Goed geholpen! We wilden iets heel speciaals en daar zijn we samen uit gekomen! Dat vind ik het aller leukste aan dit bedrijf! Ga zo weer heen om iets te laten maken..

Kreeg precies wat ik vroeg...top...!!

Gecommuniceerd met een alleraardigste man die me ook nog uitnodigde om eens naar het mooie Sneek te komen. Het product is zeer netjes gegraveerd en voldoet aan alle verwachtingen.

Alles perfect geregeld!!!

👍

snelle levering van mooie schalen

kleine schalen besteld met ons clublogo als aandenken voor de jeugdspelers van mijn team. schaaltjes werden snel geleverd en zien er perfect uit. Ook de grotere "kampioensschalen" zijn hier perfect te verkrijgen!

Vriendelijk personeel! Goede service! Meedenken! Top! Thanks!

Zeer tevreden, snelle reacties elke keer! Altijd vriendelijk en meedenkend! Heel fijn bedrijf dus!! Volgende keer bestel ik weer bij jullie!! Groetjes Ellen

Prima geadviseerd bij de aankoop

Prima geadviseerd bij de aankoop

Zeer goede service. Denk mee in oplossingen.

Goed vakmanschap.

Snel en adequaat

Top service! Senl en adequaat meegedacht met de situatie.

Alles perfect . "TOP"

Goede samenwerking en afspraken. Perfecte materialen en zeer goede levering. Echte aanrader.

Zeer goede service, denken met alles mee!

Heel goed, klant is koning. Alles is mogelijk. Vriendelijk personeel.

Duidelijk en snel

Na het maken van een afspraak, wordt er de tijd genomen om bestellingen te doen. Bestellingen worden op de afgesproken datum of eerder geleverd. Nabestellingen/ wisselprijzen worden volgens afspraak geleverd

Super service, zeer behulpzaam!

Repko is zeker een aanrader voor gadgets! Zeer vriendelijk.

keurig volgens afspraak zelfs bij spoed gevallen

Perfect duidelijke communicatie. Snelle levering perfecte kwaliteit

Het speciale dashboard paneel werd zeer snel geleverd. Het was echter bij het transport beschadigd geraakt. Even gebeld met Repko. Geen probleem, er werd meteen een nieuwe gemaakt en opgestuurd. Zonder gezeur of extra kosten. Echt hele aardige mensen en een geweldige service!

Voldaan aan mijn verwachtingen.

Repko heeft voor mij 2 aluminium panelen gefreesd voor een nieuwe besturingsconsole voor mijn boot. Ze hebben prima werk geleverd en ik was onder de indruk van de prima communciatie.

Prettig, veel aandacht en meedenken in oplossingen

Prettig, veel aandacht en meedenken in oplossingen. Als voorbeeld, wij wilde graag mooie maar praktische huisnummer plaatjes waar ook op eenvoudige wijze een naam boordje kon worden bijgevoegd. Resultaat was zeer goed.

Snel en vlot geholpen.

Ik werd snel en vlot geholpen door Douwe.

Vriendelijk, zakelijk, goede prijzen en heel veel kennis van zaken

Wij hebben als Heijne Reklame Groep alleen maar goede ervaringen met Repko ondanks onze prille relatie. Wij zullen in de toekomst zeker werk uitbesteden bij repko.

Goed meedenkend, snelle service!

Helemaal top

Goede en vriendelijke communicatie

Alles wat ze beloofde zijn ze nagekomen.

Heel fijne service en mooie kwaliteit!

Ik heb prettig contact gehad met Repko (specifiek met Douwe). Het bedrijf is klantgericht: niets was te moeilijk of lastig. Repko was een van de weinige bedrijven die het aandurfde een grote champagnekoeler te graveren - en ook nog eens met heel mooi resultaat. Een aanrader!!!

Wat je verwacht krijg je ook, no nonsens.

Fijn bedrijf om eerlijk mee samen te kunnen werken. Goed contact en duidelijke afspraken, snelle levering en betaalbaar. Gerne mal wieder.

snelle service

Wij hadden snel een product nodig, dit kon snel geregeld worden en de communicatie was snel, direct en duidelijk.

Goed overleg. Oplossing gericht

Goed overleg. Oplossing gericht