Prima werk verricht ondanks het slechte weer

Kan niet anders zeggen dat alles naar wens is gegaan. Prima gedaan en in goede sfeer.

een heel goed bedrijf

ik ben al jaren klant van dit bedrijf en ze hebben altijd heel goed werk geleverd en ook goede service als dat nodig was. de prijzen vind ik redelijk

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden en snel gehandeld

Na een goed gesprek een duidelijke offerte ontvangen, waarna wij voor Prent, zoals bij de vorige cv ketel, gekozen hebben. Goede installatie door bekwame medewerkers en alles keurig netjes afgewerkt. We zijn heel tevreden.

Super klantgericht en klantvriendelijk

Meedenken, meteen komen als je ze nodig hebt, altijd vriendelijk en zeer kundig!

• Betrouwbaarheid

Een serieuze, beleefde en vakbekwame jongeman heeft de werkzaamheden aan de HR-ketel met zorgvuldigheid uitgevoerd. Hiervoor mijn dank. Angélique Bornet.

• Betrouwbaarheid

Snel, vakkundig en vriendelijk.

Na constatering van een lekkage kwam al snel een loodgieter en werd de lekkage opgelost. Vriendelijke en snelle afhandeling. Dik tevreden.

Goed gesprek

Inmiddels heeft er een gesprek plaatsgevonden dat tot een wederzijds acceptabele oplossing heeft geleid. Zo ken in Prent B.V. weer!

• Betrouwbaarheid

Beste heer Blesing, Hierbij komen wij terug op uw review van 29-05-2020 waarin u aangeeft geen prettig gevoel over te hebben gehouden naar aanleiding van de uitgevoerde werkzaamheden. Dit is uiteraard nooit onze bedoeling geweest. Om te beginnen geeft u aan dat u de nadere uitleg die u van ons heeft ontvangen, zwak vindt, dit vinden wij vervelend om hier te moeten lezen daar er uit uw reactie op die uitleg niet is gebleken dat er nog onduidelijkheden waren. Deze hadden wij dan natuurlijk graag nader willen toelichten. Desalniettemin zullen wij ons best doen om de situatie nog eens te verduidelijken. Op uw verzoek heeft u van ons een offerte ontvangen voor het uitvoeren van divers leidingwerk in de bijkeuken van uw woning. Deze offerte heeft u, na een kleine wijziging, direct akkoord gegeven. Aangezien het uw wens was om de werkzaamheden snel uit te laten voeren hebben wij direct een monteur voor de volgende dag ingepland. De werkzaamheden zijn, zoals al eerder aangegeven, soepel verlopen mede door het feit dat wij onze meest ervaren monteur m.b.t. leidingwerk hebben ingezet op deze klus i.v.m. de grote drukte bij ons bedrijf. Een offerteprijs is na ondertekening bindend voor beide partijen, ook wanneer de werkzaamheden langer hadden geduurd dan door ons berekend in de offerteprijs, hadden wij u geen meerwerk in rekening mogen brengen. Een zekerheid voor beide partijen dus. Daarnaast wil ik benadrukken dat u de materiaalkosten met €50,- wel erg laag heeft ingeschat, alleen de waarde van de hoeveelheid koperen buis 22 mm Ø ligt al hoger en dan zijn er natuurlijk nog diverse aansluitmaterialen en fittingen gebruikt om de werkzaamheden volgens offerte te kunnen uitvoeren. Wij vinden het jammer dat u uw review heeft gebaseerd op deze ene ervaring, u bent immers niet voor niets zo lang een vertrouwde vaste klant van ons en dat houden wij natuurlijk graag zo. Wij tonen u graag onze goede wil en komen dan ook graag samen met u tot een geschikte oplossing zodat u met hetzelfde vertrouwde gevoel van de afgelopen 30 jaar kunt rekenen op onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Loodgietersbedrijf J. Prent B.V.

Uitstekende en snelle service.

Prent opdracht gegeven een vloerradiator te verwijderen. Afspraak gemaakt. Monteur kon binnen 4 dagen bij ons zijn. Kwam keurig op tijd. Heeft prima werk afgeleverd in een relatief korte tijd en tevens de oude radiator meegenomen. Alles zeer netjes gedaan. Een voor een zeer acceptabele prijs.

Vriendelijk en betrouwbaar

Deze keer zeer vriendelijke jongen en werkt ook erg netjes was vorige keer wel anders maar begreep dat deze persoon niet meer werkzaam is bij bedrijf.

• Betrouwbaarheid

Het lek is gedicht en daarnaast is er ook nog een niet-aangevraagde extra klus uitgevoerd. En alles zeer snel na mijn telefoontje. Prima dus.

• Betrouwbaarheid

Betrouwbaar bedrijf met ervaren medewerkers

Na telefonisch melding gedaan te hebben vanwege een storing in de CV-ketel is de afspraak vervolgens op korte termijn gemaakt en verholpen. Goede service.

• Betrouwbaarheid

Keurig werk geleverd, vriendelijk en netjes gewerkt .

Goede en snelle service!

Vriendelijk en zeer netjes geholpen, voorzien van goed advies! Zeer tevreden

lekkage

Ik wacht al 3 maanden op herstel van een gemelde lekkage. Ondanks herhaalde telefonisch contact, krijg je de volgende antwoorden: het regent nog steeds, te weinig personeel., je ligt bovenop de stapel. Na 2 herstelwerkzaamheden lekt het nog steeds en geeft dit waterplekken op het plafond en lekt het steeds verder door in de rest van het huis met resultaat van nog meer kosten!! Lekkage uiteindelijk verholpen , medewerker heeft het lek gevonden en naar tevredenheid afgehandeld

Vlotte behandeling

• Betrouwbaarheid

Snelle service en aardige, vakkundige mensen.

Wij komen al jaren bij de firma Prent. Toen onze ketel het niet meer deed, werden we met goed advies geholpen. Fijn als mensen met je meedenken. Binnen een week ging er een nieuwe ketel, die vakkundig werd geïnstalleerd door aardige en sympathieke mensen. Nog steeds heel blij met onze ketel.

Volgende keer weer naar Prent

Omdat ik op inductie ga koken heeft loodgieter Prent de oude gasleiding uit de keuken verwijderd en ondergronds een nieuwe aansluiting gemaakt naar de cv en de openhaard-gasaansluiting. Supernetjes aangesloten in de meterkast en zonder morren door de isolatiechips onder de grond gekropen. Heel fijn dat ze op zo korte termijn tijd hadden en gezellige mannen. Ik vind het niet goedkoop, maar vanwege de vakkennis en betrouwbaarheid volgende keer weer Prent.

Betrouwbaar en vakkundig

Ik laat alle werkzaamheden door Prent verrichten en nooit problemen gehad kortom alles prima.

• Betrouwbaarheid

Het advies is altijd top!

Goede uitleg, werken netjes, levert kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden.

Hoge kwaliteit

Hoge kwaliteit: snel, professioneel en schoon.

Vakkundige mensen. Klantgericht.

Vakmanschap

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe cv ketel Professioneel,snel en netjes gemaakt Prijs/kwaliteit vinden wij goed

Staan altijd direct klaar

Betrouwbaar en deskundig!

Altijd op tijd en keurig werk

Over Loodgietersbedrijf J Prent BV

J. Prent b.v. Loodgieters- en installatiebedrijf. Erkend vakman sinds 1955 ! Wij zijn een erkend loodgietersbedrijf voornamelijk werkzaam in de particuliere markt. Voor een nieuwe c.v. ketel, badkamer, toilet, sanitair, dak- en zinkwerk, riolering bent u bij ons op het goede adres. Tevens bieden wij u als zorg installateur het aanpassen van sanitair aan, zoals van een bad naar een inloopdouche, compleet met anti-slip tegels, wandbeugels, douchezitje en overige benodigde aanpassingen. Wij werken met vaste ervaren monteurs en hebben een vaste tegelzetter en stukadoor in ons netwerk.