Vakkundig en eerlijk

Leveren maatwerk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

klantvriendelijk, servicegericht en professioneel.

Lieve betrokken dames die alle moeite doen om het voor jou beste resultaat te krijgen. Altijd voldoende tijd en aandacht in aparte cabines waardoor de privacy gewaarborgd is. Goede materialen en producten zodat je ook met een gevoelige hoofdhuid terecht kunt. Voor mij een echt verwenmoment.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service kwaliteit en vriendelijkheid

Lieve Miranda In 2016 kreeg je te horen dat je met die ziekte geveld word.. Je kan wel door grond zakken .Je weet niet waar je het zoeken moet. Via mijn schoondochter had ik adres van Arti-Coupe gekregen. Je krijg chemo. En dan? Maar je komt bij Miranda . Ik voelde al mee vertrouwd en voelde al mee thuis.Je word zo goed ontvangen en een luisterend oor. En dat heb je op dat moment nodig . Je wordt op je wenkend bediend. Je verteld hoe of wat je wil hebben en ze staat mee klaar wanneer dan ook. En Miranda ziet het meteen of het je past of dat het bij staat. Bij Arti-Coupe staat kwaliteit en vriendelijkheid en een luisterend oor op de eerste plaats en dat heb je nodig. Bedank voor alles. Groetjes Hetty

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd een warm welkom en vakbekwame aflevering van vriendelijke mensen die ook echt meeleven

Altijd bij binnenkomst nemen ze de tijd voor je. Niets word snel afgehandeld maar goed en rustig geplaatst. Ben in mijn hele tijd nog nooit zo goed behandeld als bij articoupe Je word op je gemak gesteld en als er iets is wat dan ook luisteren ze altijd en willen je helpen top bedrijf en top vakmensen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed advies kaliteit en service

Hallo Ik heb een haarwerk op maat, En ben er erg tevreden over. Het is makkelijk in onderhoud, het zelfde handelbaar als eigen haar. En een perfecte oplossing voor haarproblemen. elke 5 weken word mijn eigen haar geverfd, en het haarwerk opnieuw geplaatst. Kim behandeld mij en dat gaat naar wens En mensen die het niet weten zien niet dat het er op zit, zo natuurlijk ziet het eruit. Ik had het alleen veel eerder moeten doen. een aanrader dus.

Vakkundig

Vakkundig. Goed advies, een luisterend oor. Men denkt met je mee. Goede service. De ruimtes zijn stijlvol ingericht en je krijgt volledige privacy. De haarwerken en producten zijn van Top-kwaliteit. Aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd correcte ontvangs zeer goed en professioneel

Ben al een hele tijd klant bij u en wordt nog steeds up tho date geholpen. De ervaring van het aangekochte product wordt uit gewisseld en wordt op mijn wensen aangepast als dit nodig is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik werd bij Articoupe geweldig ontvangen, op mijn gemak gesteld en vervolgens naar een super resultaat gebracht. De vriendelijke deskundigheid is niet in woorden uit te leggen maar dat ik nu vol zelfvertrouwen ben is toch echt te danken aan jullie! Ik zou dan ook iedereen Articoupe aanbevelen. Hartelijk dank voor jullie steun en het luisteren naar mijn wensen. Het is helemaal top!

Super tevreden

Blij dat ik bij jullie terecht ben gekomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige ,vriendelijke hulp en deskundig niet te vergeten!

Zeker altijd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super lief enbegrijpend op een hele rustige manier geholpen toppie

Ben hier supergoed geholpen,de dames nemen alle tijd voor je en tonen ook begrip voor de situatie.Echt geweldig zou het iederen in deze situatie aan bevelen .Heb zelfs in het ziekenhuis de folders van hun afgegeven.

• Deskundigheid/Vakmanschap

wat een geweldige goede service met liefde

Liefdevol, schoon, nog nooit zo fijn ergens behandeld als bij Articoupe Miranda & Kim jullie zijn Toppers in jullie vak Beter kan niet Bedankt voor alles lieverds

Klantvriendelijk

Beste keuze die ik ooit heb gemaakt.

Persoonlijk Advies

Binnen Koms Hartelijk Welkom Groet. Professioneel, neem de tijd voor je met geduld en heel Vriendelijk. Hier voel ik op mijn gemak!

Deskundig

Er wordt naar de klant geluisterd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Miranda is een geweldig lieve vrouw die absoluut snapt hoe moeilijk het is om te praten over en het accepteren van haarverlies! Vanaf de eerste minuut stelt ze je gerust en denkt in alle mogelijke manieren met je mee. Niets is haar te gek en ze staat letterlijk iedere minuut van de dag voor je klaar! Het haar is van ontzettend goede kwaliteit en niet van echt te onderscheiden. Super blij met haar!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig fijn om bij Articoupe geholpen te worden!

Alleen maar positief

zeer tevreden

Hele goede ervaringen met Articoupe, zeker een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gewoon super geholpen door de mensen van Articoupe

Fijne ontvangst, tijdens het intake gesprek ben ik zeer op mijn gemak gesteld. Ik vond het fijn om tijdens de behandeling in persoonlijke sfeer te worden geholpen. Er werdt ruim de tijd genomen om tot een goede keuze te komen, hierdoor was het voor mij erg fijn. Ik ben zeer tevreden op de wijze van behandelen.

Korenmijt 19 5741PP Beek en donk

Over Articoupe

Haar vormt een wezenlijk onderdeel van uw uiterlijk. Geen wonder dat haaruitval, haarverlies en kaalheid impact heeft op hoe u zich voelt. Wij begrijpen uw angst voor haarverlies, het stille verdriet, de schaamte. Omgaan met haarverlies heeft veel impact in uw dagelijkse leven op zowel psychisch als fysiek vlak. Articoupe heeft een heldere missie: iedereen die lijdt aan haarverlies het gevoel van vrouwelijkheid/mannelijkheid en zekerheid teruggeven. Wij komen samen met u tot de beste esthetische en praktische oplossing bij haarproblemen. Wij denken met u mee, adviseren en zoeken naar de voor u juiste haarwerken, die onopvallend hoort te zijn.