uitstekende dienstverlening!

Kundig, ter zake, correct en prettig

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Alles is goed en op tijd geregeld.

Goede communicatie. Alles netjes op tijd geregeld.

Goed en heel behulpzaam 👍

Onze ervaring met jullie is prima. Alles netjes en correct geregeld.

Perfecte en respectvolle begeleiding

Al heel wat jaren staan Jan en Richard ons bij. Zeer aan te bevelen! Denken met je mee en staan altijd voor je klaar, dag en nacht.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

De persoonlijke aandacht die ons ondersteunde gedurende de week

Persoonlijke aandacht en alles was mogelijk wat wij wensten. Het goed meenemen in alles wat komen ging en ons daarop goed voorbereid hebben. Wijj kijken terug op een speciale week van afscheid waarbij jullie op voorgrond en achtergrond hebben ondersteund.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

n hele fijne begeleiding dat ervoor gezorgd heeft dat wij er met een goed gevoel op terug kunnen kij

Zeer positief Er werd meegedacht met ons en werden goede tips gegeven Veel werk werd ons uit handen genomen en alles is prima geregeld

Warm en oprecht.

Zeer persoonlijk. Dhr. Slagter heeft deksels goed in de gaten wat de momenten zijn dat hij ernstig en serieus moet zijn en wanneer het tijd is voor een grapje. Geeft gewoon een goed gevoel.

Heel goed

Wij hadden na het overlijden van onze moeder een heel goed gevoel bij dhr Slagter. Daarom ook na het overlijden van onze vader hiervoor gekozen. Zeer betrokken bij de nabestaanden, de uitvaart en de dag en ervoor met een lach en een traan.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Persoonlijk respectvol vriendelijk en niet ovehaasd

Persoonlijk en respectvol

Zeer goede service

Zeer goede service , zeer betrouwbaar personeel .. goede begeleiding .. ook de financiële kanten zijn prima ...

klantvriendelijk en zeer meelevend

zie bovenstaande

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Bedankt voor de goede zorgen.

Prima.

Zeer prettig

Ik heb een zeer goede ervaring met Vechtdal Uitvaart. Alles word je uit handen genomen. Ze zijn respectvol en nemen de tijd voor je. De nazorg is ook uitstekend

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prettige begeleiding gehad,alles was mogelijk.

Zeer goede ervaring

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer goede en persoonlijk begeleiding.

Wij zijn zeer tevreden over persoonlijk begelijding door Jan Slachter.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Weet te ontzorgen in een moeilijke tijd

Prima ervaring.

in beginsel Positief

het betrof een Uitvaartverzorging door 2 bedrijven, één uit Groningen en één uit Ommen. dat maakt het lastig om een totaal oordeel weer te geven.

prima verzorging

Goede begeleiding ,Prima contacten , Netjes verzorgt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Ondersteuning en aanwezigheid op de juiste momenten

Feilloos gevoel voor benadering en goed inlevingsvermogen. Alles op een rustige manier perfect geregeld.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

goede ondetsteuning klant in de lead

Binnen 2 jaar 2 overlijden. 1e keer waren er een aantal aandachtspunten. 2e keer aanzienlijke verbetering en mooi om te zien dat er met de opbouwende kritiek wat is gedaan.

Onmisbaar. Geweldige begeleiding.

We hebben de begeleiding van Vechtdal Uitvaartverzorging als zeer goed ervaren. Vriendelijke en meelevende mensen om ons heen tijdens een heftige periode. Het voelde als een warme deken om ons heen.

vriendelijk-meedenkend-goede service

we hopen dat het voorlopig niet nodig is maar anders zouden we zeker weer met uw bedrijf bellen

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Uitvaartbegeleiding met de menselijke maat. Vriendelijk, professioneel en toegankelijke medewerkers!

We konden in alle rust overleggen over onze wensen en er werd goed meegedacht. Heel prettig.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijke man Dhr. SLAGTER, alles was bespreekbaar, en kwam betrouwbaar over.

Over Vechtdal Uitvaartverzorging en Begeleiding

Uitvaartverzorging Vechtdal Omdat ieder mens uniek is, kan tevens iedere uitvaart een uniek gebeuren zijn, een persoonlijk gebeuren in die stijl welke bij de overledene past.