alle afspraken strikt nagekomen en uitmuntende service!

Vriendelijk, klantgericht, meedenken en alles nakomen.

Uitstekende kwaliteit en een fijne service

Wij hebben een kussen laten vernieuwen, na reparatie is hij prachtig en het is zo valk kundig gedaan dat je het verschil met de rest van de bank niet ziet, prachtig. Duidelijke en vriendelijke communicatie met goed advies en snelle service. Heel tevreden.

Super service en meedenken in de wereld van chesterfields

Veel gezocht door geheel Nederland, veel bagger gezien of extreem duur. Uiteindelijk bij Hans uitgekomen en daar een gave stoel gezien. Door Hans een weergave gestuurd via de mail van de eventueel te bestellen stoel. Een week later terug gegaan...en met een goed gevoel besteld. En dat goede gevoel is alleen maar beter geworden tijdens het lever proces en de levering zelf. Alles super gegaan en super gave stoel van perfect kwaliteit . Ook bijpassende voetenbank past er perfect bij en nog een Union Jack kussen erbij gehad...enorm tevreden

Zeer gastvrij, klant vriendelijk, snelle service we kregen de bank en stoelen eerder dan afgesproken.

Beautiful couch and wonderful service.

Hans was so incredibly friendly and helpful in guiding us to the couch of our dreams. He gave useful advice and recommendations, all with no pressure. The Chesterfield that we bought is the most finely crafted, gorgeous piece of furniture we have ever owned, and he personally set it up in our living room, all with a smile. I would recommend his shop to anyone.

Topservice

Onze lederen Chesterfield is al jaren in goede staat. Recent kussens opnieuw laten vullen. Wederom lekker zitten met een goede prijs/kwaliteit, zit dat extra lekker!

Wij zijn zeer content met de aankoop van de Chesterfields

Wij hebben onlangs een Chesterfield bank, 2 stoelen en een fauteuil in Leidschendam gekocht. Al bij het eerste bezoek viel ons de gastvrije en klantvriendelijke benadering op. We werden uiterst professioneel voorgelicht en dankzij de vakkundigheid van de verkoper hebben wij een goede keus gemaakt waar we heel erg blij en content mee zijn.

Top geregeld!

Product en service uitgebreid en van hoge kwaliteit. Eigenaar is een bijzonder vriendelijk, ter zake deskundig en levert persoonlijk af.

Reparatie van onze Chesterfield kussens zijn beter dan nieuw!

Telefonisch contact gehad met Hans, keurig de mogelijkheden besproken en een duidelijke prijsopgave gehad. Een deskundig advies gehad om te kiezen voor totaal nieuwe kussen hoezen i.p.v. restaureren de bank was inmiddels al 35 jaar oud....we hebben de kussens na 4 dagen retour en het resultaat is beter dan nieuw en totaal geen kleur verschil. We hebben weer een totaal nieuwe bank!

Quality and Personalized Experience

Hans is amazing at his ability to create and refurbish this beautiful line of furniture. He is also very kind and lovely to work with. When you walk into the store, you immediately want to buy everything! The service is something I really appreciated that made this a special experience buying our first Chesterfield as I have always wanted a piece of this furniture line. He refurbished the chair beautifully and then recolored an ottoman to match the chair I had chosen with no extra charge of the coloring. Upon the free delivery, he helped my boyfriend carry the chair up three flights of stairs, brought a present of floor protector pads which he attached for us and leather protectant. We will definitely be back!

Geweldige service en vakmanschap.

De service en professionaliteit is heel hoog. Het advies wat werd gegeven, is ook helemaal top! Ik ben een zeer tevreden klant.

Onze ervaring met ""mister Chesterfield"" in de persoon van Hans van der Ham is heel positief.

Mooie collectie meubelen waarvan een set overgenomen. Als nieuw! Zijn er heel blij mee. De afhandeling was heel correct , ongedwongen en betrouwbaar. Alles volgens de afspraken en keurig verzorgd geleverd. Echt aanbevelenswaardig !

1e jubileum van onze hoek Chesterfield !

Onze Chesterfield hoekbank staat inmiddels 10 jaar in onze huiskamer en is voor ons niet meer weg te denken ! Leuk om na 10 jaar terug te denken aan onze aankoop van destijds. Wij hebben een wat ouder huis waarin een hoekbank met de standaard maten niet helemaal naar onze zin was. Na een omzwerving langs diverse zaken kwamen we bij Mister Chesterfield terecht. Na de vele hijgerige en opdringere verkopers in de andere zaken hadden we nu eindelijk een verkoper die een echt luisterend oor voor ons had naar onze persoonlijke wensen. Maar ook iemand die ons tips gaf waar wij zelf door onervarenheid totaal niet aan gedacht hadden. Totaal niet opdringerig, maar juist in alle rust goed nadenken over een bankstel waar je een groot deel van je leven op gaat zitten ! We werden zelfs uitgedaagd om een keer terug te gaan naar een van de andere bedrijven om het verschil te voelen waar we eerder niet op gelet hadden ! We zijn de uitdaging aangegaan en waren heel snel overtuigd. Mister Chesterfield was geen gewone verkoper, hij is een vakman met liefde voor zijn product en oog voor de klant. Wij hebben onze hoekbank precies op maat geschikt voor onze woonkamer laten maken. Leuk detail was dat we tijdens het productieproces in Groot Brittanie foto's kregen van de status van onze eigen bank ! (We hebben de foto's nog steeds) De bank werd exact geleverd zoals onze wens was en staat nu dus voor het 10e jaar te pronken on onze woonkamer. We zijn er nog steeds net zo gelukkig mee als op de eerste dag

advies opknappen chesterfield banken

Na contact gehad te hebben met dhr Hans over ons 27 jaar oude twee en drie zits Chesterfield bank die we een keer bij een andere firma hebben laten spuiten wat we nooit hadden moeten laten doen. We zijn met de kussens naar de winkel gegaan en kregen het advies om drie kussens die slecht waren het dek en de bies te vervangen en de andere twee kussens zijn gereinigd en opgeknapt het resultaat was boven verwachting. En de afspraak werd ook goed nagekomen en we zijn op de hoogte gehouden. We zijn zeer tevreden dank je wel!!!

geweldig

hele fijne mensen ,en zijn vader ook geweldig ,prachtige bank en fauteuls de aflevering is magnefiek en geweldig wat een kwaliteit bedankt han en je pap en piet groetjes hennie

Alles klopt gewoon!!

Ruim een week geleden zag ik op Facebook een prachtige blauwe Chesterfield 2-zits. Meteen gebeld en na uitleg van Hans van den Ham besloten en besteld. Prima prijs/ kwaliteit verhouding! Keurig en tijdig afgeleverd. Kortom mijn volgende aankoop zal weer bij Mister Chesterfield zijn!

Heel tevreden met onze aankoop!

Onlangs een nieuw Chesterfield bankstel gekocht bij "Mister Chesterfield" en onze oude meubels ingeruild. Zeer goede keuzebegeleiding en adviezen door vakkundig eigenaar. Persoonlijke wensen werden serieus genomen, er werd meegedacht over oplossingen van problemen. Ook de planning van aflevering werd zorgvuldig geregeld, zodat de meubels volgens afspraak keurig op tijd thuisbezorgd werden. Al met al een klantvriendelijk en vakkundig bedrijf dat we bij een ieder kunnen aanbevelen.

Uitstekend: kwaliteitsmeubels, advies met ontwerp, afmetingen en keuzes.

Goede eerste kennismaking. Duidelijke offertes en facturatie. Vriendelijk en hoffelijk in de omgang, zeer ongedwongen. Hans geeft aan wat wel en niet werkt in de praktijk, ook qua kleur/stijl. Uitstekende levering(ingepakt, uitpakken, poten erop schroeven). Vakwerk is geleverd. Ik ben voorbereid naar de winkel toegegaan, dan heb je de meubelkeuze zo gemaakt. Maatwerk heeft voordelen, maak daar optimaal gebruik van. 6-8 weken levertijd is te verklaren.

Charmante en kundige ambachtelijke eigenaar van een bijzondere winkel

Ik heb mijn rode Chesterfield fauteuil laten restaureren en ben bijzonder tevreden! Ik ben blij dat er nog vakkundige ambachtslieden zijn als Hans/Mister Chesterfield en zijn team. Ik kreeg kundig advies. We hebben op een prettige manier gecommuniceerd. Ook kreeg ik een goede prijs en je ziet dat de stoel met liefde is gerestaureerd. .Ook bezorgen is geen probleem voor Mister Chesterfield. Dus alleen maar positieve berichten! Groet, Martine

Uiterst tevreden over gans de lijn...

Zowel de voorafgaandelijke gesprekken als de uiteindelijke levering van de zetel tonen de degelijkheid van het bedrijf aan. Geen holle woorden met degelijkheid en vertrouwen....

Prima service vakkundig en prettig geholpen

Goede ervaring Gister besteld vandaag geleverd

Superzaak

Superzaak voor wie houdt van degelijke kwaliteitsmeubelen voor een eerlijke prijs en goede service!

De levering was prompt en de service was uitstekend : de oude meubels werden door de leverancier afgevoerd. Het geleverde is in uitstekende staat.

zeer mooi product, verkocht door iemand met liefde voor dit meubel

onze rit van 170 km was het zeker waard, om een volledige uitleg te krijgen door Hans ,die zijn product door en door kent, en zeker voldoende tijd neemt om de klant te adviseren zonder zich op te dringen.

Geëngageerd vakmanschap

De 'vervallen' zetel die we tweedehands aankochten werd zorgvuldig en met passie hersteld en opgeknapt tot een pronkstuk in onze wijnbar. Transparante en correcte offerte, vriendelijke service en knap werk!

Over Mister Chesterfield

Mister Chesterfield doet zijn uiterste best om u goed van dienst te zijn. Deze meubels die volgens de traditionele ambacht in Engeland gemaakt worden, zijn zeker comfortabel en worden in goed overleg met u op maat samengesteld. Dit zijn fraaie vaak intensief te gebruiken meubels waar u zeer lange tijd plezier van kunt hebben. Het herstel aan oude Chesterfields doen wij in ons eigen atelier. Deze werkzaamheden worden altijd onder garantie uitgevoerd. Wij zijn bijna altijd geopend, flexibel / op afspraak of tijdens onze vaste openingstijden. Een bezoek is echter altijd ongedwongen en gelijkwaardig. Of dit nu op afspraak is of niet. U bent van harte welkom!