in een woord fantastich

Annelieze heeft al hele goede Reviews, had ik al gezien maar het is waar wat er geschreven word, ze verdiend echt een 10, Ze heeft engelengeduld is zeer ervaren en heeft heel veel vakkennis en daarbij is ze ook nog hardstikke sympatiek.

• Betrouwbaarheid

Annelieze luistert naar de wensen van haar klanten.

Hallo Pieter, Van harte bedankt voor u leuke reactie! Groetjes Annelieze

Super.

Deskundighei, goede keuzes.

Hallo Ted, Van harte bedankt voor u leuke reactie! Groetjes Annelieze

Haar jarenlange ervaring helpt je het nemen van zo'n lastige beslissing.

Prima geholpen, ze neemt de tijd voor je.

Hallo Marian, Van harte bedankt voor u leuke reactie! Groetjes Annelieze

perfekt tevreden

Ik ben blij dat ik, door een vriendin, met Annelieze Haarwerken bekend werd. Ik ben nu al drie jaar klant, en drie jaar heel tevreden. De sfeer is zeer aangenaam , alles wordt precies en duidelijk uitgelegt, de kwaliteit van de haarwerken is zeer goed, ik zal met plezier altijd weer naar het studio gaan

Hallo Dietlind, Van harte bedankt voor u leuke reactie! Groetjes Annelieze

Zeer vriendelijk en begrip vol behandeld.

Met een bezoekje bij Annelieze voor informatie. Kon ik gelijk geholpen worden, en binnen een week was alles geregeld.

Hallo Joke, Van harte bedankt voor u leuke reactie! Groetjes Annelieze

Hartelijke ontvangst en professionele behandeling.

Mijn vorige leverancier is gestopt. Annelieze heeft me zoveel geleerd over de behandeling en onderhoud van mijn pruik. Ik ben er zo blij mee. Met haar kennis kon ik mijn oude pruiken opknappen en kreeg complimenten dat ik er zo goed uitzie. De nieuwe pruik, die ze voor me heeft uitgezocht is helemaal een plaatje en past precies bij me. Annelieze heeft ontzettend veel kennis in huis in haar vak maar ook op sociaal gebied.

• Betrouwbaarheid

Hallo Riet, Van harte bedankt voor u leuke reactie! Het is super om te horen dat je enthousiast bent over je nieuwe pruik! Bedankt voor je mooie complimenten! Groetjes Annelieze

Gewoon heel erg goed

Een erg aardige dame met erg duidelijk advies. Ik ben zelf super blij met mijn haarwerk. Ik raad deze mevrouw zeker aan.

Hallo Barbara, Van harte bedankt voor u leuke reactie! Groetjes Annelieze

Uitermate prettig

Annelieze is ervaren en kundig. Ik neem erg tevreden.

goed behandeld

heel goed !

Hallo Allis, Van harte bedankt voor u leuke reactie! Groetjes Annelieze

Annelieze kent haar collectie en weet daardoor goed advies te geven.

De eerste afspraak werd gekeken welke haarkleur en welk model goed bij me past. M.b.v. die gegevens heeft ze een aantal pruiken besteld. Bij de tweede afspraak zat daar de goede pruik voor mij bij. Nu begint mijn haar uit te vallen. Ik mag een afspraak met haar maken. Ze verwijderd dan het restant haar en geeft nogmaals uitleg over hoe ik met de pruik moet omgaan.

Hallo Anet, Van harte bedankt voor u leuke reactie! Groetjes Annelieze

Zeer persoonlijke en professionele begeleiding

Bij Annelieze voel je je gelijk op je gemak. Het is een kleine, gezellige ruimte zonder wachtruimte. Annelieze geeft eerst uitleg en laat verschillende haarwerken zien. Ze geeft tips en besteld indien gewenst heel veel verschillende haarwerken. Door haar persoonlijke benadering en haar ervaring durf je je kwetsbaarheid te laten zien, wat heel belangrijk is bij dit proces. Ze heeft me het perfecte advies gegeven waardoor ik een haarwerk heb gekozen dat helemaal bij me past. Ik heb door dit haarwerk op maat mijn zelfvertrouwen weer terug

Hallo Elise, Van harte bedankt voor u leuke reactie! Groetjes Annelieze

Goede ervaring.

Weet waar ze over praat.Geeft goed advies.

Hallo Herma, Van harte bedankt voor u leuke reactie! Groetjes Annelieze

Fantastisch geholpen

De perfecte pruik lag eigenlijk al voor me klaar. Meteen goed! Zo fijn om in alle rust een pruik en mutsjes te kunnen passen. De pruik lag klaar voor het moment dat mijn haar ging uitvallen. Dat geeft een gerust gevoel. Annelieze neemt alle tijd en legt alles goed uit. Prettige, lichte ruimte.

Hallo Elvira, Van harte bedankt voor u leuke reactie! Groetjes Annelieze

Professioneel en deskundig. Geduldig, neemt de tijd.

Annelieze neemt heel veel tijd voor je en ze is heel aardig en kan alles aan haar vragen .

• Betrouwbaarheid

Professionele aanpak en ruim de tijd

De aanpak was professioneel: er werd goed aangesloten bij waar de klant is. toch niet niets als je weet dat al je haar uit gaat vallen. Er werd goed naar kapsel gekeken en navenant werden er ruim pruiken besteld om uit te kiezen. Er werd tijd genomen, veel uitleg gegeven en er werden drie pruiken achteruit gelegd om later definitief te kiezen. Goede uitleg over verzorging hoofd en pruik.

Hallo Carolien, Van harte bedankt voor u leuke reactie. Groetjes Annelieze

Goed advies, professioneel en inlevend.

We zijn ontvangen in een fijne lichte ruimte met alle privacy. Annelieze neemt alle tijd voor je en geeft je goed advies. Ik ben met een mooie pruik op maat geknipt naar huis gegaan. Een paar leuke mutsjes/sjaals en alle huid en haarverzorging die ik nodig heb. Keuze in overvloed. Als je hier niet slaagt, slaag je nergens. Als het zover is dat je een pruik nodig hebt, wil je graag in goede handen zijn. Top Annelieze. Perfect geregeld!

• Betrouwbaarheid

Goede service en geweldige begeleiding.

Ze neemt alle onzekerheid weg.

Met het perfecte resultaat

Heel goed, ruime keuze en er wordt goed met je meegedacht

• Betrouwbaarheid

Ik ben zeer tevreden. Prima geholpen.

Fantastisch

Lieve behulpzame eigenaresse, mooie artikelen, prettige sfeer, ze nemen de tijd, dus helemaal top

• Betrouwbaarheid

Deskundige, goede en zeer vriendelijke klantbenadering.

Annelieze neemt uitgebreid de tijd om een klant te helpen. Zij is vriendelijk en zeer behulpzaam. Het scala aan artikelen is groot en indien een artikel niet aanwezig is zal zij er zorg voor dragen dat het op korte termijn aanwezig is. Daar de klanten veelal komen in verband met een chemokuur is het opmerkelijk dat zij de klant zo uitstekend aanvoelt. Annelieze dringt niet aan, zij wil dat de klant tevreden is en richt zich volledig op de tevredenheid van de klant. Annelieze is een uitstekend adres voor pruiken en mutsjes!

• Betrouwbaarheid

Emphatisch,kundig,toeganglijk en neemt de tijd voor je.

Heel plezierig. Vooral door begrip van je probleem. Het voelt vertrouwd. Annelize neemt de tijd,legt goed uit en is kundig. Fijn is het te weten dat je altijd bij haar terecht kunt voor advies en vragen. Ik ben er met mijn nieuwe haarstukje heel blij vandaan gegaan en kom zeker terug voor een volgende.

Zeer professioneel

Annelieze is een heel rustige aardige vrouw die de tijd neemt om je goed te helpen. Zij heeft me onder meer echt geholpen bij het uitzoeken van een mooi Haarwerk. Ik ben daar heel blij mee.

• Betrouwbaarheid

Erg fijne, zorgvuldige en flexibele hulp.

Deskundige, behulpzaam. flexibel en goede tijd en aandacht. erg goede dienstverlening.