Geweldig, vakkundig, vriendelijk, komt afspraken 100% na!

Zo moet het, Harrie komt kijken, begint en resultaat is een 10+!!!

Mooi schilderwerk zowel buiten als binnen

Harry, Sjoerd en Alex hebben het schilderwerk aan de buitenkant van ons huis een paar jaar geleden perfect uitgevoerd. Vanwege onze goede ervaring met deze mannen en het plezierige contact hebben we ze gevraagd begin van dit jaar ook binnen te schilderen. Het betekende een hele interne verhuizing maar het resultaat is het helemaal waard! Wij zijn zeer tevreden en kunnen de firma Van Ieperen van harte aanbevelen.

Zeer goed resultaat en prettige samenwerking

Een paar maanden geleden hebben de schilders Sjoerd en Alex onze dakkapel, aanbouw en meerdere dingen die nodig waren, een flinke opknapbeurt gegeven. Het ziet er keurig uit. Ook vonden ze een oplossing voor de goot van de dakkapel waarlangs water lekte. Ondanks het slechte weer die week, scheen achter de wolken altijd de zon voor deze mensen. We zijn zeer tevreden en zullen jullie dan ook graag aanbevelen. Dick en Anneke.

Professioneel.

Schilders die meedenken en advies geven wat er wel of niet toe is aan nieuw schilderwerk. Vriendelijke mensen met gevoel voor humor. Perfect werk afgeleverd.

Warm aanbevolen

Schilders die accuraat en vakkundig te werk zijn gegaan met een mooi resultaat als gevolg

Prima werk geleverd.

Vakwerk afgeleverd door gezellige mensen:prima.

Vakkundige, eerlijke en prettige vakmensen

Betrouwbaar en vakkundig familiebedrijf. Werken snel, secuur en leveren een hoge kwaliteit. De contacten met de schilders zijn ook heel plezierig en zijn zijn pas tevreden als de klant ook tevreden is.

goede service ; prettig contact

Goed advies ,meedenkend, prettig contact

Prima schilderwerk

Prima schilderwerk, komen afspraken na, en laten de boel na afloop weer netjes achter.

Goed advies en een betrouwbaar familie bedrijf.

Er is prima schilderwerk geleverd, zowel binnen als buiten. Er wordt netjes gewerkt met aandacht voor het houtwerk. Wanneer het nodig is zullen wij schildersbedrijf van Ieperen opnieuw uitnodigen te komen schilderen.

aardige mensen die kwaliteit leveren!

binnen afgesproken tijd mooi werk geleverd!

hoge geleverde kwaliteit

gedurende 1,5 week heeft schildersbedrijf van ieperen het uiterlijk van ons huis een stuk frisser en fraaier gemaakt.

Topwerk en prettige mensen.

Klasse bedrijf! Ze gaan niet weg voordat ze zelf en de klant, beiden voor 100% tevreden zijn.

Prachtig resultaat.

Ook dit keer zijn wij weer 100% tevreden met het fantastische afgeleverde schilderwerk van gebr. van Ieperen.

Vakmanschap, betrouwbaarheid en vriendelijkheid

Voor de 3e maal verrichtte Gebr. Van Ieperen het buiten schilderwerk aan ons huis. De werkzaamheden zijn punctueel en met uitstekend resultaat uitgevoerd.

vakmanschap en zeer correct

De schilders van het bedrijf zijn zeer punctueel en netjes.Het werk ziet er verzorgd uit en alles is keurig opgeruimd. ook goed dat ze jaren garantie aanbieden.

Over Schildersbedrijf van Ieperen

Wij verzorgen alle voorkomende schilder werkzaamheden voor binnen en buiten voor zowel bedrijven, instellingen en particulieren. Met onverminderd enthousiasme verrichten wij onze werkzaamheden vanuit Laren. Zo zijn wij onder andere werkzaam binnen een straal van 15 km. Service, kwaliteit en continuïteit staan bij ons hoog in het vaandel.