Precies wat je wilt. Snel, klantgericht en redelijk in prijs.

Prima vent die Jan!

Alles naar wens verlopen

Nieuwe Nefit CV Ketel Goede snelle service en vakkundig, vriendelijk personeel. Alles naar volle tevredenheid afgewerkt.

Prima ervaring.

Doen wat er overeen gekomen is. Goede en snelle communicatie. Monteur heeft netjes gewerkt.

• Betrouwbaarheid

Goed en deskundig werk geleverd.

Geen lange wachttijd en een correcte en snelle afhandeling. Geen verrassingen in de eindafrekening.

Uitstekende service!

Een hele prettige samenwerking met plezierige, maar vooral, vakbekwame mensen.

Goede ervaring!!

Alles netjes en vriendelijk afgehandeld.

• Medewerkers

Goede snelle service en vakkundig personeel

Zie boven

Een zeer goed bedrijf

Uitstekende sevice, dit bedrijf komt zijn afspraken na. Er zijn deskundige en vriendelijke mensen in dienst bij de heer J. Prent, die je graag willen helpen met je cv problemen. Ook hebben we andere diensten afgenomen bij deze loodgieter. Deze zijn ook tot onze volle tevredenheid gedaan door loodgietersbedrijf J. Prent. We kunnen dit bedrijf bij iedereen aanbevelen!

• Betrouwbaarheid

Het vakmanschap dat vind je bij loodgieter Prent

Betrouwbaar adres, goede service. Minder leuke klussen worden ook uitgevoerd.

• Betrouwbaarheid

Er was een goede service.

Wij werden snel geholpen op dezelfde dag zelfs. De service was prima. En er is goed werk geleverd.

Goede service.

Vriendelijke monteur, die de CV installatie van 1,5 jaar oud een onderhoudsbeurt gaf.

Super klantvriendelijk met vakkennis

Mijn ketel werd geserviced en werd volledig uit elkaar gehaald en er werden nieuwe ontstekers in geplaatst om 100% bedrijfszekerheid te garanderen. Alle pakkingen netjes vervangen. Dat heb ik wel anders gezien bij een bedrijf die pretendeert 5 sterren en service te leveren waarna je ketel intern ontploft. Bij Prent heb ik er wel vertrouwen in. Ze hebben er zin in om goed werk af te leveren en de monteurs hebben verstand van zaken. Een dikke 10!

• Betrouwbaarheid

Goed bereikbaar, heldere informatie en houdt aan de afspraken

De heer Prent gaf heldere informatie toen ik hem telefonisch benaderde omdat ik een nieuwe cv-ketel nodig had. Hij wilde de situatie eerst bekijken voordat hij een offerte uitbracht Dat gaf vertrouwen en ik voelde me serieus genomen. Diezelfde dag kwam hij langs en stipt op tijd. De offerte was helder en snel en ook volgens planning. De installatie kon vrij snel plaatsvinden. De installateur was op tijd en heeft keurig werk afgeleverd.

• Betrouwbaarheid

Prima service, vriendelijk personeel, vakmensen

In de winkel snel geholpen, snelle afspraak gemaakt, alle afspraken zijn goed nagekomen. Maar gaat zorgvuldig met je spullen om. En wordt goed gewerkt en het wordt schoon achtergelaten. Heel tevreden.

uitstekende deskundige service

prima contacten, deskundig advies en snelle vakkundige levering en plaatsing

Super!

Vriendelijk en meedenkend, zeer prettig bedrijf!

Prima bedrijf. Vriendelijke ontvangst

een goed bedrijf waar we in de winkel goede uitleg kregen. zeer vlotte service. Binnen een week was de opdracht uitgevoerd. De monteurs die de nieuwe kachel k vriendelijk en vakbekwaam.wamen plaatsen waren erg

• Betrouwbaarheid

Van A (offerte) tot en met Z (nazorg) prima !

Van A (offerte) tot en met Z (nazorg) prima !

• Betrouwbaarheid

Zeer goede service, vriendelijk en professioneel personeel!

Prettige ervaring.

Fantastisch

Echte vaklui die mijn oude douche binnen 1 dag hebben omgetoverd in een fraaie comfortabele nieuwe douche. Ben er heel erg blij mee

• Betrouwbaarheid

Vakkundigheid en afspraak is afspraak

Vakkundigheid en afspraken nakomen

• Betrouwbaarheid

Prima service en sympathieke monteur

Ons toilet is gerepareerd. Eindelijk goed. Na enorm geklungel van een hier niet bij name te noemen bedrijf zijn we na ruim een jaar uit te ellende. Onze dank is (uiteraard) groot

Prima!

Vol vertrouwen over hun deskundigheid. Ook snel en accuraat werken.

• Betrouwbaarheid

Prima service. Vriendelijke monteurs.

N.a.v een reparatie in de buurt, werden wij gewezen op een mogelijke gevaarlijke situatie ook bij ons in de kruipruimte van onze woning. Hierop hebben wij ogenblikkelijk contact opgenomen met Prent BV te Beverwijk. Ondanks de drukte wist men ons z.s.m. in te plannen. Nog geen 24 uur later was “de klus geklaard” en konden wij met een gerust hart zeggen dat het bij ons veilig was. De service en snelheid waarmee Prent BV ons hielp, was klasse!

• Betrouwbaarheid

Al vele jaren een goed contact.

Snelle reactie op de problemen. Goed overleg. Prima personeel.

Over Loodgietersbedrijf J Prent BV

J. Prent b.v. Loodgieters- en installatiebedrijf. Erkend vakman sinds 1955 ! Wij zijn een erkend loodgietersbedrijf voornamelijk werkzaam in de particuliere markt. Voor een nieuwe c.v. ketel, badkamer, toilet, sanitair, dak- en zinkwerk, riolering bent u bij ons op het goede adres. Tevens bieden wij u als zorg installateur het aanpassen van sanitair aan, zoals van een bad naar een inloopdouche, compleet met anti-slip tegels, wandbeugels, douchezitje en overige benodigde aanpassingen. Wij werken met vaste ervaren monteurs en hebben een vaste tegelzetter en stukadoor in ons netwerk.