Prettig en toegankelijk

Denken goed mee om het resultaat zo goed mogelijk te krijgen

Goede en snelle service

Meedenken en in korte tijd geleverd.

goed geïnformeerd flexibel en meedenkende organisatie

Zoals het lijkt heeft het bedrijf zijn zaakjes goed op orde. er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Er wordt goede positieve terugkoppeling gegeven over zaken die lopen. de mogelijkheden en de onmogelijkheden worden bij naam en toenaam benoemd.

goede service en een aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding

Hier kun je afspraken mee maken

Snelle en adequate service

Behalve goede dienstverlening ook nog gezelligheid.

snel, geweldige service, en super mooi product!

top!

Zeer correcte behandeling

Telefonische vragen werden zeer goed uitgelegd.

Douwe doet wat 'ie belooft en denkt daarnaast mee over andere oplossingen.

Probleem --> eigen oplossing aandragen --> vragen of Douwe een betere heeft --> betere oplossing krijgen.

Goede service en snelle levering.

Na telefonisch contact was de bestelling snel geregeld. De levering vond ook snel plaats. Ik ben zeer tevreden.

Mooi bedrijf met een geweldige service

Wat ik al vermelde; mooi bedrijf met een geweldige service en heel fijn personeel!

Repko is servicegericht, accuraat en economisch aantrekkelijk.

De ervaring met Repko is uitstekend. De prijs - kwaliteit verhouding is heel goed. De service is uitstekend. Er wordt meegedacht en geadviseerd. En de levertijd is uitermate snel.

Erg klantvriendelijk en goed product

Geen enkele negatieve of mindere ervaring

Snel en persoonlijk.

Op maandagniddag 8 bekers besteld met perssonlijke gravuren. Woensdag middag in huis. En dit alles zonder enige stress. Bravo!

Er wordt niet alleen veel aandacht besteed aan de producten maar ook aan de wensen van de klant, mee

Werd vriendelijk geholpen

Het enige vervelende was: met had mij belooft terug te bellen wanneer product klaar zou zijn. Maar moest hier zelf achteraan bellen.

Very punctual and fast delivery! Excellent quality awards!

Repko has provided our awards for the last few years. We have always been very satisfied with their profesionalism and excellent quality products. Fast delivery and accurate work!

Top service en snelle levering!

Voor onze zeilwedstrijden bestellen we al onze prijzen bij Repko. De producten zien er altijd super goed uit en daarnaast hebben ze een snelle levering!

Klantvriendelijk

Er wordt meegedacht over de uitvoering en de afgesproken levertijd wordt nagekomen.

fijn bedrijf, goed kontact

Prima werk goed uitgevoerd

goede prijs kwaliteits verhouding

Zijn ervaren mensen en hoge creatifiteit wanneer je een oplossing vraagt

Zeer klantvriendelijk en meedenkendbedrijf

Had ietsbesteld dat ik op zaterdag dacht op te kunnen halen. Had mijn bestelling op de zondag nodig. Helaas is winkel op zaterdag niet open. Eigenaar heeft allerlei pogingen gedaan ommij mijn bestelling te doen krijgen voor de zondag. Toen ik zaterdagmiddag voor de winkel stond, kwam hij speciaal naar de zaak toe. Super! Nog echte service.

Duidelijke, vriendelijke en snelle service

Klantvriendelijke mensen en snelle service op het moment dat je duidelijk iets hebt afgesproken.

prettig zakendoen

goed en duidelijk contact ! en heel mooi resultaat met snelle levertijd en goede prijs! zeker aan te bevelen

Over Repko Sportprijzen-Graveerbedrijf