goede service en creatief meedenken in oplossingen.

Wij hebben ervaren dat bij Repko op een respectvolle en creatieve manier werd meegedacht om de drie tekstplaten voor de gedenktekens in onze tuin en op het graf van onze zoon te realiseren. Het is een mooi geheel geworden waar wij dankbaar voor zijn.

Goede, betrokken en snelle service!

De mensen denken met je mee, zijn vriendelijk en deskundig.

Uitstekende service, denken mee, flexibel

Vriendelijk, behulpzaam, snel, flexibel

Top service & top kwaliteit!

Wij zijn zeer tevreden met de service en het resultaat. Ook de snelheid en aflevering waren naar grote tevredenheid.

Hele snelle service, doen erg hun best om voor gewenste datum te leveren.

Repko maakt prachtige bekers met mooie graveerplaten. Ze zorgen er altijd voor dat de bekers op de gewenste data geleverd kunnen worden. Wij bestellen de bekers voor de Regionale Voetbal Academie al meerdere jaren bij de Repko, naar volle tevredenheid!

Heel goed

Snelle levering, goed kwaliteit

Denkt goed mee met opdrachtgever.

Vriendelijke en snelle service!

Wij hebben veel contact gehad met Douwe! Hij heeft ons goed geholpen en alles snel geproduceerd! Erg fijn, omdat het spoed had!

In een woord KLASSE service!!

Super service, snel, heel klantvriendelijk proberen echt hun uiterste best te doen! Douwe nog hartstikke bedankt voor de super mooie café bel!! Op 3 dagen gemaakt en geleverd in Limburg vanuit Sneek 🎉 Helemaal Top!! Vriendelijke groetjes Romy...

Snelle service en goed meegedacht in het te leveren eindproduct.

zie opmerking hierboven

zeer goede service , perfecte aflevering zoals gevraagd . TOP !!

zeer goede service , perfecte aflevering zoals gevraagd . TOP !!

Prima service.

Prima geadviseerde en vlot geholpen

Deze ervaring is prima. Eerder duurde het vaak te lang dat een factuur kwam. Dat was nu ook direct goed verzorgd.

zeer goed

Vriendelijk en meedenkend

Goede snelle reactie. één verkeerde print is direct keurig hersteld.

Prima binnen paar dagen is product gereed

Prettig en toegankelijk

Denken goed mee om het resultaat zo goed mogelijk te krijgen

Goede en snelle service

Meedenken en in korte tijd geleverd.

goed geïnformeerd flexibel en meedenkende organisatie

Zoals het lijkt heeft het bedrijf zijn zaakjes goed op orde. er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Er wordt goede positieve terugkoppeling gegeven over zaken die lopen. de mogelijkheden en de onmogelijkheden worden bij naam en toenaam benoemd.

goede service en een aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding

Hier kun je afspraken mee maken

Snelle en adequate service

Behalve goede dienstverlening ook nog gezelligheid.

snel, geweldige service, en super mooi product!

top!

Zeer correcte behandeling

Telefonische vragen werden zeer goed uitgelegd.

Douwe doet wat 'ie belooft en denkt daarnaast mee over andere oplossingen.

Probleem --> eigen oplossing aandragen --> vragen of Douwe een betere heeft --> betere oplossing krijgen.

Goede service en snelle levering.

Na telefonisch contact was de bestelling snel geregeld. De levering vond ook snel plaats. Ik ben zeer tevreden.

Over Repko Sportprijzen-Graveerbedrijf