goed, vriendelijk en betaalbaar dierenarts praktijk

Wij zijn zeer tevreden

Goede service en bekwaam personeel

1 suggestie is om te verplichten dieren aan te lijnen bij binnenkomst en in de wachtruimte!

Zeer kundige dierenartspraktijk

Altijd vriendelijk, kan snel terecht. En de prijzen zijn een stuk lager dan in de stad, ook erg prettig.

alleen maar goede ervaringen tot nu toe

alleen maar goede ervaringen tot nu toe

Fijne, kundige dierenarts

Hele fijne praktijk met vriendelijke, kundige medewerkers en aandacht voor het dier.

klant vriendelijk,goede vakkennis.

Klant vriendelijk, Goede vakkennis Altijd een luisterend oor ,en goed advies

Kundige dierenartsen die goede service bieden.

Altijd lieve en goede zorg voor onze hond.

heel deskundig

Correcte dierenarts praktijk.

Altijd bereikbaar, hulpzaam en meedenkend.

Altijd bereikbaar, behulpzaam en meedenkend

eerlijk duurt het langst

correct zonder flauwe kul

Deskundige artsen en vriendelijk personeel

Sinds wij 3 jaar geleden verhuisd zijn gaan wij met onze drie honden naar Dierenartsenpraktijk De Meemortel. Onze ervaring is goed. De artsen zijn deskundig en nemen voldoende de tijd om de klachten van je huisdier te bespreken. Al het personeel is altijd vriendelijk en servicegericht.

zeer tevreden

ik waardeer het zeer dat er duidelijke uitleg gegeven wordt en met name eerlijk, open en directheid daarin stel ik op prijs. complimenten aan het team

vakkundig

Mijn ervaringen zijn uitstekend. Er wordt door gevraagd en meegedacht.

zeer kundig en staan altijd klaar en zeer betrokken fijne medewerkers

zeer goed vakbekwaam... lief voor de dieren

Beste dierenarts ooit!

Kom al jaren bij deze dierenarts met mn honden en katten. Ze denken altijd mee, zijn altijd behulpzaam, dag en nacht bereikbaar en zijn altijd eerlijk, ook met de prijs!

gezellige sfeer ,beleeft ,staan voor je klaar,ziet er altijd netjes uit

heb al een paar dieren laten inslapen niet fijn dus maar ze proberen u te troosten en een paar dagen later een kaartje dat is fijn pup gekocht bij broodfokker heel dom was heel ziek ze hebben dag en nacht voor haar gevochten ze heeft het gelukkig gehaald maar daar ben ik het team heel dankbaar voor als je belt met een vraag word je vriendelijk en beleeft geholpen

zie hier onder beschreven

ben zeer tevreden met mijn 9 dieren over alle dokters en assistentes bij jullie dierenartsen praktijk de meemortel mee levend met ons gr fam rudloff sentjes

Fijne dierenartsen!

Goed overleg; goede informatie, reëele houding t.a.v. dier en klant; no nonsense.

De mensen zijn allemaal vriendelijk

Onze ervaring is uitstekend. Ook toen we ons Mickey moesten laten inslapen, kregen we een kaartje thuis.

Heel vriendelijk en goed geholpen. Wordt echt de tijd voor je genomen.

Fijne artsen, lief voor de dieren

Altijd goede begeleiding

Een van de beste Dierenartsen die ik kenn

Je word hier altijd goed en eerlijk geholpen

Snel en eerlijk geholpen

Zowel voor controles, entingen als foto’s heb ik een goed gevoel bij De Meemortel. De DA-en kennen hun vak en oordelen eerlijk.

Correct en vriendelijk, daarbij zeer professioneel.

Volgens afspraak is alles verlopen, geen opmerkingen behalve ga zo door.

Altijd vakkundig en meedenkend geholpen

Heel fijne assistentes en supergoede dierenartsen die weten waar ze het over hebben, Jammer dat tijdens consult niet iets meer persoonlijke aandacht aan het dier wordt geschonken onze vorige hond was bang en liet zich altijd wel met een koekje overhalen maar die gaven we dan zelf, onze huidige hond is heeeeel bang en krijgt een prima consult maar geen extra aandacht om hem er een beetje overheen te helpen. Nacontrole castrastie is gedaan door een voor mij onbekende dierenarts (vrouw) en zij kon hem wel checken zonder muilkorf met een beetje geduld dat vond ik erg prettig. De assistentes hebben daarentegen al meerdere malen tijd voor hem genomen met wegen en verder niks wat moest dat is echt super! Aangezien hij nog heel zijn leven daar zal moeten komen.

Over Dierenartsenpraktijk De Meemortel