Betrokken, duidelijke uitleg, vriendelijk en mooi eindresultaat

Sectionaal garagedeur laten bekleden met eigen hout. Eindresultaat precies zoals gewenst. Duidelijke afstemming. Strakke planning en komt afspraken na!

Super netjes en goed.

Zeer vakkundig gemeten en gehangen. Netjes geholpen in de showroom. Wij zijn erg blij met onze electrische garagdeur.

Goede kwaliteit en super service

Bij bezoek showroom waren we er snel uit, en binnen een paar weken kon de garage deur al geplaatst worden. Hij was snel gemonteerd goede uitleg gekregen. Al met al super blij mee

Snel en hoog kwaliteit

De deur is binnen 4 weken gemonteerd en ziet er prachtig uit. Werkt uitstekend. Daarbij is de deur binnen deze levertijd ook nog in een speciale kleur gespoten.

Hele fijne ervaring, mooi product

Wat een verademing is dit bedrijf. Vriendelijke ontvangst, eerlijk advies. Mooie producten. Afspraken allemaal nagekomen, professionele inmeting en montage tegen een eerlijke prijs. Ik raad iedereen dit bedrijf aan.

Prettig geholpen

Goed advies gekregen en netjes geleverd en geplaats volgens afspraak.

Zeer tevreden over de deuren Denken mee om een perfect resultaat te krijgen komen afspraken na Kortom gewoon een goed bedrijf waar je zaken mee kan doen

Super bedrijf

Eerlijke mensen die echt met je meedenken en ook zeker niet het duurste aan je willen verkopen. Van begin tot eind goede service. Wij zullen ze ook zeker aanbevelen bij anderen.

Kwaliteit, kundig en super vriendelijk

Erg kundig en vriendelijk geholpen.

Top deur met dito service

Goede voorlichting, prima prijs en vooral een uitstekend geïnstalleerde deur.

Kwaliteit deur, netjes erin gezet, zeer tevreden

Vandaag is Verbeco bij ons geweest voor het zetten van de nieuwe garagedeur. Wij zijn specifiek naar Verbeco toe gegaan voor een hoogwaardige kwaliteit deur. De kwaliteit was bekend, gezien mijn ouders jaren geleden eenzelfde type deur bij Verbeco besteld hadden en daar tot op heden nog steeds heel erg tevreden over zijn. De deur is er in een paar uurtjes ingezet en ziet er perfect uit. Wij zijn zeer tevreden. Ik kan Verbeco echt aanbevelen.

Een aanrader zeer deskundig

Verbeco heeft bij mij een maatwerk garagedeur geplaatst, het eindresultaat is prachtig geworden, Ik ben zeer tevreden , ik kan dus niet anders concluderen dat ik dit bedrijf een aanrader kan noemen. Zoekt u een garagedeur ? Ga eerst eens informeren bij dit bedrijf!

Heel goed!

Heb sinds een aantal jaren een garandeur van Verbeco. Nooit wat mee aan de hand. Goed spul door een vakman geplaatst!

Heel tevreden met Verbeco!

Vriendelijke voorlichting, duidelijke afspraken, mooie garagedeur met kwalitatief goede materialen, alles netjes afgewerkt, eerlijke prijs!

Super tevreden met onze nieuwe garagedeur

Wij zijn goed geïnformeerd over de mogelijkheid over de garagedeur.En we hadden gevraagd of voor een bepaalde datum er in konden zetten en dat kon.André heel goed er in gezet.Wij zijn er super tevreden over.

Na 16 jaar weer goed geholpen.

Na 16 jaar ging van mijn garage deur de kabel kapot. Kabel vernieuwd, deur opnieuw gesteld en gesmeerd. We kunnen er weer een paar jaar tegen. Bedankt.

Zowel advies, montage en garage-sectionaaldeur erg professioneel

Voordat ik Verbeco belde voor een afspraak om te gaan kijken in hun showroom, had ik hier en daar al wat bekeken op internet. De wijze waarop Verbeco zich positioneert stond me wel aan, reden voor een bezoek. Ik liet aan Jose foto's zien van onze situatie. Ze heeft ons vervolgens de mogelijkheden uitgelegd en de dag erna kregen we via mail een offerte van onze keuze. Daarmee hebben we ingestemd. Toen de voorbereidingen klaar waren, werd de montage-afspraak gemaakt. Andre heeft er een dagdeel voor uitgetrokken en in die tijd de oude deur netjes gedemonteerd en meegenomen en de nieuwe perfect gemonteerd. Hij moest wat maatwerk verrichten, maar dat was geen enkel bezwaar. Ik kreeg afsluitend nog een tip hoe ik de elektra en sleutelschakelaars aan kon sluiten en dat verliep toen ook gesmeerd. Kortom, ik ben erg tevreden over het advies, de offerte, de montage en natuurlijk over het belangrijkste, de garage-sectionaaldeur.

Topservice!

Door omstandigheden was de oplevering van mijn nieuwbouwwoning flink vertraagd maar Verbeco leverde en plaatste mijn garagedeur op mijn verzoek zelfs in de bouwvak vakantie. Deur werkt perfect en ziet er super uit.

Verbeco levert kwaliteit in alle opzichten

Verbeco houdt zich aan de afspraken, denkt mee en levert kwaliteit voor een redelijke prijs. De montage van de deuren was zeker niet makkelijk maar heeft zeer vakkundig plaatsgevonde.

Ik heb gehoord van een collega

Een garage deuren

1 manszaak, perfecte service en garantie

Er is echt geen betere dan déze! Waarom? Deze man heeft alles in eigen beheer. Niks wordt besteld maar in eigen werkplaats gemaakt. Deze man lost dus ALLE problemen op die er met plaatwerk of mechanisme kan zijn. Hij heeft het wél razenddruk, maar desalniettemin maakt hij tijd. Gewoon nog iemand met normen en waarden, en die vakwerk levert. Bij mij sprong (in de zomervakantie) een veer kapot van de elektrische deur, kon niks meer. Hij had zijn koffers ingepakt om op vakantie te gaan, maar door mijn nood is hij toch gekomen en heeft het gefixed, dat is pas service! Topbedrijf, want service nadien telt bij mij meer dan plaatsen en geld ontvangen. Want bij veel bedrijven is het slogan, VOOR GARANTIE ZIJN WE MET VAKANTIE! Maar deze man, TOP, en billijke prijzen

Heldere offerte en zeer klantvriendelijk

Goed advies om een sectionale garagedeur te plaatsen in een bestaande situatie. Goed oog voor details en meest geschikte aanpassingen. Duidelijkheid m.b.t. de offerte. Zeer professionele organisatie en erg klantvriendelijk.

Zeer correct bedrijf, vriendelijk. Afspraak is afspraak!

Zeer correct bedrijf, vriendelijk. Afspraak is afspraak!

Keurig op afspraak. Netjes en vakkundig gemaakt

Een goede service en kwaliteit.

Verbeco garagedeuren levert goede kwaliteit en service is uitstekend. Zeker aan te bevelen..