zeer goed werk geleverd.

Mannen doen zorgvuldig hun werk,werken alles netjes af.

Mooi en vakkundig werk

Groot taal probleem maar vriendelijke mensen die netjes werken. Er is professioneel gewerkt en dat is zichtbaar in het resultaat.

Geweldig bedrijf

Nette jongens werken keurig zorgvuldig het resultaat mag er wezen

prettig bedrijf om mee te werken

Er kwam vakkundig personeel wat erg correct en beleefd was en wat uitstekend werk heeft verricht.

Hier wordt je blij van!

Hele prettige samenwerking! Bedankt voor het mooie resultaat en service! Culinaire groet, familie Deenik

Integer en vakkundig met prettig en correct personeel

Een duidelijke offerte, goede communicatie en een prachtig dak met een goed onderhoudscontract.

Altijd kwaliteit en netheid

Wij zijn altijd heel tevreden over het werk van Den Hartog. Het personeel gaat netjes te werk en stelt zich heel correct en klantvriendelijk op. Nadat het werk af is wordt alles netjes opgeruimd. De kwaliteit van het werk is uitstekend!

Hoop werk, mooi geworden!

Zie hierboven

Klantvriendelijke professionals die doen wat ze beloven

Hartog Riet stak al vanaf het maken van de offerte duidelijk boven de andere alternatieven uit. Heldere communicatie, expertise, duidelijk advies en eerlijk aanbod. Ook de renovatie zelf is zeer prettig verlopen. Vriendelijke vakmannen hebben ervoor gezorgd dat mijn dak weer als nieuw en hebben alles is spik en span achtergelaten.

Vakmensen

Prima bedrijf, ze doen wat ze beloven met betrouwbaar personeel.

Ik heb een goede ervaring

Werken netjes en snel

Onze verwachting is helemaal waargemaakt

Sowieso een bijzondere ervaring, het volledig vervangen van ons rieten dak. De kundige medewerkers zijn beleefd, vriendelijk, werken netjes en ze nemen je dagelijks mee in volgende stappen tijdens de klus. Alles wordt keurig overlegd zodat het allemaal naar onze wens is uitgevoerd. Omdat de klus met veel medewerkers tegelijk wordt uitgevoerd zit je ook niet al te lang in de rommel. Bouwplaats is ook keurig opgeruimd en schoon opgeleverd.

Van intake gesprek tot en met het opleveringsgesprek top verlopen. Super vaklieden. Correct. Houden zich aan de gemaakte afspraken. Prijs - prestatie verhouding geweldig. Een voorbeeld voor vele leveranciers! Petje af! Zeker aan te bevelen. Zie het service contract met veel plezier tegemoet. Groeten Jacob Flik

Vanaf het eerste contact in de mooie showroom, alles tot in de puntjes geregeld! Werkzaamheden volgens planning binnen 2 weken netjes afgerond, en keurig opgeruimd. Er werd meegedacht over de plaatsing van dakramen, en de in eerste instantie bestelde dakramen konden zonder moeite gewijzigd worden naar een ander formaat. Wat zijn deze rietdekkers vakmannen zeg... Wij zijn meer dan tevreden!

Een schitterende rieten kap zonder zorgen.

Van het begin tot het einde was het een ontzettend fijne samenwerking. Wat voor ons heel belangrijk was dat men met ons meedacht en met tips kwam waar wij zelf nog niet aan hadden gedacht. Toen aan de slag en het hele proces was zonder zorgen, behalve de nacht dat de oude kap eraf was gegaan en we een k(l)eurig zeil op het dak hadden gekregen en er een storm opstak. Maar ook dat ging natuurlijk goed. Den Hartog biedt een totaalpakket wat voor ons ontzorgen inhield; alles prima geregeld en op elkaar afgestemd en uitgevoerd zoals afgesproken. Kortom fantastisch, wij zijn blij dat we voor dit bedrijf gekozen hebben.

topartiesten

Graag tot een volgende keer.

Prachtig!

Dankzij jullie ben ik de trotse bezitter van een prachtig tuinhuis met rieten kap en glazen schuifwand waar we heel erg veel van zullen gaan genieten. Echt vakwerk!

Fantasties gewerkt!

Wij zijn dik tevreden! We hebben weer 'n mooi nieuw dak en ze hebben onze schoorsteenkappen er weer keurig opgezet! Alles was keurig opgeruimd en we zijn erg tevreden!

Vakwerk, aardige rietdekkers. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Denken mee

Vakmanschap en naleving van gemaakte afspraken

Ik heb de uitvoering van de werkzaamheden met belangstelling bekeken en ben zeer tevreden over het eindresultaat.

Dit bedrijf levert vakwerk en een complete oplossing tegelijk

Familiebedrijf Den Hartog behoort tot de toprietdekkers in Nederland. Zeer vakkundige vaklui met liefde voor het vak en voor de klant. Duidelijke communicatie, alles gebeurt in overleg. De werkzaamheden worden efficient uitgevoerd met voor elk onderdeel in het project een apart team. Ons project bestond uit het verwijderen van de oude kap, het aanbrengen van isolatie, en het aanbrengen van een mooi nieuw schroefdak dat er erg mooi uit ziet en tientallen jaren meekan. Dit is binnen de overeengekomen planning behaald en het resultaat is echt netjes.

Deskundig, betrouwbaar en betaalbaar

Na een grondige renovatiebeurt en regulier onderhoud van de rieten kap op mijn huis kan ik zeggen dat Den Hartog Rietdekkers hun afspraken goed nakomen. Zij werken zeer efficiƫnt, geven een eerlijke prijs en de kwaliteit van hun werk en hun geleverde materialen is uitstekend.

zie hieronder

het begon met een nette, gedetailleerde offerte, daarna de uitvoering van het werk, en toen alles netjes opgeruimd. tgv van Corona heeft het werk langer geduurd dan verwacht, maar regelmatig op de hoogte gehouden omtrent het waarom en de te verwachten vertragingen goed personeel , en geen tegenvallers.

prima bedrijf wat doet wat beloofd

prettige samenwerking , in overleg veel mogelijk.

professionele en vakwerk geleverd

Onze ervaring met de firma den Hartog is uitsluitend zeer plezierig. een misverstand werd zonder verder discussie opgelost naar tevredenheid. daarnaast de mensen die bij ons werkzaam waren keurig en vriendelijk. de firma Den Hartog is een aanrader, wanneer er bij ons werkzaamheden aan het dak gedaan moet worden is de keuze al gemaakt. Marianne en Sander Allard. Zijderveld

Leerbroekseweg 27

4245KR Leerbroek