Goede offerte en snelle en vakkundige oplevering

Enthousiaste werkploeg die binnen 3 weken compleet nieuw dak met isolatie gelegd heeft.

Super professioneel, correct en aardig bedrijf.

Afspraak is afspraak bij Den Hartog. Altijd open om mee te denken, betrouwbare en correcte mensen. Heel professioneel in een prachtig vak. Een breath of fresh air om binnen de bouwwereld met deze mensen te werken.

Super goed

Duidelijk informatie, komt afspraken na, nette medewerkers die goed werk leveren. Aanrader!

Buitengewoon correct bedrijf

Afspraken, communicatie en geleverd werk goed. Prettig bedrijf om mee samen te werken.

Zeer mooi afgewerkt rieten dak afgeleverd.

Prettige samenwerking gedurende het gehele proces. Hard werkende Hongaarse ploeg, die van 7 tot 18:00 u met 4 man het grote dak binnen 3 weken prima afleverde. Het enige wat we onderschat hebben is het opruimen van alle losse rietjes en stof rond en in het huis.

Zeer efficient en met minimale hinder rietendak vervangen

Het team van Den Hartog heeft van het offertestadium tot en met de oplevering van het dak zeer professioneel en servicegericht aan het project gewerkt. Het geeft natuurlijk de nodige drukte als gemiddeld 5 man gedurende een aantal weken 6 dagen per week, 10 uur per dag op het dak zitten, maar tov de grootte van het project is steeds geprobeerd de overlast minimaal te houden. Als bewoners konden wij onze dagelijkse routine zonder probleem uitvoeren. Het uiteindelijke resultaat, een goed geisoleerd, prachtig dak overtreft onze verwachtingen.

Betrouwbaar bedrijf met vakmensen

Wij zijn zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Het proces van opname, offerte, uitvoering tot oplevering verliep uitstekend. Een rieten dak vervangen geeft uiteraard veel rommel; toch probeerde men steeds om het zoveel mogelijk netjes te houden. Wij zijn zeer content met het eind resultaat.

Netjes en volgens afspraak gewerkt.

Alle werkzaamheden zijn netjes en volgens afspraak uitgevoerd. Ook is al het afval netjes opgeruimd en de tuin was netjes afgedekt met zeil. Mooi werk mannen perfect geregeld.

Fijn bedrijf, topkwaliteit

Deel van rietenkap vervangen. Van inventarisatie naar offerte tot realisatie duidelijke communicatie. Kap vakkundig van nieuw riet voorzien en onderhouden.

Goed overleg, betrouwbaar in afspraken en vakwerk

Van start tot oplevering goede afstemming en adviezen, bevestigt eerdere positieve ervaringen.

Duidelijke communicatie en vakwerk

Ontzettend gemakkelijk en snel contact, duidelijke prijs en verwachting van de planning. De mannen werken keihard, hebben plezier in hun werk en maken het echt af. Enorm blij met ons nieuwe dak.

Liefde voor riet

Professioneel, betrokken, plezierige werklui, een luisterend oor

Top gewerkt met mooi resultaat.

Kwaliteit met een hart

Goed contact, communicatie, en ambachtslieden

Vakkundig bedrijf met service

Het begon met een duidelijke offerte, uitgebreide uitleg in de showroom en een planning in de verre ( ruim een jaar) toekomst die niet werd verschoven. Prima communicatie over wanneer wat wordt gedaan, fijne werklui die de boel ook weer na einde klus netjes hebben achter gelaten. Meerwerk voor normale prijs werd meegenomen en service zit ook in hun aderen. Kortom een bedrijf waarop en waarmee je kunt bouwen. Ook erg fijn is dat ze de zorg voor het riet ook als jaarlijkse activiteit aanbieden voor faire prijs waardoor we niet meer achter de feiten aanlopen de komende decennia wat ons dak betreft, een prettig gevoel.

Goede offerte, vriendelijk, accuraat en goed werk!

Goede offerte, vriendelijk, accuraat en goed werk!

super bedrijf

goed werk en beleefde mensen

met aandacht

Jazeker, met aandacht, aandacht voor details, aandacht voor de omgeving en aadnacht voor mijn tevredenheid. En dat ben ik, erg tevreden. Het was het plaatsen van een rietendak en het weghalen van mijn (nog goede pannendak) en het is zo mooi geworden. Dus ook voor van pan naar riet.

Een bedrijf dat afspraken nakomt en kwaliteit levert

De mensen van Den Hartog Riet nemen hun vak en ambacht serieus. Alles aan dit bedrijf straalt kwaliteit uit. Vanaf het eerste contact, de voorbereiding tot en met de uitvoering prettig mee samengewerkt. En het resultaat is een prachtig nieuw rieten dak op onze woning.

Het personeel is beleefd en gemotiveerd

Afspraken zijn door jullie bedrijf goed nagekomen

Professionele rietdekkers en goed contact. Prachtig resultaat.

De rietdekkers waren en goed team, werkten hard. Waren heel nauwkeurig en hebben goed opgeruimd.

Goede duidelijke uitleg, mooi resultaat dus vakwerk.

Nadat het werk opgenomen was kwam er vlot een offerte, in de showroom van de Hartog alles nog eens doorgesproken met duidelijke uitleg aan de hand van voorbeeld daken die zij daar hebben. Ruim voor de afgesproken datum konden ze al beginnen en ondanks 3 stormen die er in die tijd waren is alles keurig netjes geregeld.

Goede en snelle werkzaamheden.

Voor het eerst bij dit Rietdekkersbedrijf. Goede service en een goed gesprek gehad. Hierna binnen een goede termijn het rietendak gedeeltelijk vervangen en het andere deel een onderhoudsbeurt. Goede vriendelijk medewerkers en er werd snel gewerkt.

Vakkundig werk geleverd Een mooi rieten dak.

Geen aanmerkingen op het werk dat geleverd is maar het persoonlijke kontakt met uw klant kon, vooral in het begin, beter.

Wij zijn heel tevreden met ons dak.

Wuj hebben de juiste keuze gemaakt door Den Hartog Riet ons dak te laten vernieuwen. Heel goed en vriendelijk personeel zijn we zeer tevreden over. Echt vak werk