Goede vriendelijke service.

Goede ervaring

Komt de afspraak na

Komt de afspraak na en na het meten snelle levering. Als ze nog goed zijn dan zegt hij dat ook. Zodat je niet op onnodige kosten wordt gejaagd.

Aandacht ligt aan de basis van het resultaat

Kijken, luisteren, meten en de pasvorm maken. Dan begint dit proces opnieuw. Als de aangepaste schoenen klaar zijn, wordt weer aandachtig gekeken of het wel perfect is. Schoenen aan en gelijk beter/anders lopen. Zo fijn. Last but not least: gewoon prachtige schoenen.

• Snelheid/levertijd

Fijne service! Vriendelijk geholpen.

Ik heb mijn eerste paar orthopedische schoenen gekregen. Zitten erg lekker en ze zijn ook nog mooi geworden.

Echt vakmanschap

Mooie moderne schoenen die bij mij passen.

Geweldig!!!

tot mijn grote verdriet moet ik orthopedische schoenen gaan dragen. Ik zag er zo tegenop. Tot er gezegd werd: zoek maar een plaatje op internet en wij maken ze na! En meer dan dat de schoenen hartstikke mooi zijn (en niet de zwarte klossen die ik in gedachten had) kan ik na een jaar weer lopen. Ik ben zo blij!!

• Snelheid/levertijd

Goede service en vakkundig personeel.

Prachtige sneakers top collectie je ziet niet dat het orthopedische schoenen zijn. Hele moderne schoenen. Geweldig.

• Snelheid/levertijd

Fantastich zag er zo tegen op orthopedische schoenen maar valt 100% mee.

• Snelheid/levertijd

Prima service en altijd vriendelijk

Het fijne van Ewals is ik kan een schoen uitzoeken en het word gemaakt veel keus in kleuren

Top geholpen

Als ik de pijn met mijn nieuwe schoenen en zooltjes hier mee weg krijg na meer als een jaar, dan ben ik super super blij.

Top bedrijf!!!!

Ik ben hier heel hartelijk ontvangen. Deze schoenmaker verstaat zijn vak en luistert naar zijn klanten. Hier werken mensen met een hart voor de zaak en dat merk je aan de vriendelijkheid en de goede service.

• Snelheid/levertijd

Een afspraak is eenvoudig gemaakt. Je kunt snel terecht. De service is top! Je wordt professioneel geholpen.

Super!!!!

De service was perfect!!! Heel vriendelijk en goed geholpen! Super!!!

• Snelheid/levertijd

Prima service, materiaal, afspraak op tijd geen wachttijd en vakkundig personeel, heb meteen een twe

Perfecte ervaring gehad met dit bedrijf wat ik eerst niet kende

Heel goed

Vriendelijk en mooie een goeie schoenen !!

• Snelheid/levertijd

Klantvriendelijk en snel geholpen.

Prettig eerste contact. Vriendelijk en duidelijk. Ik kon snel terecht.

• Snelheid/levertijd

Goed geholpen voor nieuwe steunzolen

Goede en snelle service

Goede en snelle service met goed advies ook over aanpassing zorgverzekering

• Snelheid/levertijd

Erg vriendelijk personeel en de service is goed.

GEWELDIG

Bij toeval heb ik jullie ontdekt en ben heel tevreden , Goede service en erg hartelijk. Sinds 3 maanden heb ik orthopedice schoen van jullie en nu kan ik zo goed lopen dat het helemaal zonder rollator kan. Winkelen is weer een feest.

• Snelheid/levertijd

Goede klantvriendelijk medewerkers die een luisterend oor voor de wensen van de klant hebben.

Goede klantvriendelijk medewerkers die een luisterend oor voor de wensen van de klant hebben en de wensen naar tevredenheid uitvoeren.

• Snelheid/levertijd

Prima service verder niet meer woorden nodig

prima. Als het ons niet bevalt gaat men door tot dat wel het geval is.

• Snelheid/levertijd

Goede service en snelle levering van mijn schoenen en sandalen!!

In het vroege voorjaar bij jullie gekomen, nu al 2 paar aangepaste schoenen die perfect passen en mooi zijn en vandaag ook een paar Sandalinos geleverd. Perfect!!

• Snelheid/levertijd

Goede service, vriendelijk en kundig

Altijd steunzolen en Sandalinos gehad van ewalts en nu aangepaste schoenen. Over alle producten ben ik zeer tevreden!

Slecht

Orthopedische schoenen 5 maal opnieuw gemaakt. Twee maal veel te groot, derde maal niet de aanpassingen, vierde maal nog niet de afgesproken aanpassingen en de laatste keer niet de afgesproken leersoorten. Ter compensatie werden in overleg sandalen gemaakt. Helaas nog grotere pruts. Helaas moet ik dit bedrijf een dikke onvoldoende geven.

Over Ewalts Orthopedische Schoentechniek

Ewalts Schoentechniek in Venray en Boxmeer Wij helpen u met Voetproblemen Rugklachten Enkelklachten Knieklachten Platvoeten Holvoeten Verkeerde voetstand Beenlengteverschillen Eeltvorming of eeltpitten Liesklachten Heupklachten