Snelle levering, goed kwaliteit

Denkt goed mee met opdrachtgever.

Vriendelijke en snelle service!

Wij hebben veel contact gehad met Douwe! Hij heeft ons goed geholpen en alles snel geproduceerd! Erg fijn, omdat het spoed had!

In een woord KLASSE service!!

Super service, snel, heel klantvriendelijk proberen echt hun uiterste best te doen! Douwe nog hartstikke bedankt voor de super mooie café bel!! Op 3 dagen gemaakt en geleverd in Limburg vanuit Sneek 🎉 Helemaal Top!! Vriendelijke groetjes Romy...

Snelle service en goed meegedacht in het te leveren eindproduct.

zie opmerking hierboven

zeer goede service , perfecte aflevering zoals gevraagd . TOP !!

zeer goede service , perfecte aflevering zoals gevraagd . TOP !!

Prima service.

Prima geadviseerde en vlot geholpen

Deze ervaring is prima. Eerder duurde het vaak te lang dat een factuur kwam. Dat was nu ook direct goed verzorgd.

zeer goed

Vriendelijk en meedenkend

Goede snelle reactie. één verkeerde print is direct keurig hersteld.

Prima binnen paar dagen is product gereed

Prettig en toegankelijk

Denken goed mee om het resultaat zo goed mogelijk te krijgen

Goede en snelle service

Meedenken en in korte tijd geleverd.

goed geïnformeerd flexibel en meedenkende organisatie

Zoals het lijkt heeft het bedrijf zijn zaakjes goed op orde. er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Er wordt goede positieve terugkoppeling gegeven over zaken die lopen. de mogelijkheden en de onmogelijkheden worden bij naam en toenaam benoemd.

goede service en een aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding

Hier kun je afspraken mee maken

Snelle en adequate service

Behalve goede dienstverlening ook nog gezelligheid.

snel, geweldige service, en super mooi product!

top!

Zeer correcte behandeling

Telefonische vragen werden zeer goed uitgelegd.

Douwe doet wat 'ie belooft en denkt daarnaast mee over andere oplossingen.

Probleem --> eigen oplossing aandragen --> vragen of Douwe een betere heeft --> betere oplossing krijgen.

Goede service en snelle levering.

Na telefonisch contact was de bestelling snel geregeld. De levering vond ook snel plaats. Ik ben zeer tevreden.

Mooi bedrijf met een geweldige service

Wat ik al vermelde; mooi bedrijf met een geweldige service en heel fijn personeel!

Repko is servicegericht, accuraat en economisch aantrekkelijk.

De ervaring met Repko is uitstekend. De prijs - kwaliteit verhouding is heel goed. De service is uitstekend. Er wordt meegedacht en geadviseerd. En de levertijd is uitermate snel.

Erg klantvriendelijk en goed product

Geen enkele negatieve of mindere ervaring

Snel en persoonlijk.

Op maandagniddag 8 bekers besteld met perssonlijke gravuren. Woensdag middag in huis. En dit alles zonder enige stress. Bravo!

Er wordt niet alleen veel aandacht besteed aan de producten maar ook aan de wensen van de klant, mee

Werd vriendelijk geholpen

Het enige vervelende was: met had mij belooft terug te bellen wanneer product klaar zou zijn. Maar moest hier zelf achteraan bellen.

Over Repko Sportprijzen-Graveerbedrijf