Deskundige mensen met passie

Van pannen naar Riet. Prachtig uitgevoerd door Den Hartog. Fijne mensen prima communicatie!

alles gebeurt zoals afgesproken met vriendelijke medewerkers die goed meedenken

zie de bovenstaande zin. Die zegt het wel

Klantgericht, prima kwaliteit

prima communicatie en goed vakmanschap

Goed gewerkt en vriendelijke mensen goede communicatie heel vlot verlopen

buitengewoon prima, vakwerk en zeer gemotiveerde mensen

Het was netjes geregeld, mooi eindresultaat en fijne samenwerking!

Wat aanspreekt is de correcte zakelijke benadering, van offerte tot en met uitvoering.

Ook is er de flexibiliteit om tijdens de uitvoering bij constatering van zaken die anders zijn dan voorzien, deze direct te overleggen en op te lossen. Zeer prettige samenwerking met de mensen die het werk hebben uitgevoerd.

Niet alleen een dak, maar een totaal oplossing

Den Hartog riet heeft bij ons een compleet nieuwe rietendak met unidek, spanten en gordingen. Daarnaast hebben ze een nieuwe verdiepingvloer gezet met prachtige Douglas hout en staanders van 20 x 20 cm. Waarbij echt met ons meegedacht is. En als laatste heeft Den Hartog nog zelfs geholpen met het aanleggen van de betonvloer omdat we op korte termijn niemand kon krijgen. Hierdoor konden we toch door. Het was een bijzondere ervaring met soms wat hobbels maar wat een eindresultaat!

vakmensen die keurig werken

Uitstekende hard werkende vakmensen. Alles weer keurig schoon opgeleverd toen het dak af was. Prachtig dak gekregen. Zijn zeer tevreden!

Alles super geregeld!!!

Van offerte tot uitvoering was alles zeer professioneel geregeld! Onze complimenten!

Prima bedrijf, uitstekende vakkennis en goed advies in het begin

Prima bedrijf, uitstekende vakkennis en goed advies in het begin van het traject. Meedenken in de uitvoering en uitstekend vakwerk afgeleverd.

Service is goed en gemaakte afspraken worden nagekomen.

Mooi bedrijf, goede service!

Prettige samenwerking, altijd mogelijkheid tot overleg, netjes.

Komt afspraken na en levert vakwerk

Komt afspraken goed na, maakt vakwerk en zorgt voor goede detailafwerkingen.

Topkwaliteit door vakkundige mensen.

We zijn erg tevreden over de service, uitvoering en nazorg van (familie en medewerkers van) Den Hartog Riet. Het is fijn de opdracht te geven aan mensen die passie voor het vak hebben en tijd en moeite nemen om met je mee te denken en oplossingen aan te dragen. De uitvoering van het werk gebeurde uiterst zorgvuldig en professioneel. En dit alles in een hoog tempo, waarbij je zo min mogelijk last hebt van de uitvoerders. Ook de nazorg was prima geregeld. Ons dak ziet er weer super-strak uit!

Goed bedrijf, correct, netjes, deskundig.

Vakmensen, ter zake kundig. b.v. Dakramen in bestaand rieten dak keurig verzorgd incl. benodigde afwerking aan binnenzijde.

Goede service, oplossend denkvermogen en erg klantgericht

Een heel fijn bedrijf met erg beleefd en prettig personeel. Ze dachten goed mee in een oplossing en ruimden alles heel netjes op. Super goede prijs kwaliteits verhouding. Een echte aanrader!

Zoals altijd: vakkundig en vriendelijk personeel.

Contact met het bedrijf is prima. Er wordt snel gereageerd op een verzoek de conditie van het dak te controleren. Onze ervaring met Den Hartog Riet is kort samen te vatten: Vakmanschap is Meesterschap.

Echte vakmensen

Goede gemotiveerde mensen, die hun vak goed verstaan. Afspraak is afspraak. Hebben al heel veel positieve reacties mogen ontvangen op het werk wat jullie hebben afgeleverd.

Goede servic en transparatie

Goed en duidelijk advies over onderhoud en reparatie dak en naar tevredenheid uitgevoerd met prettige vakmensen.

Top dak!,

We hebben een top dak gekregen. er is goed meegedacht en geadviseerd in details. Bedrijf is flexibel in uitvoering.

meer dan goede service en personeel

Open, eerlijk, professioneel en kundig en dat begint al bij het eerste contact. De liefde voor het vak straalt van het resultaat af!

uitermate professioneel

Vanaf de offerte tot aan de oplevering stralen ze kwaliteit uit.

Top bedrijf

Uitstekende service en top kwaliteit van het uitgevoerde werk Al jaren een tevreden klant

Perfecte service!

Heel fijn contact en erg klantvriendelijk.

heel goed service

Ons dak was behoorlijk bedekt onder een laag mos, de mannen van Den Hartog hebben ons huis weer een hele mooie uitstraling gegeven. De samenwerking was bijzonder prettig, duidelijkheid vooraf over de kosten, zeer netjes gewerkt, vriendelijk personeel en de volgende keer zou ik weer absoluut Den Hartog bellen

Over Den Hartog Riet BV Rietdekkersbedrijf