Top service!

Monteur ging vakkundig te werk, werkte snel en was heel erg vriendelijk.

Netjes geholpen

Heel netjes geholpen

• Betrouwbaarheid

Al 40 jaar onze vertrouwde vaste loodgieter.

Al het werk, dat het bedrijf bij ons heeft uitgevoerd, is perfect uitgevoerd.

Betrouwbaar!

Na gemelde storing snelle respons en vlot gerepareerd. En bijzonder klantvriendelijk.

Uitstekende service, veel kennis

Goed advies, veel kennis, keurig op tijd. Niks dan complimenten

Ga nu over op elektra

Na twee cv kachels gekocht te hebben met onderhoud. Over op warmtepomp en zonnepanelen. Helaas niet bij Prent

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Prima bedrijf met vakmensen.

Een perfect bedrijf met vakmensen. Een nieuwe CV installatie, een nieuwe radiator en een nieuwe kraan geplaatst naar volle tevredenheid.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor uw positieve review! Wij zijn blij dat de werkzaamheden naar wens zijn uitgevoerd en wensen u veel comfort van uw nieuwe c.v. ketel. Met vriendelijke groet, Het Team van Loodgietersbedrijf Prent.

Niet alleen in woorden maar ook in daden klantgericht.

Vriendelijk en behulpzaam maar niet overdreven dus to the point. Geeft tijdens de werkzaamheden, indien gevraagd, uitleg. Zowel binnendienst als monteur handelen correct.

Erg goed en vriendelijk

• Betrouwbaarheid

Prima werk (de komende anderhalf jaar zal uitwijzen hoe prima!)

De monteur was op tijd, deed zijn werk goed (gaan we van uit), alles werd gecontroleerd en waar nodig gecorrigeerd. Onze vragen werden uitgebreid beantwoord.

• Betrouwbaarheid

Deskundig onderhoud aan mijn cv

Goed gemotiveerde monteur die mijn cv ketel in onderhoud nam. 1 maal per 1.5 jaar. Werkt serieus door en controleerd goed. Zelfs gas afpersen tot de meter wat niet elke firma doet. Geen storings abonement mogelijk, dat is wel jammer. Verder toppie!!!! Aanrader!

• Betrouwbaarheid

Onderhoud aan cv ketel laten uitvoeren.

Eindelijk een bedrijf die het onderhoud serieus uitvoert en niet binnen 20 minuten weer buitenstaat.

Goed onderhoud

Monteur kwam op de afgesproken tijd en deed gewoon goed onderhoud . Geen rotzooi en de ketel maakte hij profesioneel schoon

Snel, accuraat, en vriendelijk

Gewoon tevreden, was 1,5 jaarlijks onderhoudsbeurt cv Intergas. Heb wel indruk dat dit grondiger gedaan wordt door loodgieter/installateurs bedrijf zoals Prent dan die jaarlijkse onderhouds abonnementen die je kan afsluiten her en der.

• Betrouwbaarheid

Een goede vakbekwame service gehad

De firma Prent heeft een goede indruk op ons achtergelaten. De monteur was zeer vriendelijk en heeft zijn werk keurig uitgevoerd.

• Betrouwbaarheid

Onderhoud cv-ketel goed en netjes uitgevoerd.

Monteur tevens geconstateerd dat de gasdrukregelaar bij gasmeter defect was deze gaf een te hoge druk. Stedin gebeld en die hebben hem vervangen.

Helemaal oké

Netjes, goed, professioneel,

• Betrouwbaarheid

Prima werk verricht ondanks het slechte weer

Kan niet anders zeggen dat alles naar wens is gegaan. Prima gedaan en in goede sfeer.

een heel goed bedrijf

ik ben al jaren klant van dit bedrijf en ze hebben altijd heel goed werk geleverd en ook goede service als dat nodig was. de prijzen vind ik redelijk

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden en snel gehandeld

Na een goed gesprek een duidelijke offerte ontvangen, waarna wij voor Prent, zoals bij de vorige cv ketel, gekozen hebben. Goede installatie door bekwame medewerkers en alles keurig netjes afgewerkt. We zijn heel tevreden.

Super klantgericht en klantvriendelijk

Meedenken, meteen komen als je ze nodig hebt, altijd vriendelijk en zeer kundig!

• Betrouwbaarheid

Een serieuze, beleefde en vakbekwame jongeman heeft de werkzaamheden aan de HR-ketel met zorgvuldigheid uitgevoerd. Hiervoor mijn dank. Angélique Bornet.

• Betrouwbaarheid

Snel, vakkundig en vriendelijk.

Na constatering van een lekkage kwam al snel een loodgieter en werd de lekkage opgelost. Vriendelijke en snelle afhandeling. Dik tevreden.

Goed gesprek

Inmiddels heeft er een gesprek plaatsgevonden dat tot een wederzijds acceptabele oplossing heeft geleid. Zo ken in Prent B.V. weer!

• Betrouwbaarheid

Beste heer Blesing, Hierbij komen wij terug op uw review van 29-05-2020 waarin u aangeeft geen prettig gevoel over te hebben gehouden naar aanleiding van de uitgevoerde werkzaamheden. Dit is uiteraard nooit onze bedoeling geweest. Om te beginnen geeft u aan dat u de nadere uitleg die u van ons heeft ontvangen, zwak vindt, dit vinden wij vervelend om hier te moeten lezen daar er uit uw reactie op die uitleg niet is gebleken dat er nog onduidelijkheden waren. Deze hadden wij dan natuurlijk graag nader willen toelichten. Desalniettemin zullen wij ons best doen om de situatie nog eens te verduidelijken. Op uw verzoek heeft u van ons een offerte ontvangen voor het uitvoeren van divers leidingwerk in de bijkeuken van uw woning. Deze offerte heeft u, na een kleine wijziging, direct akkoord gegeven. Aangezien het uw wens was om de werkzaamheden snel uit te laten voeren hebben wij direct een monteur voor de volgende dag ingepland. De werkzaamheden zijn, zoals al eerder aangegeven, soepel verlopen mede door het feit dat wij onze meest ervaren monteur m.b.t. leidingwerk hebben ingezet op deze klus i.v.m. de grote drukte bij ons bedrijf. Een offerteprijs is na ondertekening bindend voor beide partijen, ook wanneer de werkzaamheden langer hadden geduurd dan door ons berekend in de offerteprijs, hadden wij u geen meerwerk in rekening mogen brengen. Een zekerheid voor beide partijen dus. Daarnaast wil ik benadrukken dat u de materiaalkosten met €50,- wel erg laag heeft ingeschat, alleen de waarde van de hoeveelheid koperen buis 22 mm Ø ligt al hoger en dan zijn er natuurlijk nog diverse aansluitmaterialen en fittingen gebruikt om de werkzaamheden volgens offerte te kunnen uitvoeren. Wij vinden het jammer dat u uw review heeft gebaseerd op deze ene ervaring, u bent immers niet voor niets zo lang een vertrouwde vaste klant van ons en dat houden wij natuurlijk graag zo. Wij tonen u graag onze goede wil en komen dan ook graag samen met u tot een geschikte oplossing zodat u met hetzelfde vertrouwde gevoel van de afgelopen 30 jaar kunt rekenen op onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Loodgietersbedrijf J. Prent B.V.

Over Loodgietersbedrijf J Prent BV

J. Prent b.v. Loodgieters- en installatiebedrijf. Erkend vakman sinds 1955 ! Wij zijn een erkend loodgietersbedrijf voornamelijk werkzaam in de particuliere markt. Voor een nieuwe c.v. ketel, badkamer, toilet, sanitair, dak- en zinkwerk, riolering bent u bij ons op het goede adres. Tevens bieden wij u als zorg installateur het aanpassen van sanitair aan, zoals van een bad naar een inloopdouche, compleet met anti-slip tegels, wandbeugels, douchezitje en overige benodigde aanpassingen. Wij werken met vaste ervaren monteurs en hebben een vaste tegelzetter en stukadoor in ons netwerk.