Alles was goed geregeld

Geen verdere aanvulling nodig

De uitvaartverzorging en de begeleiding waren heel goed.

Als partner van de overledene en mijn kinderen samen hebben we heel prettig samengewerkt met Jan Slagter en zijn zoon om alles in goede banen te leiden en er een mooie begrafenis van te maken.

We zijn super begeleid, veel persoonlijke aandacht. Veel tips maar ook ruimte voor eigen inbreng.

Bedankt voor jullie fijne, warme, persoonlijke begeleiding. Ondanks de drukte voelden wij ons absoluut niet 'de zoveelste' in de rij. Vanaf het overlijden tot aan de uitvaart is een rollercoaster maar gelukkig werd ons veel uit handen genomen en kregen wij veel handreikingen en tips. Heel fijn was ook hoe de achterkleinkinderen bij alles betrokken werden. Bij de auto nam Richard daar ook alle tijd voor. Bedankt!! Gerda Seinen

betrokken, meedenken. Nette manier van omgang

Een betrokken uitvaartverzorger. plezierig in omgang goed de emoties aanvoelen.

Mooie dagen maar wel 20 jaar te vroeg.

Soms wat zoekende maar wel onze eigen inbreng kunnen leveren. Het was op sommige elementen fijn geweest om iets meer te kunnen putten uit voorbeelden van anderen. Om een beeld te vormen van een gelegenheid waar geen ervaring mee is zou het wellicht fijn zijn geweest wat voorbeelden te kunnen zien. Nu het fotoboek bijvoorbeeld klaar is geeft dat zeker een goed beeld van de dagen die we konden verwachten.

Heel correct.

Geheel naar wens.

Alleen is er kennelijk weinig tijd voor nazorg. Wij hebben Jan niet weer persoonlijk gesproken na de begrafenis.

Beste Gertjan bedankt voor je reactie Ik vond het zelf ook wel jammer dat ik jullie niet weer zag ik had jullie namelijk wel verwacht toen ik de afspraak met je broer maakte voor het na bezoek, waarbij ook de uitvaartnota is overhandigd, h.gr. en hopelijk spreken we elkaar nog eens. Jan Slagter

Prettige samenwerking

De begeleiding was rustig, praktisch en duidelijk.

dank jullie wel voor deze fijn krachtige en duidelijke beoordeling h.gr. Jan en Richard Slagter

Uitstekend en meelevend rust gevend

Uitstekend en meelevend rust gevend

hartelijk dank voor de mooie boordeling h,gr.

dank je wel korter en krachtiger en beter kan het niet h.gr. van ons

gewoon goed

alles zoals we wensten ,goed verzorgt

dank jullie wel voor de reactie h.gr. van ons

Tevreden

Bij een gebeurtenis als deze is het lastig om van geweldig te spreken, maar wel als dusdanig ervaren.

dank Jan voor je spontane beoordeling het doet ons goed h.gr. van ons

Goede begeleiding

Goed geregeld alles volgens plan

dank je wel Daniëlle voor je reactie het doet ons goed h.gr. van ons

Met een tevreden gevoel de uitvaart geregeld

Zeer tevreden over de uitvaartbegeleiding van Vechtdal. Ervaren ,betrokken, rustig ,meedenkend , en vooral een luisterend oor voor de nabestaanden. Goed geregeld, Dank hiervoor!

Prima!

Aandacht en alle tijd voor contact met de nabestaanden. Meedenken en suggesties voor een waardig afscheid. Snelle reactie op vragen via mail of app berichten.

Respectvol

Jan en zijn zoon zijn zeer ervaren mensen en dat merk je. Jan wordt alleen helaas wat slechthorend.

Persoonlijk

Een fijne persoonlijke benadering waarin je zelf de regie hebt en als je er niet uit komt je opties van hen krijgt. Ze denken met je mee.

Zorgvuldig,, ondersteunend en betrokken

Zie hierboven

Compleet

Alles goed verzorgd vanuit routine. Tip: probeer open te staan voor nieuwe dingen. Zit niet te vast aan routines.

In één woord TOP

Uitermate deskundig, vriendelijk en doen veel meer dan alleen de uitvaart regelen. Een echt TOP-bedrijf.

Uitstekend...

Net als 3 jaar geleden bij het overlijden van onze moeder hebben we nu weer samen met mijn broer Jan de uitvaart van onze vader verzorgd.......van begin tot eind samen de dingen geregeld....nogmaals bedankt Jan......

Een uitvaart precies zoals we het graag wilden.

Vechtdal Uitvaartverzorging en Begeleiding verstaan hun vak. Ze luisteren goed, geven goede tips op basis van ervaring en voeren de uitvaart uit zoals gewenst.

Een persoonlijke benadering met veel empatie

Goed en vakkundig geholpen. Men denkt goed mee en helpt bij het maken van de keuzes indien nodig nog handige tips om toch alles goed en heel persoonlijk te kunnen afsluiten. Het blijft toch maat werk. Vakmanschap

Snel, duidelijk en alles is bespreekbaar

dhr. Slagter is begripvol en veel kennis

dhr Slagter was begripvol en heeft veel kennis .

Over Vechtdal Uitvaartverzorging en Begeleiding

Uitvaartverzorging Vechtdal Omdat ieder mens uniek is, kan tevens iedere uitvaart een uniek gebeuren zijn, een persoonlijk gebeuren in die stijl welke bij de overledene past.