Prachtige Chesterfields!

Wij hebben de bureaustoel Captain swivel gekocht in de kleur oxblood red. De stoel is effenaf prachtig! Hij heeft een warme kleur en alhoewel we geen specialist zijn in leder zie je meteen dat kwaliteit van het leder echt top is. Wij komen zeker terug!

Erg blij met onze nieuw bekleden kussens

Hans bedankt nogmaals voor jou werk aan onze nieuw bekleden kussens. Service en contact is Top!!

Vakwerk!

Mijn ouders hebben bij Mister Chesterfield de bovenzijde en biezen van de kussens van hun 20 jarige chesterfield bankstel laten vervangen. Ze zijn ontzettend blij met de kussens, ze zijn nog mooier geworden dan ze hadden gehoopt! De complimenten aan de vader van Hans die weer een staaltje vakwerk heeft geleverd. Super service, de oude kussens opgehaald en leenkussens gekregen. Binnen een week waren de kussens klaar en werden ze weer keurig thuisbezorgd. Ook zette Hans nog even (kosteloos) een loszittende knoop vast. Aanrader!

Stijlvolle betrouwbare originele chesterfields

Perfect je voelt je als klant koning. Correct en zoals het hoort net een niveau hoger.

Fantastische stoel gekocht super service

Hans denkt mee, wij hebben nu een mooi bankstel gekocht en een fantastische Chesterfield stoel. Super service ook qua aflevering!

Prima stoel via internet besteld. Zelfde week bezorgd.

Stoel voldoet aan de verwachtingen. Communicatie was snel en persoonlijk.

Misterchesterfield is een bedrijf vol passie voor het vak

Prima service Hans neemt de tijd voor al je vragen en komt zijn afspraken na. We zijn heel blij met onze aankoop.

Keurige levering vakbekwame mensen

Top service een 100% aanrader .

supper

Heel correcte service. De levering was heel goed op tijd en de zetel stond heel snel binnen. Heel vriendelijke mensen en ik zal ook reclame maken dus. Bedankt

Super vriendelijk, super goede levering en hele mooie banken

We mochten langskomen om te kijken en even te zitten. We kochten een blauwe chesterfield die de week daarna al werd bezorgd. De week erna nog een chesterfield gekocht, dit keer een donker rode die ook een week later werd bezorgd. Wat een vriendelijke verkoper met goede adviezen. En wat een fijne levertijd :-) Kortom ben je op zoek naar een super mooie chesterfield bank of fauteuil, neem contact op met mr. Chesterfield.

Geweldige service

Wij hebben onze bankstel en fauteuil ongeveer 12 jaar geleden gekocht. Natuurijk zie je kleine gebruik sporen. We hadden slijtage plekjes op de kussen van de bank en leuning van het fauteuil. Afgesproken met mister chesterfield om het te laten repareren. Na de reparatie werd het fauteuil en kussen thuis gebracht. Tot onze verbazing was de reparatie geheel gratis. Het was zeer vakkundig gerepareerd. Wat een service na zo veel jaar. We hebben mister chesterfield een x bedrag gegeven wat niet hoefde. Piet uit Leiden

Fijne zaak waar goed geluisterd wordt en daarom goed meegedacht

Wij gingen de zaak binnen met bepaalde wensen. Hans de eigenaar heeft ons diverse mogelijkheden laten zien. Wij moesten dus ook echt nadebken waarom wij beppalde dingen wilden. Maar hierdoor hebben wij nu 2 prachtige zetels helemaal naar onze wens!

snelle service met prachtig resultaat

De kussens van onze chesterfield waren versleten, wij dachten dat zij niet meer te redden waren maar Hans heeft ze kunnen behouden en weer volledig in originele staat teruggebracht. De bank ziet er nu weer prachtig uit. Vakwerk !

Heel klantgericht

Door de coronamaatregelen en de brexit moesten we even wachten tot we eindelijk op de bank en de stoel konden gaan zitten. Gedurende de wachttijd werden we steeds goed en proactief door Hans op de hoogte gehouden. Gisteren werden bank en stoel bij ons door het raam getild door Hans ondersteund door zijn vader en gelukkig een verhuislift. Vandaag belde hij nog even om te vragen hoe het zit en of hij nog iets voor ons kan betekenen. Nou nu even niet maar in de toekomst vast! Een echte aanrader en ik hoop dat velen bij hem afkijken want zo voel je je als klant echt koning!

Hans is klantvriendelijk en denkt mee met de klant

wij hebben onze twee en drie zit bankstel binnen gekregen in de kleur antiekgroen, wat is mooi we zijn er heel blij mee, Hans is een man van zijn woord die service in hoog heeft staan ,ik zou Hans bij andere mensen en kennissen aan bevelen ,Hans langs deze weg wil nogmaals bedanken voor het mooie bankstel met de hub groetjes fam donkers

Perfecte service en kwaliteit

Zelfs met alle Corona restricties hebben we een uitstekende service en kwaliteit gekregen van Mister Chesterfield, die bij weinig andere zaken wordt geregeld. De kwaliteit van de geleverde stoelen is buiten kijf, de levering is volgens planning en met veel service gedaan. Staat bij ons op lijstje van zaken waar we zeker weer terug zullen komen.

Super bankstel terug gekregen

Ons bankstel van 18 jaar oud is weer als nieuw. Complimenten aan Mister Chesterfield hiervoor. Vakmanschap geweldig .

Geweldige ervaring!

Prachtige fauteuil (gerestaureerd) afgeleverd gekregen. Kopen zonder kijken in de winkel is hier mogelijk, heel fijn in deze tijd met Covid 19. Fijn contact over de levering en de levering zelf met een gezellig compliment over het plekje voor deze aankoop.

Vriendelijkheid en vakmanschap in één!

Prima tips gekregen over het versturen van de kussens. Tussentijds nog een telefoontje gehad om onze wensen helemaal duidelijk te krijgen en nu weer een chesterfield waar we nog vele jaren van kunnen genieten!

Heel goed

Prachtige bank na renovatie! Het is uiteindelijk precies geworden wat ik wilde!

Zeer goed!

Onlangs een nieuw 3.2.1. Chesterfield bankstel gekocht, bij Mister Chesterfield en onze oude Chesterfields ingeruild. Zeer goede keuzebegeleiding en adviezen door vakkundige eigenaar. Vriendelijk en hoffelijk in de omgang, zeer ongedwongen. Duidelijke offertes en facturatie. Planning aflevering zorgvuldig geregeld. Uitstekende persoonlijke levering (Hans en vader) gezellig. Al met al een zeer klantvriendelijk "Familiebedrijf", dat we aan iedereen kunnen aanbevelen. Roland-Jan en Marjan van der Meulen Nijmegen.

Zeer tevreden over kwaliteit en advies

Bijzonder prettig en deskundig advies. Mooie banken, goede kwaliteit leer en lekker zitcomfort. Kortom, een aanrader!

Beter dan verwacht

alle afspraken strikt nagekomen en uitmuntende service!

Vriendelijk, klantgericht, meedenken en alles nakomen.

Uitstekende kwaliteit en een fijne service

Wij hebben een kussen laten vernieuwen, na reparatie is hij prachtig en het is zo valk kundig gedaan dat je het verschil met de rest van de bank niet ziet, prachtig. Duidelijke en vriendelijke communicatie met goed advies en snelle service. Heel tevreden.

Over Mister Chesterfield

Mister Chesterfield doet zijn uiterste best om u goed van dienst te zijn. Deze meubels die volgens de traditionele ambacht in Engeland gemaakt worden, zijn zeker comfortabel en worden in goed overleg met u op maat samengesteld. Dit zijn fraaie vaak intensief te gebruiken meubels waar u zeer lange tijd plezier van kunt hebben. Het herstel aan oude Chesterfields doen wij in ons eigen atelier. Deze werkzaamheden worden altijd onder garantie uitgevoerd. Wij zijn bijna altijd geopend, flexibel / op afspraak of tijdens onze vaste openingstijden. Een bezoek is echter altijd ongedwongen en gelijkwaardig. Of dit nu op afspraak is of niet. U bent van harte welkom!