Goede afhandeling en beschikbaarheid bij vragen.

Goede afhandeling en beschikbaarheid bij vragen.

Zorgvuldig en bescheiden

Bewonderenswaardig dat er ondanks persoonlijke omstandigheden en de kerst zo veel inzet en inlevingsvermogen was en alles op een waardige en zorgvuldige manier is verlopen.

Meelevend en meedenken

Ik heb het contact als heel plezierig ervaren. Er was een.luisterend woord, er werd meegedacht. We kunnen hierdoor terugkijken.op een mooi afscheid.

Goede service en prima personeel

Prima dienstverlening, prettig in de omgang

Top service

Uitstekende vakbekwame adviezen gekregen.

Zeer betrokken. Vriendelijk. Deskundig. Communicatief. Begripvol.

Prima verzorgd

We zijn heel tevreden over het verloop van de begrafenis en alles wat er verder bijkomt kijken .Alle goede tips hoe te handelen .Het was perfect. Namens de hele familie bedankt!

Verzorging aandacht goed geregeld wij waren zeer tevreden.

Er was veel mogelijk in goed overleg en de begeleiding via ouderlijk huis met buren naar de kerk toe heeft een goed gevoel bij ons achtergelaten.

Prima service, goede persoonlijke begeleiding ruimte voor eigen invulling..

Goede wijn behoeft geen krans.

Uitstekende en accurate uitvaartvoorbereiding en-verzorging

Diverse keren een uitvaart bijgewoond, verzorgd door Vechtdal. Altijd correct en uitstekend uitgevoerd. Zo ook de uitvaart welke wij tot twee maal toe binnen familie meemaakten.

nou ik heb hem mee gemaakt met mij ouders en schoon moeder en een paar ooms van mij

hij is er altijd voor je als je vragen heb en de uitvaart zelf doet hij ook goed je krijgt het zo als je het zelf wilt

Geweldige mensen met een enorm goed gevoel voor de wensen van de nabestaanden.

Heel meelevend en voelt gelijk heel vertrouwd. De uitvaarten waren heel goed verzorgd en wij hebben in alle rust afscheid kunnen nemen. Nog niet eerder een review gegeven maar zij verdienen zeker een pluim.

Heel vriendelijk en mee levend.

Zeer vriendelijk en betrokken, met het verlies van mijn vader.

Gemoedelijk en niet opdringerig

Alles in een gemoedelijke en niet opdringerige sfeer kunnen regelen en naar wens uitgevoerd!

Zeer goede begeleiding.

Meedenkend met de familie. Aan passen aan de familie, heel fijn. Je kunt de dingen bespreken in je eigen taal. 😊

Alles TipTop geregeld

Helemaal niets op aan te merken. Alles kan en er word goed meegedacht over alles. Alles super geregeld en heel erg netjes. Bedankt!!!!

Heel goed in alles

Het kon niet beter dus ik heb niets toe te voegen

uitstekende dienstverlening!

Kundig, ter zake, correct en prettig

Alles is goed en op tijd geregeld.

Goede communicatie. Alles netjes op tijd geregeld.

Goed en heel behulpzaam 👍

Onze ervaring met jullie is prima. Alles netjes en correct geregeld.

Perfecte en respectvolle begeleiding

Al heel wat jaren staan Jan en Richard ons bij. Zeer aan te bevelen! Denken met je mee en staan altijd voor je klaar, dag en nacht.

De persoonlijke aandacht die ons ondersteunde gedurende de week

Persoonlijke aandacht en alles was mogelijk wat wij wensten. Het goed meenemen in alles wat komen ging en ons daarop goed voorbereid hebben. Wijj kijken terug op een speciale week van afscheid waarbij jullie op voorgrond en achtergrond hebben ondersteund.

n hele fijne begeleiding dat ervoor gezorgd heeft dat wij er met een goed gevoel op terug kunnen kij

Zeer positief Er werd meegedacht met ons en werden goede tips gegeven Veel werk werd ons uit handen genomen en alles is prima geregeld

Warm en oprecht.

Zeer persoonlijk. Dhr. Slagter heeft deksels goed in de gaten wat de momenten zijn dat hij ernstig en serieus moet zijn en wanneer het tijd is voor een grapje. Geeft gewoon een goed gevoel.

Heel goed

Wij hadden na het overlijden van onze moeder een heel goed gevoel bij dhr Slagter. Daarom ook na het overlijden van onze vader hiervoor gekozen. Zeer betrokken bij de nabestaanden, de uitvaart en de dag en ervoor met een lach en een traan.

Over Vechtdal Uitvaartverzorging en Begeleiding

Uitvaartverzorging Vechtdal Omdat ieder mens uniek is, kan tevens iedere uitvaart een uniek gebeuren zijn, een persoonlijk gebeuren in die stijl welke bij de overledene past.