Heel goed geregeld,

We zijn heel goed geholpen. Heel persoonlijk en hadden er een goed gevoel bij. Alles was heel goed geregeld.

Verzorging en begeleiding waren zeer goed.

Waardig, ingetogen en foutloos

Jan Slagter was ons - Betuwenaren - aanbevolen voor de uitvaart van mijn moeder. En het was een geheel terechte aanbeveling: alles verliep zoals gepland en verwacht.

Helemaal geweldig

Ik voelde me ontzorgd. Er wordt meegedacht, pro-actieve houding. Alles wordt duidelijk uitgelegd.

We werden als nabestaanden discreet begeleid, maar ook vrijgelaten in keuzes.

Als kinderen leefden we toe naar het moment van overlijden van onze tweede ouder. We hadden zo onze eigen wensen. Hier ging de begeleider adequaat mee om. Hij gaf tips, hielp bij keuzes die niet mogelijk leken maar er wel bleken. Hij betrok achterkleinkinderen heel mooi bij het afscheid. We hebben een goede herinnering aan het afscheid.

Alles prima in overleg geregeld

Met veel liefde en zorg en eerbied afscheid kunnen nemen.

Prima verzorgt en altijd respectvol naar de overledene en nabestaanden.

Fijne ervaring

Erg fijne begeleiding!

Helaas hadden we jullie binnen een jaar weer nodig.... Nu voor pa, jullie hebben ons begeleid vanaf de IC. Prettig, laagdrempelig contact. Dat is enorm fijn is die zware tijd. Goede begeleiding, goed overleg, maar we hopen jullie voorlopig niet weer nodig te zijn ;)

Super tevreden over hoe alles verlopen is ! Alles in goed overleg geregeld, mooi op terug te kijken dank !!

Alles was goed geregeld

Geen verdere aanvulling nodig

De uitvaartverzorging en de begeleiding waren heel goed.

Als partner van de overledene en mijn kinderen samen hebben we heel prettig samengewerkt met Jan Slagter en zijn zoon om alles in goede banen te leiden en er een mooie begrafenis van te maken.

We zijn super begeleid, veel persoonlijke aandacht. Veel tips maar ook ruimte voor eigen inbreng.

Bedankt voor jullie fijne, warme, persoonlijke begeleiding. Ondanks de drukte voelden wij ons absoluut niet 'de zoveelste' in de rij. Vanaf het overlijden tot aan de uitvaart is een rollercoaster maar gelukkig werd ons veel uit handen genomen en kregen wij veel handreikingen en tips. Heel fijn was ook hoe de achterkleinkinderen bij alles betrokken werden. Bij de auto nam Richard daar ook alle tijd voor. Bedankt!! Gerda Seinen

betrokken, meedenken. Nette manier van omgang

Een betrokken uitvaartverzorger. plezierig in omgang goed de emoties aanvoelen.

Mooie dagen maar wel 20 jaar te vroeg.

Soms wat zoekende maar wel onze eigen inbreng kunnen leveren. Het was op sommige elementen fijn geweest om iets meer te kunnen putten uit voorbeelden van anderen. Om een beeld te vormen van een gelegenheid waar geen ervaring mee is zou het wellicht fijn zijn geweest wat voorbeelden te kunnen zien. Nu het fotoboek bijvoorbeeld klaar is geeft dat zeker een goed beeld van de dagen die we konden verwachten.

Heel correct.

Geheel naar wens.

Alleen is er kennelijk weinig tijd voor nazorg. Wij hebben Jan niet weer persoonlijk gesproken na de begrafenis.

Beste Gertjan bedankt voor je reactie Ik vond het zelf ook wel jammer dat ik jullie niet weer zag ik had jullie namelijk wel verwacht toen ik de afspraak met je broer maakte voor het na bezoek, waarbij ook de uitvaartnota is overhandigd, h.gr. en hopelijk spreken we elkaar nog eens. Jan Slagter

Prettige samenwerking

De begeleiding was rustig, praktisch en duidelijk.

dank jullie wel voor deze fijn krachtige en duidelijke beoordeling h.gr. Jan en Richard Slagter

Uitstekend en meelevend rust gevend

Uitstekend en meelevend rust gevend

hartelijk dank voor de mooie boordeling h,gr.

dank je wel korter en krachtiger en beter kan het niet h.gr. van ons

gewoon goed

alles zoals we wensten ,goed verzorgt

dank jullie wel voor de reactie h.gr. van ons

Tevreden

Bij een gebeurtenis als deze is het lastig om van geweldig te spreken, maar wel als dusdanig ervaren.

dank Jan voor je spontane beoordeling het doet ons goed h.gr. van ons

Goede begeleiding

Goed geregeld alles volgens plan

dank je wel Daniƫlle voor je reactie het doet ons goed h.gr. van ons

Met een tevreden gevoel de uitvaart geregeld

Zeer tevreden over de uitvaartbegeleiding van Vechtdal. Ervaren ,betrokken, rustig ,meedenkend , en vooral een luisterend oor voor de nabestaanden. Goed geregeld, Dank hiervoor!

Prima!

Aandacht en alle tijd voor contact met de nabestaanden. Meedenken en suggesties voor een waardig afscheid. Snelle reactie op vragen via mail of app berichten.

Respectvol

Jan en zijn zoon zijn zeer ervaren mensen en dat merk je. Jan wordt alleen helaas wat slechthorend.

Over Vechtdal Uitvaartverzorging en Begeleiding

Uitvaartverzorging Vechtdal Omdat ieder mens uniek is, kan tevens iedere uitvaart een uniek gebeuren zijn, een persoonlijk gebeuren in die stijl welke bij de overledene past.