Weet te ontzorgen in een moeilijke tijd

Prima ervaring.

in beginsel Positief

het betrof een Uitvaartverzorging door 2 bedrijven, één uit Groningen en één uit Ommen. dat maakt het lastig om een totaal oordeel weer te geven.

prima verzorging

Goede begeleiding ,Prima contacten , Netjes verzorgt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Ondersteuning en aanwezigheid op de juiste momenten

Feilloos gevoel voor benadering en goed inlevingsvermogen. Alles op een rustige manier perfect geregeld.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

goede ondetsteuning klant in de lead

Binnen 2 jaar 2 overlijden. 1e keer waren er een aantal aandachtspunten. 2e keer aanzienlijke verbetering en mooi om te zien dat er met de opbouwende kritiek wat is gedaan.

Onmisbaar. Geweldige begeleiding.

We hebben de begeleiding van Vechtdal Uitvaartverzorging als zeer goed ervaren. Vriendelijke en meelevende mensen om ons heen tijdens een heftige periode. Het voelde als een warme deken om ons heen.

vriendelijk-meedenkend-goede service

we hopen dat het voorlopig niet nodig is maar anders zouden we zeker weer met uw bedrijf bellen

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Uitvaartbegeleiding met de menselijke maat. Vriendelijk, professioneel en toegankelijke medewerkers!

We konden in alle rust overleggen over onze wensen en er werd goed meegedacht. Heel prettig.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijke man Dhr. SLAGTER, alles was bespreekbaar, en kwam betrouwbaar over.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heel fijn contact en alles was perfect geregeld.

Wij zijn zeer tevreden. Niets was teveel en alles was tot in de puntjes geregeld. Perfecte communicatie.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer goede service en begeleiding

We werden vanaf het begin dat mijn schoonvader (dhr. Onnes) was overleden heel goed begeleid door Jan. Hij gaf duidelijke uitleg en niets was hem te veel. Ook ging alles heel rustig. Wij hebben daar allemaal een goed gevoel van overgehouden.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Laagdrempelig, betrokken, in overleg is alles mogelijk.

Vechtdal Uitvaartverzorging en Begeleiding verzorgde de uitvaart van mijn vader keurig.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Alles was zeer goed geregeld!!!

Prettige ervaring!!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer verzorgd, erg betrokken en zeer behulpzaam

Ervaring zeer goed.

Goed en netjes

Alles word van begin tot het einde zeer goed en netjes geregeld.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Menselijk zorgvuldig en snel oproepbaar

Heel erg tevreden met de gehele afhandeling van de uitvaart

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Meedenkend, ruimte latend, flexibel en altijd bereikbaar

Van begin tot eind perfecte verzorging, respectvol meebewegend in de hectiek van emoties, niet opdringerig, maar wel de regie in handen houden en altijd en snel bereikbaar.

Was goed geregeld!

Was goed geregeld !

We zijn erg goed begeleid door de heer J. Slagter

zie boven

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Al onze wensen die wij hadden ten aanzien van de begrafenis van onze moeder zijn vervuld.

Vechtdal uitvaartverzorging heeft 3 begrafenissen in de afgelopen drie jaar voor ons verzorgd. Het is fijn dat te doen met dezelfde mensen, dat voelt heel vertrouwd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Precies wat je nodig bent.

Alles op her juiste moment en aanwezig op de achtergrond. Afspraken worden nagekomen en alles gaat zoals de nabestaanden het willlen. Ook financiële afhandeling uitstekend. Wat wil je nog meer?

Perfect geregeld

Prettige contact

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Alles was prima verzorgd.

Alles wat wij besproken en afgesproken hadden was prima verzorgd en nagekomen.

super

Ontzettend fijn geholpen. Alles heel duidelijk en goed en prettig geregeld.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

De juiste aanvulling in een moeilijke tijd.

Goede en prettige aanvulling in een moeilijke tijd. Alles is keurig verlopen.

Over Vechtdal Uitvaartverzorging en Begeleiding