lekkage

Ik wacht al 3 maanden op herstel van een gemelde lekkage. Ondanks herhaalde telefonisch contact, krijg je de volgende antwoorden: het regent nog steeds, te weinig personeel., je ligt bovenop de stapel. Na 2 herstelwerkzaamheden lekt het nog steeds en geeft dit waterplekken op het plafond en lekt het steeds verder door in de rest van het huis met resultaat van nog meer kosten!! Lekkage uiteindelijk verholpen , medewerker heeft het lek gevonden en naar tevredenheid afgehandeld

Vlotte behandeling

• Betrouwbaarheid

Snelle service en aardige, vakkundige mensen.

Wij komen al jaren bij de firma Prent. Toen onze ketel het niet meer deed, werden we met goed advies geholpen. Fijn als mensen met je meedenken. Binnen een week ging er een nieuwe ketel, die vakkundig werd geïnstalleerd door aardige en sympathieke mensen. Nog steeds heel blij met onze ketel.

Volgende keer weer naar Prent

Omdat ik op inductie ga koken heeft loodgieter Prent de oude gasleiding uit de keuken verwijderd en ondergronds een nieuwe aansluiting gemaakt naar de cv en de openhaard-gasaansluiting. Supernetjes aangesloten in de meterkast en zonder morren door de isolatiechips onder de grond gekropen. Heel fijn dat ze op zo korte termijn tijd hadden en gezellige mannen. Ik vind het niet goedkoop, maar vanwege de vakkennis en betrouwbaarheid volgende keer weer Prent.

Betrouwbaar en vakkundig

Ik laat alle werkzaamheden door Prent verrichten en nooit problemen gehad kortom alles prima.

• Betrouwbaarheid

Het advies is altijd top!

Goede uitleg, werken netjes, levert kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden.

Hoge kwaliteit

Hoge kwaliteit: snel, professioneel en schoon.

Vakkundige mensen. Klantgericht.

Vakmanschap

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe cv ketel Professioneel,snel en netjes gemaakt Prijs/kwaliteit vinden wij goed

Staan altijd direct klaar

Betrouwbaar en deskundig!

Altijd op tijd en keurig werk

Netjes gewerkt.

Netjes gewerkt, kundig en vriendelijk personeel.

• Betrouwbaarheid

Goede service en prijs/kwaliteit verhouding

Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk. Snelle service volgens afspraak. Prettige medewerker die kwam installeren.

• Betrouwbaarheid

De heer Prent begrijpt het probleem en lost het snel op.

De cv ketel had storing~: een zg doorbrander. Dezelfde dag nog heeft de heer Prent een monteur langs gestuurd die het probleem effectief heeft verholpen.

mensen met kennis en vriendelijk

mensen met kennis en vriendelijk

• Betrouwbaarheid

Hulpvraag snel gerealiseerd , probleem goed opgelost.

Zie boven

Goede en snelle service.

Ons verzoek is prima opgepakt en uitgevoerd op de door ons gewenste datum. Het is geheel volgens de offerte uitgevoerd. Toen de volgende dag een deel van het probleem nog niet opgelost bleek, kwam er deze dag nog iemand om de verstopping te verhelpen.

• Betrouwbaarheid

Prima werk geleverd, op tijd en volgens afspraak

Reeds 20 jaar trouwe klant,tot volle tevredenheid.

Vriendelijk deskundig personeel!

Helpt ons altijd herinneren wanneer de ketel weer moet worden onderhouden en dat is fijn. Personeel is altijd vriendelijk, voorkomend, netjes en deskundig. Prijs ligt misschien wat hoger maar daar krijg je ook wat voor terug.

• Betrouwbaarheid

Vakkundig en goed werk geleverd

Ik ben al zo'n 25 jaar klant bij Prent en altijd tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en service!

• Betrouwbaarheid

Prima geholpen en duidelijke uitleg

• Betrouwbaarheid

Zeer goede service en klus naar alle tevredenheid gedaan.

Het werk wat bij ons is verricht, is zeer correct en naar alle tevredenheid gedaan. De monteur was zeer vriendelijk en vakbekwaam. Goed werk door de firma Prent!

• Betrouwbaarheid

Keurig alles volgens afspraak en de installateur heeft nog een extra klus uitgevoerd

Alles volgens afspraak.

De nieuwe CV-ketel is vakkundig geinstalleerd en afgewerkt.

• Betrouwbaarheid

goede service, snel en vriendelijk

klant vriendelijk , heel behulpzaam

Over Loodgietersbedrijf J Prent BV

J. Prent b.v. Loodgieters- en installatiebedrijf. Erkend vakman sinds 1955 ! Wij zijn een erkend loodgietersbedrijf voornamelijk werkzaam in de particuliere markt. Voor een nieuwe c.v. ketel, badkamer, toilet, sanitair, dak- en zinkwerk, riolering bent u bij ons op het goede adres. Tevens bieden wij u als zorg installateur het aanpassen van sanitair aan, zoals van een bad naar een inloopdouche, compleet met anti-slip tegels, wandbeugels, douchezitje en overige benodigde aanpassingen. Wij werken met vaste ervaren monteurs en hebben een vaste tegelzetter en stukadoor in ons netwerk.