M'n zak, mijn hond mocht niet gesteriliseerd worden naar de keizersnee want dat is niet goed, nee hij heeft liever dat je terug komt, uit eindelijk is ze door Paul gesteriliseerd maar nu blijkt dat het toch niet helemaal goed is gedaan, stuk van de eierstokken zitten er nog, jan is een lompe veearts

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Beste Marcella Als ik me goed herinner heb ik je deze week aan de lijn gehad. De bewuste keizersnede is inmiddels 2 jaar geleden. Ik heb je vriendelijk te woord gestaan en nog uitgelegd dat de verwijdering van de eierstokken dubbel gecontroleerd word. Ik heb niet gezegd dat er iets was blijven zitten heb de patient ook niet gezien en het lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk. Je gaf ook zelf aan dat er de afgelopen 2 jaar niets aan de hand was. Mijn voorstel was om het nog even aan te zien en dan terug contact op te nemen. Jammer dat je dit gevoel over onze praktijk en mijn collega hebt aangezien we altijd het welzijn van het dier voorop stellen, zeker boven enig geldelijk gewin.

Paul en assistente vandaag top behandeling met onze loco

Vandaag met onze mechel met de zeer toepasselijke naam loco bij paul en assistente geweest super behandeling in alle rust gedaan wat moest Ook erg blij dat chip werdt uitgelezen zoals zou moeten Nogmaals merci

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer tevreden zal nooit naar een andere praktijk overstappen

Onlangs helaas vaak geweest met onze hond. Maar worden altijd snel en vriendelijk geholpen. En wat nog belangrijker is: zeer professioneel!

zeer tevreden

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

geweldig personeel altijd even vriendelijk

het ziet er altijd proper en zuiver uit je word snel en vriendelijk geholpen als je met vragen zit proberen ze je te helpen

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Lompe en hardhandige dierenarts (jan kooken)

Was daar toen ik net in budel kwam wonen klant, maar ben resoluut weggegaan en kom er NOOIT meer terug. Jan kooken is een lompe en hardhandige boer met huisdieren. Heb dat meegemaakt tijdens een consult (mijn hond werd hardhandig op zijn plek gehouden voor inenting, was totaal misplaatst gaf ook helemaal geen aanleiding hiervoor etc). Tijdens het wachten in de wachtkamer kreeg ik een andere keer mee hoe hij met grof geweld een hond probeerde te vangen die blijkbaar uit de bench oid was gegaan. Hoe hij toen tekeer ging tegen die hond dat was echt niet normaal en de geluiden die je meekreeg betekende dat jouw hond, die daar achtergelaten was voor een operatie oid, met grof geweld teug in zijn bench werd gekwakt. Ik ben toen ook nooit meer teruggegaan. Wat een afschuwelijke vent is dat zeg. Die komt dus niet meer aan mijn dieren. Het meest bizarre is nog dat de receptioniste die ik hierop aansprak alvorens rechtsomkeert te maken hier erg laconiek op reageerde. Blijkbaar was ze het gewend dat hij af en toe zo doet tegen de dieren.....

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Jammer dat een snelle, kordate en eventueel corrigerende handeling verkeerd word begrepen of uitgelegd. het lijkt op het verhaal van de goede vader die zijn kind corrigeert, die tegelijkertijd een dierenbeul word genoemd als hij zijn huisdier corrigeert.

Als ik niet tevreden was kwam ik niet terug. Jammer dat die bevestiging ook nog via de mail wordt gevraagd.

vakkundige artsen

Wij komen met onze hond voor jaarlijkse entingen en bij eventuele nodige zorg.

Prettige omgang

Altijd positieve ervaring bij bezoek.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Personeel MET kennis van zaken!

altijd netjes geholpen door personeel met kennis van zaken, prijzen zijn ook heel normaal en ze nemen voor iedereen de tijd..............

Kundig en betrokken

We zijn zeer tevreden.Kundig team, betrokken en geen overdreven prijzen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed en altijd kunnen komen als het nodig is

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer kundig personeel en zorg voor de dieren

Goede ervaring en daarmee blijven we terug komen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heel goed voor zowel dier als verzorger

Goede service, goede kwaliteit!

Prima!

Heel goed. We kennen hun al heel lang ivm met boerderij. Nu weer paarden en hond en zijn graag weer klant bij hun. We voelen er ons fijn!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

personeel is kundig en vriendelijk. Dierenartsen zitten niet altijd op 1 lijn wat verwarrend is

Er is veel deskundigheid in deze praktijk. Mijn ervaring is dat Paul en Cathy soms tegenstrijdige dingen zeggen wat verwarrend is. Dit met name met betrekking tot mogelijke oorzaak dat de hond haar knieband scheurde. Personeel betrekt de eigenaar te weinig bij de handelingen die gedaan moeten worden en neemt het te snel over. Ik kan bijvoorbeeld mijn hond rustig zeggen te gaan liggen en dan doet ze dat. In plaats daarvan pakt het personeel de hond op en legt haar op haar zij. Dat is voor de hond veel minder prettig. Het is duidelijk te merken dat men niet bang is voor een herder en gewend is met deze honden om te gaan, en dat is prettig

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Geen klachten, altijd de tijd nemen en goede uitleg.

terzake kundig

terzake kundig

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Personeel is vriendelijk en denkt met je mee.

Ik ben al 3 jaar klant bij DAP De Meemortel. Wij hebben 3 honden. De bereikbaarheid is prima. Je krijgt altijd goed advies.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Ze nemen de tijd voor u dier

Ik kwam met mijn hond langst en ging met goed gevoel buiten de hond ondervond geen stress en dat vind ik belangrijk en correcte prijs voor dienst verlening

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

kundige dierenartsen en vriendelijk personeel

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service, flexibel, en schappelijke prijzen!

Goede service, flexibel, en schappelijke prijzen!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en vriendelijkheid.

Ik heb snel een afspraak kunnen maken. Daarnaast was de service goed en het personeel vriendelijk. Onze hond werd goed benaderd en behandeld. Dit alles tegen een betaalbare prijs. Jullie praktijk is zeker aan te bevelen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed, eerlijk en recht door zee

Goede diagnoses Eerlijk naar mens en dier toe Betaalbaar

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Deskundig, vriendelijk en service gericht.

De dierenartsen kennen m'n hond, ik hoef dus niet te vertellen wie we zijn. De deskundigheid van de artsen en de vriendelijke bejegening is fijn om te ervaren. Al met al een uitstekende praktijk!

Over Dierenartsenpraktijk De Meemortel

Onze praktijk behandelt sinds kort geen landbouwhuisdieren meer en heeft zich voor 100% toegelegd op gezelschapsdieren. Naast algemene behandelingen is een belangrijk onderdeel van ons werk het maken van röntgenfoto's van fok- en sporthonden. Jaarlijks worden er door ons enkele duizenden honden geröntgend om te beoordelen op geschiktheid voor sport (met name politiehonden) of fokkerij.