1 manszaak, perfecte service en garantie

Er is echt geen betere dan déze! Waarom? Deze man heeft alles in eigen beheer. Niks wordt besteld maar in eigen werkplaats gemaakt. Deze man lost dus ALLE problemen op die er met plaatwerk of mechanisme kan zijn. Hij heeft het wél razenddruk, maar desalniettemin maakt hij tijd. Gewoon nog iemand met normen en waarden, en die vakwerk levert. Bij mij sprong (in de zomervakantie) een veer kapot van de elektrische deur, kon niks meer. Hij had zijn koffers ingepakt om op vakantie te gaan, maar door mijn nood is hij toch gekomen en heeft het gefixed, dat is pas service! Topbedrijf, want service nadien telt bij mij meer dan plaatsen en geld ontvangen. Want bij veel bedrijven is het slogan, VOOR GARANTIE ZIJN WE MET VAKANTIE! Maar deze man, TOP, en billijke prijzen

Heldere offerte en zeer klantvriendelijk

Goed advies om een sectionale garagedeur te plaatsen in een bestaande situatie. Goed oog voor details en meest geschikte aanpassingen. Duidelijkheid m.b.t. de offerte. Zeer professionele organisatie en erg klantvriendelijk.

Zeer correct bedrijf, vriendelijk. Afspraak is afspraak!

Zeer correct bedrijf, vriendelijk. Afspraak is afspraak!

Keurig op afspraak. Netjes en vakkundig gemaakt

Een goede service en kwaliteit.

Verbeco garagedeuren levert goede kwaliteit en service is uitstekend. Zeker aan te bevelen..

Goed product, leuke, deskundige mensen en goede prijs kwaliteit.

Vanaf de eerste kennismaking straalt het bedrijf vertrouwen uit.

Top bedrijf

Wij zijn super tevreden over Verbeco Garagedeuren echt nog een bedrijf dat zijn klanten alle aandacht geeft en fantastisch werk aflevert.

Super bedrijf!

Een fantastisch menselijk bedrijf. Lieve mensen en goede service...ook 10 jaar later! Bij hun is de klant koning dus ik raad verbeco 100 % aan. Er is geen betere

Zeer nette werk

Ben zeer blij met de deur en alles schoon achter gelaten

Goed eerlijk advies en vakmanschap

In de showroom werden wij goed en op een plezierige wijze voorgelicht over de mogelijkheden. De offerte werd snel ontvangen en conform afspraak werd de garagepoort binnen de afgesproken termijn vakkundig gemonteerd.

Prima ervaring!

Heb me bij een 4-tal bedrijven laten informeren over sectionaaldeuren. Tevens offertes aangevraagd. Verbeco kwam er als beste uit, zeker wat prijs-kwaliteit betrof. De verdere afhandeling verliep allemaal prima. Netjes binnen de afgesproken levertijd geïnstalleerd. Kan nog niets zeggen over duurzaamheid en service maar daar maak ik me ook geen zorgen over!

Goed en vakkundig werk geleverd.

Afspraken goed nagekomen. Vriendelijk en correct behandeld.

Goed service, uitleg en levering

Klantvriendelijk, goede kwaliteit/prijsverhouding, snelle en goede montage!

Na een korte beschrijving wat onze bedoeling was, kwam André eerst even kijken. Diezelfde dag hadden we de offerte al binnen en na goedkeuring hiervan hadden we binnen 8 weken onze elektrische garagedeur hangen. Wij zijn super tevreden!!

Over Verbeco Garagedeuren Asten