Vakmanschap!!

Gisteren mijn 2e tattoo laten zetten bij John Valk. John is een vakman die weet wat hij doet. In zijn zaak hangt een ontspannen sfeer waar je je meteen op je gemak voelt. John heeft bijna 3 uur onafgebroken aan mijn tattoo zitten werken. Echt een man die nog de liefde en passie voor zijn werk uitstraalt. Over zijn werk hoor ik alleen maar positieve reacties en ben zelf ook vol lof. Ik kan dan ook zonder twijfel het werk van John bij mensen aanraden!!

Master Artist en Begripvol

Mijn eerste tattoo laten zetten. Het was voor mij een hele stap, maar ben ontzettend goed en begripvol geholpen. Mijn idee werd direct begrepen en mijn tattoo is boven verwachting! Dank!

Zeer tevreden !!

Vandaag voor de eerste keer een tattoo laten zetten bij John. Ben zeer tevreden hoe ik ben geholpen. Kon mijn vragen stellen, kreeg goed advies, mooi ontwerp gemaakt. Nette zaak, goede sfeer,John weet waarover hij praat. De rustige prettige sfeer zorgt ervoor dat je je snel op je gemak voelt. En goed adres voor een mooie tattoo. Een tattoo laten zetten is ook een zaak van vertrouwen. Kan alleen maar positieve zaken vermelden!! DB ink bedankt.

Voor de volle 100% aan te bevelen!!!

Al diverse tattoo's laten zetten door John Valk op vingers, handen, armen en borst. Binnenkort komen daar hals en onderbenen bij. Zeer de moeite en het geld waard!!!!!!!

Bij deze tattooshop kom ik altijd als ik een nieuwe tattoo wil. Al meerdere tatoeages hier laten zetten en keer op keer tevreden.

Zeer tevreden over mijn tatoeage!

Mooie zaak en zeer vriendelijk personeel. Echt iemand met ervaring. Mooi eindresultaat.

Super!

John is heel rustig en na mijn uitleg wat ik graag wilde, heeft hij mijn tattoo free hand gezet. Knap, echt vakwerk! Ik ben er super blij mee!

Perfectionistisch

Geweldig! Mooie tatoeage gezet!

John denkt super mee met je ideeën en verbeterd als het beter en mooier kan ben zeer tevreden over zijn werk en het is altijd gezellig

een goeie ervaring zeker voor herhaling vatbaar Ik ben zeer tevreden over het resultaat krijgen hele mooie complimenten. En vooral omdat hij zo super strak is gezet. Ben er kei blij mee

Het juiste adres voor een tattoo

John heeft bij mij en mn vriendin een tattoo gezet super mooi ontwerp en een hele mooie nette shop.

Beste tatto artist

Hij heeft gecorrigeerd mijn tattoo

Fantastisch

Super ervaring bij DB Ink! John Valk werkt erg professioneel en hygiënisch. De tattoo shop ziet er fantastisch uit en er hangt een fijne sfeer (gezelligheid). De eerste tattoo staat, maar zeker niet de laatste! Tot snel John!

Zeer goede ervaring

Super tevreden met het resultaat. En werd gelijk goed geholpen en had er gelijkeen goed gevoel bij.

Super relaxt en levert goed werk af

De beste tattoo shop

Er word altijd wel een plekje vrij gemaakt en is een prettige sfeer mijn tattoos zijn altijd super mooi ze denken met je mee over wat het mooiste is en het beste bij je past

Uitstekend!

Altijd netjes en altijd maak John tijd!

Mijn ervaring bij db-ink is geweldig!!

Bij tattoo shop db-ink word je warm ontvangen.. word geluisterd en meegedacht met wat voor tattoo je wilt.. Koffie en thee staat klaar en er word tijd voor je genomen. John neemt zijn werk serieus en dat merk je in de resultaat.. voor mij geen andere shop meer.. zeker een aanrader voor iedereen die een tattoo wilt.

Super tevreden!

Heel tof! Goede service en heel gastvrij

Ik kwam bij db ink toen ik al een tattoeage had. Ik vond het spannend omdat mijn eerste tattoeage voor mij niet mooi is gezet.(dit was bij een andere tattooshop) Bij db ink nemen ze de tijd voor je en voor kleine tattoeages hebben ze snel plek! Nogsteeds heel erg blij met mijn 2 tattoeages van db ink en er komt er binnenkort zeker weer een!

Top studio, kwantiteit staat hoog in het vaandel!

Mijn ervaring bij DB ink is super, John is een op en top tattooartist. Lies staat altijd met de koffie klaar qua gezelligheid kom je hier niets te kort! Met recht een aanbeveling.....!!!

Perfect!

Fijne mensen die je met liefde en plezier helpen. Maken een leuke babbel met je en zette heel knap werk neer!

Super goed

Zeer netjes en vriendelijk

Zeer goed echt te vreden mooie tattoo aardig personeel goede sfeer echt een aanrader 👍🏻

Betrouwbaar, gezellig en goede service

Heb bij DB Ink altijd een goede service, het voelt vertrouwt aan en de sfeer is ook altijd goed.

Over DB Ink

In onze tattoo shop in Den Bosch kunt u terecht bij de tatoeëerders John Valk en Joey Kraus. Bij ons kunt u een tatoeage uitkiezen, je eigen ontwerp laten tatoeëeren of door ons een tatoeage laten ontwerpen. 6 jaar lang hadden wij onze shop aan huis, maar inmiddels kunt u bij ons terecht in onze shop aan de Copernicuslaan 316a in Den Bosch. John Valk heeft veel ervaring opgedaan in verschillende stylen als airbrush en tekenen. Deze ervaring zet hij nu in voor het tatoeëren.