Snelle en heldere communicatie. Mensen denken goed mee. Garagedeur sneller geleverd dan verwacht. Keurig geplaatst, erg mooi resultaat ondanks de complexiteit van de situatie vd gevel. Top!

Prima werk geleverd

Goede service en advies, doet geen werkzaamheden die niet nodig zijn. Heeft deuren gecontroleerd en opnieuw afgesteld en onderdelen vervangen die nodig waren.

Erg tevreden over de geplaatste garagedeur!

In de showroom goed geholpen. Bedrijf met eigen werkplaats, dat geeft al een goed gevoel. Deur op tijd geleverd en geplaatst. Ik zou Verbeco zeker aanraden!

Geweldige service

Mijn garagedeur was na botsing met een auto flink gedeukt. Helaas niet meer te repareren. Dus nieuwe panelen voor de deur besteld. Deze werden al binnen twee weken geleverd en geplaatst waardoor ik mijn garagedeur weer kon gebruiken. Montage werd snel en vakkundig uitgevoerd. Ik zou Verbeco zeker aanbevelen.

Prima advies en goede montage

In de mooie showroom helder en duidelijke geadviseerd. De deur is netjes geleverd en geïnstalleerd. Dus helemaal tevreden.

Mooi product, vakkundige montage

Erg mooi en stevig product, goede voorlichting in showroom en vlekkeloze afwerking bij het monteren. Aanrader.

Fijn bedrijf. Kwaliteitsdeuren en vakkundig advies.

Ben erg tevreden over het advies en uiteindelijk resultaat.

Met passie voor 't vak & eindresultaat naar volle tevredenheid!

We kwamen met een specifieke wens. In goed & vriendelijk overleg werd onze garagedeur vakkundig gemaakt en geplaats. Komt daarbij keurig zijn afspraken na & denkt goed mee in het geheel!

ouderwetse kwaliteit en service

Al 30 jaar mijn vaste steunpunt voor het onderhoud van onze garagedeur. goede prijs en kwaliteit, vlotte service

Goede afspraken goede levering..

Je voelt bij het kopen dat je bij het juiste adres beland bent. Goede levering, goede uitleg, prima prijs.

Mooie garage deur en goed gemaakt

Vakwerk!!

Betrokken, duidelijke uitleg, vriendelijk en mooi eindresultaat

Sectionaal garagedeur laten bekleden met eigen hout. Eindresultaat precies zoals gewenst. Duidelijke afstemming. Strakke planning en komt afspraken na!

Super netjes en goed.

Zeer vakkundig gemeten en gehangen. Netjes geholpen in de showroom. Wij zijn erg blij met onze electrische garagdeur.

Goede kwaliteit en super service

Bij bezoek showroom waren we er snel uit, en binnen een paar weken kon de garage deur al geplaatst worden. Hij was snel gemonteerd goede uitleg gekregen. Al met al super blij mee

Snel en hoog kwaliteit

De deur is binnen 4 weken gemonteerd en ziet er prachtig uit. Werkt uitstekend. Daarbij is de deur binnen deze levertijd ook nog in een speciale kleur gespoten.

Hele fijne ervaring, mooi product

Wat een verademing is dit bedrijf. Vriendelijke ontvangst, eerlijk advies. Mooie producten. Afspraken allemaal nagekomen, professionele inmeting en montage tegen een eerlijke prijs. Ik raad iedereen dit bedrijf aan.

Prettig geholpen

Goed advies gekregen en netjes geleverd en geplaats volgens afspraak.

Zeer tevreden over de deuren Denken mee om een perfect resultaat te krijgen komen afspraken na Kortom gewoon een goed bedrijf waar je zaken mee kan doen

Super bedrijf

Eerlijke mensen die echt met je meedenken en ook zeker niet het duurste aan je willen verkopen. Van begin tot eind goede service. Wij zullen ze ook zeker aanbevelen bij anderen.

Kwaliteit, kundig en super vriendelijk

Erg kundig en vriendelijk geholpen.

Top deur met dito service

Goede voorlichting, prima prijs en vooral een uitstekend geïnstalleerde deur.

Kwaliteit deur, netjes erin gezet, zeer tevreden

Vandaag is Verbeco bij ons geweest voor het zetten van de nieuwe garagedeur. Wij zijn specifiek naar Verbeco toe gegaan voor een hoogwaardige kwaliteit deur. De kwaliteit was bekend, gezien mijn ouders jaren geleden eenzelfde type deur bij Verbeco besteld hadden en daar tot op heden nog steeds heel erg tevreden over zijn. De deur is er in een paar uurtjes ingezet en ziet er perfect uit. Wij zijn zeer tevreden. Ik kan Verbeco echt aanbevelen.

Een aanrader zeer deskundig

Verbeco heeft bij mij een maatwerk garagedeur geplaatst, het eindresultaat is prachtig geworden, Ik ben zeer tevreden , ik kan dus niet anders concluderen dat ik dit bedrijf een aanrader kan noemen. Zoekt u een garagedeur ? Ga eerst eens informeren bij dit bedrijf!

Heel goed!

Heb sinds een aantal jaren een garandeur van Verbeco. Nooit wat mee aan de hand. Goed spul door een vakman geplaatst!

Heel tevreden met Verbeco!

Vriendelijke voorlichting, duidelijke afspraken, mooie garagedeur met kwalitatief goede materialen, alles netjes afgewerkt, eerlijke prijs!