Heel fijn contact en alles was perfect geregeld.

Wij zijn zeer tevreden. Niets was teveel en alles was tot in de puntjes geregeld. Perfecte communicatie.

Zeer goede service en begeleiding

We werden vanaf het begin dat mijn schoonvader (dhr. Onnes) was overleden heel goed begeleid door Jan. Hij gaf duidelijke uitleg en niets was hem te veel. Ook ging alles heel rustig. Wij hebben daar allemaal een goed gevoel van overgehouden.

Laagdrempelig, betrokken, in overleg is alles mogelijk.

Vechtdal Uitvaartverzorging en Begeleiding verzorgde de uitvaart van mijn vader keurig.

Alles was zeer goed geregeld!!!

Prettige ervaring!!!

Zeer verzorgd, erg betrokken en zeer behulpzaam

Ervaring zeer goed.

Goed en netjes

Alles word van begin tot het einde zeer goed en netjes geregeld.

Menselijk zorgvuldig en snel oproepbaar

Heel erg tevreden met de gehele afhandeling van de uitvaart

Meedenkend, ruimte latend, flexibel en altijd bereikbaar

Van begin tot eind perfecte verzorging, respectvol meebewegend in de hectiek van emoties, niet opdringerig, maar wel de regie in handen houden en altijd en snel bereikbaar.

Was goed geregeld!

Was goed geregeld !

We zijn erg goed begeleid door de heer J. Slagter

zie boven

Al onze wensen die wij hadden ten aanzien van de begrafenis van onze moeder zijn vervuld.

Vechtdal uitvaartverzorging heeft 3 begrafenissen in de afgelopen drie jaar voor ons verzorgd. Het is fijn dat te doen met dezelfde mensen, dat voelt heel vertrouwd.

Precies wat je nodig bent.

Alles op her juiste moment en aanwezig op de achtergrond. Afspraken worden nagekomen en alles gaat zoals de nabestaanden het willlen. Ook financiƫle afhandeling uitstekend. Wat wil je nog meer?

Perfect geregeld

Prettige contact

Alles was prima verzorgd.

Alles wat wij besproken en afgesproken hadden was prima verzorgd en nagekomen.

super

Ontzettend fijn geholpen. Alles heel duidelijk en goed en prettig geregeld.

De juiste aanvulling in een moeilijke tijd.

Goede en prettige aanvulling in een moeilijke tijd. Alles is keurig verlopen.

geweldig goed

Wij zijn ontzettend blij met de goede zorg van uitvaartverzorging Vechtdal.

persoonlijke benadering en inlevingsvermogen

Zeer tevreden. Goed bereikbaar Flexibel Persoonlijk Alles in bespreekbaar

Prettige benadering en goede uitleg. Vertrouwen dat de uitvaart goed komt!

Zoals hierboven vermeld, goede ervaring met Jan Slagter. Heel prettig dat hij de tijd neemt en nog eens extra doorneemt hoe de dag verloopt. Ook het aandragen van ideeen is prettig. tips of aandachtspunten: -iemand die de telefoon opneemt en kort te woord staat, wanneer Jan daartoe niet de mogelijkheid heeft zodat je meteen bij het eerste belletje weet waar je aan toe bent. -boek met rouwkaarten ter inzage, mag aangepast worden, zitten veel herhalingen in. -ik schrok even van de dragers, hun leeftijd althans. Misschien even benoemen hoewel Jan wel had aangegeven dat het ervaren en vaste dragers zijn.

heel fijn behandeld

alles prima verzorgd

goed, (ik was buurman van een overleden persoon)

Veel aanwezig op goede momenten. Je voelt je gesteund. Prettige samenwerking. Professionele instelling

Fantastische begeleiding.

Zeer goede begeleiding van af het eerste tot het laatste moment. Fijne omgang in moeilijke tijden,je kan alles overleggen en vragen met duidelijke uitleg. Ook op de laatste dag bij zowel uitdragen als de kerkzaal in en naar crematorium ruimte perfect.

Alles goed geregeld

menselijk en professioneel