In alle rust en tijd samen een keuze maken

Perfecte service Niets opdringen en rustig de tijd nemen om een keuze te maken met een uitstekend advies Een antieke schommelstoel laten bekleden die als nieuw weer na een week in onze kamer stond en echt 100% vakwerk

gewoon goed geen verkooppraatje, eerlijk en recht voor je raap (om het zomaar te zeggen)

We kwamen voor om voor een nieuwe chesterfield tekijken omdat , dachten we onze chesterfield na 33 jaar toch wel op was. Maar hij zei dat een echte nooit op was en een tweede kans verdiende. Hebben we gedaan en het bevalt ons heel goed. We kunnen er wel weer een tig jaar tegen aan.

Vriendelijk en deskundig

Wij zijn erg tevreden over de service en deskundigheid van Mister Chesterfield. Hans luisterde naar onze wensen en heeft ons perfect geadviseerd. Wij zijn heel blij dat wij hier onze bank en stoel hebben gekocht!

Alles ronduit perfect!

Van het begin tot het eind, van het advies tot de levering aan huis, zeer tevreden. Hans adviseert voor de juiste passende keuze, nadat wij onze wensen hadden geuit. En de bank is inderdaad perfect en precies zoals we verwacht hadden. Ronduit een absolute aanrader!

Uitstekende kwaliteit en service!

Hans, de eigenaar, maker en restaurateur van Mr. Chesterfield, heeft de kussens van onze bank in een perfecte staat gerepareerd. Het ziet er zo goed als nieuw uit. Wij komen graag bij hem terug en raden hem en zijn zaak van mooie banken en stoelen zeker aan! Hans, wij danken jou van harte.

tevreden klant

Wij hebben een 2e hands gerestaureerde 2 en 3 zits Chesterfield gekocht. Ziet er uit als nieuw, keurig verzorgd en volgens agfspraak geleverd. We zijn helemaal tevreden, prettig geholpen en goede informatie gekregen.

Een hele klantvriendelijke ontvangst en meedenken met je eigen interieur hoe de chesterfield er in past. Echt super! Ook voorlichting van de meubels en hoe te behandelen, geen vraag te veel, je voelt je op je gemak bij welke keuze dan ook die je neemt. Fijn gevoel en prima service!

Geweldig! Mister Chesterfield is bij uitstek dé speciaalzaak voor een echte Chesterfield

Al heel koester ik de wens en Chesterfield in huis te hebben staan. Nu doet de gelegenheid zich voor om deze droomwens in vervulling te laten gaan. Maar ja… waar koop je nou juist díé Chesterfield die aan die wens voldoet? Na uren zoeken op het www kwam ik tot de slotsom dat Mister Chesterfield de zaak was die aan het model, kleur en maat van de bank voldeed. Na een telefoontje met Hans (de eigenaar) werd mijn keuze gereserveerd, maar werd mij geadviseerd om het zekere voor het onzekere te nemen en naar de winkel te komen. Dus, op naar de winkel en Hans’ advies bleek niet voor niets te zijn geweest. Een zaak met een zeer ruim aanbod aan Chesterfields, stoelen, banken en in alle modelsoorten, maten en kleuren. Alle meubels bij Mister Chesterfield zijn originele Chesterfields, zowel de nieuwe als de gerestaureerde. De keuze die ik op de website had gemaakt was niet helemaal wat ik ervan had verwacht; te kolossaal. Hans begreep al gauw wat ik zocht en toonde mij een alternatief. Een prachtig gerestaureerde klassiek bruine Chesterfield bank, met bijpassende stoel. Er werden mij nog andere mogelijkheden getoond en ook een aantal opties, om Chesterfields naar wens nog wat te fine tunen. Hans nam alle tijd om te vertellen over zijn Chesterfields, waar ze worden gemaakt, waar hij gebruikte Chesterfields vandaan haalt, hoe ze worden vervoerd en hoe ze worden gerestaureerd. Daaruit werd mij al heel snel duidelijk dat Mister Chesterfield niet zomaar even een zaak is, waar je een Chesterfield koopt, maar dat Hans een uitgesproken liefde voor het meubelstuk heeft en alleen maar gaat voor zowel het allerbeste nieuwe product, als het gerestaureerde eindproduct. Met veel passie, een groot vakmanschap en kalme klantvriendelijkheid weet Hans aan de wens van de klant te voldoen. Natuurlijk ook niet onbelangrijk; de prijs/kwaliteitverhouding is prima. Een Chesterfield is nooit goedkoop, maar bij Mister Chesterfield krijgt je gewoon extra veel kwaliteitswaar voor je geld.

Betrouwbaar, correct ,vakbekwaam

Wij zijn heel blij met onze nieuwe bank, snel bezorgd, prima vriendelijk contact gehad, super service

Super bank - super bedrijf!

Vanaf het eerste bezoek aan misterchesterfield.nl een goed gevoel, dat werd nog eens extra onderstreept tijdens het persoonlijk contact (in mijn geval per telefoon): Hans geeft passie voor zijn producten en weet duidelijk waar hij het over heeft. De Chesterfield bank is snel bezorgd en de vriendelijke bezorgers hebben zelfs geholpen hem helemaal op de plek te zetten, super service. De bank is echt geweldig, echt een kwaliteitsproduct waar we veel plezier aan gaan beleven.

Prima klantvriendelijkheid, heel goede productkennis en correcte afhandeling.

Ook al namen we met de firma contact op in de periode waarin de firma eigenlijk gesloten was wegens vakantie, toch konden we in die periode in de winkel terecht om de Chesterfield in werkelijkheid te bekijken en hadden we een probleemloos contact via mail met Hans die alles vanop grote afstand voor ons regelde via Hans senior.

Een man met een hart voor de zaak.

Vandaag na 8 weken werd onze chesterfield geleverd. Een schitterend mooie bank van top kwaliteit. Dat kan ook niet anders want hans is een man die zijn ziel en zaligheid in zijn chesterfields steekt. Je kan bij hem een chesterfield uitzoeken en helemaal naar eigen wens laten maken en je ziet ook dat hij pas tevreden is als de klant dat ook is. Top vent en goed gedaan hans, dus mensen stop met zoeken wil je een chesterfield bezoek dan zijn winkel.

Kwaliteit en service!

Vandaag zijn onze Bradford cushion banken geleverd van Mister Chesterfield. Wat zijn ze mooi geworden! Blijft altijd spannend als je zelf een bankstel samenstelt (wat gewoon kan bij Mister Chesterfield) naar eigen wens. Mede dankzij de adviezen van Hans is het prachtig geworden. Met het mooie Brazillian leer is het een stoere combinatie van een klassiek en eigentijds bankstel, dat door de hoge rugkussens ook nog eens heerlijk zit. Ook heel handig dat we de kleurstalen een paar dagen mochten "lenen" om thuis goed te kijken welke kleur nu het mooiste zou uitkomen in je eigen omgeving. Zeer vriendelijk en fijn contact, een echte aanrader!

Na een aantal andere winkels te hebben bezocht zijn wij in de winkel prettig geholpen door Hans en zijn wij geslaagd voor onze chesterfield.

Geweldige service

De liefde en de expertise waarover Hans voor zijn vak beschikt is gigantisch. Wij zijn niet alleen blij met de schitterende bank, maar zeker net zo met de nette service, fijne aflevering en het warme contact. Wij raden mister chesterfield dan ook ten zeerste aan.

Vakmanschap en liefde

We hebben in juli 2018 onze 90+ jaar oude Chesterfield gerestaureerd bezorgd gekregen. We kochten deze bank vanwege zijn uitstraling. Een bank met een ziel. Met aandacht en liefde door Hans gerestaureerd. Zonder het authentieke karakter stuk te restaureren. Resultaat mag er zijn. One of a kind!

Ontzettend goed geholpen en het eindresultaat overtreft zelfs de hoge verwachtingen.

Er werd goed naar onze wensen geluisterd en die werden vertaald naar een bank die helemaal top is.

Fantastisch werk

Bij mijn bankstel zijn de kussens opgevuld, .hij zit nu fantastisch, service is goed en ophalen en brengen is geen punt, in de was gezet was geen afspraak maar is ook gedaan, toppie ,

Heel goed

Wij verschillende jaren al Chesterfield meubelen gekocht en zijn daar heel tevreden mee. In de maand juni 2018 hebben we weer Chesterfield meubelen gekocht want we weten de kwaliteit is altijd zeer goed en we worden altijd zeer vriendelijk en goed geholpen.

Super !

Wij hebben 2016 onze Chesterfield hier gekocht en waren zeer tevreden over de goede service, informatie en aflevering. Helemaal top. En belangrijker we zijn zo blij met onze mooie bank. Ik kan Mister Chesterfield echt aanbevelen als U op zoek bent naar een Chesterfield.

helemaal tevreden over deze zaak !!

klantvriendelijk#goede service#vakmesen die weten waar ze het over hebben# prijs kwaliteit verhouding is perfect .

Heel vriendelijk,neemt de tijd om uit te zoeken wat de klant wenst!

Hans heeft ons hartelijk verwelkomt, daarna heeft hij echt geluistert wat onze wensen waren en daar is een prachtige bank met een fantastische kleur uitge- komen.Na slechte ervaringen met Chesterfield verkopers eindelijk eens een vakman!Als je een echte degelijke Chesterfield zoekt .is dat de plaats waar je moet zijn, zonder twijfel.

Alle aandacht en tijd, goede uitleg en service!

Wij werden door de eigenaar op zondagmiddag ontvangen. Er werd zeer veel tijd en aandacht besteed aan het uitzoeken van een bank. We hebben nooit het gevoel gehad dat we hiervoor te veel tijd namen. Daarnaast werd er zeer goed uitgelegd welke verschillende opties er mogelijk zijn om de ideale bank samen te stellen. Wij hebben het bezoek als bijzonder plezierig en zeer deskundig ervaren. In de "wereld" van de chesterfield-banken is Mister Chesterfield zeker een must om te bezoeken.

eerlijk en goed advies met een prachtig resultaat !

In 1 woord geweldig goed en eerlijk advies En super snelle service wij zijn zeer tevreden !

Vriendelijk, rustig en behulpzaam met verstand van zaken

Mister Chesterfield (Hans van der Ham) is een echte liefhebber van dit schitterende type bank en een hart voor de zaak! Ik, een absolute leek, wist al jaren dat ik een Chesterfield wilde. Voor mijn nieuwe appartement ging hij er komen! Ik heb vervolgens stad en land afgezocht naar de perfecte bank zonder restultaat. Totdat ik op Mister Chesterfield stuitte...! Een groot aanbod aan nieuw en gebruikt en mijn oog viel al snel op een cognaq set op de webstie. Op een vriendelijke en behulpzaam manier heeft Hans mij vervolgens, op een zondag middag nota bene, in alle rust geholpen 'mijn' Chesterfield uit te zoeken. Ik was desondanks nog wat in twijfel dus stelde Hans voor om er nog even over na te denken en over een paar dagen terug te komen, zodat hij hem ook nog op een andere plek in de showroom kon zetten zodat ik de bank ook in ander type licht en context te zien; een context die beter paste bij mijn woonkamer. Zo gezegd, zo gedaan en bij de tweede 'sessie' was er voor mij geen twijfel meer mogelijk: dit was 'm! Een door hemzelf prachtig gerestaureerde cognaq bruine set uit de UK van een jaartje of 40 oud. Nog geen dag later heeft Hans de set eigenhandig bezorgd bij mij in Rotterdam. Netjes verpakt en precies op de afgesproken tijd. We zijn inmiddels een maand verder en nog elke ochtend kijk ik trots naar mijn Chesterfield; de kleur blijft maar veranderen gedurende de dag en de ietwat stugge kussens (nieuwe veren...) beginnen steeds lekkerder te zitten. Het is een echte blikvanger en vrijwel het eerste waar gasten over beginnen als ze bij mij thuis komen. Kortom: Hans heel erg bedankt voor je attente en rustige manier van werken. Je hebt er verstand van en een hart voor je zaak. Als het maar even kan zal ik je van harte aanbevelen! Succes en groeten uit Rotterdam, Christian

Over Mister Chesterfield

Mister Chesterfield doet zijn uiterste best om u goed van dienst te zijn. Deze meubels die volgens de traditionele ambacht in Engeland gemaakt worden, zijn zeker comfortabel en worden in goed overleg met u op maat samengesteld. Dit zijn fraaie vaak intensief te gebruiken meubels waar u zeer lange tijd plezier van kunt hebben. Het herstel aan oude Chesterfields doen wij in ons eigen atelier. Deze werkzaamheden worden altijd onder garantie uitgevoerd. Wij zijn bijna altijd geopend, flexibel / op afspraak of tijdens onze vaste openingstijden. Een bezoek is echter altijd ongedwongen en gelijkwaardig. Of dit nu op afspraak is of niet. U bent van harte welkom!