Het is altijd een degelijk en correct bedrijf geweest

Ik kon het bedrijf al van uit mijn eigen achtergrond, wel had ik gehoopt op een reactie toen ik melde dat er problemen waren om die € 100,00 terug te krijgen via e NEFIT actie.??????????????

goede service en vakmanschap

Ik vul dit in voor mijn moeder, deze was zeer blij met de goede service en vakmanschap

• Betrouwbaarheid
Goede service en vriendelijk personeel.

Hartelijk bedankt dat jullie naast de reparatiewerkzaamheden ook de service aanboden het blad uit mijn goot te verwijderen!! Helemaal TOP!! Een meer gespecificeerde nota zou ik wel op prijsstellen!!

Professioneel werk. Meedenkend .Oplossingsgericht

Gedeeltelijk vervangen van loodslabben bij schoorsteen ontstaan door storm. Wegens risico op waterschade binnen redelijke termijn reparatie uitgevoerd. Ongevraagd meteen maar de dakgoot vrijgemaakt van boomblad zonder meer kosten. Klasse !

• Betrouwbaarheid
Goed werk verricht en meegdacht met onze wensen.

Prettig manier van contact. Goed voorbereid voor de werkzaamheden. Fijne medewerkers die zorgvuldig, beleefd en netjes werken.

• Betrouwbaarheid
Prettig voorgesprek en duidelijke afspraken gemaakt

Goed vakwerk afgeleverd door bekwame vaklieden,,,prettig in de omgang---spullen netjes opgeruimd...

• Betrouwbaarheid

Nieuw dak op uitbouw ivm lekkage

Vlotte installatie

Positief

• Betrouwbaarheid
Prima service en kundig personeel.

Wij zijn al vele jaren tevreden over het onderhoud van onze cv ketel door firma Prent.

• Betrouwbaarheid
Werkzaamheden zijn goed uitgevoerd.

Goede ervaring met Prent.

• Betrouwbaarheid
Snel en vakkundig geholpen.

Meneer Prent is ontzettend aardig en vakkundig. Hij neemt de tijd om naar je vraag te luisteren en wij zijn vervolgens heel snel geholpen (plaatsen radiatoren). Ook denkt hij goed mee: 2 radiatoren werden later dan de eerste geleverd. Maar omdat het al kouder werd, stelde meneer Prent voor om de radiator die er al was al te plaatsen. Erg fijn! Ook de loodgieters die de radiatoren uiteindelijk plaatsten waren zeer vakkundig en vriendelijk. Wij hebben in de toekomst nog een aantal keer een loodgieter nodig en zullen zeker naar meneer Prent gaan.

houd zich aan afspraken

prima ,en alles zag er nog goed uit

• Betrouwbaarheid
Punctueel, professioneel, netjes en vriendelijk

Punctueel, professioneel, netjes en vriendelijk.

zie hieronder.

Ik zou 5 sterren hebben gegeven als er, voorafgaand aan de werkzaamheden (lood rondom schoorsteen vervangen en hwa herstellen), een overzichtelijke prijsopgave was geweest; hier bij herhaling om gevraagd. Uiteindelijk het werk, i.v.m. urgentie, zonder prijsopgave laten uitvoeren. Werkzaamheden keurig uitgevoerd waardoor hopelijk de dak lekkage tot het verleden behoort. Voor zover ik het kan bekijken, is de prijs-kwaliteitsverhouding uitstekend. Ook was het contact met de uitvoerende mensen prima. Opmerking: Een meer gespecificeerde rekening van arbeidsloon en materiaal verdient aanbeveling.

redelijk

Ik ben al jaren klant, maar dit keer viel het me een beetje tegen. 2 keer iemand geweest, kachel afgekeurd en weet nog steeds niet waarom, kreeg wel rekening van 117 euro... foto gestuurd van een kachel om te kijken of deze goed was, geen reaktie. Heb inmiddels een nieuwe kachel maar het viel me dit keer tegen, sorry, ben het anders gewend met fa Prent

• Betrouwbaarheid

Beste heer Steegman. Zoals afgesproken hebben wij de gashaard bij u thuis schoongemaakt en gecontroleerd, daarbij is ook het glasvezelkoord vervangen. De klacht dat de gashaard stinkt is onderzocht, er is gas geperst maar er is geen gas-lekkage vastgesteld. Zoals op de factuur vermeld is de Dru gashaard bij u thuis niet afgekeurd maar hebben wij het advies gegeven de gashaard te vervangen. U heeft dit serieus genomen en bent zelf op zoek gegaan naar een 2e hands gashaard u heeft hierover telefonisch contact opgenomen Dhr. Prent heeft u geadviseerd dat deze Faber gashaard niet geschikt is i.v.m. condens doorslag in de schoorsteenkanalen en het loslaten van de lak van de mantel. U heeft aangegeven verder te gaan zoeken en uiteindelijk toch besloten een Faber gashaard van dit type aan te schaffen, ondanks het advies wat u eerder heeft gekregen. Wij zijn van mening dat wij u naar behoren hebben geholpen en geadviseerd. Met vriendelijke groet

Ouderwetse service, dus goed

Afspraak wordt nagekomen. Efficiënt werken. Normale prijzen.

redelijk

Zonder bericht kwam de onderhoudsmonteur ruim een uur te laat dan afgesproken. Zijn excuus was werkzaamheden bij vorige klant was uitgelopen.Op mijn vraag waarom geen telefoontje dat de afspraak wat later wordt kreeg ik geen antwoord.De onderhoudswerkzaamheden waren in 15 min uitgevoerd wat ik in geen verhouding vindt t.o.v rekening die ik kreeg.

• Betrouwbaarheid

Beste heer Keesen, Hartelijk dank voor u review. Wij hebben de e-mail van de afspraakbevestiging nagekeken en daarin staat een ± tijdstip met u afgesproken, maar ondanks dat wij de afspraken zo nauwkeurig mogelijk proberen in te plannen, kan het altijd voorkomen dat de monteur wat tegenslag of meerwerk heeft in de vorige afspraak. Wij leren hiervan en zullen vragen of de monteur(s) in het vervolg even telefonisch contact met u opneemt. Onze monteur(s) zijn volledig gecertificeerd en volgen regelmatig scholing bij de fabrikanten van de c.v. ketels en voeren het onderhoud uit volgens het protocol van de fabrikanten, dit kan afhankelijk van de leeftijd en de vervuiling van het toestel langer of korter duren. Wilt u uitleg over de hoogte van de rekening dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Jan Prent

Prima bedrijf,Prima service

Wat ons is geleverd is prima geïnstalleerd.Geeft goede adviezen.

klantgericht en vakkennis

Wij hebben ons Remeha 25 toen laten monteren en ook het serviceonderhoud hier ondergebracht. Zijn tot nu toe erg tevreden over de klantgerichtheid die firma Prent toont.

• Betrouwbaarheid

Top prima jongens keurig gedaan erg tevreden

• Betrouwbaarheid
Goede service en ervaren personeel

't Werk,dat U bij ons moest verrichten, was geen eenvoudige klus.Wij denken, dat U iets dergelijks niet vaak tegengekomen bent.

Snelle klantgerichte service!

Na een laatste spoedreparatie aan onze oude ketel was het duidelijk dat we aan vervanging toe waren. Na een telefoontje voor een offerte stonden ze de volgende dag al op de stoep en na akkoord hebben ze hem de volgende dag al geplaatst! Let wel: de oude ketel deed het nog, dus van haast/spoed was geen sprake. Dit was gewoon hele goede service!

Goede werkers

goede service vriendelijk personeel

al jaren worden wij hier prettig geholpen Jan prent kent zijn klanten en dat voelt erg prettig krijgen altijd een uitgebreide prijsopgave vooraf

• Betrouwbaarheid
Heel erg snel, behulpzaam en dachten goed mee met oplossingen

Net nadat ik de sleutel van mijn appartement had gekregen had ik lekkage in de keuken en badkamer. Meteen de volgende dag kwam er iemand langs. Omdat het een lastig op te lossen probleem was dachten zij goed mee met oplossingen en tips. Heel erg behulpzaam en enorm goede service!

Over Loodgietersbedrijf J Prent BV

J. Prent b.v. Loodgieters- en installatiebedrijf. Erkend vakman sinds 1955 ! Wij zijn een erkend loodgietersbedrijf voornamelijk werkzaam in de particuliere markt. Voor een nieuwe c.v. ketel, badkamer, toilet, sanitair, dak- en zinkwerk, riolering bent u bij ons op het goede adres. Tevens bieden wij u als zorg installateur het aanpassen van sanitair aan, zoals van een bad naar een inloopdouche, compleet met anti-slip tegels, wandbeugels, douchezitje en overige benodigde aanpassingen. Wij werken met vaste ervaren monteurs en hebben een vaste tegelzetter en stukadoor in ons netwerk.