Goede service / kwaliteit

Hele goede service! En kwaliteit, ben er erg blij met me gezetten tattoo door John! En de volgende sessie wordt met vrijdag is het volledig af! En tot zo ver heel erg blij met het resultaat zeker een aanrader!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed geholpen, erg blij met het resultaat

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Tatoo erg mooi en niet duur ❣️

Mijn ervaring is klant vriendelijk voor een mooie prijs ook niet onbelangrijk dank hiervoor

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Iemand die zijn vak verstaat

Gesprekken vooraf:vriendelijk denkt met je mee,geeft advies wat je beter wel of niet kan doen en ook het waarom. Het ontvangst is goed,wordt iets aangeboden ook als je meekomt, kwaliteit is uiterst tevreden. Reacties van mensen die niet getatoeeerd zijn of door een ander zeggen dat het een vakman is die kundig in zijn werk is. Tijdens het tatoeëren praat met je mee en geeft geen negatieve reactie als het een beetje pijnlijk is(heb het nl bij een ander tatoeeerder wel meegemaakt). Roddelt niet of iemand of ander tatoeerder. Ik ben zeer tevreden met het resultaat en zeker of het bedrijf,en raad iedereen DB ink aan!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk personeel en een mooie tattoo

Mooi klavertje drie met mijn zussen laten zetten. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Aandacht voor wensen/vragen en kwaliteit

Erg fijn. Snel geholpen (week na dat we in de winkel zijn geweest). Enthousiaste mensen die mee dachten over het ontwerp. Er hangt een fijne/gezellige sfeer waardoor je snel weer binnen loopt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Super service, super kwaliteit!

Super aardige mensen, super service en super kwaliteit! Echt een aanrader!!

Super!

Altijd gezellig bij John en zijn werk is top!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer goed en zeer gezellig

Het is een zeer goede shop en ze zijn daar heel goed met wat ze doen!

Goede nazorg.

Heel schoon en fris...

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijke en vooral goede vakmensen

Mijn gezin meerdere tattoo's laten zetten, prachtige tattoo,s mooie strakke lijnen zijn vriendelijk en denken met je mee en geven goed advies. Zeker een aanrader deze shop. Gaan hier zeker weer terug!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Ik heb gewoon n hele mooie sleeve

Gezellig. Topkwaliteit heb een hele mooie vakkundige tatoeage op mijn gehele arm borst rug.

Top service!

Neemt de tijd voor de klant om de wensen goed door te nemen! Top shop en top mensen!

Prachtige tattoeages

John is een hele aardige man en hij zet geweldige tattoeages. Et hangt een fijne sfeer in de shop en het is er erg gezellig.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

goede positief indruk gekregen bij deze nette shop!

Bij deze shop 2 tatoeages laten zetten . Ontzettend tevreden over. John is een eerlijke en gezellige tattoeerder die vriendelijk is en veel verstand van zijn vak heeft. Ik kom snel weer terug en ik raad iedereen aan die een tatoeage wil laten zetten om een keer langs te gaan!

Top zaak top tatoeerder

John zet geweldig werk neer vandaag de 5e laten zetten door John en weer fantastisch werk afgeleverd klasse John !! Ik raad je bij iedereen aan

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vakman met kennis van zaken.

Wederom geweldige tattoo’s op m’n arm gezet door John. Zijn free-hand is vakwerk.

Super goeie tattoo-artist

Mega Trots op m'n bokshandschoenen. Kom snel weer terug voor nog meer kunstwerken van John.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Perfecte shop voor tattoages te zetten

Perfecte shop kan goed tattoeren en de klantenservices zij heel erg goed bij Db ink

Geweldige ervaring/beleving

Goed ontvangen fijn gepraat geweldig zoals jullie iemand op zijn gemak kan stellen en ik ben enorm blij met het resultaat.

Professioneel

Een professionele maar ook zeker een gezellige shop.

helemaal top zeer tevreden

aardige mensen met veel kennis en vooral een schone omgeving wat erg belangrijk is

geweldige shop

gezellige kleine shop heel klantvriendelijk wordt goed geadviseerd redelijke prijzen

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede ervaring met db ink mooi en schoon

Had een afspraak met john en na drie weken kon ik al komen mooie tattoo gezet echt vakwerk , klantvriendelijk mooi shop en schoon . Ga zo door db ink

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Gewoon een super ervaring gehad geen spijt van dat ik bij DB Ink ben geweest!!

Vriendelijke mensen netjes te woord gestaan nette zaak ze verstaan hun vak ben netjes geholpen en een super kunstwerk neer gezet als tatoeage me eerste tatoeage bij me en mog ik ooit nog een tattoo nemen weet ik waar ik moet zijn!!

Over DB Ink

In onze tattoo shop in Den Bosch kunt u terecht bij de tatoeëerders John Valk en Joey Kraus. Bij ons kunt u een tatoeage uitkiezen, je eigen ontwerp laten tatoeëeren of door ons een tatoeage laten ontwerpen. 6 jaar lang hadden wij onze shop aan huis, maar inmiddels kunt u bij ons terecht in onze shop aan de Copernicuslaan 316a in Den Bosch. John Valk heeft veel ervaring opgedaan in verschillende stylen als airbrush en tekenen. Deze ervaring zet hij nu in voor het tatoeëren.