Alles perfect uitgevoerd in goed overleg, waarbij continu aandacht voor de wensen van de klant.

Ik heb Den Hartog Riet BV als zeer prettig ervaren. De communicatie was doorlopend goed. Ze denken goed mee met de klant en als er iets niet correct of niet naar wens is, wordt het direct opgelost. Het werk is perfect uitgevoerd en ik ben zeer tevreden met het eindresultaat.

Perfecte uitvoering onderhoud dak

Op basis van een goede analyse een plan van aanpak gemaakt voor renovatie van het dak , waarbij den Hartogh goed meedacht in mogelijke oplossingen. De uitvoering vervolgens was professioneel en perfect . Ik ben heel blij met het eindresultaat

Super klantgericht

Heb perfecte ervaring met dit bedrijf. Geweldig mooi dak gemaakt. Helaas had ik daarna last van stofluis. Dat kan vaker voorkomen. Na contact met Den Hartog hebben zij op hun kosten een behandeling laten uitvoeren. Perfecte service dus.

Vakmanschap ten top

Afgelopen weken hebben de vakmannen van Den Hartog Riet BV onze nieuwe woning van rieten dak voorzien. We zijn zeer blij met het resultaat. Strak gedekt, volgens afspraken gewerkt en een zeer mooi eindresultaat afgeleverd. Een authentiek stukje vakmanschap.

alles is prima verlopen

komt op alle onderdelen professioneel en goed verzorgd over; goed te woord gestaan, goed afgehandeld

Duidelijkheid & vakmanschap

Vriendelijk volk, stipt op tijd, schitterend dak en alles schoon opgeleverd

Heel goed!

Onze boerderij ziet er weer perfect uit. Net werk geheel volgens afspraak.

Service, uitzonderlijk hoog, door gewoon te doen!

Vanaf het eerste contact tot het nabellen om te vragen of alles naar wens is. Gewoon doen. Keurige aanbieding op papier. Van te voren bellen om te vertellen dat ze komen. Schoon werken, door zeil en bladblazers in te zetten. Geen discussie achteraf etc. In alles wat ze doen een eerlijk bedrijf waar niets op af te dingen is. Een bedrijf waar ik in mijn professionele carrière er maar weinig van deze kwaliteit tegen kom.

Goede partner om mee samen te werken!

Wij van HR Isolatie werken vaak samen met het isoleren van rieten daken, en dat loopt goed. Afspraken worden nagekomen en de werkzaamheden vlot, vakkundig en netjes uitgevoerd.

Over Den Hartog Riet BV Rietdekkersbedrijf