Heldere offerte en zeer klantvriendelijk

Goed advies om een sectionale garagedeur te plaatsen in een bestaande situatie. Goed oog voor details en meest geschikte aanpassingen. Duidelijkheid m.b.t. de offerte. Zeer professionele organisatie en erg klantvriendelijk.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer correct bedrijf, vriendelijk. Afspraak is afspraak!

Zeer correct bedrijf, vriendelijk. Afspraak is afspraak!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Keurig op afspraak. Netjes en vakkundig gemaakt

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Een goede service en kwaliteit.

Verbeco garagedeuren levert goede kwaliteit en service is uitstekend. Zeker aan te bevelen..

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed product, leuke, deskundige mensen en goede prijs kwaliteit.

Vanaf de eerste kennismaking straalt het bedrijf vertrouwen uit.

Top bedrijf

Wij zijn super tevreden over Verbeco Garagedeuren echt nog een bedrijf dat zijn klanten alle aandacht geeft en fantastisch werk aflevert.

Super bedrijf!

Een fantastisch menselijk bedrijf. Lieve mensen en goede service...ook 10 jaar later! Bij hun is de klant koning dus ik raad verbeco 100 % aan. Er is geen betere

Zeer nette werk

Ben zeer blij met de deur en alles schoon achter gelaten

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed eerlijk advies en vakmanschap

In de showroom werden wij goed en op een plezierige wijze voorgelicht over de mogelijkheden. De offerte werd snel ontvangen en conform afspraak werd de garagepoort binnen de afgesproken termijn vakkundig gemonteerd.

Prima ervaring!

Heb me bij een 4-tal bedrijven laten informeren over sectionaaldeuren. Tevens offertes aangevraagd. Verbeco kwam er als beste uit, zeker wat prijs-kwaliteit betrof. De verdere afhandeling verliep allemaal prima. Netjes binnen de afgesproken levertijd geĂ¯nstalleerd. Kan nog niets zeggen over duurzaamheid en service maar daar maak ik me ook geen zorgen over!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed en vakkundig werk geleverd.

Afspraken goed nagekomen. Vriendelijk en correct behandeld.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed service, uitleg en levering

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Klantvriendelijk, goede kwaliteit/prijsverhouding, snelle en goede montage!

Na een korte beschrijving wat onze bedoeling was, kwam André eerst even kijken. Diezelfde dag hadden we de offerte al binnen en na goedkeuring hiervan hadden we binnen 8 weken onze elektrische garagedeur hangen. Wij zijn super tevreden!!

Over Verbeco Garagedeuren Asten