betrouwbaar, kundig en professioneel

Ik heb fijne ervaringen gehad met de heren Van Trotsenburg en Smit. Het is een prettig en toegankelijk kantoor. De werkwijze geeft vertrouwen en ontzorgt. De adviezen zijn kundig en professioneel. Het kantoor is zeer aan te raden.

Positieve ervaring!

Ondanks dat ik geen klant ben en een uniek vraagstuk had, netjes te woord gestaan. Mijn gedachte werd bevestigd, dit terwijl de belastingdienst zelf, mij geen eenduidig antwoord kon geven. Om die reden beveel ik Visser & Van Eck aan.

Professioneel, medenkend, snel, redelijke tarieven

Visser & van Eck werkt professioneel en betrouwbaar. Ze weten wat ze kunnen, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Kantoor dat zonder poespas gewoon fijn werk levert en proactief is

Inmiddels kom ik voor de jaarcijfers van mijn bedrijf en aangifte inkomstenbelasting al jaren bij Visser en Van Eck. Nooit stress. De aanslag is altijd conform wat ze al berekend hadden. Ze doen gewoon rustig hun werk. Stellen goede vragen om cijfers op te stellen. En, werken pro-actief om je te attenderen op belastingmogelijkheden. Kortom, aanrader!

Betrokken en servicegericht

Een aanrader! Het is (helaas) bijna een uitzondering geworden, een kantoor wat met je meedenkt, en ook nog eens snel en adequaat reageert. Maar het bestaat (gelukkig) nog bij Visser & Van Eck. Fijne samenwerking en korte lijnen en duidelijke prijsafspraken voor de klant.

Altijd snel bereikbaar, behulpzaam en meedenkend.

Sinds 2015 staat Louis onze bedrijvengroep fiscaal met raad en daad bij en verzorgd hij onze fiscale aangiften. Per 2021 worden ook onze loonadministraties door Visser & van Eck verzorgd. Erg prettige samenwerking, altijd snel bereikbaar, behulpzaam en meedenkend, ook bij complexe vragenstukken bij onze administraties in eigen beheer.

Uitstekend en servicegericht.

Excellent bedrijf. Geven fijne tips en zijn zeer behulpzaam. Echt een aanrader om hier je administratie en belastingzaken in orde te laten maken.

Betrokken adviseurs.

Al meer dan 25 jaar een tevreden klant, zowel privé als zakelijk. Voor zowel administratie als fiscaal advies

Altijd een super snelle én uitgebreide reactie

Snelle reacties en altijd zeer volledig. Wordt goed met je meegekeken. Erg fijn

Visser & van Eck doet al 16 jaar mijn administratie. Ik ben hier zeer tevreden over. Altijd alles perfect geregeld, ook kan je altijd bellen of mailen deze wordt altijd direct beantwoord. Al de mensen die er werken hebben allemaal verstand van zaken.

uitstekende service

prima accountancy

Adequaat, advies op maat en klantvriendelijk

Wij zijn al sinds 1984 klant bij Visser & Van Eck. De samenwerking verloopt soepel en de communicatielijnen zijn kort. De verwerking van de administratie op het gebied van personeelszaken, belastingzaken en financieel management is zeer goed. Kortom een tevreden klant.

vriendelijke en goede medewerkers plus deskundigheid en meedenkend

Mijn ervaringen zijn alleen maar positief als het gaat om hulp, advies, ook telefonisch, en altijd een snelle afhandeling.

Snelle reactie

Voor mij als ZZPer werkt dit erg goed. Hebben mij een handige tool gegeven, voor mijn in- en uitgaven. Dat stuur ik ieder kwartaal op. En de zelfde dag nog, krijg ik een reactie. Het zelfde met vragen die ik stel, altijd snelle reactie.

Altijd een deskundig antwoord op mijn vragen.

De dienstverlening door Visser & van Eck is zeer goed georganiseerd en gestructureerd, waardoor onze zaken vloeiend verlopen. Bij een vraag is het bedrijf zeer goed bereikbaarheid met snel en duidelijke antwoorden.

Ik wilde 4,5 ster geven maar dat kan niet. dus werd het 4

De fiscale uitvoering is uitstekend en zou dan ook 5 sterren waard zijn. De boekhouding is goed dus 4 sterren. Goede persoonlijke aandacht en flexibel als er vragen of andere problemen opduiken.

Onze betrouwbare adviseur - op naar de 25 jaar

Sinds de start van mijn eenmanszaak – 22 jaar geleden – onze belastingadviseur, met dhr. Van Trotsenburg als vaste contactpersoon. Complexe aangiftes en BTW-zaken lopen altijd feilloos. Getuige de afhandeling van verzoeken, geniet het kantoor bij de Belastingdienst eveneens een solide reputatie. Speciale vragen tussendoor of ad hoc situaties worden snel en degelijk behandeld. Visser & Van Eck combineert klantgerichtheid met andere degelijke waarden. Een redelijke vergoeding voor een uitstekende prestatie bijvoorbeeld. Zolang wij belastingplichtig zijn -;) zien wij ons blijven. Ook al wonen we al lang niet meer in de Randstad. Met geldzaken gokken we niet. Fam. De Wilt

Al 8 jaar zeer tevreden. Altijd behulpzaam en snel en accuraat.

Al 8 jaar zeer tevreden. Altijd behulpzaam en snel en accuraat.

Al langere tijd samenwerking en zeer tevreden.

Goede ervaringen op alle fronten, goede telefonische bereikbaarheid, snel geholpen met daarbij altijd het gevoel dat de adviezen de juiste zijn, ook de indruk dat er een redelijk tarief wordt gehanteerd enz enz.

Al meer dan 30 jaar doet Visser @ van Eck mijn jaarlijkse belasting aangifte.... altijd vertrouwd

Altijd vertrouwd, relaxed en aangenaam om jaarlijks een kopje koffie te drinken om mijn jaarlijkse belasting aangifte (bedrijfsmatig en privé) te bespreken.

Deskundig, accuraat, discreet en betrouwbaar financieel- en belastingadvies.

Reeds bijna 25 jaar verzorgt Visser & van Eck B. V.op zeer deskundige, nauwkeurige en discrete wijze mijn zakelijke en persoonlijke administratie alsmede al mijn belastingzaken. Dit alles altijd tot grote tevredenheid.

VvE is een deskundige waarop gebouwd kan worden met goede service

De samenwerking met de firma VvE bestaat sinds de jaren negentig van de vorige eeuw en wij zijn nog immer klant omdat zij altijd duidelijk hun advies en mening geven plus vlot zijn in hun afhandeling van dossiers!

Snelle, accurate dienstverlening met een persoonlijke touch

Wanneer ik stukken aanlever, worden deze veelal binnen 1-2 werkdagen verwerkt en zijn deze gereed om ingediend te worden. Hierbij is er altijd een toelichting, welke helder maar ook zeer goed te begrijpen is voor de leek. Ook bij lastigere (telefonische) vragen of vraagstukken, heeft Louis altijd een helder en duidelijk antwoord. De service is hierbij prettig én persoonlijk te noemen. Hij weet wie er belt en heeft daarbij de achtergrond altijd paraat.

Persoonlijke benadering en veel expertise

Visser & Van Eck heeft korte lijnen in de communicatie en het persoonlijke contact is erg prettig. In combinatie met veel kennis in huis zouden wij dit bedrijf ten zeerste aanbevelen!

Proactieve adviseur voor zowel administratie als belastingen.

Al meer dan 25 jaar mijn vaste adres voor de administraties en fiscale adviezen voor de bedrijven waarin ik actief ben (geweest) en de privé zaken. Ben er van overtuigd dat zij mij/ons voor veel valkuilen hebben behoed.