Professioneel, persoonlijk, betrokken en invoelend

We hebben Vechtdal uitvaart - Erik en Ria - ervaren als heel fijne, warme en persoonlijke begeleiding tijdens de uitvaart van onze (schoon)moeder, echtgenote, oma en omi. Ze luisteren goed naar alle wensen en vullen dit aan met suggesties en tips. Meedenkend en betrokken, zo kwam Erik vrijwel dagelijks even bij ons thuis langs, dat hebben wij zeer op prijs gesteld. Je kan ze volop vertrouwen en nemen veel regelwerk uit handen, dat is heel prettig. We hebben alles als zeer positief ervaren en raden Vechtdal uitvaart, tijdens zo’n verdrietige gebeurtenis, zeer zeker aan!

Zeer behulpzaam en alles was prima geregeld

Het was allemaal prima geregeld. Erik (zeer behulpzaam!) lijkt wel dag en nacht te werken. Als er al iets mis dreigde te gaan werd dat bijtijds opgelost. Kortom wij zijn erg tevreden.

Netjes en goed verzorgd

alles was prima verzorgd

Had me geen fijnere mensen kunnen voorstellen, in deze moeilijke tijden.

Had me geen fijnere mensen kunnen voorstellen, in deze moeilijke tijden.

Geen goede begeleiding

In dit soort situaties wil je als echtgenote en gezin meegenomen worden in de stappen die ondernomen moeten worden. Kan zijn dat wij de verkeerde signalen hebben afgegeven waardoor de communicatie vrij amicaal verliep, maar er zijn een aantal zaken die we achteraf als zeer negatief hebben ervaren. Een aantal voorbeelden: De rouwkaarten: Er werden voorbeelden getoond van rouwkaarten met teksten die door andere mensen waren gebruikt. Die werden ook op tafel gegooid zoals je dat met kerstkaarten doet of ansichtkaarten. Wij vinden het ongepast en denigrerend om met het verdriet van andere mensen geconfronteerd te worden. Het "kisten"van Joop: Jullie kwamen met z'n tweeën maar toen Joop in de kist moest worden gelegd, werd er meteen bijgezegd dat je zoon niet kon tillen omdat hij door zijn rug was gegaan. Je ging er maar gewoon vanuit dat er wel anderen waren die dit wilden doen. Dat was overigens ook zo, maar dat kan geen uitgangspunt zijn. Dit is iets waarbij je mensen die rouwen moet ontzorgen en niet moet confronteren met iets wat voor jullie heel gewoon is, maar voor de mede meeste mensen een berg is om tegenop te zien. De uitvaart: We hebben duidelijk aangegeven dat we mee willen lopen naar de ovenkamer en dat ik Joop het laatste deel wilde begeleiden. We kwamen daar aan en we hoorden het bulderen van de oven. Klaarblijkelijk was deze nog bezig met een crematie. Dit is voor jullie allemaal vrij logisch, maar voor de meeste mensen was dit hele erg confronterend. Je had op z'n minst even kunnen aangeven dat dit aan de orde was zodat mensen zelf de keuze hadden om hier al dan niet aan deel te nemen. De factuur: Ook dit ging fout en zouden we de rouwkaarten zelf moeten betalen. Iemand die in rouw is, kijkt daar niet eens naar, maar gelukkig hadden er nog een aantal mensen de tegenwoordigheid van geest dit aan te geven. Hier ontbrak iedere zorgvuldigheid.

geachte hr. Zenderink. graag wil even reageren op uw beoordeling. in de communicatie werd ik zelf ook gelijk met voornaam aangesproken, logisch dat dan ook het vervolg wat persoonlijk verloopt Rouwkaarten: Daar gaan wij niet mee om zoals u beschrijft, wij zeggen ook altijd dat dit bestaande kaarten zijn die wij van de nabestaande als voorbeeld mogen laten zien, wat betreft ontwerp en ondersteuning bij een tekst. kistlegging: na de balseming is Joop ook door jullie met behulp van de thanatopracteur op zijn bed in de kamer gelegd. in de dagen die volgden heb ik gevraagd of er bij de kistlegging ook wat hulp was omdat mijn zoon een open hart operatie had gehad en daarvan herstellende was, Hulp was geen probleem. de Uitvaart: wij waren die dag de 4e crematie, als men er voor kiest om begeleiding te doen naar een ovenkamer dan vertellen wij niet dat daar geluiden zijn die naar kunnen zijn, dan zouden wij dat alleen maar enger maken dan het is, de geluiden die je hoort zijn veelal afkomstig van de afzuiginstallatie, dat de oven buldert is erg overdreven. zojuist heb ik voor de zorgvuldigheid Kranenburg daarover benaderd. Rouwkaarten: ik was alleen op de hoogte gebracht dat het ontwerp door de fam. zelf gedaan werd. de drukker heeft mij niet gëinformeerd dat de nota rechtstreeks naar de fam. ging, kreeg wel het aantal kaarten door. bij het terugdraaien van de nota heb ik dat in de ap ook al gezegd. Ik hoop u zo naar behoren te hebben geantwoord en wens jullie allen ondanks dit droeve jaar toch een goede jaarwisseling en een voorspoedig 2024. de hartelijke groet aan allen en met name aan moeder Stien, die mij ook graag met de voornaam aansprak. Mocht u aanleiding zien om uw review enig zins te herzien, dan zou dat fijn zijn. Want wij zijn best wel trots op onze score. vr. gr. Jan Slagter

Perfect.

Perfect, begeleiding was prima. Alles was perfect geregeld. Complimenten!!

Rustig, meelevend

Fijne relatie mee gehad tijdens de week na overlijden tot begrafenis.

Vakkundig zeer goede begeleiding bij het afscheid van je dierbare.

Zeer goede begeleiding en er wordt naar alle wensen geluisterd alles als zeer positief ervaren..

Goed geregeldt

Supper goed.

Alles was fantastisch

Na het plotselinge overlijden van mijn moeder heeft Jan Slagter ons geweldig geholpen,werden overal bij betrokken kunnen ondanks ons verdriet terugkijken op een prachtige uitvaart. Nogmaals heel hartelijk dank,

professioneel, betrokken en invoelend

Een klein team dat goed samenwerkt, luistert naar de behoeftes en vult aan met suggesties en tips. Jan voelt situaties goed aan en begeleidt volledig vanaf overlijden tot na de uitvaart. Een steun bij een droeve gebeurtenis, die regel- en zorgwerk uit handen neemt.

Alles is zo gegaan zoals het afgesproken was!!

Ik ben zeer tevreden over Vechtdal Uitvaartverzorging en Begeleiding. Met name Jan Slagter heeft ons zeer goed begeleid.

alles perfect geregeld

Jan Slagter heeft alles heel goed geregeld, stond op de achtergrond maar was duidelijk in de communicatie. Ik kan Vechtdal Uitvaartsverzorging aanbevelen.

Dankbaar

In 1,5 jaar tijd hebben Jan en Richard ons begeleid met 3 uitvaarten, deze moeilijke tijd doet veel met met een mens. Heel dankbaar voor alle hulp en steun van Jan en Richard. Hun rust, ervaring, hulp en aanwezigheid heeft ons heel goed gedaan. Fijne herinnering om op terug te kijken.

Hele fijne persoonlijke benadering/ gesprekken, alles is gegaan zoals wij als familie het gewenst hebben.

Betrokken en efficiënt bij de hele afhandeling

Ondanks alle verdriet een heel fijne ervaring gehad met Jan Slagter. Professioneel, attent en betrokken en af en toe zelfs tijd voor wat humor. Dat is ook nodig zo af en toe. Hij is hier wel 6 keer langs geweest voor allerlei details. Dus een pluim voor Jan !

Zeer goede begeleiding gehad, erg tevreden

gewoon goed

Na het overlijden van mijn vader in de nacht van Zaterdag op Zondag hebben wij, of eigenlijk mijn moeder zondag in de ochtend Jan Slagter gebeld. Jan is de hele ochtend en een groot deel van de middag aanwezig geweest en de hele uitvaart ingang gezet en alles geregeld. Op zon moment komt er van alles op je af en moet er van alles en nog wat geregeld worden. Jan was daarin de rode draad en ons houvast. De uitvaart van mijn vader is goed en vooral, zover dat kan, fijn verlopen. Arthur.

Betrokken en persoonlijke benadering

Wij hebben in deze zeer droevige periode een prettig contact onderhouden met Jan en zijn team. Er was veel aandacht voor een persoonlijke benadering en de vele wensen van mij en mijn familie (die soms, zo zei Jan, niet zo gangbaar waren) werden goed opgepakt en konden rekenen op een perfecte uitvoering. Jan kwam in die week ook elke dag even langs, al was het alleen maar om even een kopje koffie te komen drinken en te kijken hoe het ging!

In dit geval de meeste zaken met Erik Jansen. Goed bevallen. Komt afspraken goed en tijdig na.

Zie hierboven.

Dankbaar

In ruim 1 jaar tijd 2 begrafenissen en alles wat daarbij komt kijken moeten regelen. Heel dankbaar voor alle hulp en steun van Jan en Richard. Hun rust, ervaring, hulp en aanwezigheid heeft ons heel goed gedaan. Fijne herinnering om op terug te kijken.

Dag Hester bedankt voor je mooie review Fijn dat dat wij jullie mochten begeleiden in deze. Wij wensen jullie dan ook heel veel sterkte. en graag tot ziens, maar dan wel op een vrolijke gelegenheid. h.gr. Jan en Richard

Correcte en deskundige uitvaartbegeleiding.

Alles goed geregeld zoals afgesproken.

De gehele uitvaart was goed verzorgd, er werd niets aan het toeval overgelaten

Zelfs bij het ophalen van het as werd met zorg begeleid. Ondanks het droevige afscheid heb ik een goed gevoel overgehouden aan de uitvaart. Vechtdal weet heel goed hoe belangrijk dit is en laat niets aan het toeval over.

Zeer positief

Ik ben zeer tevreden over de respectvolle manier waarmee de uitvaart is begeleid.

dank je wel Diny voor deze mooie review. het sterkt ons om op deze weg door te blijven gaan h.gr. Team Vechtdal

Over Vechtdal Uitvaartverzorging en Begeleiding

Uitvaartverzorging Vechtdal Omdat ieder mens uniek is, kan tevens iedere uitvaart een uniek gebeuren zijn, een persoonlijk gebeuren in die stijl welke bij de overledene past.