Goed advies en een betrouwbaar familie bedrijf.

Er is prima schilderwerk geleverd, zowel binnen als buiten. Er wordt netjes gewerkt met aandacht voor het houtwerk. Wanneer het nodig is zullen wij schildersbedrijf van Ieperen opnieuw uitnodigen te komen schilderen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

aardige mensen die kwaliteit leveren!

binnen afgesproken tijd mooi werk geleverd!

hoge geleverde kwaliteit

gedurende 1,5 week heeft schildersbedrijf van ieperen het uiterlijk van ons huis een stuk frisser en fraaier gemaakt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Topwerk en prettige mensen.

Klasse bedrijf! Ze gaan niet weg voordat ze zelf en de klant, beiden voor 100% tevreden zijn.

Prachtig resultaat.

Ook dit keer zijn wij weer 100% tevreden met het fantastische afgeleverde schilderwerk van gebr. van Ieperen.

Vakmanschap, betrouwbaarheid en vriendelijkheid

Voor de 3e maal verrichtte Gebr. Van Ieperen het buiten schilderwerk aan ons huis. De werkzaamheden zijn punctueel en met uitstekend resultaat uitgevoerd.

vakmanschap en zeer correct

De schilders van het bedrijf zijn zeer punctueel en netjes.Het werk ziet er verzorgd uit en alles is keurig opgeruimd. ook goed dat ze jaren garantie aanbieden.

Over Schildersbedrijf van Ieperen

Wij verzorgen alle voorkomende schilder werkzaamheden voor binnen en buiten voor zowel bedrijven, instellingen en particulieren. Met onverminderd enthousiasme verrichten wij onze werkzaamheden vanuit Laren. Zo zijn wij onder andere werkzaam binnen een straal van 15 km. Service, kwaliteit en continuïteit staan bij ons hoog in het vaandel.