Topservice, snel en deskundig!

Vanwege lekkage moest de voortuin open om leidingen te vervangen. Dit is allemaal snel en deskundig gedaan tot en met bestrating aan toe. Supernetjes!

• Betrouwbaarheid

Helemaal goed...mega service en meedenken..blij mee

Één belletje met een spoedvraag...en Jan stond meteen op de stoep... Goed meedenkwerk waardoor vertrouwen wordt gewekt... Ketel is geplaatst en de badkamer ook meteen maar besteld..

Uitstekende service!

Het probleem met een defecte warmtewisselaar die uit de garantie was, werd perfect opgelost.

• Betrouwbaarheid

Goede service, duidelijke offerte. Prima personeel

Zij hebben een prima service. Komen direct. Ook bij het installeren van een aansluiting voor de wasmachine en droger kregen we eerst een duidelijke offerte. Alles werd snel gedaan en mooi afgewerkt.

• Betrouwbaarheid

Goede service ,monteur op tijd en alle werkzaamheden volgens afspraak gedaan .

• Betrouwbaarheid

Naar mijn idee werk goed uitgevoerd met goed personeel.

Zie bovenste regel.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prent BV leveren kwaliteit producten en daarnaast ook goede en snelle service.

Prent BV leveren kwaliteit producten en daarnaast ook goede en snelle service.

Zie hieronder

Goede vakkundige mannen.

• Betrouwbaarheid

Ondanks grote drukte wegens vorstproblemen toch ruimte in het schema gevonden om mijn probleem op te

Natuurlijk kort voor een middag met gasten is de keukenafvoer verstopt. (Ik had natuurlijk eerder moeten bellen, zoiets gebeurt niet plotseling.) Ondanks de grote drukte wegens gesprongen waterleidingen als gevolg van de vorstperiode werd er toch iemand vrijgemaakt om de afvoer weer gangbaar te maken. Grote klasse. Een "minpuntje": na drie weken heb ik nog geen factuur gekregen.

Zeer goed.

Zeer goed geholpen. Bij plaatsing nieuwe cv ketel heel netjes verwerkt. Vriendelijk personeel. Complimenten.

Gewerkt zoals afgesproken

Goede service en kwaliteit

ik werd goed geholpen al duurde het wel even voordat er een monteur kwam. verder vriendelijke monteur.

Coulant en netjes

Met de heer Prent gesproken en een maand niets vernomen. Plotseling werd het goed geregeld. Puntje van aandacht is dus alleen de communicatie.

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk personeel, ze stelden zich voor.

Vakkundig en prettig.

• Betrouwbaarheid

Perfecte service en zeer klantvriendelijk personeel!

Duidelijke offerte en snelle installatie CV. Ook onverwacht geconstateerd probleem met riolering werd perfect opgelost. Top!!

• Betrouwbaarheid

Prima service, vakkundig en vriendelijk personeel.

Goed advies bij aanschaf van een nieuwe cv ketel, daarna op afspraak vakkundig geplaatst door 2 vriendelijke medewerkers van het bedrijf.

Goed, snel, professioneel

Ik ben tevreden met de professionele dienstverlening. En zal dit Prent BV graag benaderen in de toekomst voor werkzaamheden.

• Betrouwbaarheid

Goed en deskundig. Eerlijk advies.

Snelle service. Misschien niet de goedkoopste maar wel betrouwbaar.

• Betrouwbaarheid

Zoals altijd: goed advies, prima uitgevoerd door klantvriendelijk personeel!

We zijn heel blij met zo'n bedrijf waarin service en kwaliteit hoog in het vaandel staan!

Uitstekende service

Service en kennis van zaken is perfect evenals de uitvoering van de opdracht.

• Betrouwbaarheid

Goede service en vriendelijk personeel

Ik ben zeer tevreden over de snelle plaatsing van mijn nieuwe HR ketel

• Betrouwbaarheid

Keurig en vakkundig uitgevoerde werkzaamheden. Net vriendelijk en beleefd personeel.

• Betrouwbaarheid

Geweldige service, snel, correct en vakkundig

Wij zijn zeer tevreden met de service geleverd door Loodgietersbedrijf J. Prent. Niet alleen de snelheid waarmee onze nieuwe ketel geleverd en geïnstalleerd kon worden was uitermate goed, ook de service en afwerking bij de daadwerkelijke installatie is een niveau waar menig installatie bedrijf wat van zou moet leren. Simpele kleine aanpassingen die net het verschil maken, waar wij zelf nooit aan gedacht zouden hebben. bv. het vul kraantje dichtbij de ketel zodat wij niet een slang over de hele voorzolder hoeven uit te rollen. Kundig advies en vakmanschap zijn steekwoorden voor deze installateur.

Duidelijk, snel en klantvriendelijk

• Betrouwbaarheid

Duidelijke en heldere informatie, vriendelijke benadering en probleemloze installatie

Zoals boven beschreven.

Over Loodgietersbedrijf J Prent BV

J. Prent b.v. Loodgieters- en installatiebedrijf. Erkend vakman sinds 1955 ! Wij zijn een erkend loodgietersbedrijf voornamelijk werkzaam in de particuliere markt. Voor een nieuwe c.v. ketel, badkamer, toilet, sanitair, dak- en zinkwerk, riolering bent u bij ons op het goede adres. Tevens bieden wij u als zorg installateur het aanpassen van sanitair aan, zoals van een bad naar een inloopdouche, compleet met anti-slip tegels, wandbeugels, douchezitje en overige benodigde aanpassingen. Wij werken met vaste ervaren monteurs en hebben een vaste tegelzetter en stukadoor in ons netwerk.