Niels levert graag de schoen af waar je als klant blij mee bent.

Ik ben een kritische klant. Ben modieus en ik kan tot in detail aangeven hoe ik graag de schoen wil zien. Niels luistert goed en probeert aan mijn wensen tegemoet te komen. In dit geval had ik gevraagd om een knaloranje binnenkant waar dan een paar mm zichtbaar is. Dat is helaas niet gelukt. Met de buitenkant ben ik dik tevreden.

• Snelheid/levertijd

Ben superblij met mijn nieuwe schoenen

Zeer positief, goede duidelijke adviezen, mooie materialen gebruikt en eindelijk na bijna 30 jaar orthopedische schoenen die voldoen aan mijn wensen. Laatst vroeg iemand of ik "wolky's" aan had. Ik zei nee dit zijn orthopedische schoenen een groter compliment kun je niet krijgen als orthopedische schoenendraagster na al die jaren van zware "kloffen" want zo noemde ik mijn schoenen. Ben heel blij met mijn nieuwe schoenmaker

ik ben zeer tevreden

mijn pedicure heeft mij door verwezen om naar Ewalts te gaan om aangepaste schoenen te laten maken. Zo gezegd zo gedaan, en mijn ervaring is goed ik ben erg tevreden met de schoenen.

• Snelheid/levertijd

Er wordt geluisterd naar je wensen

Ik heb nu twee paar schoenen gekregen en ze zien er heel mooi uit. Ze hebben goed geluisterd naar mijn wensen en het resultaat mag er wezen. Op het tweede paar heb ik wel heel lang moeten wachten maar ik kreeg een bosje bloemen voor het ongemak wat natuurlijk heel attent is.

• Snelheid/levertijd

Steunzolen aan laten meten vanwege een hielspoor. Meteen verlichting met het dragen en nu is de pijn bijna helemaal weg.

Super bedrijf

Niels Je bent een top vakman! Samen een keuze maken voor mijn schoenen, hoe fijn is dat. Je levert top kwaliteit. Ik ga altijd tevreden en blij naar huis met mijn nieuwe orthopedische schoenen.

Ouderwetse afspraken: Koning is klant

De afspraken worden prompt en correct nagekomen en kloppen altijd

• Snelheid/levertijd

Fantastische service en ze maken supermooie orthopedische schoenen!

Ik heb al verschillende keren orthopedische schoenen laten maken bij Niels Ewalts. Het eindresultaat is altijd verbluffend mooi en fijn. De schoenen lopen fantastisch en ze zien er schitterend uit. Je kunt aan de buitenkant (bijna) niet zien dat het orthopedische schoenen zijn. Ze gebruiken kwalitatief mooi leer o. a. van Van Bommel. In hippe kleuren en prints. Echt aan te bevelen. Daarnaast is de service fantastisch!

heel blij mee!

Goed advies, duidelijk en helder en echte vakmensen. ook een duidelijke communicatie. Daar hou ik van.

Heel goed geholpen door Niels .ik ben eerst in Tegelen geweest daar ik van schoenmaat 37 naar 38 moest gaan wat helemaal niet past daar heb ik een half jaar opgelopen nog steeds klachten, en op aanraden van mijn zusje ben ik met haar naar Venray gegaan .En ik moet eerlijk zijn dat had ik gelijk moeten doen super.Mijn schoenen zitten perfect aan mijn voeten met mijn steunzolen.Ik kan alleen maar zeggen daar word geluisterd en zeer kundig geholpen. Nu zeg ik tegen mensen die aangepaste schoenen of steunzolen moeten hebben ga eens naar Venray kijken bij Ewals orthopedisch schoentechniek. Gewoon goed in een woord

Ik kom hier nu al enkele jaren voor mijn schoenen.' Mooie aangepaste sneakers, zelfs een chic laarsje voor onder een jurkje. Een hele goede schoenmaker met zijn team. Er wordt naar je geluisterd, je wordt serieus genomen en ik ga met een blij en tevreden gevoel weer met mijn nieuwe schoenen op stap. Ik heb eerst een andere schoenmaker gehad waar ik niet tevreden was, dus weet waar ik het over heb. NU geen pijn meer. En als er iets niet goed is kun je snel een afspraak maken en wordt er naar een oplossing gezocht waar ik als klant tevreden mee ben. Niels en je team Bedankt !!!!!

Een goede service. En een goede na controle. In een woord erg tevreden.

Persoonlijke aandachtig en heel goede nazorg

Duidelijk, snel , accuraat en geen poespas

Prettig, duidelijk, snel, kundig en zonder poespas

Super goed.

Mijn ervaring is super goed. Word ook serieus genomen. Hun e v t fout herstellen ze en gaan niet op de fout verder borduren. Zijn erg klant vriendelijk. Dragen ook goede ideeën aan met het samen stellen van een schoen. Ik ben tot nu toe een tevreden klant.

Zeer kundig, vriendelijk & snel.

Na een telefoontje kon ik snel terecht voor een orthopedische schoen. Meteen werd alles opgemeten en ging hij ermee aan de slag. Na een week kon ik al de passchoen proberen en enkele weken later had ik mijn schoenen al. Inmiddels draag ik ze een tijdje en ben zeer te spreken over het resultaat, zowel de functie van de schoen als hoe die eruit ziet!

Ik ben altijd blij en tevreden Met mijn schoenen

Top!!

Na een aantal jaren last te hebben gehad van een terugkerende achillespees blessure nu pijnvrij de marathon van Rotterdam uitgelopen. Zonder deze op maat gemaakte sportzolen was dit niet gelukt. Bedank!

Super geweldig

Vond het vreselijk om orthopedische schoenen te moeten gaan dragen Maar Ewalts heeft me hier bij super geholpen Ook de schoenen zijn altijd prima en service kan ook niet beter. Read iedereen aan die een bepaald soort schoen moet dragen GA naar Ewalts een aanrader om nooit te vergeten .

Zeer tevreden! Een 10+!

Uitstekend advies. Er wordt goed meegedacht over model, kleurcombinatie, soort leer etc. Schoenen zijn mooi en zitten prima ! Echt vakmanschap!

Een luisterend oor voor mijn voet problemen.

Heel erg goed. Het helpen samenstellen van de kleur e.d. want daar had ik helemaal geen weet van. Is er een probleempje neem je tel. Contact op en je kunt gelijk de dag erop komen om het te verhelpen. Dat noem ik nog eens service.

The sky is the limit

Het was even slikken toen me verteld werd dat ik toch ECHT aangepaste schoenen moest gaan dragen. Ik ging dus op zoek naar de beste van de beste schoenmaker en volgde daarin de aanwijzingen van mijn podotherapeute op. Zo kwam ik bij Niels Ewalts terecht. Geweldig hoe ik als creatief mens mee kan denken in de aangepaste schoenen die nodig zijn om nog steeds mijn stappen te kunnen zetten. Een echte VAKman die met je meedenkt en met een paar voorbeeld plaatjes ook precies aanvoelt wat JIJ mooi en belangrijk vind. Het eerste paar in blauw zorgen voor vele complimenten onder vrienden, collega's en familie. Het 2e paar in rood, zilvergrijs en zwart wordt zekerrrrr weten nog veeeel mooier. Een kenner zal zien dat het om aangepaste schoenen gaat... ja..... maar een leek ziet het er niet aan af. IK ben echt superrrr blij dat ik bij deze orthopedische schoenmaker terecht kwam!! Hij maakt diverse afspraken met je om steeds weer even te kijken of er wat aangepast moet worden en of alles naar wens verloopt met wennen en inlopen. WAT een service dus ook!!!

Ben heel evreden

Wat ik ook vraag, altijd is er een oplossing. De service en ook de afhandeling met de zorgverzekering....top!!

Helemaal tevreden!

Mijn eerste paar zat niet helemaal goed, mijn hak was te laag en de steunzolen in de schoenen zaten niet goed. Bij de eerste controle zijn de schoenen daar gebleven. Een week later was alles aangepast. Ze zitten nu zo lekker en heb mijn 2e paar besteld!

Prettig en hij geeft duidelijk advies

Komt zijn zijn afspraken duidelijk na, en geeft een eerlijk antwoord van wat wel en niet mogelijk is.

Over Ewalts Orthopedische Schoentechniek

Ewalts Schoentechniek in Venray en Boxmeer Wij helpen u met Voetproblemen Rugklachten Enkelklachten Knieklachten Platvoeten Holvoeten Verkeerde voetstand Beenlengteverschillen Eeltvorming of eeltpitten Liesklachten Heupklachten