Heel fijn

Ik ben heel fijn geholpen. Fijn dat de ruimte licht is,zodat je goed de kleur van het haar kan zien.

• Betrouwbaarheid

Goed advies en prettig contact

Melissa neemt de tijd om te luisteren naar wat je verwacht van een haarstukje en adviseert goed ten aanzien van wat de mogelijkheden zijn en hoe je een haarstukje dient te onderhouden. Ook fijn dat ter plekke het haarstukje nog enigszins kon worden aangepast.

• Betrouwbaarheid

Een persoonlijk en warm bad op het juiste moment!

Prettig, persoonlijk contact, snel een afspraak en een welkom gevoel bij binnenkomst. Het begeleiden in de keuze, zonder zwaar te doen over de reden van een pruik maar juist te helpen je jezelf te blijven voelen, ondanks een pruik.

heel goed

goede voorlichting/advies, afspraken na komen, heel goed geholpen

• Betrouwbaarheid

Ben heel tevreden, zo als het gegaan is.

Het uitzoeken van de pruiken vond ik heel fijn, dat het in mijn situatie bij mij thuis kon.

Super goed

Ben heel fijn geholpen Melissa nam alle tijd

Vakkundig, in alle opzichten

Ergens op hun website staat: Wij helpen u er doorheen... En zo heb ik het ook ervaren. Deskundig, empatisch, tijd nemen, bereikbaar. Het haarwerk is prachtig gelukt; ik voel mij er goed bij!

• Betrouwbaarheid

Voel me op mijn gemak en tevreden

Ik ben erg tevreden en melissa is ook zo lief . Als ik haar bel over iets kijkt ze meteen wanneer ik langs kan komen en om te kijken om iets aan te passen.

Uitstekende ervaring

De dames waren erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Gaven duidelijk aan hoe en wat er allemaal kon met pruiken en hoofddoekjes. Er was ruimte voor het verdriet maar het was ook gezellig!

• Betrouwbaarheid

Eerlijk advies en goede service

Ben zeer tevreden over Annelieze. Heel belangrijk om goed advies te krijgen over een haarwerk die ook echt bij je past. Daarin adviseren ze bij Annelieze ook eerlijk. Ook veel duidelijkheid over juiste verzorging van t haarwerk. Wat betreft de kwaliteit.....iedereen denkt dat t mijn echte haren zijn. Dat voelt goed tijdens de toch al vervelende periode zonder eigen haren. Ik kan Annelieze zeker aanbevelen

• Betrouwbaarheid

Heel klantvriendelijk en heel goed advies!

Ik ben heel goed geholpen bij Annelieze Haarwerken. Ik was echt zoekende en heb prima advies gekregen. Ontspannen sfeer, veel privacy. Ook heel flexibel (bv met verzetten afspraken). Ik ben heel blij met het haarwerk dat ik nu heb!

• Betrouwbaarheid

Zeer positief. Wat op de website staat, klopt inderdaad.

Gastvrij met veel zorg en deskundigheid. Vriendelijk met veel respect voor de persoonlijke situatie. Sfeer vriendelijk en open en ook hygiene en coronaregels in acht genomen. Alle geduld en tijd vrij gemaakt. Materiaal meer dan voldoende aanwezig. Ook daarna, zo nodig, service aan huis en telefonisch contact bij vragen of advies.

Een lach en een traan.

Ik ben geholpen door Melissa . Door eerst naar mij te luisteren gaf ze mij een goed gevoel/advies Niet opdringerigen en ze nam alle tijd voor mij. Groet Marijke

• Betrouwbaarheid

Fijne ervaring, heel mooi haarwerk, super kundig team

Ik ben ontzettend goed geholpen door Melissa in een fase in mijn leven die niet heel leuk is. Zij sloot goed aan bij mijn behoefte en dacht goed mee. Hierdoor werd het haarwerk kiezen eigenlijk een bijzonder fijne ervaring Daarbij nemen ze alle tijd om een prachtig haarwerk te kiezen.

• Betrouwbaarheid

Op een fijne en deskundige manier geholpen

Wij zijn op een fijne manier over de verschillende mogelijkheden die het bedrijf te bieden heeft geïnformeerd , dit bood ons ook wel enige geruststelling in een laagdrempelige en veilige omgeving.

Topwerk op maat

Hele fijne ervaring. Met alles word rekening gehouden en mooie haarwerken met highlights kwaliteit en de tijd word voor je genomen. Ben super geholpen door melissa. Tot volgende keer .

Deskundig en goed advies

Goed en deskundig advies. Ik voelde me meteen op mijn gemak. Heel rustig.

• Betrouwbaarheid

Klantvriendelijk en er wordt goed meegedacht een mooi resultaat.

Klantvriendelijk en er wordt goed meegedacht een mooi resultaat.

• Betrouwbaarheid

Professioneel, persoonlijk, meedenkend, tijd en aandacht.

Zowel Annelieze als Melissa hebben mij geweldig geholpen met een mooi haarwerk in een voor mij moeilijke periode. Het gaf mij zoveel rust en vertrouwen. Niets was te veel en zodra bleek dat mijn haren gingen uitvallen kon ik ook direct terecht. Privacy is gewaarborgd.

• Betrouwbaarheid

Beste Hetty, Bedankt voor het delen van jou ervaring en het geven van een positieve review. Vriendelijke groeten, Annelieze en Melissa

Proffesionele begeleiding tijdens het aanschaffen van haarwerk

Ik kwam bij Annelieze terecht vanwege haarverlies ten gevolge van chemokuur. Dit is al een moeilijke situatie en hoe belangrijk is het dan dat dit goed begeleidt wordt. Ik kan niet anders zeggen dat Annelieze en haar collega (sorry naam vergeten) mij hierin zeer goed begeleidt hebben. Er werden goede tips gegeven en er werdt ruim de tijd genomen. Er komt best veel bij kijken: hoe ga ik om met mijn lange haar knippen, wat schaf ik aan: welk haarwerk, slaapmutjes en sjaals. Bedankt voor deze proffesionele begeleiding! Het heeft me erg gehopen in het acceptatieproces. Vriendelijke Groet van Anne-Marie Cuypers

• Betrouwbaarheid

Beste Anne-Marie, Bedankt voor het delen van jou ervaring en het geven van een positieve review. Vriendelijke groeten, Annelieze en Melissa

Prima geholpen, communicatie kan beter.

Ondanks dat ik tevreden ben met mijn haarstuk zou ik het prettig hebben gevonden wanneer er meer voorlichting gegeven was over het onderhoud hiervan. Nu kwam ik met vragen hierover te zitten die voorkomen hadden kunnen worden wanneer er meer over was verteld. Het gaat hier met name over het onderhoud wanneer het haarstuk weinig wordt gedragen en over het in vorm (krul) houden van het haarstuk.

• Betrouwbaarheid

Prima bevallen, een aanrader!

Goede service, ruime keus, fijn personeel.

Gaf mij. Veel rust

Heel bekwaam