Wat aanspreekt is de correcte zakelijke benadering, van offerte tot en met uitvoering.

Ook is er de flexibiliteit om tijdens de uitvoering bij constatering van zaken die anders zijn dan voorzien, deze direct te overleggen en op te lossen. Zeer prettige samenwerking met de mensen die het werk hebben uitgevoerd.

Niet alleen een dak, maar een totaal oplossing

Den Hartog riet heeft bij ons een compleet nieuwe rietendak met unidek, spanten en gordingen. Daarnaast hebben ze een nieuwe verdiepingvloer gezet met prachtige Douglas hout en staanders van 20 x 20 cm. Waarbij echt met ons meegedacht is. En als laatste heeft Den Hartog nog zelfs geholpen met het aanleggen van de betonvloer omdat we op korte termijn niemand kon krijgen. Hierdoor konden we toch door. Het was een bijzondere ervaring met soms wat hobbels maar wat een eindresultaat!

vakmensen die keurig werken

Uitstekende hard werkende vakmensen. Alles weer keurig schoon opgeleverd toen het dak af was. Prachtig dak gekregen. Zijn zeer tevreden!

Alles super geregeld!!!

Van offerte tot uitvoering was alles zeer professioneel geregeld! Onze complimenten!

Prima bedrijf, uitstekende vakkennis en goed advies in het begin

Prima bedrijf, uitstekende vakkennis en goed advies in het begin van het traject. Meedenken in de uitvoering en uitstekend vakwerk afgeleverd.

Service is goed en gemaakte afspraken worden nagekomen.

Mooi bedrijf, goede service!

Prettige samenwerking, altijd mogelijkheid tot overleg, netjes.

Komt afspraken na en levert vakwerk

Komt afspraken goed na, maakt vakwerk en zorgt voor goede detailafwerkingen.

Topkwaliteit door vakkundige mensen.

We zijn erg tevreden over de service, uitvoering en nazorg van (familie en medewerkers van) Den Hartog Riet. Het is fijn de opdracht te geven aan mensen die passie voor het vak hebben en tijd en moeite nemen om met je mee te denken en oplossingen aan te dragen. De uitvoering van het werk gebeurde uiterst zorgvuldig en professioneel. En dit alles in een hoog tempo, waarbij je zo min mogelijk last hebt van de uitvoerders. Ook de nazorg was prima geregeld. Ons dak ziet er weer super-strak uit!

Goed bedrijf, correct, netjes, deskundig.

Vakmensen, ter zake kundig. b.v. Dakramen in bestaand rieten dak keurig verzorgd incl. benodigde afwerking aan binnenzijde.

Goede service, oplossend denkvermogen en erg klantgericht

Een heel fijn bedrijf met erg beleefd en prettig personeel. Ze dachten goed mee in een oplossing en ruimden alles heel netjes op. Super goede prijs kwaliteits verhouding. Een echte aanrader!

Zoals altijd: vakkundig en vriendelijk personeel.

Contact met het bedrijf is prima. Er wordt snel gereageerd op een verzoek de conditie van het dak te controleren. Onze ervaring met Den Hartog Riet is kort samen te vatten: Vakmanschap is Meesterschap.

Echte vakmensen

Goede gemotiveerde mensen, die hun vak goed verstaan. Afspraak is afspraak. Hebben al heel veel positieve reacties mogen ontvangen op het werk wat jullie hebben afgeleverd.

Goede servic en transparatie

Goed en duidelijk advies over onderhoud en reparatie dak en naar tevredenheid uitgevoerd met prettige vakmensen.

Top dak!,

We hebben een top dak gekregen. er is goed meegedacht en geadviseerd in details. Bedrijf is flexibel in uitvoering.

meer dan goede service en personeel

Open, eerlijk, professioneel en kundig en dat begint al bij het eerste contact. De liefde voor het vak straalt van het resultaat af!

uitermate professioneel

Vanaf de offerte tot aan de oplevering stralen ze kwaliteit uit.

Top bedrijf

Uitstekende service en top kwaliteit van het uitgevoerde werk Al jaren een tevreden klant

Perfecte service!

Heel fijn contact en erg klantvriendelijk.

heel goed service

Ons dak was behoorlijk bedekt onder een laag mos, de mannen van Den Hartog hebben ons huis weer een hele mooie uitstraling gegeven. De samenwerking was bijzonder prettig, duidelijkheid vooraf over de kosten, zeer netjes gewerkt, vriendelijk personeel en de volgende keer zou ik weer absoluut Den Hartog bellen

Prima, er wordt goed geluisterd en snel gehandeld.

'Het dak wordt jaarlijks ingespoten tegen algen en mossen. Is nu voor de eerste keer na 11 jaar opnieuw nagekeken, daar waar nodig vernieuwd. Netjes gedaan, vroeg me alleen af waarom er geen nieuw riet onder de nokvorsten wordt gelegd en dan opnieuw wordt gevoegd. Ook onder de nokvorsten kan het riet vlg mij zijn aangetast of verminderen in kwaliteit. Nu is het dak weer super strak behalve de aansluiting met de nokvorsten, klein aandachtspuntje misschien.

Goede service en geen omkijken naar

werk geleverd volgens offerte en afspraak netjes op tijd en vriendelijk personeel zeer mooi stukje vakmanschap geleverd

In een woord "top"

Den Hartog Riet heeft de afgelopen weken ons dak geïsoleerd, voorzien van een schroefdak, nieuw riet en nokvosten. Goede adviezen, vriendelijke werknemers en een goede kwaliteit. Bij de oplevering worden alle vragen en wensen beantwoord en vervuld. In een woord "top". Wij willen bij deze Den Hartog Riet en hun personeel nogmaals bedanken.

Ambachtelijk vakmanschap gecombineerd met hedendaagse kwaliteit!

Onze ervaringen met Den Hartog Riet zijn begonnen met een oriënterend bezoek aan het 3e generatie rietdekkersbedrijf in Leerdam. Naast een warm welkom leverde dit veel goede informatie en adviezen op. Wij waren immers onbekend met riet, ondanks dat we al van meerdere rietdekkers offertes hadden ontvangen. Het beeld en de eerste indruk van Den Hartog werd gedurende het gehele werk alleen maar versterkt en bevestigd. Een greep uit onze omschrijving van Den Hartog Rietdekkers: - een gedreven en vakbekwaam team van ervaren rietdekkers die werken met inzicht, compassie en aandacht; - werk met zorg, dus óók rekening houdend met de weersomstandigheden (planning en keurige afdekking bij regen), alsof het hun eigen woning was; - perfecte samenwerking met de aannemer en goede communicatie met ons; - oog voor detail, waardoor wij mooie diepzwarte nokvorsten met opvallend mooie zwarte mortel (passend bij de eigentijdse stijl van onze boerderij) hebben gekregen en waardoor de nok met één strakke zwarte lijn is afgewerkt; - professionele afwerking met lood- en koperwerk; - scherp snijwerk langs de dakramen, pijpen etc., geheel in stijl; - goede adviezen en vakkundige plaatsing over/van de dakramen; - hoogwaardig riet. Vóór oplevering van het dak kregen we ruim de tijd om het dak zelf ‘te beleven’. Ook dat is fijn. Wij konden niets ontdekken, maar hun eigen controle is streng en compromisloos en daarbij worden álle puntjes op de i gezet. Pas dán mag de kap worden opgeleverd. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ons dit een prachtige strakke rieten kap heeft opgeleverd en dat velen komen vragen wie onze rietdekker is! Eigenlijk geven we nooit ‘tienen’, maar aan Den Hartog Rietdekkers geven wij zéker een elf!

Eerste klas werk geleverd

Prima werk geleverd; goed aan de afspraak gehouden, ben zeer tevreden.

Over Den Hartog Riet BV Rietdekkersbedrijf