Geweldige service en begeleiding

Bij toeval op internet tegen gekomen en naar aanleiding daarvan een bezoek aan de winkel gebracht. Daar werden we met heerlijke koffie ontvangen. Mr Chesterfield heeft zeer goed geluisterd naar onze wensen en vertelde heel enthousiast en met kennis van zaken het hoe en waarom wel of niet betreffende de neergelegde wensen. De keuze uit de vele opties werden op vakkundige wijze én met onderbouwing vereenvoudigd. Het wachten was het meer dan waard. Welk een pronkstuk is er door Mr Chesterfield afgeleverd. Dank Mr Chesterfield

Wij hebben een prachtige bank geleverd gekregen van Mr Chesterfield ....Hans...,een zeer ervaren man op het gebied van de verkoop van deze stijl. Hij verkoopt geen praatjes maar kwaliteit. De bank is alles wat we er ons van voorgesteld hadden en zelfs meer. Hans heeft alles waargemaakt. Veel dank!! Maria en Ton koning.

Super tevreden

Zooooo blij met onze chesterfield bank en stoel. Keurig op tijd geleverd en goede voorlichting over onderhoud! Hans is echt iemand met hart voor zijn zaak. Wij zijn met keuze maken heel goed voorgelicht en geholpen! Wij zouden dan ook iedereen mister Chesterfield aanbevelen. Prima service en prachtige meubelen! Joke en Ger Ernest Vlissingen

Goed advies en mooie meubels

Hans is een vriendelijke man die goed advies geeft. De meubels zijn erg mooi en zitten uitstekend. We hadden een wat langere levertijd, maar het resultaat is het wachten meer dan waard.

Uitstekend behaneld en afgewerkt

Alle toezeggingen etc. zijn bewaarheid. Hr. van der Ham verteld geen verhaaltjes of doet aan kletspraatjes. Ja is ja en nee is nee. Ik ben zeer tevreden.

Nette ontvangst en deskundig advies

Tijdens bezoek aan Leidschendam zonder afspraak binnen gelopen, dat is geen probleem want ik ben er toch werd gezegd. Een ontvangst met koffie en een goed advies zonder opdringerigheid. Na een paar weken de bank opgehaald, weer koffie en een perfecte bank en stoel die heerlijk zitten en perfect kleuren. Echt wat we zochten

Super tevreden!!!

Alle afspraken nagekomen en dus precies gekregen waar om gevraagd hebben. Nu nog jaren genieten… Blij dat we voor Mister Chesterfield gekozen hebben en ik kan het iedereen aanbevelen die prijs /kwaliteit en eerlijke service belangrijk vindt. Heel jammer dat ik er geen foto kan bij plaatsen want hij staat hier prachtig!

Super bank en goede service

Sinds april hebben we onze mooie bank ontvangen en is elke dag fijn thuiskomen! Niet alleen een mooie bank, maar ook nog eens heerlijk zitten. Dat was het wachten waard. O en de service is ook top!

Super ervaring

Heel aangenaam vanaf het eerste telefonisch contact. Had onmiddellijk vertrouwen door de deskundige vraagstelling van Hans. Heel blij met het resultaat, ophaling en aflevering en dit voor een correcte prijs. Heel leuke en professionele samenwerking!

Prachtige Chesterfields!

Wij hebben de bureaustoel Captain swivel gekocht in de kleur oxblood red. De stoel is effenaf prachtig! Hij heeft een warme kleur en alhoewel we geen specialist zijn in leder zie je meteen dat kwaliteit van het leder echt top is. Wij komen zeker terug!

Erg blij met onze nieuw bekleden kussens

Hans bedankt nogmaals voor jou werk aan onze nieuw bekleden kussens. Service en contact is Top!!

Vakwerk!

Mijn ouders hebben bij Mister Chesterfield de bovenzijde en biezen van de kussens van hun 20 jarige chesterfield bankstel laten vervangen. Ze zijn ontzettend blij met de kussens, ze zijn nog mooier geworden dan ze hadden gehoopt! De complimenten aan de vader van Hans die weer een staaltje vakwerk heeft geleverd. Super service, de oude kussens opgehaald en leenkussens gekregen. Binnen een week waren de kussens klaar en werden ze weer keurig thuisbezorgd. Ook zette Hans nog even (kosteloos) een loszittende knoop vast. Aanrader!

Stijlvolle betrouwbare originele chesterfields

Perfect je voelt je als klant koning. Correct en zoals het hoort net een niveau hoger.

Fantastische stoel gekocht super service

Hans denkt mee, wij hebben nu een mooi bankstel gekocht en een fantastische Chesterfield stoel. Super service ook qua aflevering!

Prima stoel via internet besteld. Zelfde week bezorgd.

Stoel voldoet aan de verwachtingen. Communicatie was snel en persoonlijk.

Misterchesterfield is een bedrijf vol passie voor het vak

Prima service Hans neemt de tijd voor al je vragen en komt zijn afspraken na. We zijn heel blij met onze aankoop.

Keurige levering vakbekwame mensen

Top service een 100% aanrader .

supper

Heel correcte service. De levering was heel goed op tijd en de zetel stond heel snel binnen. Heel vriendelijke mensen en ik zal ook reclame maken dus. Bedankt

Super vriendelijk, super goede levering en hele mooie banken

We mochten langskomen om te kijken en even te zitten. We kochten een blauwe chesterfield die de week daarna al werd bezorgd. De week erna nog een chesterfield gekocht, dit keer een donker rode die ook een week later werd bezorgd. Wat een vriendelijke verkoper met goede adviezen. En wat een fijne levertijd :-) Kortom ben je op zoek naar een super mooie chesterfield bank of fauteuil, neem contact op met mr. Chesterfield.

Geweldige service

Wij hebben onze bankstel en fauteuil ongeveer 12 jaar geleden gekocht. Natuurijk zie je kleine gebruik sporen. We hadden slijtage plekjes op de kussen van de bank en leuning van het fauteuil. Afgesproken met mister chesterfield om het te laten repareren. Na de reparatie werd het fauteuil en kussen thuis gebracht. Tot onze verbazing was de reparatie geheel gratis. Het was zeer vakkundig gerepareerd. Wat een service na zo veel jaar. We hebben mister chesterfield een x bedrag gegeven wat niet hoefde. Piet uit Leiden

Fijne zaak waar goed geluisterd wordt en daarom goed meegedacht

Wij gingen de zaak binnen met bepaalde wensen. Hans de eigenaar heeft ons diverse mogelijkheden laten zien. Wij moesten dus ook echt nadebken waarom wij beppalde dingen wilden. Maar hierdoor hebben wij nu 2 prachtige zetels helemaal naar onze wens!

snelle service met prachtig resultaat

De kussens van onze chesterfield waren versleten, wij dachten dat zij niet meer te redden waren maar Hans heeft ze kunnen behouden en weer volledig in originele staat teruggebracht. De bank ziet er nu weer prachtig uit. Vakwerk !

Heel klantgericht

Door de coronamaatregelen en de brexit moesten we even wachten tot we eindelijk op de bank en de stoel konden gaan zitten. Gedurende de wachttijd werden we steeds goed en proactief door Hans op de hoogte gehouden. Gisteren werden bank en stoel bij ons door het raam getild door Hans ondersteund door zijn vader en gelukkig een verhuislift. Vandaag belde hij nog even om te vragen hoe het zit en of hij nog iets voor ons kan betekenen. Nou nu even niet maar in de toekomst vast! Een echte aanrader en ik hoop dat velen bij hem afkijken want zo voel je je als klant echt koning!

Hans is klantvriendelijk en denkt mee met de klant

wij hebben onze twee en drie zit bankstel binnen gekregen in de kleur antiekgroen, wat is mooi we zijn er heel blij mee, Hans is een man van zijn woord die service in hoog heeft staan ,ik zou Hans bij andere mensen en kennissen aan bevelen ,Hans langs deze weg wil nogmaals bedanken voor het mooie bankstel met de hub groetjes fam donkers

Perfecte service en kwaliteit

Zelfs met alle Corona restricties hebben we een uitstekende service en kwaliteit gekregen van Mister Chesterfield, die bij weinig andere zaken wordt geregeld. De kwaliteit van de geleverde stoelen is buiten kijf, de levering is volgens planning en met veel service gedaan. Staat bij ons op lijstje van zaken waar we zeker weer terug zullen komen.

Over Mister Chesterfield

Mister Chesterfield doet zijn uiterste best om u 100% van dienst te zijn. Deze Chesterfields die traditioneel in Engeland gemaakt worden, zijn doorontwikkeld en daarom naast mooi ook een stuk comfortabeler dan men verwacht. Dit zijn fraaie, vaak intensief te gebruiken meubels waar u zeer lange tijd plezier van kunt hebben. Herstelwerkzaamheden doen wij in eigen atelier en worden altijd onder garantie uitgevoerd. Wij zijn bijna altijd geopend, flexibel op afspraak. Een bezoek is altijd ongedwongen en informatief. Welkom!