Super bedrijf met super bekwame mensen!!

Repko is een geweldig bedrijf waar je altijd met open armen ontvangen wordt. Nieys is te gek en alles is mogelijk! Gerard heeft een TOP team daar zitten.

Most excellent!

A perfect gift for our third grandchild sourced on the internet and found at REPKO Sneek. A very pleasant exchange with Mr. Douwe Blanksma who assisted us in choosing the Geboortelepel, packed and sent it to us in New Zealand already beautifully gift wrapped. Thank you so much for your assistance Douwe. Any more babies in the future and we will be back! Kind regards, J.K. and D.R.E. Meertens

Snelle service, klantvriendelijk.

Aantal keer zaken gedaan op het gebied het graveren van dispensers. Snelle afhandeling en worden altijd vriendelijk geholpen.

Goede & snelle services!!

Snel en goed geholpen, mooie kampioenschaal ontvangen. Dit was mijn 2e bestelling maar ga zeker in de toekomst nogmaals bestellen!!

snelle service en mooi product

Snelle levering van ons kampioensschaal. Geweldig mooi geworden

Vakmanschap

Leveren top kwaliteit en prima service!

Snelle service, korte lijnen

Snelle service, korte lijnen

Snel, prachtig en tegen een goede prijs

Goede ervaring. Logo aangeleverd in PDF vorm waarna een proefdruk werd aangeleverd. Eindproduct is prachtig geworden en senlle levering.

Prima en hulpvaardig

Creatief

Goed en erg vriendelijk

Zoals dergelijke zaken moeten gaan, zo is het gegaan: Tevreden klant!

Prettige en goede persoonlijke service

Reeds een aantal jaren laat ik sportprijzen graveren door Repko altijd tot volle tevredenheid. Laatst nog 120 glazen laten graveren voor mijn golfclub. Prima, netjes en op tijd uitgevoerd.

Prima!

Ik ben zeer tevreden over Repko. De mensen zijn zeer vriendelijk en toegankelijk, service is top en de kwaliteit van het gebodene is uitstekend!

Snelle service, meedenkend, vriendelijk personeel!

Geen problemen met een last-minute order, en vriendelijk, meedenkend personeel.

goed en fijn behandeld en een fijn artikel geleverd

Goede afhandeling van bestelde artikelen

Geweldig !

Net bedrijf en komt haar afspraken na ! nogmaals bedankt !

Goede en snelle service

Ik heb zelf totaal geen verstand van graveren etc. Ik heb het dus als zeer prettig ervaren dat mij een grotere bel werd geadviseerd zodat het logo er beter op zou komen.

Fijne samenwerkingsverband!

Op korte termijn een prijs nodig en dit kon allemaal geregeld worden. Binnen 2 dagen al de mooie prijs mogen ontvangen.

in dienst van de klant

Ze denken heel erg mee om je het mooiste product te leveren. origineel en niet duur

Goede service bij spoedlevering!

Repko zette alles op alles om de spoedlevering van een gegraveerde scheepsbel mogelijk te maken. Het resultaat was indrukwekkend, net als de service en het meedenken.

Super mooi product, hele prettige communicatie en service

Erg klantvriendelijk in de communicatie en luisteren goed naar de wensen van de klant. Wij zijn erg enthousiast over het eindresultaat!!

snelle en goede service

Emailcontact effectief en adequaat antwoord. Goed product, zeer redelijke prijs en snelle levering, complimenten!

Snelle service, prachtig product, vriendelijk personeel.

Wij hadden binnen een dag een origineel kado nodig. Bij Repko konden we terecht voor een prachtige broodplank met inscriptie, wat een dag later klaar stond om opgemaakt te worden door de Zuivelhoeve. Een theaterbon maakte het geheel af.

Wij zijn zeer tevreden, korte lijnen, goede service en snelle levering

Wij zijn zeer tevreden, korte lijnen, goede service en snelle levering

Prettige mensen om mee te werken en zeker aan te bevelen.

Alles is mogelijk, geen gezeur, goede adviezen en hulpvaardig bij het uitdenken van een trofee.

Zeer goede service

Zeer goede ervaring, snelle reacties op onze mails, goede kwaliteit!

Over Repko Sportprijzen-Graveerbedrijf

Filter op Taal