Top bedrijf

Uitstekende service en top kwaliteit van het uitgevoerde werk Al jaren een tevreden klant

Perfecte service!

Heel fijn contact en erg klantvriendelijk.

heel goed service

Ons dak was behoorlijk bedekt onder een laag mos, de mannen van Den Hartog hebben ons huis weer een hele mooie uitstraling gegeven. De samenwerking was bijzonder prettig, duidelijkheid vooraf over de kosten, zeer netjes gewerkt, vriendelijk personeel en de volgende keer zou ik weer absoluut Den Hartog bellen

Prima, er wordt goed geluisterd en snel gehandeld.

'Het dak wordt jaarlijks ingespoten tegen algen en mossen. Is nu voor de eerste keer na 11 jaar opnieuw nagekeken, daar waar nodig vernieuwd. Netjes gedaan, vroeg me alleen af waarom er geen nieuw riet onder de nokvorsten wordt gelegd en dan opnieuw wordt gevoegd. Ook onder de nokvorsten kan het riet vlg mij zijn aangetast of verminderen in kwaliteit. Nu is het dak weer super strak behalve de aansluiting met de nokvorsten, klein aandachtspuntje misschien.

Goede service en geen omkijken naar

werk geleverd volgens offerte en afspraak netjes op tijd en vriendelijk personeel zeer mooi stukje vakmanschap geleverd

In een woord "top"

Den Hartog Riet heeft de afgelopen weken ons dak geïsoleerd, voorzien van een schroefdak, nieuw riet en nokvosten. Goede adviezen, vriendelijke werknemers en een goede kwaliteit. Bij de oplevering worden alle vragen en wensen beantwoord en vervuld. In een woord "top". Wij willen bij deze Den Hartog Riet en hun personeel nogmaals bedanken.

Ambachtelijk vakmanschap gecombineerd met hedendaagse kwaliteit!

Onze ervaringen met Den Hartog Riet zijn begonnen met een oriënterend bezoek aan het 3e generatie rietdekkersbedrijf in Leerdam. Naast een warm welkom leverde dit veel goede informatie en adviezen op. Wij waren immers onbekend met riet, ondanks dat we al van meerdere rietdekkers offertes hadden ontvangen. Het beeld en de eerste indruk van Den Hartog werd gedurende het gehele werk alleen maar versterkt en bevestigd. Een greep uit onze omschrijving van Den Hartog Rietdekkers: - een gedreven en vakbekwaam team van ervaren rietdekkers die werken met inzicht, compassie en aandacht; - werk met zorg, dus óók rekening houdend met de weersomstandigheden (planning en keurige afdekking bij regen), alsof het hun eigen woning was; - perfecte samenwerking met de aannemer en goede communicatie met ons; - oog voor detail, waardoor wij mooie diepzwarte nokvorsten met opvallend mooie zwarte mortel (passend bij de eigentijdse stijl van onze boerderij) hebben gekregen en waardoor de nok met één strakke zwarte lijn is afgewerkt; - professionele afwerking met lood- en koperwerk; - scherp snijwerk langs de dakramen, pijpen etc., geheel in stijl; - goede adviezen en vakkundige plaatsing over/van de dakramen; - hoogwaardig riet. Vóór oplevering van het dak kregen we ruim de tijd om het dak zelf ‘te beleven’. Ook dat is fijn. Wij konden niets ontdekken, maar hun eigen controle is streng en compromisloos en daarbij worden álle puntjes op de i gezet. Pas dán mag de kap worden opgeleverd. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ons dit een prachtige strakke rieten kap heeft opgeleverd en dat velen komen vragen wie onze rietdekker is! Eigenlijk geven we nooit ‘tienen’, maar aan Den Hartog Rietdekkers geven wij zéker een elf!

Eerste klas werk geleverd

Prima werk geleverd; goed aan de afspraak gehouden, ben zeer tevreden.

prettig en vakkundig

Afgelopen week de rietdekkers bezig gezien met ons rieten dak, het is geweldig goed en snel verlopen. Het zijn echte vak bekwamen rietdekkers en daarnaast prettige mensen in de omgang, alles is keurig en schoon opgeleverd. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat ons huis staat er weer prachtig bij!

Alles perfect uitgevoerd in goed overleg, waarbij continu aandacht voor de wensen van de klant.

Ik heb Den Hartog Riet BV als zeer prettig ervaren. De communicatie was doorlopend goed. Ze denken goed mee met de klant en als er iets niet correct of niet naar wens is, wordt het direct opgelost. Het werk is perfect uitgevoerd en ik ben zeer tevreden met het eindresultaat.

Perfecte uitvoering onderhoud dak

Op basis van een goede analyse een plan van aanpak gemaakt voor renovatie van het dak , waarbij den Hartogh goed meedacht in mogelijke oplossingen. De uitvoering vervolgens was professioneel en perfect . Ik ben heel blij met het eindresultaat

Super klantgericht

Heb perfecte ervaring met dit bedrijf. Geweldig mooi dak gemaakt. Helaas had ik daarna last van stofluis. Dat kan vaker voorkomen. Na contact met Den Hartog hebben zij op hun kosten een behandeling laten uitvoeren. Perfecte service dus.

Vakmanschap ten top

Afgelopen weken hebben de vakmannen van Den Hartog Riet BV onze nieuwe woning van rieten dak voorzien. We zijn zeer blij met het resultaat. Strak gedekt, volgens afspraken gewerkt en een zeer mooi eindresultaat afgeleverd. Een authentiek stukje vakmanschap.

alles is prima verlopen

komt op alle onderdelen professioneel en goed verzorgd over; goed te woord gestaan, goed afgehandeld

Duidelijkheid & vakmanschap

Vriendelijk volk, stipt op tijd, schitterend dak en alles schoon opgeleverd

Heel goed!

Onze boerderij ziet er weer perfect uit. Net werk geheel volgens afspraak.

Service, uitzonderlijk hoog, door gewoon te doen!

Vanaf het eerste contact tot het nabellen om te vragen of alles naar wens is. Gewoon doen. Keurige aanbieding op papier. Van te voren bellen om te vertellen dat ze komen. Schoon werken, door zeil en bladblazers in te zetten. Geen discussie achteraf etc. In alles wat ze doen een eerlijk bedrijf waar niets op af te dingen is. Een bedrijf waar ik in mijn professionele carrière er maar weinig van deze kwaliteit tegen kom.

Goede partner om mee samen te werken!

Wij van HR Isolatie werken vaak samen met het isoleren van rieten daken, en dat loopt goed. Afspraken worden nagekomen en de werkzaamheden vlot, vakkundig en netjes uitgevoerd.

Over Den Hartog Riet BV Rietdekkersbedrijf