Prettige ,vriendelijke hulp en deskundig niet te vergeten!

Zeker altijd.

• Deskundigheid/Vakmanschap
Super lief enbegrijpend op een hele rustige manier geholpen toppie

Ben hier supergoed geholpen,de dames nemen alle tijd voor je en tonen ook begrip voor de situatie.Echt geweldig zou het iederen in deze situatie aan bevelen .Heb zelfs in het ziekenhuis de folders van hun afgegeven.

• Deskundigheid/Vakmanschap
wat een geweldige goede service met liefde

Liefdevol, schoon, nog nooit zo fijn ergens behandeld als bij Articoupe Miranda & Kim jullie zijn Toppers in jullie vak Beter kan niet Bedankt voor alles lieverds

Klantvriendelijk

Beste keuze die ik ooit heb gemaakt.

Persoonlijk Advies

Binnen Koms Hartelijk Welkom Groet. Professioneel, neem de tijd voor je met geduld en heel Vriendelijk. Hier voel ik op mijn gemak!

Deskundig

Er wordt naar de klant geluisterd

Geweldig!

Miranda is een geweldig lieve vrouw die absoluut snapt hoe moeilijk het is om te praten over en het accepteren van haarverlies! Vanaf de eerste minuut stelt ze je gerust en denkt in alle mogelijke manieren met je mee. Niets is haar te gek en ze staat letterlijk iedere minuut van de dag voor je klaar! Het haar is van ontzettend goede kwaliteit en niet van echt te onderscheiden. Super blij met haar!

• Deskundigheid/Vakmanschap
Geweldig fijn om bij Articoupe geholpen te worden!

Alleen maar positief

zeer tevreden

Hele goede ervaringen met Articoupe, zeker een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap
Gewoon super geholpen door de mensen van Articoupe

Fijne ontvangst, tijdens het intake gesprek ben ik zeer op mijn gemak gesteld. Ik vond het fijn om tijdens de behandeling in persoonlijke sfeer te worden geholpen. Er werdt ruim de tijd genomen om tot een goede keuze te komen, hierdoor was het voor mij erg fijn. Ik ben zeer tevreden op de wijze van behandelen.

Over Articoupe