Correct en vriendelijk, daarbij zeer professioneel.

Volgens afspraak is alles verlopen, geen opmerkingen behalve ga zo door.

Altijd vakkundig en meedenkend geholpen

Heel fijne assistentes en supergoede dierenartsen die weten waar ze het over hebben, Jammer dat tijdens consult niet iets meer persoonlijke aandacht aan het dier wordt geschonken onze vorige hond was bang en liet zich altijd wel met een koekje overhalen maar die gaven we dan zelf, onze huidige hond is heeeeel bang en krijgt een prima consult maar geen extra aandacht om hem er een beetje overheen te helpen. Nacontrole castrastie is gedaan door een voor mij onbekende dierenarts (vrouw) en zij kon hem wel checken zonder muilkorf met een beetje geduld dat vond ik erg prettig. De assistentes hebben daarentegen al meerdere malen tijd voor hem genomen met wegen en verder niks wat moest dat is echt super! Aangezien hij nog heel zijn leven daar zal moeten komen.

Vriendelijk en deskundig personeel

Tot nu toe tevreden over de service. Ik heb nog niet echt iets serieus aan de hand gehad met de hondjes (gelukkig).

Goede service, vriendelijk personeel

Word altijd goed geholpen.

Goed en eerlijk met het oog op het welzijn van het dier.

Via een nonkel terecht gekomen bij Jan . Spijt dat wij niet eerder bij Jan ten rade zijn gegaan.

goed, vriendelijk, zeer kundig, recht voor de raap.

Goeie ervaring, bij een ieder aan te bevelen.

Mensen met hart voor hun vak!!

Wij hebben veel vertrouwen in de dierenartsen. Ze zijn kundig en weten waar ze het over hebben.

Zeer deskundig en (dier-)vriendelijk personeel.

We kunnen bij eenvoudige en zeker ook moeilijke problemen altijd rekenen op een goed advies en/of behandeling voor onze hond. Het is fijn te ervaren dat we gekend zijn.

Vriendelijk en kundig

Met 2 honden kom ik graag in de praktijk.

Goede dierenartsen, fijne service

Goed adres, fijne ervaringen.

Diervriendelijk, dier gericht en goede prijs kwaliteit!

Zeer kundig voor kat hond en paard

goed,altyd bereikbaar en advies

Ik ben met mijn hondjes altijd netjes geholpen, wat de reden ook was waar voor wij er waren, operatie, jaarlijkse entingen, euthenasie.

Goed weet van wanten

Zeer goed vooral om een juiste diagnose te stellen en daarna de mogelijkheden bekijken

Ontzettend lief voor dieren!

Iedere keer heel fijn geholpen, het draait om het welzijn v d dieren, zelf toen ik met een aangereden vreemde eend kwam, werd ik geholpen en hierdoor kon t beestje weer veilig en gezond terug de natuur in! Helemaal toppie!

Zeer ervaren team van dierenartsen!!

Wij komen als zijnde fokker regelmatig in de praktijk voor het maken van röntgenfoto's van onze honden. De dierenartsen nemen hiervoor alle tijd en zijn SUPER in de omgang met onze honden. Ook als wij vragen hebben worden deze ZEER uitgebreid beantwoord. Wij als fokker ADVISEREN ook altijd om naar jullie kliniek te komen mochten er foto's nodig zijn voor de HD, ED of de rug.

Deskundige dierenarten en een goed team met het hart op de juiste plaats voor onze dieren.

Deskundige dierenartsen en hulpvaardig personeel. Staan altijd klaar en je mag als eigenaar altijd meedenken in het behandelplan.

goede service en super lief personeel heel zorgzaam

goede service en super lief personeel heel zorgzaam en weten precies wie wij zijn dus geen nummer

Vriendelijk en fijn personeel

Over het algemeen een hele fijne ervaring met het personeel en zijn ook fijn in de omgang met dieren, alleen laatst met Jan een mindere ervaring gehad. Over de rest niets te klagen. Toppie

Super Praktijk!!!

Geweldige praktijk met super dierenartsen ik moet er een uur voor rijden maar heb zoveel vertrouwen in ze dat ik het er graag voor over heb kom hier al jaren.

prima, staan altijd klaar en zeer goede bereikbaarheid.

Kan altijd terecht en denken mee, goede zorg voor Kio en vriendelijke ontvangst

De behandeling wordt precies afgestemd op ons huisdier met een duidelijke uitleg waarom.

Het welzijn van een der welk dier staat altijd voorop. De eigenaar krijgt een duidelijk antwoord waarom er voor een bepaalde behandelingen gekozen wordt. Tijdens lastige beslissingen die, helaas, genomen moet worden is er veel begrip en ondersteuning. Zelfs daarna laten ze nog weten hoe vervelend de situatie was. En dat kaartje was voor ons heel betekenis vol.

Eerlijk,dierwaardig,lief doch niet tuttelig.

Eerlijk,dierwaardig,lief doch niet te tuttelig.

Super dierenartsen en assistentes staan altijd voor je klaar

vriendelijk

vriendelijke benadering voor mens en dier. de praktijk ziet er schoon en netjes uit genoeg parkeergelegenheid kortom top!

Perfecte kennis en zorg

De artsen weten snel de juiste diagnose te stellen en hiernaar te handelen. Er is wel een groot verschil tussen de dierenartsen hoe ze hierover met de eigenaren communiceren. We zijn al jaren vaste klant met onze hondjes.

Over Dierenartsenpraktijk De Meemortel