Helemaal tevreden!

Mijn eerste paar zat niet helemaal goed, mijn hak was te laag en de steunzolen in de schoenen zaten niet goed. Bij de eerste controle zijn de schoenen daar gebleven. Een week later was alles aangepast. Ze zitten nu zo lekker en heb mijn 2e paar besteld!

Prettig en hij geeft duidelijk advies

Komt zijn zijn afspraken duidelijk na, en geeft een eerlijk antwoord van wat wel en niet mogelijk is.

Al 4 jaar op rij goede steunzolen

Goede kwaliteit en zorg

moeilijk,omdat ik ze niet intensief genoeg gedragen heb.

ik vond de schoenen voor mij te zwaar, echter dit laatste paar draag ik heel veel,dit komt omdat ze in verhouding met de eerder gemaakte schoenen, een stuk lichter zijn. Na de vaatoperatie ben ik blij dat deze,zo voor mijn gevoel niet zo zwaar te dragen zijn.

Prima service en grote keuze.

Veel keuze in materiaal en kleur. Ook model keuze is ruim.

Ga zo door!!!

klant vriendelijk

Geweldig en kundig bedrijf

Je wordt er super goed geholpen. Niels komt ook zelf met ideeën en voorstellen. Kwaliteit staat hier voorop. Daarbij worden reparaties best snel uitgevoerd. Net als aanpassingen, die je zelfs telefonisch kunt doorgeven. Kortom een super bedrijf.

Ben gigantische tevreden met mijn schoenen

Ben goed ontvangen en goed geholpen

Goede vriendelijke service.

Goede ervaring

Komt de afspraak na

Komt de afspraak na en na het meten snelle levering. Als ze nog goed zijn dan zegt hij dat ook. Zodat je niet op onnodige kosten wordt gejaagd.

Aandacht ligt aan de basis van het resultaat

Kijken, luisteren, meten en de pasvorm maken. Dan begint dit proces opnieuw. Als de aangepaste schoenen klaar zijn, wordt weer aandachtig gekeken of het wel perfect is. Schoenen aan en gelijk beter/anders lopen. Zo fijn. Last but not least: gewoon prachtige schoenen.

• Snelheid/levertijd

Fijne service! Vriendelijk geholpen.

Ik heb mijn eerste paar orthopedische schoenen gekregen. Zitten erg lekker en ze zijn ook nog mooi geworden.

Echt vakmanschap

Mooie moderne schoenen die bij mij passen.

Geweldig!!!

tot mijn grote verdriet moet ik orthopedische schoenen gaan dragen. Ik zag er zo tegenop. Tot er gezegd werd: zoek maar een plaatje op internet en wij maken ze na! En meer dan dat de schoenen hartstikke mooi zijn (en niet de zwarte klossen die ik in gedachten had) kan ik na een jaar weer lopen. Ik ben zo blij!!

• Snelheid/levertijd

Goede service en vakkundig personeel.

Prachtige sneakers top collectie je ziet niet dat het orthopedische schoenen zijn. Hele moderne schoenen. Geweldig.

• Snelheid/levertijd

Fantastich zag er zo tegen op orthopedische schoenen maar valt 100% mee.

• Snelheid/levertijd

Prima service en altijd vriendelijk

Het fijne van Ewals is ik kan een schoen uitzoeken en het word gemaakt veel keus in kleuren

Top geholpen

Als ik de pijn met mijn nieuwe schoenen en zooltjes hier mee weg krijg na meer als een jaar, dan ben ik super super blij.

Top bedrijf!!!!

Ik ben hier heel hartelijk ontvangen. Deze schoenmaker verstaat zijn vak en luistert naar zijn klanten. Hier werken mensen met een hart voor de zaak en dat merk je aan de vriendelijkheid en de goede service.

• Snelheid/levertijd

Een afspraak is eenvoudig gemaakt. Je kunt snel terecht. De service is top! Je wordt professioneel geholpen.

Super!!!!

De service was perfect!!! Heel vriendelijk en goed geholpen! Super!!!

• Snelheid/levertijd

Prima service, materiaal, afspraak op tijd geen wachttijd en vakkundig personeel, heb meteen een twe

Perfecte ervaring gehad met dit bedrijf wat ik eerst niet kende

• Snelheid/levertijd

Vriendelijk en mooie een goeie schoenen !!

• Snelheid/levertijd

Klantvriendelijk en snel geholpen.

Prettig eerste contact. Vriendelijk en duidelijk. Ik kon snel terecht.

Over Ewalts Orthopedische Schoentechniek

Ewalts Schoentechniek in Venray en Boxmeer Wij helpen u met Voetproblemen Rugklachten Enkelklachten Knieklachten Platvoeten Holvoeten Verkeerde voetstand Beenlengteverschillen Eeltvorming of eeltpitten Liesklachten Heupklachten