altijd even vriendelijk en goede service

goed altijd even vriendelijk

Vriendelijk

Begripvol en oplossend vermogen

• Snelheid/levertijd

hele prettige manier van service verlenen, geen ingewikkelde trajecten

fantastisch bedrijf die zorg voor de klant voorop heeft staan. Mee blijven denken, service willen leveren.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Snelheid/levertijd

Goede service en goed behandeld

klant vriendelijk

klant vriendelijk

vriendelijk personeel

Kwaliteit reparatie kan beter. Wel vriendelijk en wordt altijd keurig geholpen.

• Snelheid/levertijd

Veel aandacht en correcte behandeling en levering.

Je voelt je meteen welkom. Zorgvuldige meting en passing. Ook afhandeling met zorgverzekering wordt goed geregeld. Kortom: fijn bedrijf!

Super geholpen

Ze denken goed en super met je mee

Vakmanschap

Deskundig, goed advies en uitleg over de procedure.

• Snelheid/levertijd

Zeer goede ervaring, met een geweldig tevreden resultaat

Fijn bedrijf de contactlijnen zijn heel kort. Waardoor het een prettig bedrijf is, om hier je schoenen te laten maken

zeer goed

Ben zeer tevreden . Bij alle meldingen word ik serieus genomen. En als iets minder goed zit worden er meteen stappen ondernomen. Heb jullie ook op mijn werk aanbevolen.

• Snelheid/levertijd

Goede service en vriendelijk.

Ik ben erg tevreden over de service. Niels luistert goed naar de klant en denkt mee over oplossingen totdat de schoenen perfect zitten.

• Snelheid/levertijd

Vriendelijk en goede service!

Ik kom al een aantal jaar voor nieuwe steunzolen bij Ewalts. Een prima zaak die altijd vriendelijk naar de betreffende klant is en goede service aflevert. Over de steunzolen zelf ben ik ook altijd zeer tevreden. Ik heb nog nooit gehad dat er iets mis mee was of dat ze al snel van schade waren voorzien.

• Snelheid/levertijd

Goede service en voorlichting correcte afspraak goede mogenlijkheden

• Snelheid/levertijd

Iedere vraag/klacht wordt serieus genomen en er wordt net zo vaak gecorrigeerd totdat het opgelost is!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer tevreden. uitstekende behandeling en goede schoenen.

Schoenen pasten vanaf het begin prima (beter dan die van de vorige schoenmaker). Achteraf weinig aanpassingen nodig. Vriendelijke behandeling. Jammer, dat het wat ver van Helmond is. Verder geen problemen gehad met de schoenen; ze lopen prima.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede en snelle service en levering.

Goede en snelle en vakkundige service en levering.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fijne correcte behandeling en supersnel geleverd.

Net als hierboven.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer goede en snelle service

Klantvriendelijk, correcte afhandeling.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

duidelijk, zeer concreet, prettige professionele begleiding

Zeer corect, ik kon snel terecht voor een afspraak, goede duidelijke uitleg, vriendelijk en zeer professioneel.

Snel, vakkundig en correct

Snel en deskundige service.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed behandeld, goed product, snelle levering.

Een klein bedrijf, vriendelijke bejegening en meedenkend.

plezierige en deskundige benadering

heel plezierig geholpen, ook als er dingen achteraf niet helemaal zijn zoals het hoort te zijn. Kan altijd gebeuren, voeten zijn organisch

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Erg klantvriendelijk, meedenkend en direct probleem oplossend.

Ik ben Niels tegen gekomen op de beurs in Venray. Ik heb mijn probleem vertelt en gelijk een afspraak met hem gemaakt. Binnen een paar dagen kon ik daar al terecht. In goed overleg hebben we een mooi paar schoenen (een hele leuke hippe enkelschoen) in opdracht gegeven. Eerst natuurlijk de proef schoen, (twee weken inlopen) en als men nog twijfelt mag men daar ook langer dan twee weken op lopen. Zo ben je zeker ervan wat nog verandert moet worden of niet. In middels loop ik hier al twee maanden op. Ik ben nog recent terug geweest voor de na-controle. En zelfs dan werken ze er ter plekke aan om je schoen gelijk optimaal aan te passen, TOPPIE. Erg prettig, omdat je bij andere grote schoenmakers wel twee weken kunt wachten voordat je je schoen weer terug krijgt. Van daar mijn complimenten. Ik kan op reden van mijn bevindingen iedereen de naam Niels Ewalts aanbevelen.

Over Ewalts Orthopedische Schoentechniek

Ewalts Schoentechniek in Venray en Boxmeer Wij helpen u met Voetproblemen Rugklachten Enkelklachten Knieklachten Platvoeten Holvoeten Verkeerde voetstand Beenlengteverschillen Eeltvorming of eeltpitten Liesklachten Heupklachten