Gemoedelijk en niet opdringerig

Alles in een gemoedelijke en niet opdringerige sfeer kunnen regelen en naar wens uitgevoerd!

Zeer goede begeleiding.

Meedenkend met de familie. Aan passen aan de familie, heel fijn. Je kunt de dingen bespreken in je eigen taal. 😊

Alles TipTop geregeld

Helemaal niets op aan te merken. Alles kan en er word goed meegedacht over alles. Alles super geregeld en heel erg netjes. Bedankt!!!!

Heel goed in alles

Het kon niet beter dus ik heb niets toe te voegen

uitstekende dienstverlening!

Kundig, ter zake, correct en prettig

Alles is goed en op tijd geregeld.

Goede communicatie. Alles netjes op tijd geregeld.

Goed en heel behulpzaam 👍

Onze ervaring met jullie is prima. Alles netjes en correct geregeld.

Perfecte en respectvolle begeleiding

Al heel wat jaren staan Jan en Richard ons bij. Zeer aan te bevelen! Denken met je mee en staan altijd voor je klaar, dag en nacht.

De persoonlijke aandacht die ons ondersteunde gedurende de week

Persoonlijke aandacht en alles was mogelijk wat wij wensten. Het goed meenemen in alles wat komen ging en ons daarop goed voorbereid hebben. Wijj kijken terug op een speciale week van afscheid waarbij jullie op voorgrond en achtergrond hebben ondersteund.

n hele fijne begeleiding dat ervoor gezorgd heeft dat wij er met een goed gevoel op terug kunnen kij

Zeer positief Er werd meegedacht met ons en werden goede tips gegeven Veel werk werd ons uit handen genomen en alles is prima geregeld

Warm en oprecht.

Zeer persoonlijk. Dhr. Slagter heeft deksels goed in de gaten wat de momenten zijn dat hij ernstig en serieus moet zijn en wanneer het tijd is voor een grapje. Geeft gewoon een goed gevoel.

Heel goed

Wij hadden na het overlijden van onze moeder een heel goed gevoel bij dhr Slagter. Daarom ook na het overlijden van onze vader hiervoor gekozen. Zeer betrokken bij de nabestaanden, de uitvaart en de dag en ervoor met een lach en een traan.

Persoonlijk respectvol vriendelijk en niet ovehaasd

Persoonlijk en respectvol

Zeer goede service

Zeer goede service , zeer betrouwbaar personeel .. goede begeleiding .. ook de financiële kanten zijn prima ...

klantvriendelijk en zeer meelevend

zie bovenstaande

Bedankt voor de goede zorgen.

Prima.

Zeer prettig

Ik heb een zeer goede ervaring met Vechtdal Uitvaart. Alles word je uit handen genomen. Ze zijn respectvol en nemen de tijd voor je. De nazorg is ook uitstekend

Prettige begeleiding gehad,alles was mogelijk.

Zeer goede ervaring

Zeer goede en persoonlijk begeleiding.

Wij zijn zeer tevreden over persoonlijk begelijding door Jan Slachter.

Weet te ontzorgen in een moeilijke tijd

Prima ervaring.

in beginsel Positief

het betrof een Uitvaartverzorging door 2 bedrijven, één uit Groningen en één uit Ommen. dat maakt het lastig om een totaal oordeel weer te geven.

prima verzorging

Goede begeleiding ,Prima contacten , Netjes verzorgt.

Ondersteuning en aanwezigheid op de juiste momenten

Feilloos gevoel voor benadering en goed inlevingsvermogen. Alles op een rustige manier perfect geregeld.

goede ondetsteuning klant in de lead

Binnen 2 jaar 2 overlijden. 1e keer waren er een aantal aandachtspunten. 2e keer aanzienlijke verbetering en mooi om te zien dat er met de opbouwende kritiek wat is gedaan.

Over Vechtdal Uitvaartverzorging en Begeleiding

Uitvaartverzorging Vechtdal Omdat ieder mens uniek is, kan tevens iedere uitvaart een uniek gebeuren zijn, een persoonlijk gebeuren in die stijl welke bij de overledene past.