Afspraken worden niet altijd nagekomen, slechte planning

Als bovenstaande, als kant verwacht je ontzorgd word maar dit is geenszins het geval. Planning liet te wensen over, niets werd in een keer afgemaakt

• Betrouwbaarheid
Degelijk en betrouwbaar bedrijf zeker aan te bevelen

Degelijk en betrouwbaar en zeker aan te bevelen hebben een mooi gebouwd huis.

• Betrouwbaarheid
Een goed, ruim en degelijk huis gebouwd. Advies vooraf was goed. Zeer tevreden.

Toen we besloten om ons huis te bouwen was de medewerking direct goed. Ik kon mijn eigen ideeën goed inbrengen. Ook het advies en het meedenken was gewoon top! Over de volledige gang van zaken zijn wij zeer tevreden. We wonen nu bijna een jaar in ons nieuwe huis en het huis is goed en degelijk gebouwd. Kortom tevreden met Holtkamp bouw.

• Betrouwbaarheid
Een zeer betrouwbaar en professioneel bouwbedrijf

Een vrijstaand huis samen gebouwd in Diepenveen, samenwerking optimaal, zeer kundige en vriendelijke medewerkers. Zouden een volgend huis zeker weer samen bouwen.

bouwtechnisch prima

Mogelijkheid tot maatwerk maar wel goed afstemmen tav bijzonderheden

• Betrouwbaarheid
Zeer goede communicatie en kwaliteit.

De ervaring met Holtkamp bouw is zeer goed. Vanaf het eerste gesprek tot opleveringen was alles bespreekbaar. Waardoor er geen problemen optraden tijdens de bouw. De kwaliteit staat merkbaar voorop en dat is te zien in het eindresultaat.

• Betrouwbaarheid
Fijne en een hele betrouwbare aannemer

Alles is bespreekbaar, en zeer ervaren personeel . Ik kan deze aannemer iedereen aanraden.

Over Holtkamp Bouw BV

Uw eigen huis laten bouwen en dat in samenwerking met Holtkamp Bouw B.V. Dat is bouwen zonder zorgen. Wij ondersteunen de bouw van uw huis van ontwerp tot en met de oplevering. Middels de reeds gerealiseerde projecten willen wij u graag inspireren en laten zien wat de mogelijkheden zijn. Uiteraard staat ons team altijd voor u klaar wanneer u een vraag hebt of graag meer informatie wilt ontvangen.