Goede service en ervaren personeel

't Werk,dat U bij ons moest verrichten, was geen eenvoudige klus.Wij denken, dat U iets dergelijks niet vaak tegengekomen bent.

Snelle klantgerichte service!

Na een laatste spoedreparatie aan onze oude ketel was het duidelijk dat we aan vervanging toe waren. Na een telefoontje voor een offerte stonden ze de volgende dag al op de stoep en na akkoord hebben ze hem de volgende dag al geplaatst! Let wel: de oude ketel deed het nog, dus van haast/spoed was geen sprake. Dit was gewoon hele goede service!

Goede werkers

goede service vriendelijk personeel

al jaren worden wij hier prettig geholpen Jan prent kent zijn klanten en dat voelt erg prettig krijgen altijd een uitgebreide prijsopgave vooraf

• Betrouwbaarheid
Heel erg snel, behulpzaam en dachten goed mee met oplossingen

Net nadat ik de sleutel van mijn appartement had gekregen had ik lekkage in de keuken en badkamer. Meteen de volgende dag kwam er iemand langs. Omdat het een lastig op te lossen probleem was dachten zij goed mee met oplossingen en tips. Heel erg behulpzaam en enorm goede service!

Prima . 5 sterren

Zeer deskundige en vriendelijke monteurs/ Goede service en afspraken. Vervanging cv ketel; prima advies

Vak mensen

Onze ervaringen waren al en zijn erg goed omdat het vriendelijke mannen zijn die hun vak goed verstaan.

• Betrouwbaarheid
Goed advies over wat er moest komen snel geleverd en degelijk werk.

Na het bekijken van de situatie bij ons thuis een goed en duidelijk advies gekregen. Gevolgd door een snelle levering en een vakbekwame installatie. Ook de ontstane druppellekkage werd snel en goed verholpen.

Super klantgerichte service

Naast warmte en veiligheid zoek je ook vakmanschap en goed advies. Dit vindt je allemaal bij Prent, ook controleren ze de gasdichtheid van de installatie wat een veilig gevoel geeft!

• Betrouwbaarheid

De factuur duidelijker de verrichte werkzaamheden vermelden

Goed en vakkundig

Mijn dak goten waren lek. Binnen 1 week werden er nieuwe goten geplaatst. En voor een goede prijs.

wat is de bedoeling

met een bezoek in de avonduren, een uitgebreide begroting, op de juiste afgesproken dag prima geinstalleerd door Johan, ok.

Prima indruk.

Snelle service. Vakwerk afgeleverd ondanks tegenslag.

Prima werk geleverd

Goed overleg. Duidelijke afspraken. Uitstekende uitvoering.

uitstekende service

goede service en prettige omgang met klant

• Betrouwbaarheid
Prima service, vriendelijk en netjes.

Onderhoudsbeurt aan CV ketel. Zowel telefonisch contact als contact per mail was netjes en snel.

• Betrouwbaarheid
Prima communicatie en op tijd aanwezig voor de controle.

Geleverde werkzaamheden prima uitgevoerd, niet echt goedkoop, wel kwaliteit en betrouwbaar.

• Betrouwbaarheid
Contact wat moeizaam, wel goed gerepareerd.

Het terugbellen ging niet heel vlot, heb er zelf nog een keer achteraan gebeld. Toen ze gekomen waren, werd het direct gerepareerd, dat was fijn. Wat wel minder was, dat ze geen prijs konden noemen en je dus eigenlijk geen keus had.

• Betrouwbaarheid

Beste Sandra, Hartelijk dank voor uw reactie, hier leren wij van. De werkzaamheden betroffen een lekkage van dakgoot, bij lekkages is ook niet van te voren in te schatten wat er precies aan de hand is en hoe lang een reparatie gaat duren, dat kan pas ter plaatse bekeken worden, zodat ook de kosten en de duur van de reparatie dan duidelijk zal worden, uiteraard dient de uitvoerende monteur hierover wel met u te overleggen. Indien het een kleine reparatie betreft, dan worden deze werkzaamheden uitgevoerd op regie basis, d.w.z. gebruikte materialen en gewerkte tijd wordt aan u gefactureerd. Indien u in de toekomst toch liever eerst een prijs wilt weten, dan kunt u altijd contact opnemen met ons kantoor voor een vrijblijvende offerte. Tevens zijn wij voor reparaties aan goten en dakwerk afhankelijk van de weersomstandigheden, daarom kunnen wij niet te ver vooruit plannen. Wij bedanken u, en zullen uw feedback meenemen voor communicatie naar nieuwe klanten.

Zeer goed geholpen

Goed bedrijf met goede service en vakmensen

• Betrouwbaarheid
Goede ervaring met dit bedrijf

correct bedrijf

• Betrouwbaarheid
Een tien met een griffel voor monteur Behcet van loodgietersbedrijf Jan Prent te Beverwijk.

Wij maken al ruim 30 jaar tot volle tevredenheid gebruik van de diensten van loodgietersbedrijf Jan Prent te Beverwijk. Zowel voor loodgieterswerk als voor de aanschaf van nieuwe apparatuur, zoals een combiketel, wasmachine, droger en koelkast.

Top werk geleverd.

Het loodgietersbedrijf J Prent BV het voor mij twee kranen en twee nieuwe radiatoren besteld en geplaatst. De twee medewerkers die het kwamen doen waren zeer professionel en wisten precies wat er moest gebeuren. Ook hebben ze al het verpakkingsmateriaal weer meegenomen en alles schoon achter gelaten. Ik ben erg blij met mijn nieuwe spullen en mocht er ooit weer wat zijn, ga ik zeker weer deze firma bellen. Bedankt nogmaals.

• Betrouwbaarheid
Snelle aktie, goede offerte en perfecte uitvoering

Snelle aktie, goede offerte en perfecte uitvoering !

geweldig geholpen.

snel netjes en bekwaam heeft de firma Prent mijn badkamer en toilet geinstalleerd.

Alles perfect geregeld

Alles is gladjes verlopen en perfect geregeld. Werd zelfs op zondagmiddag gebeld dat de monteurs morgenochtend komen voor het installeren.

Over Loodgietersbedrijf J Prent BV

J. Prent b.v. Loodgieters- en installatiebedrijf. Erkend vakman sinds 1955 ! Wij zijn een erkend loodgietersbedrijf voornamelijk werkzaam in de particuliere markt. Voor een nieuwe c.v. ketel, badkamer, toilet, sanitair, dak- en zinkwerk, riolering bent u bij ons op het goede adres. Tevens bieden wij u als zorg installateur het aanpassen van sanitair aan, zoals van een bad naar een inloopdouche, compleet met anti-slip tegels, wandbeugels, douchezitje en overige benodigde aanpassingen. Wij werken met vaste ervaren monteurs en hebben een vaste tegelzetter en stukadoor in ons netwerk.