Heel fijne service en mooie kwaliteit!

Ik heb prettig contact gehad met Repko (specifiek met Douwe). Het bedrijf is klantgericht: niets was te moeilijk of lastig. Repko was een van de weinige bedrijven die het aandurfde een grote champagnekoeler te graveren - en ook nog eens met heel mooi resultaat. Een aanrader!!!

Wat je verwacht krijg je ook, no nonsens.

Fijn bedrijf om eerlijk mee samen te kunnen werken. Goed contact en duidelijke afspraken, snelle levering en betaalbaar. Gerne mal wieder.

snelle service

Wij hadden snel een product nodig, dit kon snel geregeld worden en de communicatie was snel, direct en duidelijk.

Goed overleg. Oplossing gericht

Goed overleg. Oplossing gericht

Prima service, snelle en correcte afhandeling!

Onze bestelling wordt snel en goed geregeld. Contact is prima! Goed product geleverd!

korte lijnen, goede service, snelle levering, ruim aanbod. Kortom, prima.

Super bedrijf met super bekwame mensen!!

Repko is een geweldig bedrijf waar je altijd met open armen ontvangen wordt. Nieys is te gek en alles is mogelijk! Gerard heeft een TOP team daar zitten.

Most excellent!

A perfect gift for our third grandchild sourced on the internet and found at REPKO Sneek. A very pleasant exchange with Mr. Douwe Blanksma who assisted us in choosing the Geboortelepel, packed and sent it to us in New Zealand already beautifully gift wrapped. Thank you so much for your assistance Douwe. Any more babies in the future and we will be back! Kind regards, J.K. and D.R.E. Meertens

Snelle service, klantvriendelijk.

Aantal keer zaken gedaan op het gebied het graveren van dispensers. Snelle afhandeling en worden altijd vriendelijk geholpen.

Goede & snelle services!!

Snel en goed geholpen, mooie kampioenschaal ontvangen. Dit was mijn 2e bestelling maar ga zeker in de toekomst nogmaals bestellen!!

snelle service en mooi product

Snelle levering van ons kampioensschaal. Geweldig mooi geworden

Vakmanschap

Leveren top kwaliteit en prima service!

Snelle service, korte lijnen

Snelle service, korte lijnen

Snel, prachtig en tegen een goede prijs

Goede ervaring. Logo aangeleverd in PDF vorm waarna een proefdruk werd aangeleverd. Eindproduct is prachtig geworden en senlle levering.

Prima en hulpvaardig

Creatief

Goed en erg vriendelijk

Zoals dergelijke zaken moeten gaan, zo is het gegaan: Tevreden klant!

Prettige en goede persoonlijke service

Reeds een aantal jaren laat ik sportprijzen graveren door Repko altijd tot volle tevredenheid. Laatst nog 120 glazen laten graveren voor mijn golfclub. Prima, netjes en op tijd uitgevoerd.

Prima!

Ik ben zeer tevreden over Repko. De mensen zijn zeer vriendelijk en toegankelijk, service is top en de kwaliteit van het gebodene is uitstekend!

Snelle service, meedenkend, vriendelijk personeel!

Geen problemen met een last-minute order, en vriendelijk, meedenkend personeel.

goed en fijn behandeld en een fijn artikel geleverd

Goede afhandeling van bestelde artikelen

Geweldig !

Net bedrijf en komt haar afspraken na ! nogmaals bedankt !

Goede en snelle service

Ik heb zelf totaal geen verstand van graveren etc. Ik heb het dus als zeer prettig ervaren dat mij een grotere bel werd geadviseerd zodat het logo er beter op zou komen.

Fijne samenwerkingsverband!

Op korte termijn een prijs nodig en dit kon allemaal geregeld worden. Binnen 2 dagen al de mooie prijs mogen ontvangen.

in dienst van de klant

Ze denken heel erg mee om je het mooiste product te leveren. origineel en niet duur

Goede service bij spoedlevering!

Repko zette alles op alles om de spoedlevering van een gegraveerde scheepsbel mogelijk te maken. Het resultaat was indrukwekkend, net als de service en het meedenken.

Over Repko Sportprijzen-Graveerbedrijf