topservice en kwaliteit

Een afspraak gemaakt die prompt en op tijd is uitgevoerd. Opvallend is dat de monteur precies de regels en wetgeving kent over onderhoud en aanschaf van ketels en daar na overleg ook naar handelt. Chapeau !!!!!!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

In één keer is het geïnstalleerd en werkend afgeleverd.

Vriendelijke en vakkundige monteurs. Na de werkzaamheden wordt alles weer netjes en opgeruimd achtergelaten.

keurig werk

Na een ontdekte lekkage deze nog dezelfde dag verholpen

• Betrouwbaarheid

Duidelijke communicatie, goede service en veel kennis

Zeer goede ervaring. Vriendelijke en behulpzame loodgieters. Goede communicatie, betrouwbaar en flexibele planning als nodig.

Goed klant vriendelijk

Na weekend storing snel geholpen.

• Betrouwbaarheid

goede monteurs en een hele rijne service

zeer goed geholpen door vakkundig personeel

Goede en snelle reparatie

Ik ben zeer tevreden, wordt keurig te woord gestaan door de telefoon en er wordt veel moeite gedaan om zo snel mogelijk langs te komen als reparatie dringend is. Bij mij in dit geval problemen met het toilet op de begane grond. Zelfde dag nog vakkundig gerepareerd.

topservice

goede ervaring met het loodgietersbedrijf prent bv

Uitstekend!!

Er werd goed meegedacht toen ik het probleem bij mijn ouders van 81 had verteld. Er werd zeer snel geschakeld en er kon binnen 1 week een nieuw toilet worden geplaatst. Jongens echt TOP!!!

Goede service vriendelijk personeel

heel tevreden

In deze drukke tijd ben ik snel en goed geholpen.

Goed werk en service

Snelle en duidelijk offerte. Alles netjes en snel geïnstalleerd.

• Betrouwbaarheid

Klantgericht en werk wordt goed en netjes uitgevoerd

Zie kernzin

• Betrouwbaarheid

Er wordt netjes gewerkt, vakkundig, denken mee, heel beleeft

• Betrouwbaarheid

Enorme Waterslag veroorzaakt door nieuwe ketel geïnstalleerd door ander bedrijf uit nood, Dit bedrijf kon het niet oplossen. Door loodgieter prent binnen 5 minuten probleem gevonden en direct opgelost zoals altijd !!

• Betrouwbaarheid

altijd vakkundig, goed en vriendelijk

Wij zijn al tientallen jaren klant bij Prent, we worden altijd prima en vakkundig geholpen. Echt vakwerk!

vakkundig werk afgeleverd

mail contact snel antwoord, vriendelijk en bekwamm personeel

Vakkundig en plezierig geholpen

Vakkundig werk en vrolijke monteur.

Goed, vriendelijk, betrouwbaar

Michel en zijn team hebben top werk geleverd. Communicatie verliep soepel, afspraken werden nagekomen.

Probleemloos

Alles volgens offerte probleemloos afgewerkt.

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijk en professioneel.

Vriendelijk en vakkundig!!

Het voelt vertrouwd .Fijn dat alles weer nagekeken is.

• Betrouwbaarheid

Aardige monteur, vlot en meedenkend.

Na eerst naar de lekkage onder de grond te hebben gekeken en een nieuw kraantje te hebben geplaatst, was hij erg behulpzaam om een onststoppigsbedrijf te bellen. Dit werd De Bie uit Santpoort en die waren er ook vrij snel. Prima en kundig geholpen. En dat in deze tijd met drukte. Hartelijk dank,

Snel en goed

CV ketel vervangen. Binnen een dag een offerte en binnen 2 dagen geplaatst. Super service en goede communicatie.

• Betrouwbaarheid

Een uitermate goed bedrijf.

Bij telefonisch contact een adequate onderkenning van het probleem of de vraag . Goede inschatting van van de eventuele urgentie. Aangevraagde offertes zijn duidelijk en compleet. Technische uitvoering van het werk bij storing of vernieuwing installatie(delen) is uitstekend. Vriendelijk en terzake kundig personeel in de uitvoering en op de backoffice. Uitstekende service.

Over Loodgietersbedrijf J Prent BV

J. Prent b.v. Loodgieters- en installatiebedrijf. Erkend vakman sinds 1955 ! Wij zijn een erkend loodgietersbedrijf voornamelijk werkzaam in de particuliere markt. Voor een nieuwe c.v. ketel, badkamer, toilet, sanitair, dak- en zinkwerk, riolering bent u bij ons op het goede adres. Tevens bieden wij u als zorg installateur het aanpassen van sanitair aan, zoals van een bad naar een inloopdouche, compleet met anti-slip tegels, wandbeugels, douchezitje en overige benodigde aanpassingen. Wij werken met vaste ervaren monteurs en hebben een vaste tegelzetter en stukadoor in ons netwerk.