Klantvriendelijk, professioneel en deskundig

Röntgenfoto's HD en ED laten maken. Vooraf contact gehad over de prijzen en planning afspraak. Zowel per email als telefonisch goed en klantvriendelijk geholpen. Bij het maken van de röntgenfoto's aanwezig geweest en vragen kunnen stellen omdat dit voor ons de eerste keer was. Er werd tijd genomen om uitleg te geven. Wat ons opviel was de prettige sfeer, vriendelijkheid van de dierenarts en medewerkers en deskundigheid. Het is dat we te ver weg wonen anders zouden we overstappen naar deze dierenartsenpraktijk. Een aanrader.

Super behandelingen

Vandaag met een van onze honden naar de DA geweest om bloed te prikken. Was een heel fijn bezoek waarbij de assistente en de dierenarts de hond perfect op z’n gemak stelde. Hij vond het een fijn bezoek

Serieus TOP met hoofdletters

Second opinion gevraagd aan de Meemortel want onze golden bleef maar overgeven, zelfs water kwam eruit. Waren al 3 weken aan het sukkelen met haar. Na grondig onderzoek (bleek ernstig geïrriteerde maag) behandeling opgestart. Deels waren het dezelfde medicijnen als we al bij de andere dierenarts hadden gekregen. Echter, we kregen nog een ander medicijn en supplement mee. En juist die combinatie werkte! 1 dag later werd ze aanzienlijk fitter, dusdanig dat we de geplande echoscopie hebben afgebeld bij de andere dierenarts. We zijn nu 2 weken verder en het gaat gelukkig stabiel goed met haar. Heel erg blij dat de Meemortel gelijk en ruim tijd voor haar heeft gemaakt en dat ze heel goed onderzocht/behandeld is. Bijzonder fijne 1e ervaring dus! Zo dankbaar.dat we nu deze review schrijven (doen we zelden).

Zeer hardhandig en onvriendelijk voor honden

Wij werden doorverwezen door onze eigen dierenarts voor het maken van röntgenfoto’s voor onze hond. Het is niet mijn bedoeling om de praktijk schade toe te brengen en ik wil geen individu specifiek in een negatief daglicht stellen. Ik zal de dierenarts waarover het gaat daarom ook niet bij naam noemen. Maar ik wil wel mijn persoonlijke ervaring kwijt omdat ik erg ben aangedaan van hoe mijn hond werd behandeld. Ik ben heel erg geschrokken van de hardhandige en onvriendelijke manier waarop de dierenarts die de röntgenfoto's neemt te werk gaat, zonder enige blijk van medeleven. De hond van de personen die voor ons röntgenfoto’s lieten nemen werd hardhandig aangepakt om een sedatie te krijgen. De hond jankte en schreeuwde het uit van angst en pijn. Wat ik ook vreemd vond is dat de dierenarts meermaals zijn middelvinger opstak? Ik begreep de situatie niet goed en misschien was het een of ander grapje? maar ik kreeg toen al een naar gevoel en zei nog tegen mijn vrouw dat ik hoop dat ze rustig aan doen als we aan de beurt zijn. Eenmaal aan de beurt werd me toegesnauwd dat het ras van onze hond eigenlijk gewoon een ander ras is, waarop ik de dierenarts twee keer moest corrigeren. Dat is niet zo erg dat de dierenarts het ras niet kende, want het is ook een weinig bekend ras, maar het was toen al duidelijk aan de manier waarop de man communiceerde dat hij eigenlijk geen zin had in zijn job. Ik opperde vanaf het begin om rustig aan te proberen doen met onze hond, omdat hij een gevoelige hond is, die het super goed doet bij de dierenarts, en we willen geen angst kweken van de dierenarts door een onnodig harde aanpak. Daar werd weinig begrip voor getoond. Er werd me gezegd dat ik een muilkorf aan moest doen bij mijn hond, en dat ik mijn hond stevig bij zijn vel achter zijn oren moest vastpakken. De doorzichtige muilkorf in kwestie vonden we er onhygiënisch uitzien. Op bevel van de dierenarts nam ik mijn hond rustig vast. Ik deed de muilkorf ook om bij mijn hond. Maar blij

Super, juiste diagnose en medicatie

Vriendelijk en vakkundig geholpen. Na een paar dagen merkte ik al verschil met lopen met mijn hond.

Onvriendelijk en slechte communicatie

Doorverwezen geworden van onze eigen dierenarts naar de meemortel omdat zij een CT scan konden maken. Wij kwamen aan met onze hond en we werden niet begroeit, niemand stelde zich voor. Er werd gecommandeerd om onze hond op de tafel te leggen en er werd ons niet verteld wat er ging gebeuren. Daarna begon mijn hond te schokken maar niemand was in de kamer er ik dus ik roep hallo hallo kom iemand snel. En ze kwamen op hun gemakje aanlopen. Daarna was de scan geweest en kwam onze hond weer terug. Na 45 minuten kwam de dierenarts langs lopen: “geen hernia hoor” met een duimpje en daarna liep hij weer weg. We hebben nog lang gewacht tot hij ons kwam vertellen wat de vervolgstappen zouden zijn. Hier kon hij geen antwoord op gegeven dat stuurde hij naar onze eigen dierenarts. Als laatste deed hij zo ruw met mijn hond om hem neer te leggen. Eindconclusie: geen aanrader om naar toe te gaan. Personeel legt je niks uit, je wordt niet goed ontvangen en de communicatie is zo slecht. Vervelende ervaring.

Super ontevreden

Ik ben al een lange tijd geleden geweest en ben vandaag bij een ander geweest en vond toch even dat ik mijn mening kwijt moest. Ik ben een tijd geleden geweest met een ratje, hierom deed de eigenaar van de kliniek al heel moeilijk. 1 van mijn ratten had een abcess, ik wist op dit moment nog heel weinig van ratjes. Hij zij dat ik het dagelijks moest uitknijpen en schoon spoelen.. omdat het een open iets was, had ik hier antibiotica bij nodig gehad. Deze heb ik aleen nooit gekregen. Het leek weg te gaan en goed te zijn, aleen is dit abcess naar binnen gegroeid en heeft het van binnen heel veel aangetast omdat er dus geen ontstekingsremmer was gegeven... met dwangvoeding en antibiotica zou hij 20 procent kans hebben op weer een goed gezond leven. Echter was hij pas 2 maanden jong en beloofte dit voor hem weinig goeds en heb ik hem laten gaan.. Dit was helaas nog niet alles. De dierenarts, wat toen een qat oudere man was. Pakte mijn ratje op bij de staart en in het nekvel.. ook liet hij hem meerdere keren vallen als hij zich probeerde los te wurgen, omdat meneer bang was gebeten te worden.. Dit was dus all met all voor mij een vreselijke ervaring en kom ik daar nooit meer terug. Geen idee hoe deze man met honden en katten te werk gaat maar mijn ratjes zien ze daar niet meer.

vakkundig, eerlijk en met hart voor dieren

nadat ik onze jongste staffie ( toen4) bijna had laten inslapen omdat ze zoveel pijn had en al zovaak scans en fotos had laten maken bij andere kliniek werd me de meemortel aangeraden. Uiteindelijk bleken de zware operaties die me steeds voorgehouden werden niet nodig. Jan heeft haar gescand en de spondylose in haar rug bijna geheel laten verdwijnen door mij een heel duidelijk beweeg en pijnstillend programma voor te leggen. Hond is inmiddels 8 en heeft nog zelden echt pijn terwijl ze toen niet meer kon lopen. Haar moeder is inmiddels 12 en ook met haar zijn we al meermaals geweest. Altijd door het hele team vriendelijk ontvangen en prima netjes geholpen. Heel begripvolle mensen die er niet op uit zijn je portemonee te rippen maar echt hart voor dieren hebben en eerlijk en reeël, maar vooral ook duidelijke taal spreken. Ik ga niet meer naar een ander. Ik rijd wel een stukkie verder! Dikke pluim!!

Röntgenen

Super kundig ! Vriendelijk , vakkundig en echt voor de dieren .

Top advies. Goede prijs/ kwaliteit

Goud eerlijke praktijk! Professionele dierenartsen, paraveterinairs en assistentes. Nemen de tijd voor de anamnese en staan altijd voor je klaar.

Super geholpen door Dr Kooken

Ik ben met mijn rottweilerpup van 7 maanden bij Dr Kooken geweest omdat onze dierenarts ons had aangeraden een CT-scan te laten. Mijn rottweilerpup mankte af en toe. Super geholpen door Dr Kooken. Hij heeft zijn tijd genomen voor ons en me alles heel duidelijk uitgelegd, ook adhv een 3D van de elleboog van mijn pup.

Alle keren top

Van röntgen foto's, onderzoeken, jaarlijkse inentingen tot inslapen van onze trouwe vrienden... Altijd zeer goede ervaringen En niet te vergeten.... Ook aan het onthaal altijd vriendelijk.

Alle keren top

Fijne praktijk alle tijd voor goede uitleg

Vorige week een kruisband operatie bij mijn bullmastiff laten doen prima verlopen

heel goed

heel fijn geholpen iedere keer en alle tijd voor goede uitleg

heel goed

heel fijn geholpen iedere keer en alle tijd voor goede uitleg

Warm mens!

Spoedgeval. Geholpen door de grote baas. Erg prettig!

Vakmanschap ten top

Goede service, vriendelijk, eerlijk, vakmensen.

HEEL ERG BETROKKEN

Kathy en Paul zijn heel erg betrokken geweest met de behandeling van ons hondje. Helaas hebben we samen het probleem niet op kunnen lossen. Paul hartelijk dank voor een waardig afscheid. Dank je , voor het hele team. Elly & Frans

Welzijn dier staat voorop, eigenaar wordt zeker naar geluisterd

Ik ben bij deze praktijk gekomen voor echo, onze jonge teef was los gebroken uit haar bench en had nachtelijk bezoek gehad van onze reu. 2 verschillende rassen en we wilden sowieso geen pups. Hier werd dankzij echo geconstateerd dat ze drachtig was. Ze is nog te jong om te bevallen en dankzij vakkundig overleg werd ze de volgende dag al geholpen. Iets wat we zeer waarderen aangezien andere praktijken in de regio weigerde puur vanuit hun visie. Vakkundig team die dieren eigenaren niet voor alles de hoofdprijs laten betalen.

Ben tevreden

Ik ben hier gekomen na een second opinion, aangezien, mijn toen dierenarts dacht dat mijn hond een beroerte had gehad toen ik met spoed naar die arts ging,en volgens haar reageerde de mijn hond niet meer, ik riep mijn hond en reageerde wel degelijk, terwijl zij vond dat ik de hond maar moest laten inslapen, ik geloofde haar niet en de volgende dag was de hond gewoon wakker en normaal. Heb toen de Meemortel gebeld en kreeg Jan aan de telefoon ik kon gelijk komen, na de mijn verhaal en de hond bekeken te hebben, kwam hij tot de conclusie dat mijn hond hart problemen had zonder deze dierenkliniek had ik mijn hond Dusty als 2 jaar eerder kwijt geweest als ik niet naar mij instinct geluisterd had. Ik ben ze hier heel dankbaar voor, want de hond kreeg 3 maanden later suikerziekte er bij, en steeds goed geholpen hebben. Ik moet straks mijn kat laten helpen aan de tanden en vertrouw ze zeker met mijn dieren. Ze zijn prima artsen zowel Jan als Paul zijn goede dieren artsen en lief voor mijn dieren anders was ik nooit terug gekomen en had ik dat zeker wel gezegd,

Aanrader

Mijn schoonvader kwam al jaren bij Jan voor röntgenfoto's te maken voor zijn (sport) Duitse herders. Hij vertelde me dat hij nooit meer naar een andere dierenarts zou gaan, dan alleen nog maar in Budel. Bij aanschaf van onze Duitse herder(s) zijn wij ook al jaren trouw bij deze dierenarts en zijn top team. Iedere keer weer zijn wij goed geholpen. Door blessures zijn we hier ook regelmatig geweest, de kosten liepen af en toe behoorlijk op (operatie, narcose etc). En hoe netjes is het dan als je af en toe een consult gratis krijgt! Deze praktijk doet het niet alleen maar voor het geld, ze zijn heel realistisch en willen het beste voor hond én baas. Ik raad De Meemortel iedereen aan

Perfect team met humor

We komen alweer met onze derde hond. Vaak bij Paul maar ook bij andere van team. Fijne mensen met hart op de goede plaats. Bespreken en leggen je uit waarom er voor een behandeling wordt gekozen. Geen overdreven gedoe en soms met een klinkslag. Ik hou van deze no nonsens aanpak.

Ze helpen je met alle vragen te beantwoorden. Niks is hun te veel. Zijn zeer behulpzaam, eerlijk en oprecht. Goede service, in voor een grapje. Kortom goede dierenartspraktijk met hun werk en weten waar ze mee bezig zijn. Leuke artsen Jan en Paul maar ook hun collega's. Je e-mails worden ook zeer snel beantwoord. Toppie bezig.

Jan Kooken geweldige dierenarts

Wij zijn met onze Hollandse Herder pup speciaal van Roosendaal naar Budel gereden. Onze pup zakte voorwaarts door zijn voorpootjes, de dierenarts in Roosendaal heeft meteen 2 röntgen foto's gemaakt, kosten , "€178", en gaf ons niet veel hoop dat het goed ging komen. Hij zei dat de botten niet even lang waren, en dat dat toch zou moeten. De foto's doorgestuurd naar dierenarts nr. 2, eveneens in Roosendaal, die antwoordde, dat de botten oké waren, omdat het nog een kleine pup was waren de botten nog niet helemaal verbeend, dus was dat niet te zien op de foto. Toen de foto's naar Jan Kooken gestuurd, die belde mij smiddags meteen terug en zei, ik schrik niet van de foto's, heb al veel puppies gezien met zulke pootjes, hou hem beetje rustig en komt goed. Om het toch heel zeker te weten toch een afspraak gemaakt, 1 1/2 uur rijden, maar dat hebben wij voor de honden wel over. Jan Kooken heeft hem bekeken, zei meteen, dat gaat helemaal goed komen, maar dat had ik toch aan de tel. al gezegd. Ja, zeiden wij, maar we wilden toch graag even langskomen, om te laten zien. Wij hebben meteen een zak puppy voer Sanimed gekocht, voer waar maar heel weinig calcium in zit, en betaald, het consult was GRATIS en dat op zaterdag. Met onze pup is het inderdaad helemaal goed gekomen, heeft prachtige pootjes en wij kunnen met een gerust hart aan zijn KNPV training beginnen. Dus alle hulde voor deze kliniek.

Over Dierenartsenpraktijk De Meemortel

Onze praktijk behandelt sinds kort geen landbouwhuisdieren meer en heeft zich voor 100% toegelegd op gezelschapsdieren. Naast algemene behandelingen is een belangrijk onderdeel van ons werk het maken van röntgenfoto's van fok- en sporthonden. Jaarlijks worden er door ons enkele duizenden honden geröntgend om te beoordelen op geschiktheid voor sport (met name politiehonden) of fokkerij.