zeer tevreden

geweldig personeel altijd even vriendelijk

het ziet er altijd proper en zuiver uit je word snel en vriendelijk geholpen als je met vragen zit proberen ze je te helpen

Lompe en hardhandige dierenarts (jan kooken)

Was daar toen ik net in budel kwam wonen klant, maar ben resoluut weggegaan en kom er NOOIT meer terug. Jan kooken is een lompe en hardhandige boer met huisdieren. Heb dat meegemaakt tijdens een consult (mijn hond werd hardhandig op zijn plek gehouden voor inenting, was totaal misplaatst gaf ook helemaal geen aanleiding hiervoor etc). Tijdens het wachten in de wachtkamer kreeg ik een andere keer mee hoe hij met grof geweld een hond probeerde te vangen die blijkbaar uit de bench oid was gegaan. Hoe hij toen tekeer ging tegen die hond dat was echt niet normaal en de geluiden die je meekreeg betekende dat jouw hond, die daar achtergelaten was voor een operatie oid, met grof geweld teug in zijn bench werd gekwakt. Ik ben toen ook nooit meer teruggegaan. Wat een afschuwelijke vent is dat zeg. Die komt dus niet meer aan mijn dieren. Het meest bizarre is nog dat de receptioniste die ik hierop aansprak alvorens rechtsomkeert te maken hier erg laconiek op reageerde. Blijkbaar was ze het gewend dat hij af en toe zo doet tegen de dieren.....

Jammer dat een snelle, kordate en eventueel corrigerende handeling verkeerd word begrepen of uitgelegd. het lijkt op het verhaal van de goede vader die zijn kind corrigeert, die tegelijkertijd een dierenbeul word genoemd als hij zijn huisdier corrigeert.

Als ik niet tevreden was kwam ik niet terug. Jammer dat die bevestiging ook nog via de mail wordt gevraagd.

vakkundige artsen

Wij komen met onze hond voor jaarlijkse entingen en bij eventuele nodige zorg.

Prettige omgang

Altijd positieve ervaring bij bezoek.

Personeel MET kennis van zaken!

altijd netjes geholpen door personeel met kennis van zaken, prijzen zijn ook heel normaal en ze nemen voor iedereen de tijd..............

Kundig en betrokken

We zijn zeer tevreden.Kundig team, betrokken en geen overdreven prijzen.

Goed en altijd kunnen komen als het nodig is

Zeer kundig personeel en zorg voor de dieren

Goede ervaring en daarmee blijven we terug komen.

Heel goed voor zowel dier als verzorger

Goede service, goede kwaliteit!

Prima!

Heel goed. We kennen hun al heel lang ivm met boerderij. Nu weer paarden en hond en zijn graag weer klant bij hun. We voelen er ons fijn!

personeel is kundig en vriendelijk. Dierenartsen zitten niet altijd op 1 lijn wat verwarrend is

Er is veel deskundigheid in deze praktijk. Mijn ervaring is dat Paul en Cathy soms tegenstrijdige dingen zeggen wat verwarrend is. Dit met name met betrekking tot mogelijke oorzaak dat de hond haar knieband scheurde. Personeel betrekt de eigenaar te weinig bij de handelingen die gedaan moeten worden en neemt het te snel over. Ik kan bijvoorbeeld mijn hond rustig zeggen te gaan liggen en dan doet ze dat. In plaats daarvan pakt het personeel de hond op en legt haar op haar zij. Dat is voor de hond veel minder prettig. Het is duidelijk te merken dat men niet bang is voor een herder en gewend is met deze honden om te gaan, en dat is prettig

Geen klachten, altijd de tijd nemen en goede uitleg.

terzake kundig

terzake kundig

Personeel is vriendelijk en denkt met je mee.

Ik ben al 3 jaar klant bij DAP De Meemortel. Wij hebben 3 honden. De bereikbaarheid is prima. Je krijgt altijd goed advies.

Ze nemen de tijd voor u dier

Ik kwam met mijn hond langst en ging met goed gevoel buiten de hond ondervond geen stress en dat vind ik belangrijk en correcte prijs voor dienst verlening

kundige dierenartsen en vriendelijk personeel

Goede service, flexibel, en schappelijke prijzen!

Goede service, flexibel, en schappelijke prijzen!

Goede service en vriendelijkheid.

Ik heb snel een afspraak kunnen maken. Daarnaast was de service goed en het personeel vriendelijk. Onze hond werd goed benaderd en behandeld. Dit alles tegen een betaalbare prijs. Jullie praktijk is zeker aan te bevelen.

Goed, eerlijk en recht door zee

Goede diagnoses Eerlijk naar mens en dier toe Betaalbaar

Deskundig, vriendelijk en service gericht.

De dierenartsen kennen m'n hond, ik hoef dus niet te vertellen wie we zijn. De deskundigheid van de artsen en de vriendelijke bejegening is fijn om te ervaren. Al met al een uitstekende praktijk!

5 sterren

Hele fijne praktijk, zorgzaam zeer tevreden.

goede servies en vriendelijkheid

ben heel tevrede overs de dierendokters alleen over een ding we hebben een wens en dat wilde ik graag zwart op wit hebben wij zijn man en vrouw bejaard en hebben huisdieren kindjes als wij ons iets overkomt dan willen we dat onze dierenkindjes mee gaan naar de hemel crematie met ons niet naar andere mensen is er die mogelijk heid een hele grote wens bvbd gr van de baasjes

Ondermaats

Op 03-05-2017 ging ik met mijn Irishdoodle teef Cooper naar de meemortel in Budel voor een HD en ED beoordeling. Jan Koolen viel uit dat we niet door de hoofdingang maar achter ingang moesten komen, hij deed dit op een onbeschofte manier! Daarna begon hij te vloeken en tieren dat ik de hond niet goed vastpakte zodat hij sedatie kon geven...ik was echt overdonderd door zijn gedrag....toch sprak ik hem aan op zijn ongepaste en onbeschofte gedrag! Ik overwoog om op te stappen maar omdat de hond reeds onder narcose was besloot ik te blijven en het onderzoek af te ronden, één week eerder was fam. Stappers uit Reuver bij Jan Kooken, ook zij hadden een soortgelijke ervaring....ook sprak ik Chantal Timmermans uit Valkenswaard ook zij had een soortgelijke ervaring met Jan Kooken....ook sprak ik Dick Teewes uit Helmond, ook hij had een soortgelijke ervaring met Jan Kooken, niemand twijfelt aan de vakkennis van Jan Kooken maar deze mensen willen nooit meer door Jan Kooken geholpen worden, u mag deze bovengenoemde personen over deze voorvallen benaderen. Ook ik kom hierom niet meer naar jullie praktijk. Groet Hans Leyzer.

Over Dierenartsenpraktijk De Meemortel