Uitstekende service

Top gewerkt met mooi resultaat.

Kwaliteit met een hart

Goed contact, communicatie, en ambachtslieden

Vakkundig bedrijf met service

Het begon met een duidelijke offerte, uitgebreide uitleg in de showroom en een planning in de verre ( ruim een jaar) toekomst die niet werd verschoven. Prima communicatie over wanneer wat wordt gedaan, fijne werklui die de boel ook weer na einde klus netjes hebben achter gelaten. Meerwerk voor normale prijs werd meegenomen en service zit ook in hun aderen. Kortom een bedrijf waarop en waarmee je kunt bouwen. Ook erg fijn is dat ze de zorg voor het riet ook als jaarlijkse activiteit aanbieden voor faire prijs waardoor we niet meer achter de feiten aanlopen de komende decennia wat ons dak betreft, een prettig gevoel.

Goede offerte, vriendelijk, accuraat en goed werk!

Goede offerte, vriendelijk, accuraat en goed werk!

super bedrijf

goed werk en beleefde mensen

met aandacht

Jazeker, met aandacht, aandacht voor details, aandacht voor de omgeving en aadnacht voor mijn tevredenheid. En dat ben ik, erg tevreden. Het was het plaatsen van een rietendak en het weghalen van mijn (nog goede pannendak) en het is zo mooi geworden. Dus ook voor van pan naar riet.

Een bedrijf dat afspraken nakomt en kwaliteit levert

De mensen van Den Hartog Riet nemen hun vak en ambacht serieus. Alles aan dit bedrijf straalt kwaliteit uit. Vanaf het eerste contact, de voorbereiding tot en met de uitvoering prettig mee samengewerkt. En het resultaat is een prachtig nieuw rieten dak op onze woning.

Het personeel is beleefd en gemotiveerd

Afspraken zijn door jullie bedrijf goed nagekomen

Professionele rietdekkers en goed contact. Prachtig resultaat.

De rietdekkers waren en goed team, werkten hard. Waren heel nauwkeurig en hebben goed opgeruimd.

Goede duidelijke uitleg, mooi resultaat dus vakwerk.

Nadat het werk opgenomen was kwam er vlot een offerte, in de showroom van de Hartog alles nog eens doorgesproken met duidelijke uitleg aan de hand van voorbeeld daken die zij daar hebben. Ruim voor de afgesproken datum konden ze al beginnen en ondanks 3 stormen die er in die tijd waren is alles keurig netjes geregeld.

Goede en snelle werkzaamheden.

Voor het eerst bij dit Rietdekkersbedrijf. Goede service en een goed gesprek gehad. Hierna binnen een goede termijn het rietendak gedeeltelijk vervangen en het andere deel een onderhoudsbeurt. Goede vriendelijk medewerkers en er werd snel gewerkt.

Vakkundig werk geleverd Een mooi rieten dak.

Geen aanmerkingen op het werk dat geleverd is maar het persoonlijke kontakt met uw klant kon, vooral in het begin, beter.

Wij zijn heel tevreden met ons dak.

Wuj hebben de juiste keuze gemaakt door Den Hartog Riet ons dak te laten vernieuwen. Heel goed en vriendelijk personeel zijn we zeer tevreden over. Echt vak werk

zeer goed werk geleverd.

Mannen doen zorgvuldig hun werk,werken alles netjes af.

Mooi en vakkundig werk

Groot taal probleem maar vriendelijke mensen die netjes werken. Er is professioneel gewerkt en dat is zichtbaar in het resultaat.

Geweldig bedrijf

Nette jongens werken keurig zorgvuldig het resultaat mag er wezen

prettig bedrijf om mee te werken

Er kwam vakkundig personeel wat erg correct en beleefd was en wat uitstekend werk heeft verricht.

Hier wordt je blij van!

Hele prettige samenwerking! Bedankt voor het mooie resultaat en service! Culinaire groet, familie Deenik

Integer en vakkundig met prettig en correct personeel

Een duidelijke offerte, goede communicatie en een prachtig dak met een goed onderhoudscontract.

Altijd kwaliteit en netheid

Wij zijn altijd heel tevreden over het werk van Den Hartog. Het personeel gaat netjes te werk en stelt zich heel correct en klantvriendelijk op. Nadat het werk af is wordt alles netjes opgeruimd. De kwaliteit van het werk is uitstekend!

Hoop werk, mooi geworden!

Zie hierboven

Klantvriendelijke professionals die doen wat ze beloven

Hartog Riet stak al vanaf het maken van de offerte duidelijk boven de andere alternatieven uit. Heldere communicatie, expertise, duidelijk advies en eerlijk aanbod. Ook de renovatie zelf is zeer prettig verlopen. Vriendelijke vakmannen hebben ervoor gezorgd dat mijn dak weer als nieuw en hebben alles is spik en span achtergelaten.

Vakmensen

Prima bedrijf, ze doen wat ze beloven met betrouwbaar personeel.

Ik heb een goede ervaring

Werken netjes en snel

Onze verwachting is helemaal waargemaakt

Sowieso een bijzondere ervaring, het volledig vervangen van ons rieten dak. De kundige medewerkers zijn beleefd, vriendelijk, werken netjes en ze nemen je dagelijks mee in volgende stappen tijdens de klus. Alles wordt keurig overlegd zodat het allemaal naar onze wens is uitgevoerd. Omdat de klus met veel medewerkers tegelijk wordt uitgevoerd zit je ook niet al te lang in de rommel. Bouwplaats is ook keurig opgeruimd en schoon opgeleverd.