Betrouwbaar bedrijf, ondernemer.

Goed advies, duidelijke afspraken, uitstekende kwaliteit, prima communicatie en verders geen "poespas" kortom is de behandeling in elk bedrijf zo is iedereen altijd tevreden.

Goede uitleg over de mogelijkheden. En dat zijn er veel. Mooie showroom met voldoende modellen. Heel blij met onze nieuwe bank en fauteuils.

Wij hebben de kussen laten vernieuwen van onze bank ze zijn als nieuw terug gekomen echt geweldig . Hans en pa bedankt . Echt aan te bevelen en in korte tijd gedaan heel blij er mee Groeten Ria en joop uit Hoofddorp

Uiterst plezierige ervaring

Veel aandacht besteed om het juiste leer te vinden voor 2 te repareren kussens. Snelle service

Heel goeie service

Vriendelijk geholpne enkele haren geleden, heel tevreden over de aankoop! Nu na lange tijd een knoop los, binnen een week verholpen en zonder kosten, topservice

Kussens weer als nieuw!

Hans heeft onze kussens opnieuw bekleed. Ze zien er weer fantastisch uit en waren bijna niet meer te herkennen. Absoluut de moeite waard!

Goed advies en geen opdringerige verkoop

Tijdens mijn verkenning naar een nieuw bankstel ben ik bij Mister Chesterfield terecht gekomen. Na een eerste bezoek met veel zit mogelijkheden en veel advies (onder andere om te kijken hoe de meubels thuis zouden passen). Ben ik nogmaals terug gegaan en heb hierop nog aanvullende adviezen gekregen. Hierop heb ik besloten mijn set bij Mister Chesterfield aan te schaffen naar grote tevredenheid.

Hele mooie kwaliteit en hele fijne aflevering

Prachtige bank binnen korte tijd afgeleverd aan huis. Ben zeer blij dat ik de bank hier heb besteld.

Top service en kwaliteit

Hans denkt super fijn mee en adviseert goed terwijl hij ook ruimte geeft. Fauteuil is nog mooier dan verwacht en zit geweldig. Een TOP aankoop!

Premium product en service!

Bank en fauteuil geleverd gisteren: topkwaliteit, ziet er geweldig uit en zit heerlijk. Perfecte afwerking is overduidelijk als je het vergelijkt met andere (goedkopere) Chesterfields die hier en daar aangeboden worden. De bank en fauteuil werden gisteren keurig volgens afspraak geleverd door vader en zoon. Zeer vriendelijk, goede uitleg, nemen alle tijd. Kortom, ga niet lang zoeken; dit is je adres voor kwaliteit en service!

Integere vakman en verkoper

Complimenten voor de vakkennis van Hans, de 3-e generatie inmiddels van Mister Chesterfield. Geen gladde verkooppraatjes, uitvoerig advies en geen druk op de aankoopbeslissing. Ook geen noodzaak om de billen samen te knijpen. Fantastische service en meer dan aan te bevelen.

Goede communicatie. Snelle en zeer correcte afhandeling.

Eerste keer aanschaf van een Chesterfield produkt. Alles naar verwachting.

Genieten

Na een angstig moment omdat de bank niet door de deuropening van de woonkamer naar binnen kon, bracht achterom via de tuin gelukkig uitkomst. Hij staat werkelijk prachtig en zit heerlijk.

Ervaar het zelf, gewoon doen!

In onze nopjes, dat kunnen wij wel zeggen na de levering door Mister Chesterfield. De door Mr. Chesterfield bestelde verhuislift was mooi op tijd. Binnen een uur stond alles in de woonkamer in ons appartement aan de Nieuwe Maas. De belofte is volledig waargemaakt. Bedankt Hans en Antine

Mister Chesterfield is het, heeft het of maakt het! Echt waar!

Mister Chesterfield himself is de belichaming van ambacht en passie voor meubelen. Niet gedreven door alleen maar een verdienmodel voor omzet of bruto marge. Kortom zoekt u naar deze vandaag de dag zo zeldzame eigenschappen dan treft u die in Mister Chesterfield.

Goede advies prachtig bankstel en eetkamer stoelen gekocht . Zijn zeer te vrede over de levering .

Our experience with Mister Chesterfield has been very good

Hans, is a very passionate and knowledgable about chesterfields and helped us understand different styles and choices which will be best suited home design theme. Hans, was very understanding and thought along with us to make the chesterfields as we looking for. If anyone is looking for chesterfields then they should sure go to Mister Chesterfield to get the one of the best services and product quality.

Kwaliteit, valmanschap en uitstekende service.

Mister Chesterfield is een uitstekend bedrijf waar kwaliteit, vakmanschap en persoonlijke service nog hoog in het vaandel staan.

Vakmensen hebben onze kussens vervangen!!

Kussens in mijn bank zijn vervangen en perfect gemaakt!!

Echte vaklui!

We hebben onze chesterfieldbank laten restaureren. Hij ziet er weer uit als nieuw. Prachtig. En de service is ook prima. De bank is netjes conform afspraak opgehaald en weer teruggebracht.

Het is 100% de lekkerste bank die wij ooit hebben gehad. Voor de kwaliteit wat geleverd wordt zijn de prijzen in verhouding echt heel goed. Mijn complimenten voor de manier waarop Hans tot de levering de begeleiding en advies kosteloos geeft. Als je op zoek bent naar kwaliteit dan is mister chesterfield zeker weten een aanrader!

Niet te filmen

Over Hans dus, wat kan ik nog over hem vertellen.... Wij zijn twee keer langs geweest, de eerste keer waren wij er zomaar, op de bonnefooi. Een week later een afspraak gemaakt. Die dag werden onze ogen pas echt geopend, Hans ging voor ons aan de slag!! Hij voelde precies aan waar de schoen knelde en zo waren wij er dus mooi uit. Nadat hij alles heeft uitgerekend hebben we alles gelijk besteld, we mogen nog wel even geduld hebben en dan komt het spul er volgend jaar aan. Hans, het was een geweldige ervaring. Ps, de prijs is ook goed, we bleven ruim binnen het budget, wij hebben zelfs niet de moeite genomen om nog om korting te vragen. Met een handdruk was de koop bezegeld.

Uitmuntende collectie en service

Via internet kwam ik op de site van Misterchesterfield. Aldaar een mooie loveseat gevonden in nagenoeg nieuwstaat. Vlotte bestelling en keurige levering aan huis. De kwaliteit en liefde voor de meubels straalt er vanaf. Een dikke aanrader dus!

Uitstekende voorlichting en grote vakkennis.

Onze oude Chesterfields ingeruild voor nieuwe. We werden vriendelijk ontvangen en gedegen voorgelicht over type banken en verschillende leersoorten. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en meegedacht. De levering was een maand eerder dan verwacht. Alles ziet er prachtig uit en we hopen op een lange levensduur. De eigen reparatieafdeling van Mister Chesterfield geeft ons een goed gevoel.

Super tevreden

Wij zijn super tevreden over Mister Chesterfield! We zijn zeer goed geholpen bij het maken van een keuze en ook zijn we goed op de hoogte gehouden van het verloop van de levering. Mister Chesterfield stond altijd voor ons klaar. Het is duidelijk te merken dat er grote kennis van zaken bij Mister Chesterfield aanwezig is en bovendien spat de liefde voor de producten ervan af. Ook zijn wij uiterst vriendelijk bejegend. Ik kan werkelijks niets negatiefs ontdekken. Een en al lof voor Mister Chesterfield!

Over Mister Chesterfield

Mister Chesterfield doet zijn uiterste best om u 100% van dienst te zijn. Deze Chesterfields die traditioneel in Engeland gemaakt worden, zijn doorontwikkeld en daarom naast mooi ook een stuk comfortabeler dan men verwacht. Dit zijn fraaie, vaak intensief te gebruiken meubels waar u zeer lange tijd plezier van kunt hebben. Herstelwerkzaamheden doen wij in eigen atelier en worden altijd onder garantie uitgevoerd. Wij zijn bijna altijd geopend, flexibel op afspraak. Een bezoek is altijd ongedwongen en informatief. Welkom!