Een hele fijne behandeling bij Miranda.

Miranda is: deskundig, vriendelijk, geduldig en geweldig in haar vak. Dit is voor mij het 2e haarstuk en het is weer prachtig! Chapeau Miranda!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fantastisch, geweldig, deskundig, vol lof!

Een tijdje geleden ben ik gestart met een zwaar medisch traject waarbij ik in zeer korte tijd al mijn haren zou verliezen. Toen ik dit deelde met mijn eigen kapster, ondernam zij direct actie om contact op te nemen met Miranda van Articoupe. Uit eigen "zeer positieve" ervaringen wist mijn kapster dat ik daar in goede handen zou zijn. Ze vertelde er zo vol lof over dat ik er ondanks mijn emotionele rollercoaster zelf enthousiast van werd, De eerste afspraak was dan ook al snel gemaakt. Bij binnenkomst was al duidelijk dat mijn kapster niet had overdreven. Een warm en hartelijk welkom zorgde ervoor dat mijn spanningen en onzekerheid al snel waren verdwenen. Met alle liefde, aandacht, tijd, goede en eerlijke, professionele adviezen was het al snel gelukt om een mooi haarstuk uit te zoeken. Na de eerste afspraak ging ik al vol vertrouwen de deur uit. Bij de tweede afspraak heeft Miranda in alle rust en met alle aandacht en respect mijn eigen haren verwijderd. Hierna mijn haarstuk aangebracht en in model geknipt. Wat een fantastisch resultaat. Dit geeft mij de kracht om de rest van mijn traject vol goede moed te vervolgen. Lieve Miranda, bij deze nogmaals bedankt!

Mijn nieuwe Brabantse haarspecialist

Na 6 jaar bij een haarspecialist in Limburg te hebben gezeten nu de overstap gemaakt naar Articoupe. Een zeer welkom ontvangst, rustige duidelijke uitleg en er wordt meegedacht zonder persé te willen verkopen. Er wordt echt tijd voor je gemaakt wat ervoor zorgt dat je je ontzettend op je gemak voelt. Er is enorm veel keuze wat voor mij echt een pluspunt was. De verschillende opties zijn met mij doorgesproken met zowel de voor- als nadelen. Dit noem ik nou typisch Brabants! Hier ga ik absoluut nog jaren met plezier terugkomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super service, discreet en goed advies

Ik ben bij articoupe terecht gekomen voor een pruik ivm haaruitval door chemo therapie. Lang gezocht naar een bedrijf dat goed voelde want het is een dure aanschaf. Wat ik erg fijn vond is dat je vriendelijk ontvangen wordt, niet in een grote kapsalon met allemaal mensen erbij maar aparte kamertjes die ook nog eens sfeervol zijn ingericht. De medewerkers denken met je mee en bespreken de vele opties. Top dus! Ze hebben kennis van Zaken en smeren je niet meteen de duurste haarwerken aan, laten ook de goedkopere versies Zien. Eigenaresse en medewerkers zijn lief. Zorgzaam en meelevend en ik voelde mijzelf er meteen op mijn gemak. Uiteindelijk een prachtig haarwerk aan kunnen schaffen en je krijgt na de eerste week ook een was les hoe je de haren moet wassen en verzorgen! Top want ook dit is een heel belangrijk onderdeel . Zoek je een goede salon mbt haarwerken dan is dit zeker een aanrader! Had geen betere salon kunnen vinden voor mij ! Dank jullie wel want door jullie voel ik mijzelf mooi, durf ik goed de deur weer uit te gaan en jullie betrokkenheid doet een mens in zo’n periode enorm goed ! op de dag dat ik het haarwerk wilde komen aanschaffen was de eigenaresse eigenlijk vrij maar heeft ze speciaal voor mij de salon geopend en nam ze alle tijd voor me echt een top salon !!!

Heel professioneel

Heb al jaren last van alopecia en werd erger. Dus op naar Miranda voor een haarwerk. Heb er aardig wat gepast en dan blijkt dat er altijd wel Een geschikt model voor je erbij is. Mede door de deskundigheid van Miranda en dat ze weet van de hoed en de rand zijn mijn partner en ik heel blij met de keuze die gemaakt is. Een klein probleempje doordat ik het zelf verkeerd had opgezet was zo opgelost en kan je altijd terugvallen als je vragen mocht hebben. Ik zal ze zeker aanraden bij mensen die ook een dergelijk probleem hebben. En bovendien een heerlijk kopje koffie krijg je er ook nog eens bij.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een fijne zaak om met een haaraandoening geholpen te worden

De ontvangst bij Articoupe was erg fijn niet alleen de koffie met de paaseitjes, maar ook de ruimte en privacy die er voor de klant is. Ze geven goede uitleg en zijn begripvol nemen de tijd voor de haar aandoening die de klant heeft. Ook de service en de nazorg is fijn, Ik ben er met een zeer tevreden gevoel geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voel mij heel erg op mijn gemak

Voel mij er goed bij zijn vriendelijk en zeer kundig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een hele fijne, warme en professionele haarwerkspecialist.

Ik voel mij hier heel erg op me gemak. Ook wordt ik begrepen en gehoord. Ze nemen alle tijd voor me. Daarnaast voelden ik van hun kant ook steun in een voor mij moeilijk proces.

Super fijne mensen.

Perfecte service. Ze stellen je helemaal op je gemak .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Na lang aarzelen toch die stap gezet. De reviews spraken mij wel aan. Tijdens de afspraak voelde ik mij gelijk op míjn gemak bij Miranda. Alle tijd en goed advies ook bij de vervolgafspraken. Bedankt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

"Een lot uit de loterij", dat ik bij Miranda van Articoupe terecht ben gekomen. Miranda heeft mij op mijn gemak gesteld het was heel plezierig en Miranda is een echte deskundige. Chapeau Miranda! Een aanrader voor iedereen die met haar verlies te maken heeft. Julia

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zéér professioneel. Ze weten waar ze het over hebben

Lieve Miranda Wat ben ik blij met jou!!! Na een pijnbestraling op mijn hoofd, was een groot deel van mijn haren op mijn achterhoofd uitgevallen. Ik schrok me kapot, omdat ik dat niet verwacht had, dat het zo’n grote kale plek zou worden. Ben op internet gaan zoeken naar haarwerken. Ik had geen idee en ook geen referenties. Jullie website zag er goed en vertrouwd uit. Heb contact gezocht via de mail , op zaterdag. Ik werd al snel teruggebeld door Miranda. In het weekeinde! Maandagmorgen kon ik al terecht. Ben diezelfde maandag, met een goed passende pruik naar huis gegaan. Wat was ik blij. En nog steeds. Niemand ziet dat ik een pruik draag, het haarstuk past helemaal bij mij en zit gewoon als gegoten. Miranda is zeer professioneel en kan zich goed inleven. Het voelt meteen vertrouwd. Articoupe is een zaak met veel privacy . Allemaal aparte kamers. Je krijgt ook goede uitleg, hoe je met de pruik om moet gaan. Wassen, drogen etc. Kortom , alleen maar lof voor Miranda en haar collega’s. Ik ga haar zeker aanbevelen als er iemand naar vraagt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel blij dat ik bij jullie terecht ben gekomen. Toppers

• Deskundigheid/Vakmanschap

Onze ervaring is dat Miranda met veel gevoel en deskundigheid de mensen helpt.

Mijn moeder, zus en ik zijn verschillende keren bij Miranda geweest voor een haarstuk wat mijn moeder nodig had na vele chemokuren. Mede door Miranda werd de drempel verlaagd en kon mijn moeder met een fijn gevoel weer verder door haar leven. Ze zorgt ervoor dat je je steeds meer op je gemak voelt en heeft een erg professionele en gemoedelijke houding waarbij je je echt gehoord en geholpen voelt. Meestal moet iemand zich ertoe zetten om naar zo'n soort zaak te gaan maar als je daar bent geweest is dat gevoel helemaal weg. Mijn moeder is zo blij met haar haarstuk omdat het er heel natuurlijk uitziet en de na behandelingen zijn ook super, ze blijft je constant helpen en geeft goede adviezen. Kortom: een aanrader voor iedereen die de hulp van Miranda nodig heeft. Een dikke 10 punten voor haar en haar collega's!!

SUPER geweldig!

Je komt als een onzekere vrouw binnen, maar je wordt zo warm verwelkomt dat je je gauw op je gemak voelt. En wat ben ik blij dat ik de stap genomen heb! Je wordt zo leuk en professioneel geholpen! Deze mensen doen met zoveel passie Hun werk, Zonder poespas! Er is echt naar mij geluisterd...Ik heb nu prachtige haardos waar ik echt zo blij mee ben. Ik kan het iedereen aanraden die met haar probleem zit. Heel veel dank aan jullie aan jullie allemaal dames. Hartelijke groet Sietske.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Miranda en Kim zijn geweldige mensen, ik voelde me er meteen thuis. Ben zo goed geholpen en zo blij met mijn nieuwe uiterlijk. Kan niet anders zeggen als vakmensen pur sang, had veel eerder de stap moeten zetten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Direct een welkom gevoel !

Je voelt je hier direct op je gemak, er wordt met je mee gedacht en meer dan voldoende tijd aan je besteedt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Topservice met met dat beetje extra

Erg tevreden over de verleende service in een moeilijke tijd. Een mooi haarwerk waar ik veel complimenten over krijg. Daarnaast hele lieve mensen die je een goed gevoel geven en een Service waar je altijd op terug kunt vallen! Dank jullie wel!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige salon, geweldige mensen, geweldige service!!

Hallo Miranda en Kim, Ik ben al enkele keren bij jullie geweest, ook met mijn schoonmoeder en hebben dit vanaf de eerste keer als geweldig ervaren! Mijn schoonmoeder is na het eerste bezoek meteen geslaagd. Fantastisch! Ik heb nu sinds vier weken een haarstuk en ben heel erg tevreden. Ook jullie discrete ontvangst, telkens weer, geeft ons een warm thuisgevoel. Om nog niet te steken van jullie service. Toppie!! Daarom hartelijk bedankt voor jullie goede zorgen! Een zeer tevreden klant, Annelies

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ben zeer tevreden over de vriendelijke en vakkundige manier waarop Articoupe met hun klanten omgaan!

Ik werd zo vriendelijk ontvangen en op mijn gemak gesteld. De privacy is heel fijn. Ook werd er heel vakkundig gekeken naar het probleem en er word niks opgedrongen. Kortom...alleen maar lof!

Tevreden

Er wordt aandacht besteed aan mijn probleem om samen naar een goede oplossing te komen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Articoupe: beste keuze, super service, zeer vriendelijk en bekwame medewerkers

De beste keuze wanneer je te kampen hebt met haarverlies, om welke reden dan ook. Er wordt de tijd genomen om uitleg te geven welke oplossingen er zijn en zeer professioneel en vriendelijk geholpen. Resultaat is geweldig, is niet van eigen haar te onderscheiden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goed! Oprechte belangstelling, goed luisterend oor en echte service. Miranda en team: door jull

Na vele jaren tobben moest ik begin 2018 tot mijn verdriet toegeven dat het echt niet meer goed zou komen met mijn eigen haar. De stap naar 'een pruik' vond ik emotioneel. Máár: dan kom je bij Miranda en team, en hoor je wat er kan en zie je hoe volkomen natuurlijk je nieuwe haar er uit ziet en hoe je je daardoor voelt. Namelijk: normaal. Dat was alles wat ik wilde: mijzelf in de spiegel zien en denken, 'Ha fijn, normaal.' Beste mensen van Articoupe, ik ben blij dat ik jullie heb leren kennen, alle goeds!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne vriendelijke mensen altijd staan ze klaar of het nu telefonisch is of in de zaak altijd een luisterend oor .bij een kop koffie geven ze goede raad .ben blij dat ik hun gekozen heb.

Zeer tevreden!

Heel vakkundig! Het vertrouwen dat het altijd goed, komt, klopt zeer zeker. Altijd bereid om mee te denken en te horen wat de wens van de klant is. Geven goed advies, wat mij een goed gevoel geeft. Vol zelfvertrouwen en met tevredenheid ga ik iedere keer weer weg! Toppertjes!

Over Articoupe

Haar vormt een wezenlijk onderdeel van uw uiterlijk. Geen wonder dat haaruitval, haarverlies en kaalheid impact heeft op hoe u zich voelt. Wij begrijpen uw angst voor haarverlies, het stille verdriet, de schaamte. Omgaan met haarverlies heeft veel impact in uw dagelijkse leven op zowel psychisch als fysiek vlak. Articoupe heeft een heldere missie: iedereen die lijdt aan haarverlies het gevoel van vrouwelijkheid/mannelijkheid en zekerheid teruggeven. Wij komen samen met u tot de beste esthetische en praktische oplossing bij haarproblemen. Wij denken met u mee, adviseren en zoeken naar de voor u juiste haarwerken, die onopvallend hoort te zijn.