zie onder

Ik ben bijzonder tevreden, Alles is met vakmanschap afgewerkt. De afspraken worden snel---- en met goed advies afgehandeld.

vakmanschap is geleverd

Een toilet in de overloopkast laten plaatsen. In deze kleine kast is er een mooie toilet geplaatst. Het personeel werkt keurig, vakkundig en elke dag is alles opgeruimd.

Kundige betrouwbare werklieden

De firma Prent heeft bij mijn moeder op zolder een nieuwe CV ketel geïnstalleerd . Ze kwamen op het afgesproken tijdstip , ruimde al hun gemaakte rommel zelf op en hadden ook nog oog voor detail . Prima ervaring met Prent loodgieters en zeker aan te bevelen .

Hardstikke positief

Prettige mensen ; zowel de direkteur Jan Prent, als de uitvoerende deskundige

• Betrouwbaarheid

professioneel werk geleverd door vriendelijke mensen

Goede mensen vriendelijk en serieus werk geleverd

• Betrouwbaarheid

Zeer adequate en professionele service

Er bleek halverwege de servicedienst een gaslek ergens te zitten. Firma Prent ging niet eerder weg dan dat het euvel verholpen was.

Onze reddende engelen!

Toen wij 2 jaar geleden een lekkage in de waterleiding hadden op de bovenverdieping was dit bedrijf het enige bedrijf dat ons kon (wilde?) helpen. Zij hebben toen alles uit de kast getrokken om ons zo snel mogelijk te helpen en wat ik vooral heel erg fijn vond, zonder dat ze hoefden te breken zodat niet onze hele vloer eruit hoefde. Dus toen we afgelopen week weer een lekkage hadden stond er ook weer met een dag een medewerker voor de deur die alles gelijk weer heeft geïnspecteerd. Omdat hij ook niet zeker wist waar het probleem zat vond hij het verstandig om een lekdetectie te laten uitvoeren. Die is gekomen en constateerde dus een foutief geplaatste douchebak het probleem was. Tevens constateerde hij ook dat de stopkraan lekte. Toen ik de volgende dag daarover belde stond er binnen een uur (!) een medewerker voor de deur die hem gelijk vervangen heeft zodat we in het weekend ons in ieder geval konden wassen . Echt een top bedrijf!

Goed vriendelijke medewerker

Door medewerker Johan was het probleem aan de verstopte afvoer in de keuken snel en netjes opgelost

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk personeel, goede service en altijd oplossingsgericht.

Service en oplossingsgerichtheid is groot bij bedrijf Prent. Klant wordt altijd geholpen hoe druk het ook is.

• Betrouwbaarheid

Snel, netjes, verstand van zaken en klantvriendelijk.

Snel, netjes, verstand van zaken en klantvriendelijk.

• Betrouwbaarheid

goede service en duidelijke advisering

• Betrouwbaarheid

Goede bertrouwbare ervaringen met deze firma opgedaan

Werken zeer netjes en een communicatiefout over de kleur van de voegen werd zonder discussie opgelost.

Afgesproken werk vakkundig opgeleverd

De heer J. Prent was op het afgesproken tijdstip aanwezig om de werkzaamheden te bekijken. Heldere offerte waarin de werkzaamheden duidelijk waren beschreven. Na opdrachtverlening werkzaamheden vakkundig uitgevoerd. Geen opmerkingen over de kwaliteit van het geleverde werk.

• Betrouwbaarheid

Afspraken goed nagekomen. Zeer vriendelijke medewerkers. Werkzaamheden van uitstekende kwaliteit.

Medewerkers op afgesproken tijd aanwezig en werkzaamheden, ketel vernieuwen, uitstekend uitgevoerd. Ook na afloop van werkzaamheden netjes opgeruimd.

• Betrouwbaarheid

Vooraf goed geinformeerd. Duidelijke offerte, Vriendelijke monteur die netjes gewerkt heeft met het gewenste resultaat.

• Betrouwbaarheid

Vertrouwd adres met prima service.

een firma waarop je kunt vertrouwen.

Topservice, toppersoneel

Al bij het eerste contact was ik onder de indruk van de vakkennis van de werknemer van de fa. Prent die bij ons op bezoek was. Hij gaf een goede inschatting van de situatie, binnen een paar dagen hadden we een offerte en de klus zelf kon eerder gedaan dan ik had verwacht. De mensen die de radiatoren kwamen installeren waren heel gezellig en hebben de hele klus snel en netjes geklaard. Ik beveel J. Prent BV van harte aan!

• Betrouwbaarheid

Topservice, snel en deskundig!

Vanwege lekkage moest de voortuin open om leidingen te vervangen. Dit is allemaal snel en deskundig gedaan tot en met bestrating aan toe. Supernetjes!

• Betrouwbaarheid

Helemaal goed...mega service en meedenken..blij mee

Één belletje met een spoedvraag...en Jan stond meteen op de stoep... Goed meedenkwerk waardoor vertrouwen wordt gewekt... Ketel is geplaatst en de badkamer ook meteen maar besteld..

Uitstekende service!

Het probleem met een defecte warmtewisselaar die uit de garantie was, werd perfect opgelost.

• Betrouwbaarheid

Goede service, duidelijke offerte. Prima personeel

Zij hebben een prima service. Komen direct. Ook bij het installeren van een aansluiting voor de wasmachine en droger kregen we eerst een duidelijke offerte. Alles werd snel gedaan en mooi afgewerkt.

• Betrouwbaarheid

Goede service ,monteur op tijd en alle werkzaamheden volgens afspraak gedaan .

• Betrouwbaarheid

Naar mijn idee werk goed uitgevoerd met goed personeel.

Zie bovenste regel.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prent BV leveren kwaliteit producten en daarnaast ook goede en snelle service.

Prent BV leveren kwaliteit producten en daarnaast ook goede en snelle service.

Zie hieronder

Goede vakkundige mannen.

Over Loodgietersbedrijf J Prent BV

J. Prent b.v. Loodgieters- en installatiebedrijf. Erkend vakman sinds 1955 ! Wij zijn een erkend loodgietersbedrijf voornamelijk werkzaam in de particuliere markt. Voor een nieuwe c.v. ketel, badkamer, toilet, sanitair, dak- en zinkwerk, riolering bent u bij ons op het goede adres. Tevens bieden wij u als zorg installateur het aanpassen van sanitair aan, zoals van een bad naar een inloopdouche, compleet met anti-slip tegels, wandbeugels, douchezitje en overige benodigde aanpassingen. Wij werken met vaste ervaren monteurs en hebben een vaste tegelzetter en stukadoor in ons netwerk.