Goed soepel duidelijk en snel.

Ik ben uitermate tevreden over de zorg en begeleiding die wij hebben ontvangen van dit kantoor. De scheiding was vlot en pijnloos verlopen. Er werd super snel en duidelijk gecommuniceerd. En ik heb mijn vrijheid terug. Hartelijk dank aan alle medewerkers.

Prima geregeld. Snel, deskundig

Goede ervaring. Kundig en begripvol.

Aanrader

Betrouwbaar, goede en vriendelijke mensen die je goed te woord staan, scheiding was snel rond.

Een prima en duidelijk verhaal

Een prima en duidelijk verhaal

• Betrouwbaarheid

Goede service en een geweldige dienst. Ik ben zeer tevreden

Prima!

Erg fijn, snel en duidelijk. Ervoor gekozen contact op het kantoor te hebben. Prima snel geholpen en ook ruimte voor het verhaal. Erg prettige ervaring geweest ondanks de situatie.

prettig

Goede en duidelijke uitleg. Prettige te woord gestaan en meedenkend

In 1 woord geweldig! Heel snel, duidelijk, vriendelijk en mensgericht

Ik ben super blij met St. Samen Gratis Scheiden. Alles is binnen 2,5 maand afgerond, tijdens vakantieperiode! We zijn geholpen door advocaat Mr. M.M.H.B. Stoffels. Ze is heel erg deskundig, vriendelijk, onpartijdig en betrokken. Eerste contact was via een Skype gesprek, ivm de reisafstand. Eigenlijk is alles in dat gesprek aan bod gekomen. Vervolgcommunicatie ging via email. We hadden zelf al wel een idee over het ouderschapsplan en verdeling, maar mw. Stoffels heeft het volledige ouderschapsplan en conventant opgesteld. Daar hebben wij zelf helemaal niets aan hoeven te doen. Ook zijn er tussentijds nog een aantal wijzigingen snel doorgevoerd. Echt super! Het allereerste contact tot en met de definitieve echtscheidingsbeschikking van de rechtbank en de inschrijving in de registers van de gemeente heeft nog geen 2,5 maanden geduurd. Tijdens het eerste contact werd ons verteld dat er een nota kon volgen voor een eigen bijdrage, maar dat we die konden verscheurden. Zo is het ook gegaan. De scheiding op zich heeft ons dus ook helemaal niets gekost op wat porti en uittreksels van geboorte- en huwelijksakte na. Heel erg bedankt Stichting Samen Gratis Scheiden en met name uiteraard mw. Stoffels!

• Betrouwbaarheid

Heel aardige mensen, en een snelle afhandeling van de zaak. Alles was keurig geregeld. Bedankt hiervoor!

• Betrouwbaarheid

Prima hulp en zeer snel afgehandeld

Binnen twee maanden was alles geregeld. Ik had van te voren niet gedacht dat het zo snel achter de rug zou zijn. Alles was erg duidelijk, vragen werden direct beantwoord. Ook het gesprek via Skype, erg handig! Erg blij dat ik jullie via internet heb gevonden. Voor mensen met een laag inkomen is dit een erg fijne manier om te kunnen scheiden. Ik zal jullie zeker aanbevelen bij vrienden en familie. Mijn dank voor de ondersteuning en snelle afhandeling.

UITSTEKEND

GEWELDIG goed - en zeker aan te raden!

Hele goede service

Bijna te mooi om waar te zijn; een scheiding is al verdietig genoeg; wat fijn dat er dan de mogelijkheid bestaat om dit kosteloos te doen.Alles was snel en prima geregeld. Onze dank daarvoor

Super!!!

Super goed contact en mail verkeer! Daarbij alle vragen die ik had. Werden direct beantwoord en alles is heel snel verlopen. Ik dank jullie dan ook voor de snelle afhandeling en dat jullie bestaan. Dank voor jullie hulp en Mvr Stoffels m'n Complimenten! Vriendelijke groet Mvr S.Smid ☺

• Betrouwbaarheid

Zeer fijn mens verdient medalje

Goed perfeckt supper

• Betrouwbaarheid

Een geweldig mens wij zijn door haar echt goed geholpen snel professioneel en eerlijk .

• Betrouwbaarheid

Snel en vakkundig geholpen door vriendelijke personen

Echtscheiding zeer snel uitgesproken, vriendelijke mensen, bij vragen via de telefoon snel en deskundig antwoord.

• Betrouwbaarheid

Goed .. gratis en zakelijk ..

Voor mensen die op een normale manier met elkaar omgaan is dit de ideale manier om te scheiden .. als de liefde over is dan is dit een prima oplossing. .

• Betrouwbaarheid

Super tevreden, zeker aan te bevelen

Erg tevreden! Snelle service:)

• Betrouwbaarheid

Prettig verloop en een snelle afwerking!

Behulpzaam personeel dat snel antwoord en ervoor heeft gezorgd dat de scheiding snel rond was. En helemaal gratis ook!

• Betrouwbaarheid

Goede service, goede advies, vriendelijk en super behulpzaam

Via het internet kwam ik terecht bij de Stichting Samen Gratis Scheiden. Na ons gesprek met de mediator is alles in gang gezet. Als we vragen hadden tussendoor ging de communicatie zeer vlot en vriendelijk. Alles is netjes afgehandeld met hoe het wenselijk voor ons was. Zeker aan te raden!

• Betrouwbaarheid

Keurige afhandeling en behandeling door vakmensen

Goed en duidelijk behandeld door mensen met verstand en het hart op de juiste plaats. Er werd goed meegedacht. De stukken waren snel in orde gemaakt zodat de zaak snel afgerond kon worden.

goede en positieve ervaring

vriendelijke en nette hulp gekregen

Deskundig en begripvol

Een hele prettige ervaring in een moeilijke tijd.

• Betrouwbaarheid

lief en begripvol en hele goede steun

heel lief en begrip goede informatie en heel correct afgehandeld ben zeer tevreden

Over Stichting Samen Gratis Scheiden

Filter op Taal