Adequaat, advies op maat en klantvriendelijk

Wij zijn al sinds 1984 klant bij Visser & Van Eck. De samenwerking verloopt soepel en de communicatielijnen zijn kort. De verwerking van de administratie op het gebied van personeelszaken, belastingzaken en financieel management is zeer goed. Kortom een tevreden klant.

vriendelijke en goede medewerkers plus deskundigheid en meedenkend

Mijn ervaringen zijn alleen maar positief als het gaat om hulp, advies, ook telefonisch, en altijd een snelle afhandeling.

Snelle reactie

Voor mij als ZZPer werkt dit erg goed. Hebben mij een handige tool gegeven, voor mijn in- en uitgaven. Dat stuur ik ieder kwartaal op. En de zelfde dag nog, krijg ik een reactie. Het zelfde met vragen die ik stel, altijd snelle reactie.

Altijd een deskundig antwoord op mijn vragen.

De dienstverlening door Visser & van Eck is zeer goed georganiseerd en gestructureerd, waardoor onze zaken vloeiend verlopen. Bij een vraag is het bedrijf zeer goed bereikbaarheid met snel en duidelijke antwoorden.

Ik wilde 4,5 ster geven maar dat kan niet. dus werd het 4

De fiscale uitvoering is uitstekend en zou dan ook 5 sterren waard zijn. De boekhouding is goed dus 4 sterren. Goede persoonlijke aandacht en flexibel als er vragen of andere problemen opduiken.

Onze betrouwbare adviseur - op naar de 25 jaar

Sinds de start van mijn eenmanszaak – 22 jaar geleden – onze belastingadviseur, met dhr. Van Trotsenburg als vaste contactpersoon. Complexe aangiftes en BTW-zaken lopen altijd feilloos. Getuige de afhandeling van verzoeken, geniet het kantoor bij de Belastingdienst eveneens een solide reputatie. Speciale vragen tussendoor of ad hoc situaties worden snel en degelijk behandeld. Visser & Van Eck combineert klantgerichtheid met andere degelijke waarden. Een redelijke vergoeding voor een uitstekende prestatie bijvoorbeeld. Zolang wij belastingplichtig zijn -;) zien wij ons blijven. Ook al wonen we al lang niet meer in de Randstad. Met geldzaken gokken we niet. Fam. De Wilt

Al 8 jaar zeer tevreden. Altijd behulpzaam en snel en accuraat.

Al 8 jaar zeer tevreden. Altijd behulpzaam en snel en accuraat.

Al langere tijd samenwerking en zeer tevreden.

Goede ervaringen op alle fronten, goede telefonische bereikbaarheid, snel geholpen met daarbij altijd het gevoel dat de adviezen de juiste zijn, ook de indruk dat er een redelijk tarief wordt gehanteerd enz enz.

Al meer dan 30 jaar doet Visser @ van Eck mijn jaarlijkse belasting aangifte.... altijd vertrouwd

Altijd vertrouwd, relaxed en aangenaam om jaarlijks een kopje koffie te drinken om mijn jaarlijkse belasting aangifte (bedrijfsmatig en privé) te bespreken.

Deskundig, accuraat, discreet en betrouwbaar financieel- en belastingadvies.

Reeds bijna 25 jaar verzorgt Visser & van Eck B. V.op zeer deskundige, nauwkeurige en discrete wijze mijn zakelijke en persoonlijke administratie alsmede al mijn belastingzaken. Dit alles altijd tot grote tevredenheid.

VvE is een deskundige waarop gebouwd kan worden met goede service

De samenwerking met de firma VvE bestaat sinds de jaren negentig van de vorige eeuw en wij zijn nog immer klant omdat zij altijd duidelijk hun advies en mening geven plus vlot zijn in hun afhandeling van dossiers!

Snelle, accurate dienstverlening met een persoonlijke touch

Wanneer ik stukken aanlever, worden deze veelal binnen 1-2 werkdagen verwerkt en zijn deze gereed om ingediend te worden. Hierbij is er altijd een toelichting, welke helder maar ook zeer goed te begrijpen is voor de leek. Ook bij lastigere (telefonische) vragen of vraagstukken, heeft Louis altijd een helder en duidelijk antwoord. De service is hierbij prettig én persoonlijk te noemen. Hij weet wie er belt en heeft daarbij de achtergrond altijd paraat.

Persoonlijke benadering en veel expertise

Visser & Van Eck heeft korte lijnen in de communicatie en het persoonlijke contact is erg prettig. In combinatie met veel kennis in huis zouden wij dit bedrijf ten zeerste aanbevelen!

Proactieve adviseur voor zowel administratie als belastingen.

Al meer dan 25 jaar mijn vaste adres voor de administraties en fiscale adviezen voor de bedrijven waarin ik actief ben (geweest) en de privé zaken. Ben er van overtuigd dat zij mij/ons voor veel valkuilen hebben behoed.

Altijd snelle communicatie, meedenkend en dienstbaar. Top bedrijf

We werken al 7 jaar met Visser & van Eck (zo lang al weer?) en onze ervaring is altijd 5 sterren geweest: snelle terugkoppeling bij vragen, meedenkend, oplossend en nooit iets te veel moeite. Dus nogmaals: 5 sterren waard.

Een prettig persoonlijke benadering, slagvaardig snel hier kom je terug

Al jaren mijn belastingaangifte laten verzorgen door dit kantoor, klopt altijd exact, geen verrassingen. Veel mogelijk via de email en dan snel je aangifte in de mail retour. Op alle vlakken goede afhandeling.

Uitstekende partner gevonden voor mijn Administratie en Belastingzaken.

Sinds 2008 ben ik werkzaam als zelfstandige professional in de IT-dienstverlening en ben sinds 2010 een zeer tevreden klant van Visser & Van Eck. De opgezette werkwijze om mijn administratie bij te houden werkt zeer efficient en zijn er geen additionele licentiekosten aan verbonden aangezien ik de benodigde software sowieso nodig heb voor mijn kernactiviteiten. Visser & van Eck heeft mij altijd uitstekend bediend, van eerlijke en accurate advies voorzien aan hun afspraken en deadlines gehouden en dat allen tegen een scherpe tarief. Dat kan ik niet zeggen van hun voorgangers. Ik ben zeer tevreden met hun dienstverlening en kan hun sterk aanbevelen. -- Michael van Leijden (Prodba)

Je bent gek als je niet in zee gaat met Visser & van Eck!

Hiervoor had ik een boekhouder die alles bij elkaar loog over kosten en papieren of documenten die je moet betalen. Uiteindelijk kostte me dat bijna duizend euro per jaar extra terwijl de aangiftes niet werden gedaan. Toen ik uiteindelijk met de heer Trotsenburg aan tafel zat en hij mij ook tips gaf en toeslagen waar ik recht op heb, voelde het niet meer als een kostenpost maar als de perfecte bemiddelaar tussen mij en de belasting. Ik raad daarom iedereen ook aan om het te proberen, want ik weet zeker teleurgesteld zal je niet worden

Flexibel en accuraat

Goede ervaringen met Visser & Van Eck. Louis beantwoordt vragen altijd snel, weet precies wat wel en niet mag en levert goede kwaliteit tegen een acceptabele prijs. Zeker een aanrader!

Louis van Trotsenburg is geen adviseur maar een meedenker......

Mijn ervaring met Visser & Van Eck is dat als er vragen zijn, je direct geholpen wordt. Korte lijntjes, gerichte gesprekken, prettig zakelijk gevoerd. De kosten zijn niet laag, en niet hoog....en het werk waard.

Zeer fijn bedrijf

Betrouwbaar bedrijf. Zeer gespecialiseerd, meedenkend en meewerkend naar de juiste administratieve oplossingen. Een partner die er voor zorgt dat je je als ondernemer voor de volle 100% kan concentreren op je werk.

Over Visser & Van Eck Administrateurs Belastingadviseurs BV