Wederom perfect onderhoud

Hallo Erik en alle personeel. Bedankt maar weer voor prima onderhoud. De hele straat is jaloers en mijn nieuwe buren hebben een Copy And Paste tuin aangelegd. Een compliment voor jullie ontwerp, bijdrage en inzet......! Thomas en Gerrie van Hoek.

Goed werk, afspraak is afspraak en tegen een redelijke prijs

Goed werk, afspraak is afspraak en tegen een redelijke prijs

Super bedankt voor de leuke reactie! Gr. Erik en Theo

Hoveniersbedrijf De Haas levert werk van prima kwaliteit.

Al zeker zo'n 20 jaar maken wij gebruik van de diensten van Hoveniersbedrijf De Haas. Dat wijst er al op dat dit bedrijf steeds tot onze volle tevredenheid heeft gewerkt. Het betreft hier ontwerp, aanleg en onderhoud van tuin en bestrating. Gedurende deze lange tijd is ons gebleken dat dit hoveniersbedrijf staat voor deskundigheid, een secure en vlotte manier van werken en vriendelijke contacten. Afspraken zijn makkelijk te maken en worden stipt nagekomen. We kunnen dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen.

Super bedankt voor de leuke reactie! Gr. Erik en Theo

Julie werken ALLEMAAL altijd perfect EN met goeie zin. Ook kan iedereen heel goed luisteren

Wij zouden NIET zonder de hoveniers van De Haas. Kunnen!! De tukn ziet er altijd super mooi uit en iedereen is zo " echt" vriendelijk" iedereen werkt met plezier! Wij vinden jullie super en hopen nog vele jaren van jullie kundigheid te mogen genieten!!! Herman en marijke

Super bedankt voor de leuke reactie! Gr. Erik en Theo

Echte vakmannen en heel betrouwbaar!

Hoveniersbedrijf de Haas doet al 20 jaar naar volle tevredenheid aanleg en onderhoud van onze tuin. Nadat wij verhuisd zijn hebben ze ook onze nieuwe tuin weer prachtig aangelegd en zorgen zij hier weer voor het onderhoud. Ze denken goed mee met ons als klant en luisteren goed naar onze wensen.